Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4443115x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RefIex op maandag 11 maart 2013 om 08:45:
Jongens die Pf's zaten op de 180mg toch ong? zullen die mortals dan ook op hetzelfde zitten gezien het dezelfde drukkers zijn?

189 tot 203 zag ik op pillreports voor de pf
Maar misschien kan iemand dit zeker vertellen

Edit: stond er ook 1 van 205 tot 215
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van L0ve_Th@-mus1c op maandag 11 maart 2013 om 03:17:
Denken jullie dat dat goed is ? Of zouden jullie het in mijn geval anders doen? Ik ben onervaren don't wanna make mistakes please reageer ;)
Ben trouwens een meid van 18 en weeg ong 57 kg

Ja 1/3e moet goed zijn of een kwartje. Je kan altijd bijnemen, maar als je met teveel begint kan dat er niet meer uit.. Het is in het begin gewoon een beetje experimenteren om te kijken wat voor jou de perfecte dosis is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op zaterdag 9 maart 2013 om 19:24:
Mortal kombats zien er echt mooi uit. Vraag me dan toch wel af hoe ze op dat logo komen,

Waren er in de jaren 90 iig ook al.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 11 maart 2013 om 10:29:
de laatste (paar) drukken zaten rond de 150...

Ok thnx
Waarschuw beheerder
+5-3
Denk dat 150 ook wel overdrijven is jij hebt zeker de Nintendo's ??
Dat je ze zo na beneden haalt ? Heb ze laatst nog keer op dus
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van rave<_>dave op maandag 11 maart 2013 om 10:40:
Heb ze laatst nog keer op dus

Niet om het een of ander, maar merk jij verschil tussen 150 en 180 dan?
Waarschuw beheerder
+4-2

waar haal je deze onzin vandaan ?

er paar pagina's terug las ik nog uitslagen van 202mg en dat was volgens mij van de laaste batch PF"jes

Denk dat 150 ook wel overdrijven is jij hebt zeker de Nintendo's ??
Dat je ze zo na beneden haalt

Ja inderdaad
Waarschuw beheerder
+3-4
Uitspraak van Kevinvtr op maandag 11 maart 2013 om 10:09:
189 tot 203 zag ik op pillreports voor de pf
Maar misschien kan iemand dit zeker vertellen

Edit: stond er ook 1 van 205 tot 215

Ja klopt dit krijg je ook te horen bij de TC langs gaat !

Maar even afwachten wat de uitslag van de Rode Draken gaat worden , ik denk dat ze net als de Nintendo”s en de Partyflocks ook gem op 200mg zullen uitkomen , volgens mij is dit tegenwoordig de nieuwe standaard !! Moet wel zeggen dat deze inhoud een beetje overdreven vind

Die Rode Draken krijgen wel een 10+ als het gaat om de schoonheids prijs wat een strakke druk en vet logo zeg !!!! als me PF’jes op zijn dan ga ik met de Draken een hele leuke zomer tegemoet !
Laat het Festival seizoen maar komen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-4
Nee merk je mis niet heel erg ma waar onderbouwd hij die 150 van ? Want er worden er niet meer opgestuurd of ben jij de computer die hem op zen tong legt en ping dat zit erin want dan kom ik voortaan na jou inplaatsvan tc natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
+4-4
Denk dat 150 ook wel overdreven is. Jij hebt zeker de Nintendo's? Dat je ze zo naar beneden haalt?

Klopt, en boompjes. Jij? :) Leuk om te zien hoe boos er altijd wordt gereageerd als het over de daling van de pf's/defqons gaat. Feiten zijn feiten! Als het over welk ander ptje dan ook gaat, en er wordt een lage uitslag gepost hoor je er niemand over, maar dit blijft toch iedere keer weer een gevoelig punt...

Heb ze laatst nog een keer op, dus

Dus? Jou lichaam test nauwkeuriger dan het lab?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-5
Nou weetje gaat mijn niet om die pfjes ;) want heb pfjes en Nintendo's nog paar voor komende zomer maar dat over lab is bulshit want ze werden niet meer opgestuurd en nee dat zeg ik toch niet dat mijn lichaam test jouw tong kon ze testen toch ???:p haha
Waarschuw beheerder
+2-3
de laatste (paar) drukken zaten rond de 150

Wat een onzin.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 maart 2013 om 10:15:
Ja 1/3e moet goed zijn of een kwartje. Je kan altijd bijnemen, maar als je met teveel begint kan dat er niet meer uit.. Het is in het begin gewoon een beetje experimenteren om te kijken wat voor jou de perfecte dosis is

Top Thanx tom ga ik dan zeker doen!

Waarschuw beheerder
+6-3
donateur
Uitspraak van Fr!tz op maandag 11 maart 2013 om 11:57:
Wat een onzin.

Kom je nog met tegenargumenten of laat je het bij deze uitmuntende vorm van feedback geven?
Waarschuw beheerder
+3-2
Lab resultaten zijn allemaal ruim boven 150mg. Ik beargumenteer het juist niet omdat hij zelf wel weet dat ie onzin praat. Maar bij deze
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Fr!tz op maandag 11 maart 2013 om 12:08:
Lab resultaten zijn allemaal ruim boven 150mg. Ik beargumenteer het juist niet omdat hij zelf wel weet dat ie onzin praat. Maar bij deze

Juist dat ja ;) bedeol ik pak zelf ook.liever een Nintendo als een pfje maar om ze zo na beneden tehalen is bullshit niks mis met die dingen en die nieuwe draakjes zijn egt aswome goed werk :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DQ op maandag 11 maart 2013 om 11:19:
Moet wel zeggen dat deze inhoud een beetje overdreven vind

Denk dat we het allemaal hier over eens zijn.

Die Rode Draken krijgen wel een 10+ als het gaat om de schoonheids prijs wat een strakke druk en vet logo zeg

Jammer dat het niet de vorm van een draak is!
Waarschuw beheerder
+10-5
Nintendo/Partyflock zijn allemaal 180-210mg. Dus de discussie welke zwaarder/slechter is kan gestopt worden want die feiten liggen er al, ze zijn allemaal in dezelfde categorie. Het gaat alleen maar om het logo, de ene vind een nintendo mooier, de andere een draak of partyflock whatever. Het gaat uiteindelijk om de werking en die zijn bij beide gelijk omdat ze even zwaar zijn. Alles wat uit de hoek van de Nintendo producenten of Draken producenten komt is top kwaliteit.

Wat mensen hier doen is specifiek pillen afkraken om de illusie te wekken dat er een verschil zou zijn tussen Nintendo's en Partyflocks. Die is er inderdaad, het logo en misschien zelfs de prijs that's it.
Waarschuw beheerder
+4-5
Uitspraak van the0ne op maandag 11 maart 2013 om 12:51:
Nintendo/Partyflock zijn allemaal 180-210mg. Dus de discussie welke zwaarder/slechter is kan gestopt worden want die feiten liggen er al, ze zijn allemaal in dezelfde categorie. Het gaat alleen maar om het logo, de ene vind een nintendo mooier, de andere een draak of partyflock whatever. Het gaat uiteindelijk om de werking en die zijn bij beide gelijk omdat ze even zwaar zijn. Alles wat uit de hoek van de Nintendo producenten of Draken producenten komt is top kwaliteit.

Wat mensen hier doen is specifiek pillen afkraken om de illusie te wekken dat er een verschil zou zijn tussen Nintendo's en Partyflocks. Die is er inderdaad, het logo en misschien zelfs de prijs that's it

Mooi gesproken ! Amen

Waarschuw beheerder
Het

Denk eerder aan welke van de twee ze te pakken kunnen krijgen en voor welke prijs ;).

Waarschuw beheerder
+8-2
Maar even afwachten wat de uitslag van de Rode Draken gaat worden , ik denk dat ze net als de Nintendo”s en de Partyflocks ook gem op 200mg zullen uitkomen , volgens mij is dit tegenwoordig de nieuwe standaard !! Moet wel zeggen dat deze inhoud een beetje overdreven vind

De eerste uitslagen zullen vast wel de 200 halen, dat weet jij ook wel. En het lijkt inderdaad wel of de twee grote kampen hun standaarden hebben vastgesteld op 200.

Dat de inhoud daarna iets naar beneden wordt afgesteld is niets nieuws. De meeste (door)verkopers staren zich toch blind op de hoogste gemeten uitslagen. Overigens iets wat de eindgebruiker nauwelijks merkt. Volgens mij zijn die hoge uitslagen alleen maar voor mensen die dan kunnen roepen: "ik heb de sterkste pillen". Helaas sla je daarme de plank volkomen mis, aangezien 200MG voor de meeste mensen gewoon veel te veel is. Beter pak je een tablet met 150-170 netto uitslag. Die extreem zware tabletten verneuken in één klap je serotonine voorraad, met gevolg dat je alleen maar meer nodig hebt.

Daarnaast lijkt het me voor producten ook niet echt lucratief om constant 250 mg bruto in je pillen te slaan en dan vervolgens door te moeten verkopen aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Wil de producent nog een beetje winst pakken moet ie toch echt de inhoud iets omlaag schroeven, gezien de huidige prijzen van grondstoffen.

Wat mensen hier doen is specifiek pillen afkraken om de illusie te wekken dat er een verschil zou zijn tussen Nintendo's en Partyflocks.

Over het algemeent is hier toch bekend dat deze pillen niet voor elkaar onder doen?
Waarschuw beheerder
+5-5
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 11 maart 2013 om 11:24:
Klopt, en boompjes. Jij? :) Leuk om te zien hoe boos er altijd wordt gereageerd als het over de daling van de pf's/defqons gaat. Feiten zijn feiten! Als het over welk ander ptje dan ook gaat, en er wordt een lage uitslag gepost hoor je er niemand over, maar dit blijft toch iedere keer weer een gevoelig punt...

Jouw feiten zijn onzin.. Moet jij eens kijken wat voor boze reacties er komen als ik zeg dat die (laatste badge) Nintendo's op 150 mg zitten.. Dan zijn er net zoveel mensen (vanaf de nintendo kant) die zeggen dat mijn bewering onjuist is.. Beetje kinderachtig om steeds modder naar elkaar te gooien.. Gelukkig zijn er ook gewoon mensen die weten dat het onzin is, dus verder hoef ik er ook niet op te reageren.. Dit wil niet zeggen dat ik uit de PF hoek kom (dus aan Lassie, voordat je mijn bericht weer verwijderd en ik een waarschuwing krijg) dit is gewoon een tegenargument.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-100 op zondag 10 maart 2013 om 12:55:
Zo die zien er netjes uit, ben benieuwd naar de uitslag.

Idd mooie dingen.
ben ook wel benieuwd!
Weer een eerste batch dus zal veel beloven(Y)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 maart 2013 om 14:39:
Over het algemeent is hier toch bekend dat deze pillen niet voor elkaar onder doen?

Klopt, voor sommige alleen niet zoals je in de historie van dit topic kunt lezen.

Dat de inhoud daarna iets naar beneden wordt afgesteld is niets nieuws.

Iets ja, dit gaat echter over 15-20mg max, niet over 50mg zoals Sexoferrato zegt.

aangezien 200MG voor de meeste mensen gewoon veel te veel is

En of de pillen van nu niet té zwaar zijn is weer een andere discussie :) Maar je hebt zeker gelijk, 200mg trekken de meeste niet zonder te kotsen en zo.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van rave<_>dave op maandag 11 maart 2013 om 11:20:
ma waar onderbouwd hij die 150 van ?

Waarschijnlijk op basis van de voorlopers van de partyflocks?
De defqons dus daar werd iedere batch steeds minder inhoud gemeten.
Zodra dit gebeurd vertrouw je een drukker niet meer.
Dus ik snap de aanname wel dat dat met deze ook wel zo zou zijn.
Waarschuw beheerder
+1-3
Dit gebeurt bij alle ptjes dus ga nou geen vingers wijzen !!

kijk alleen al naar de speakers eerste batch 220 en de laatste batch nog maar er rond de 170mg

en het zelfde geval ook bij de red bull's

standaard marketing actie dus !!!

Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Bartjegr op maandag 11 maart 2013 om 15:44:
Dit gebeurt bij alle ptjes dus ga nou geen vingers wijzen !!

kijk alleen al naar de speakers eerste batch 220 en de laatste batch nog maar er rond de 170mg

en het zelfde geval ook bij de red bull's

standaard marketing actie dus !!!

Speakermakers zijn niet meer actief dus niet echt relevant om hier te melden, bulls moet ik je gelijk in geven..
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 11 maart 2013 om 15:20:
Waarschijnlijk op basis van de voorlopers van de partyflocks?
De defqons dus daar werd iedere batch steeds minder inhoud gemeten.
Zodra dit gebeurd vertrouw je een drukker niet meer.
Dus ik snap de aanname wel dat dat met deze ook wel zo zou zijn.

(Y)
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 maart 2013 om 16:00:
Speakermakers zijn niet meer actief dus niet echt relevant om hier te melden, bulls moet ik je gelijk in geven..

je weet zelf ook dat dit niet waar is ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 28 februari 2013 om 00:16:
Na de speakers kwamen de gele triforce, hierna de ferrari's, na de ferrari's kwamen de nintendo's.

ter info !
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 maart 2013 om 16:00:
Speakermakers zijn niet meer actief dus niet echt relevant om hier te melden

goed zoeken, is niet zo moeilijk ;-)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Bartjegr op maandag 11 maart 2013 om 16:24:
ter info !

hier werd ook weer op gereageerd dat dit niet het geval was, hoor verder ook verschillende dingen dus ik kan het niet met zekerheid zeggen... ik denk dat een heel klein select groepje dit echt zeker weet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 11 maart 2013 om 16:28:
hier werd ook weer op gereageerd dat dit niet het geval was, hoor verder ook verschillende dingen dus ik kan het niet met zekerheid zeggen... ik denk dat een heel klein select groepje dit echt zeker weet

Deze komen niet van de zelfde drukker af.

Waarschuw beheerder
ter info !

Dus omdat hij dat zegt is dat zo? Wel leuk dat de speakermannen de credits krijgen voor werk wat ze niet gedaan hebben.
Waarschuw beheerder
+8
donateur
Mensen vinden jullie niet dat je een beetje te ver in gaat op deze toch redelijk onzinnige discussie...
Het ligt allemaal aan de persoonlijke logo voorkeur van de persoon en de ervaring die hij/zij er aan heeft,

170 of 220 mg , maakt niet uit, na 60mg is het effect toch het zelfde; Super vaag en super chill.
Elke pil daalt naar verloop in tijd in netto inhoud, als je dit niet leuk vind, koop je toch lekker 25 stuks 1e batch op, heb je een mooie voorraad voor de rest vh jaar ;)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Pepsi. op maandag 11 maart 2013 om 17:22:
170 of 220 mg , maakt niet uit

Eens, maar als jij pillen koopt die worden verkocht als 200 mg en daar ook voor betaald hoort er niet nog maar 170 mg of nog minder in te zitten.
Dit geldt voor alle pillen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Pepsi. op maandag 11 maart 2013 om 17:22:
koop je toch lekker 25 stuks 1e batch op

Heb ik gedaan met de Nintendo's en ben er (de komende 2 jaar zeker) heel blij mee !

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 11 maart 2013 om 17:50:
Eens, maar als jij pillen koopt die worden verkocht als 200 mg en daar ook voor betaald hoort er niet nog maar 170 mg of nog minder in te zitten.
Dit geldt voor alle pillen.

Lekker belangrijk, zou ik dan denken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 11 maart 2013 om 17:50:
maar als jij pillen koopt die worden verkocht als 200 mg en daar ook voor betaald hoort er niet nog maar 170 mg of nog minder in te zitten

Misschien raar en triest maar ik betaal hier net zo veel voor 120-130 (hartjes/twitters) als voor nintendo's/pf (180+) Altijd een 5je en altijd bij 5 een 6e gratis. zo'n beetje de standaard prijs voor mij in deze regio :P

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 28 februari 2013 om 00:16:Na de speakers kwamen de gele triforce, hierna de ferrari's, na de ferrari's kwamen de nintendo's.
ter info !

Dus jij geloofd op zijn woord? Terwijl toen de nintendos uit kwamen er hier vanuit meerdere betrouwbare bronnen werd gemeld dat het uit een aparte (nieuwe) hoek kwam en niet de opvolgers van de ferraris (speakers) zijn..

+ dit nog:

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 maart 2013 om 17:11:
Dus omdat hij dat zegt is dat zo? Wel leuk dat de speakermannen de credits krijgen voor werk wat ze niet gedaan hebben.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Pepsi. op maandag 11 maart 2013 om 20:05:
Misschien raar en triest maar ik betaal hier net zo veel voor 120-130 (hartjes/twitters) als voor nintendo's/pf (180+) Altijd een 5je en altijd bij 5 een 6e gratis. zo'n beetje de standaard prijs voor mij in deze regio :P

okee,zou je voor een blikje fanta ook dezelfde prijs betalen als voor een fles fanta?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 11 maart 2013 om 20:21:
okee,zou je voor een blikje fanta ook dezelfde prijs betalen als voor een fles fanta?

Objection, niet relevant. Je ziet duidelijk het verschil (in inhoud) bij een fles of een blikje. Bij een P-tje kun je dat niet zien aan de buitenkant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 11 maart 2013 om 20:21:

Wat is dat nou voor idiote vergelijking,
Tis echt niet raar hoor dat je voor 5pillen gewoon 25euro betaald ongeacht of t nou 200mgers zijn of 120, dat is hier ook gewoon,

Soms krijg je de lager gedoseerde, 3 voor 10/4 voor 15, maar is maar net,

Wat is er momenteel trouwens nog aan iets lager gedoseerd, 120/150, in de omloop?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recreant op maandag 11 maart 2013 om 20:26:
Objection, niet relevant. Je ziet duidelijk het verschil (in inhoud) bij een fles of een blikje. Bij een P-tje kun je dat niet zien aan de buitenkant.

Dit niet alleen, maakt fanta je ook blij, euforisch en ben je niet te stoppen ? Je praat hier wel over iets chemisch wat je niet zo even in een fabriek legaal klaar maakt ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Het lijkt me dat deze discussie ook niet echt over kleinere aantallen gaat :p vandaar dat een dergelijk verschil wel degelijk uit maakt :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 maart 2013 om 20:07:
Dus jij geloofd op zijn woord? Terwijl toen de nintendos uit kwamen er hier vanuit meerdere betrouwbare bronnen werd gemeld dat het uit een aparte (nieuwe) hoek kwam en niet de opvolgers van de ferraris (speakers) zijn..

Ik zei ook maar wat ik heb gehoord hoor :p leuk om te weten dat het dus nieuwe gasten zijn!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Recreant op maandag 11 maart 2013 om 20:26:

als je pillen koopt die getest zijn weet je toch ongeveer de inhoud inclusief spreiding?