Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4444168x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 maart 2013 om 08:47:
100mg is ''normaal'', 150mg is ''hoog'', 200mg is ''belachelijk''

Nou nou, kijk eens om je heen hoeveel een gemiddelde gebruiker neemt. 2-3 nintendo's/PF's in 6u is vaak geen uitzondering.

Ik vind 100 een mooie dossering om de avond te beginnen, en na een uurtje nog eens 100 bij pakken en dan ben je al een aardig eind opweg.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 maart 2013 om 22:15:
En nou een uitslag van een betrouwbaar persoon van de niksjes!

Ok dan, ik zal ze laten testen bij centrum Maliebaan in Utrecht zodra ik ze binnen heb! En dan zal ik het laten weten.
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van cynthiiaaa op dinsdag 5 maart 2013 om 11:53:
Ok dan, ik zal ze laten testen bij centrum Maliebaan in Utrecht zodra ik ze binnen heb! En dan zal ik het laten weten.

Gelukkig, nog iemand die ze gaat laat testen. Laat aub zo snel mogelijk weten wat de uitslag zit, zodat die onzinnige uitspraken over dat ik een onbetrouwbaar persoon zou zijn snel de wereld worden uitgewerkt.

Waarschuw beheerder
+4-1
Jij maakt ze toch niet zelf of wel? Jij bent slechts een boodschapper, echter is algemeen bekend wie er achter die dingen zit en dat is wel een onbetrouwbaar persoon. Dus ongeacht de uitslag, je weet nooit wanneer je genaaid gaat worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 maart 2013 om 12:06:
Jij maakt ze toch niet zelf of wel? Jij bent slechts een boodschapper, echter is algemeen bekend wie er achter die dingen zit en dat is wel een onbetrouwbaar persoon. Dus ongeacht de uitslag, je weet nooit wanneer je genaaid gaat worden.

Dit! Snap eigenlijk niet dat mensen die zooi nog kopen als ze gewoon aan nintendos, partyflocks of redbulls kunnen komen.. Misschien zijn deze knallers dan wel wat duurder, maar je krijgt tenminste een mooie stempel voor terug en je weet zeker wat erin zit. Met die niksjes is het maar gokken wat je naar binnen gooit en je kan zo een fake te pakken hebben, omdat de stempel wel heel erg gemakkelijk te vervalsen is. Daarbovenop komt nog dat de maker iedereen al een keer heeft genaaid met die groene pistolen door er 50 mg minder in te doen dan beweerd werd, dus om nou op zijn woord te gaan vertrouwen dat er 200 +- inzit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+8
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 5 maart 2013 om 11:24:
Nou nou, kijk eens om je heen hoeveel een gemiddelde gebruiker neemt. 2-3 nintendo's/PF's in 6u is vaak geen uitzondering.

Nee dat klopt, maar het blijft natuurlijk belachelijk om 400-600mg MDMA in 6 uur tijd te nemen.
Dat veel ''nieuwe gebruikers'' zowat niet anders gewend zijn vind ik niet echt een goede zaak.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 maart 2013 om 12:19:
omdat de stempel wel heel erg gemakkelijk te vervalsen is.

Welke stempel :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 maart 2013 om 12:19:
Daarbovenop komt nog dat de maker iedereen al een keer heeft genaaid met die groene pistolen door er 50 mg minder in te doen dan beweerd werd, dus om nou op zijn woord te gaan vertrouwen dat er 200 +- inzit...

Ja nu vraag ik me af of dit niet gewoon de bekende "dealer-praat" is geweest
Bedoel kijk wat er verteld word over die nintendo's... je verader slaapt nooit maar je vijand ook niet ^^
Ach bedoel gewoon dat het makkelijk is te wijzen naar iemand door dat andere praatjes hebben :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 5 maart 2013 om 11:24:

Hoeft nog niet te betekenen dat het niet belachelijk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anooniempje op dinsdag 5 maart 2013 om 13:27:
Hoeft nog niet te betekenen dat het niet belachelijk is.

Dat is het in principe wel? 3/4 jaar terug toen de enige goede op de markt de roze swirls waren met zon R tekentje namen mensen er ook 3 op een avond. Een enkeling nam een keer 4 of 5. Dat was toen veel terwijl 3 swirls 1,5 partyflock/nintendo is. Dus 3 pf's is daadwerkelijk wel veel hoor. Mijn mening trouwens he
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 maart 2013 om 12:43:
Nee dat klopt, maar het blijft natuurlijk belachelijk om 400-600mg MDMA in 6 uur tijd te nemen.
Dat veel ''nieuwe gebruikers'' zowat niet anders gewend zijn vind ik niet echt een goede zaak.

Nou, het verschil met vroeger is eigenlijk dat men nu weet wat je slikt, vroeger was het maar vertrouwen op de dealer, en hoewel er misschien minder in zat, 80-120 mg, slikte ze er op een avond toch echt aardig wat door heen, ik ken wel verhalen van wat gabbers die er zo 7-10 op een nachtje door heen haalde en dat was óók geen uitzondering.

En volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan aan té hard gaan :)

Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Uitspraak van Pepsi. op dinsdag 5 maart 2013 om 14:03:
En volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan aan té hard gaan

Te hard gaan opzich misschien niet, alleen loop je dan wel andere risico's die je einde kunnen bespoedigen... Denk aan hartritmestoornissen, uitdroging...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van zeropulse op dinsdag 5 maart 2013 om 14:03:
Dat is het in principe wel? 3/4 jaar terug toen de enige goede op de markt de roze swirls waren met zon R tekentje namen mensen er ook 3 op een avond. Een enkeling nam een keer 4 of 5. Dat was toen veel terwijl 3 swirls 1,5 partyflock/nintendo is. Dus 3 pf's is daadwerkelijk wel veel hoor. Mijn mening trouwens he

Ja dat zeg ik dus ook, dat het veel is :P
Waarschuw beheerder
En volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan aan té hard gaan :)

Dat niet niet, die hebben er misschien alleen wat permanente hersenschade aan overgehouden.
Achja kan gebeuren ze hebben wel leuk feestjes gehad yolo etc :')

Waarschuw beheerder
+3
Nou, het verschil met vroeger is eigenlijk dat men nu weet wat je slikt, vroeger was het maar vertrouwen op de dealer, en hoewel er misschien minder in zat, 80-120 mg, slikte ze er op een avond toch echt aardig wat door heen, ik ken wel verhalen van wat gabbers die er zo 7-10 op een nachtje door heen haalde en dat was óók geen uitzondering.

En volgens mij is er nog nooit iemand dood gegaan aan té hard gaan

Ik was gabber in de jaren 90 en 7-10 in een nachtje? Niemand die ik ken(de)...

Nee dat niet, maar je ziet tegenwoordig wel een stuk meer mensen laveloos ergens op de grond liggen en achteraf klagen dat ze geen energie hadden om te dansen na 4 nintendo's. :P
En daarbij zal je er niet snel aan dood gaan, maar is het wel gewoon overkill en schadelijker dan als je het bij normale hoeveelheden houdt.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 maart 2013 om 16:19:
Ik was gabber in de jaren 90 en 7-10 in een nachtje? Niemand die ik ken(de)...

Nee dat niet, maar je ziet tegenwoordig wel een stuk meer mensen laveloos ergens op de grond liggen en achteraf klagen dat ze geen energie hadden om te dansen na 4 nintendo's. :P
En daarbij zal je er niet snel aan dood gaan, maar is het wel gewoon overkill en schadelijker dan als je het bij normale hoeveelheden houdt.

Aantal jaren geleden vaak genoeg boven de tien weggetikt. Ken der ook genoeg die vrolijk mee deden. Of het een goede beslissing was.. Nou nee.
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 maart 2013 om 08:47:
100mg is ''normaal'', 150mg is ''hoog'', 200mg is ''belachelijk''

(y)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 maart 2013 om 16:49:
Aantal jaren geleden vaak genoeg boven de tien weggetikt

Ik hou het lekker op 1 hooguit nog een halve erbij en klaar, moet wel leuk blijven. Sowieso zullen dat slechte pillen geweest zijn, stel het waren gewoon normale pillen (120mg) x 10 zit je op 1,2gram MDMA, lijkt me niet echt realistisch op 1 avond.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van the0ne op dinsdag 5 maart 2013 om 17:59:
1,2gram MDMA, lijkt me niet echt realistisch op 1 avond.

ik ken wel mensen die aan zulke hoeveelheden komen. maar dan moet je je toch eens gaan afvragen of dat nog wel recreatief
drugs gebruik is.

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
Inderdaad heb het nog wel is gekker gemaakt gewoon met blauwe dollars en witte Mitsubishis in 2008/2009 dik 10/15 stuks op maar dan wel in een tijdsbestek van 24uur
Waarschuw beheerder
+1
Om maar ff op te houden over die rode niksjes, ik heb sinds een paar dagen een aantal van die blauwe mitsu's uit 2008 gekregen van een maat van me. Hij had er nog een aantal liggen en hij vond het niet erg om er een paar te missen. Ik zal even kijken of ik er een foto van kan maken en ze hier op krijg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op woensdag 6 maart 2013 om 00:15:
ik heb sinds een paar dagen een aantal van die blauwe mitsu's uit 2008 gekregen van een maat van me. Hij had er nog een aantal liggen en hij vond het niet erg om er een paar te missen. Ik zal even kijken of ik er een foto van kan maken en ze hier op krijg

Zijn lekkere ptje's maar nou niet echt heel Spectaculair hoor ^^
Heb er zelf een tijd geleden 3 gehad van m'n "dealer" en er eentje genomen (Y)
Driehoekerts beetje blauwe grijzig met het welbekende opstaande randje :P 2007-2008

Edit: Als je het over de Driehoekjes hebt natuurlijk :$ die ronde waren toch wel wat hogen gedoseerd :$ :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo afgelopen weekend een smurfje erbij voor verzameling iemand die ze kent ?
Rond ptje blauw met smurfen .hoofdje erin gedrukt
En ook heb ik nog paar van die schilden(ferrari) erbij gekregen wat ben ik daar blij mee :p
En ook heb ik groene eekhoorn erbij 1 voor verzameling en 1 voor keer teproberen zat niet alleen mdma in maar ook mdmea (correct me if I am wrong)
Dus dat will ik ook welles proberen

ps. Best benieuwd naar die opvolgers van de pf iemand al wat gehoord ?

Waarschuw beheerder
+1-7
Ik vind 3 pfjes niet abnormaal veel opzich hoor.. Ik neem er ook altijd 4 mee met het motto liever te veel dan te weinig, over het algemeen slik ik vaak zo'n 500 mg weg met tijdbestek van ongeveer 12 uur... Nooit last gehad van te weinig energie ofzo.. Alleen af en toe een beetje vaag rond et eind of de busreis terug/after.
Er zijn gewoon mensen die zwaarder zijn en dus meer nodig hebben. Ik vind die nintendos en pfjes echt een uitkomst wat dat betreft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 6 maart 2013 om 00:54:
Edit: Als je het over de Driehoekjes hebt natuurlijk :$ die ronde waren toch wel wat hogen gedoseerd

Jaa maar niet die blauwe driehoekjes van 2005:p daar zat 235 mg max in ofzo?? Die dubbele:)
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 09:20:
Er zijn gewoon mensen die zwaarder zijn en dus meer nodig hebben. Ik vind die nintendos en pfjes echt een uitkomst wat dat betreft

Ik ben best wel zwaar en ik heb aan een hele Partyflock voor 12 uur best wel genoeg. Denk dat het eerder aan je gebruik ligt dat je zoveel nodig hebt, en aan hoe hard je wilt gaan. Van meer word je alleen maar vager.. het is maar net hoe scherp je wilt blijven, maar niet voor niks ligt de 'juiste' hoeveelheid op 1 á 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht toch. Tenzij je 500 kilo weegt (wat zwaarder :lol:) zijn 3 partyflockjes dus nog steeds niet echt uit te leggen als 'meer nodig hebben'. Snap heus wel dat je iets meer WILT, maar dat is een ander verhaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 10:34:
Jaa maar niet die blauwe driehoekjes van 2005:p daar zat 235 mg max in ofzo?? Die dubbele:)

Ja 2005 , waren dat niet wiebertjes ^^ nee ik doel echt op de 2007 driehoekken :P
Maar ben benieuwd welke hij bedoeld die rondjes of de driekhoekjes ^^

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van rave<_>dave op woensdag 6 maart 2013 om 09:19:
Zo afgelopen weekend een smurfje erbij voor verzameling iemand die ze kent ?
Rond ptje blauw met smurfen .hoofdje erin gedrukt
En ook heb ik nog paar van die schilden(ferrari) erbij gekregen wat ben ik daar blij mee :p
En ook heb ik groene eekhoorn erbij 1 voor verzameling en 1 voor keer teproberen zat niet alleen mdma in maar ook mdmea (correct me if I am wrong)
Dus dat will ik ook welles proberen

ps. Best benieuwd naar die opvolgers van de pf iemand al wat gehoord ?

Je bedoelt MDEA dan, maar die groene eekhoorns die toen de ronde deden in Nederland waren gewoon schoon met alleen MDMA, dacht 170-180 mg zoiets..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 12:50:
Je bedoelt MDEA dan, maar die groene eekhoorns die toen de ronde deden in Nederland waren gewoon schoon met alleen MDMA, dacht 170-180 mg zoiets..

Ja schoon maar iets van 150 als ik het goed heb ^^
Die rooie waren volgensmij wat horen gedoseerd :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 12:50:

Volgens mijn bron was de eerste batch met mdma en mdea
ik weet zelf niet natuurlijk ma hij heeft nooit gelogen over een uitslag ofzo dus vandaar ma wie weet ik ga hem op hardshock proberen eerste buiten feest van het jaar dan zal ik wel neerzetten hoe ik hem vond :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 6 maart 2013 om 12:53:
Ja schoon maar iets van 150 als ik het goed heb ^^

Die groene eekhoorns waren 170-180mg, zeker geen 150 :) Edit: en er zat niet echt MDEA in, slechts wat sporen ervan;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 09:20:
Ik vind 3 pfjes niet abnormaal veel opzich hoor..

Je bent 18 en dus niet anders gewend.
Het IS abnormaal veel als je Shulgin's eigen ''perfecte dosis'' als maatstaf neemt. (1,5/2mg per kg lichaamsgewicht)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 14:00:
Het IS abnormaal veel als je Shulgin's eigen ''perfecte dosis'' als maatstaf neemt. (2mg per kg lichaamsgewicht)

Hoezo abnormaal wijsneus? Het ligt er zelf aan waar je heen wilt en hoe hard je wilt gaan. Ik zelf doe het met pauzes van 3 maanden of langer en neem er dan wel rond
De 3 is dat dan abnormaal?

Waarschuw beheerder
+9-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 maart 2013 om 14:04:
Hoezo abnormaal wijsneus? Het ligt er zelf aan waar je heen wilt en hoe hard je wilt gaan. Ik zelf doe het met pauzes van 3 maanden of langer en neem er dan wel rond
De 3 is dat dan abnormaal?

Voel je je aangevallen? Als je goed had gelezen gebruik ik de ''ideale dosis'' die door de ontdekker van XTC zelf de wereld in is geholpen als maatstaf.
Als je dat meeneemt is het abnormaal veel ja.

Verder moet je zelf weten wat je doet natuurlijk, voor mijn part vreet je er 30 tegelijk.
Waarschuw beheerder
et IS abnormaal veel als je Shulgin's eigen ''perfecte dosis'' als maatstaf neemt. (1,5/2mg per kg lichaamsgewicht)

Iedereen beslist voor zich zelf wat hij of zij kan nemen. sommige zijn wat meer gewoon dan andere.

Ik slik bijna nooit en kan ook een hele avond hard gaan op 1 pil maar toch kan ik ook makkelijk 3 pillen van 200 mg nemen op een avond.
Elke pil die ik bij neem heeft wel minder positief effect. Bij de uitwerking voel ik me leger en leger worden.

Dit hangt gewoon af van persoon tot persoon en allerlei andere factoren.
De meeste weten wel wat ze kunnen hebben en wat niet (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BelgiuM op woensdag 6 maart 2013 om 14:14:
iedereen beslist voor zich zelf wat hij of zij kan nemen. sommige zijn wat meer gewoon dan andere.
Ik slik bijna nooit en ik kan ook makkelijk 3 pillen van 200 mg nemen.

Daar gaat de discussie toch ook niet over? Iedereen moet lekker doen en laten wat ie zelf wil. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 14:17:
Iedereen moet lekker doen en laten wat ie zelf wil.

(y)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 14:11:
Voel je je aangevallen? Als je goed had gelezen gebruik ik de ''ideale dosis'' die door de ontdekker van XTC zelf de wereld in is geholpen als maatstaf.

Ondekker , Wauw kijk ik heb XTC gevonden ^^ net als Columbus America vond ofzo , Wauw kijk een land :bye:
Ik weet dat het ergens ook wel klopt hoor maar het klinkt gewoon grappig :$:D

Voor ieder zijn eigen gemakken natuurlijk , poeder pillen hoge doseringen of lage doseringen (Y)
Iedereen voelt zich prettiger bij wat anders natuurlijk , de een met alcohol de ander zonder :yes:
Tuurlijk is er aangegeven welke maatstaven er het beste resultaat geven ;) maar dat houd niet in dat iedereen zich maar goed voelt bij dat "beste" resultaat :P
een wijntje per dag schijnt goed voor je te wezen... neem je er 2 per dag ben je alcoholist , En toch een groot meerderheid het lekkerder om meer "Alcohol houdende drank" te drinken dan goed voor je is of dan word aangegeven dat "goed" voor je zou wezen xD

(Y) Leven en laten leven , voor in hoe verre dat "leven" is met sommige hoeveelheden die ik hoor :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 3 maart 2013 om 22:23:
Wat bij mij heeft geholpen is met een lage dosis beginnen. Rond de 100-120mg en vanaf dan opbouwen. Dit voorkwam bij mij dat ik ga kauwen, vooral de kaken strak op elkaar dan. Neem ik gelijk een hoge dosis (150mg+) dan gaat mn kaak al gauw op reis naar een andere dimensie.

Ik begon ook met een lage doses daar kan het naar mijn idee niet aan liggen.
Eerst een halve genomen en kwartjes bij gepakt. Behalve dat me tanden naar de klote waren de volgende dag(en) vermaakte ik me prima op het feest, verder nergens last van gehad :D

Waarschuw beheerder
+4
Wisten jullie:
dat de 2de batch dikker is dan de eerste?:P
heb er pas nog een met moeite kunnen regelen van een vriend van me.:)
mooie dingen!!:respect:
[img width=949 height=513 cacheid=0015892c0030e733c97c7f4e1a02da3221]http://www.freebits.nl/images/364IMG_1302.jpg[/img]

Enne waar blijven die nieuwe vervolgers van de Partyflocks??:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)
komt u maar

Waarschuw beheerder
Ben zeker wel benieuwd wat de opvolgers worden van de PF, wou laatst een paar inslaan zei me dealer dat ie ze niet meer had omdat er een ander soort komt..

Achja toen maar Nintendo's ingeslagen!

Nou ben benieuwd !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anooniempje op woensdag 6 maart 2013 om 10:37:
Ik

Het IS abnormaal veel als je Shulgin's eigen ''perfecte dosis'' als maatstaf neemt. (1,5/2mg per kg lichaamsgewicht)

Ik begin altijd rond de 130 mg 1.3mg/kg. Dan ga ik perfect en dan probeer ik dat gevoel te verlengen met kwartjes/halfjes. Dan heb ik op het eind vaak 2 tot 2,5 pil op en daarna soms nog een halfje op de after

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook wel eens geexperimenteerd met lagere dosissen maar dan heb ik net niet dat lekkere euforische gevoel, de kriebels van binnen. 100 mg is het gewoon net niet, je merkt dat het komt maar het punt wat je wil bereiken komt maar niet.. Tja misschien ben ik het zo gewend of misschien ben ik wel dom dat ik et zo doe, maar dat halve hoef ik niet, gebruik ik liever niet. Verder houd ik me wel aan de drie+ maanden pauze en zo tot nu toe nog maar 1 keer niet aangehouden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 17:53:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook wel eens geexperimenteerd met lagere dosissen maar dan heb ik net niet dat lekkere euforische gevoel, de kriebels van binnen. 100 mg is het gewoon net niet, je merkt dat het komt maar het punt wat je wil bereiken komt maar niet.. Tja misschien ben ik het zo gewend of misschien ben ik wel dom dat ik et zo doe, maar dat halve hoef ik niet, gebruik ik liever niet. Verder houd ik me wel aan de drie+ maanden pauze en zo tot nu toe nog maar 1 keer niet aangehouden

De hoeveelheid die je gebruikt op een avond vind ik fors, maar na het lezen van je onderbouwing klinkt het wel alsof je weet waar je mee bezig bent. Je hebt lagere dosissen uitgeprobeerd en neemt je huidige dosissen dus niet zomaar. Er zijn genoeg mensen die ooit met een halfje begonnen zijn en dat nog steeds doen, maar niet weten of een lagere dosis misschien ook goed werkt. Ook je pauzes zijn dikke prima, ik ben geen expert, maar in mijn ogen ben je niet verkeerd bezig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 maart 2013 om 10:34:

:gaap: duikt dat fabeltje nu weer op over dubbele mitsu's :lol: heb er nog 1 liggen een blauwe driehoek uit 2005 zit 140mg in
Waarschuw beheerder
+3-2
Rode blanco's ontvangen. Liktest geeft zuur gezicht, ff kentron brengen. Mijn gevoel zegt dat de boe roepers zomaar eens ongelijk krijgen!
laatste aanpassing