Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4428171x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror-Oost op vrijdag 1 februari 2013 om 16:36:
Voor de geintresseerden:

gegarandeerd mensen die jou nu gaan vragen of je verkoopt 8-)
Waarschuw beheerder
Blauwe Haantjes uit omgeving grunn kan iemand vertellen wat hier ongeveer inzit?
Er word gezegd 200 mg waar ik mijn twijfels over heb. en aangezien ik wat meer wil inslaan vraag ik eerst de experts van partyflock.
Bij voorbaad dank
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror-Oost op vrijdag 1 februari 2013 om 16:50:
degenen die vragen worden overgeslagen

Dus als ik geen berichtje stuur krijg ik wat opgestuurd? Das mooooi.
Waarschuw beheerder
Weet iemand iets over groene mac apples? Op pill reports staat niet hoeveel mg er in zitten. Ik heb even een aantal pagina's teruggescrolld hier maar kan het natuurlijk nergens vinden. Sorry als ik erover heen heb gelezen :(
Ik heb ze hier liggen voor mijn broertje, maar wil wel even weten hoeveel mg. Dealer zegt 220 mg(maar dat zal wel niet).
Alvastbedankt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 februari 2013 om 16:58:
Dus als ik geen berichtje stuur krijg ik wat opgestuurd? Das mooooi.

Degenen die zwijgen hebben de kans niks te krijgen.
Anders moest ik bijna heel partyflock trakteren haha dacht t ff niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror-Oost op vrijdag 1 februari 2013 om 17:04:
Degenen die zwijgen hebben de kans niks te krijgen.
Anders moest ik bijna heel partyflock trakteren haha dacht t ff niet :P

beetje matig hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2013 om 12:46:
uitslag nintendos 218mg

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 februari 2013 om 13:54:
Ik heb me uislag is 190. Er werd me zelf een oude spreiding verteld. 169-213 terwijl ik hem
wweken tterug heb gehaald van de nieuwe witte dikkere batch. Vreemd

169 moet 196 zijn idd. Mooi dat de nintendos wel gewoon gelijk blijven qua inhoud, in tegenstelling tot sommige andere ptjes..

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van xlady26 op vrijdag 1 februari 2013 om 17:03:
Weet iemand iets over groene mac apples? Op pill reports staat niet hoeveel mg er in zitten. Ik heb even een aantal pagina's teruggescrolld hier maar kan het natuurlijk nergens vinden. Sorry als ik erover heen heb gelezen :(
Ik heb ze hier liggen voor mijn broertje, maar wil wel even weten hoeveel mg. Dealer zegt 220 mg(maar dat zal wel niet).
Alvastbedankt

Met bolle achterkant toevallig? Die zitten wel aardig hoog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2013 om 19:11:

weet je ook wat van de zandkleurigen?

Waarschuw beheerder

Weet nog wel van anderhalf jaar geleden ofzo? Hadden ze ook zware groene appeltjes.. Maar ja testen is weten :)
Waarschuw beheerder
+1
voor je verzamelhobby vind ik het wel veels teveel

je kan ook ruilen ;)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DeHeere op vrijdag 1 februari 2013 om 19:31:
weet je ook wat van de zandkleurigen?

Alleen dat ze van dezelfde drukker komen! Verder geen idee. Weet wel dat die groene toen aardig hoog zaten, qua gevoel.
Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
En ik denk dat er nog behoorlijk veel mensen zoals amerikanen zijn die graag 10eu voor een pil van ong 200mg neerleggen.

Weet je hoe weinig 10 euro is voor zo veel lol de rekening komt altijd later
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Alvastbedankt

Die van anderhalf jaar geleden ofzo had ik destijds laten testen. Kwamen uit op ~140 mg. Maar aangezien dat beat wel tijdje geleden is zou ik ze gewoon laten testen.

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 31 januari 2013 om 21:43:
De start dosis wil je er wat van voelen is 55-60mg. En dat is bij iedereen zo.

[img cacheid=00157ead0030da4df10936fb width=480 height=360]http://i.imgur.com/OlfKK.jpg[/img]

merk het al bij 20mg

130 merk ik echt het CHILL + SPACE + LEIP
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van C11H15NO2 op donderdag 31 januari 2013 om 21:28:
Dat ligt dan waarschijnlijk aan jouw tolerantie niet aan de M.
Ik ging namelijk heel goed op de paarse sterren en oranje kersjes van een aantal jaar geleden (110-130 mg zo uit mijn hoofd) en ik weeg toch wel een stukje zwaarder als jou zo te zien op je profielfoto :p

Heb je goeie.
Ik weeg 97 kilo
Waarschuw beheerder
+1
Hehe, eindelijk, een connectie. Zag bij het uitgaan iemand flink van de kaart rondhuppelen (letterlijk rondhuppelen :P )
Daar aan gevraagd, en ja hoor. Bingo!
Hij heeft toen ik hem volgde wel 3x de zaal rondgelopen en paar keer gevraagd wat ik ook alweer moest :')
Maar vandaag dankzij de beste man Nintendo's & Partyflocks weten te scoren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 februari 2013 om 20:31:
.
Ik weeg 97 kilo

Ik ook en vind een startdosis van 100 mg prima om mee te beginnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik start zelf altijd met een hele toen der tijd q, eekhoorn, speaker defqon etc. Ma
ehet beviel me de keren dat ik begon met een halve beter. Je space werkt langer en het slapen plassen. Etc gaat makkelijker. De eerst volgende x na een stop van 7maanden ga ik dat maar weer is doen op de toppers van een nintendos
Waarschuw beheerder
+4-1
donateur
verzameling van een maat van me jammer dat de foto een beetje wazig is

[img width=1024 height=768 cacheid=00157ed50030da78117bebb21a02d95d93]http://i45.tinypic.com/1zcli7l.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op vrijdag 1 februari 2013 om 12:10:
Toch heb ik van die witte wel een gigantisch lekkere space gehad, 1 van me beste ooit terwijl er volgens mij niet heel veel in zat. Wat is mccp trouwens??

Dan had je de goede te pakken:p
Sorry zag dat ik het verkeerd had geschreven, het is mcpp als je dat ff googled vind je genoeg informatie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van performance™ op vrijdag 1 februari 2013 om 21:19:
verzameling van een maat van me jammer dat de foto een beetje wazig is

[img width=1024 height=768 cacheid=00157ed50030da78117bebb21a02d95d93 cacheid=00157ed50030da78117bebb21a02d95deb]http://i45.tinypic.com/1zcli7l.jpg[/img]

mooi man. blijven sparen!
zijn die pillen onderin blancos? want een blauwe blanco uit begin 2011 ben ik nog steeds na op zoek!
Was mijn eerste pil. zou ik graag in me verzameling willen toevoegen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee die blauwe die je ziet is een defqon en blauwe rotonde maar om dat de foto niet scherp is zie je de logo,s niet goed jammer van de foto
Waarschuw beheerder
+2-1
bday gehad, genoeg gezopen. 3kwart Partyflock gehad en gaat perfect. ongeveer uur geleden nu. Nog klein beetje harder gaan en dan ga ik perfect. nverwachts = het leukst
Waarschuw beheerder
+1-1
Overigens; 15 min geleden thuis gekomen met pa en zusje nog op de bank. Gingen gelukkig net naar bed dus kan nu volop genieten :D

Waarschuw beheerder
-1
Bambisk have fun!
Morgen mag ik weer :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 februari 2013 om 23:31:
nverwachts = het leukst

dat zeker
Waarschuw beheerder
+2
Alvastbedankt

103 mg
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van JSKI op vrijdag 1 februari 2013 om 23:33:
Overigens; 15 min geleden thuis gekomen met pa en zusje nog op de bank. Gingen gelukkig net naar bed dus kan nu volop genieten

Haha ik blij dat ik al op mezelf woon.. Heb ik dat gezeik niet meer! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op donderdag 31 januari 2013 om 12:02:
Wat waren de laatste tests op de gele variant van de nintendo ?

daarstraks gebeld voor de gele nintendo ( laatste batch ) die ik vorige week had binnen gebracht.
160 :(
( vrouw aan de telefoon zei: let er maar mee op want dat is wel extreem hoog :s )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zaterdag 2 februari 2013 om 05:17:
160 , is dat extreem hoog? :S juist.. :P

dat dacht ik ook, maar mevrouw van TC dacht blijkbaar van wel..
Ik vind die 160 wel tegenvallen als ik hier de andere uitslagen lees..
dinsdag een witte nintendo binnen doen van de nieuwe batch..
Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van Jente op zaterdag 2 februari 2013 om 05:25:
dat dacht ik ook, maar mevrouw van TC dacht blijkbaar van wel..
Ik vind die 160 wel tegenvallen als ik hier de andere uitslagen lees..
dinsdag een witte nintendo binnen doen van de nieuwe batch..

Ja idd , 160 is niet veel , als het echt puur puur is wel denk ik , heb toen weleens paul franks gehad (aapjes) die waren 175 dacht ik , maar dat was echt puur. De eerste sloeg al na minder dan een halfuur in en werkte errug lekker haha :P

Nitendo's heb ik nog niet gehad.. Heb onlangs wel groen pistooltje gehad , die zijn ook errrrrrug lekker!!
Waarschuw beheerder
-2
160 mg is nog steeds vrij aan de maat hoor,
Zo heel veel heb je niet nodig om flink uit je bol te gaan.
2 van die verdeeld over 4 helftjes nemen, en je gaat lekker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zaterdag 2 februari 2013 om 05:17:
160 , is dat extreem hoog? :S juist.. :P

Dit komt me prima uit eigenlijk, de witte zijn wel van 200+ en er blijkt ook iemand in de groep te zitte vnaaf die voor het eerst gaat doen , dan kan ik hem mooi die gele geve en dan begint ie maar met een halfje van 80
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 2 februari 2013 om 06:34:
Dit komt me prima uit eigenlijk, de witte zijn wel van 200+ en er blijkt ook iemand in de groep te zitte vnaaf die voor het eerst gaat doen , dan kan ik hem mooi die gele geve en dan begint ie maar met een halfje van 80

Ja dan kan je inderdaad als beginneling beter met een halve beginnen , altijd wel eigenlijk. Even kijken hoe die valt , als ie goed valt kan die nog een halve later nemen , valt ie niet goed zal die niet te hard vallen omdat het een halfje is. Hoop wel dat er ook een ervaren persoon bij is , die weet wat ie moet doen als het fout gaat? :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zaterdag 2 februari 2013 om 05:30:
Ja idd , 160 is niet veel , als het echt puur puur is wel denk ik , heb toen weleens paul franks gehad (aapjes) die waren 175 dacht ik , maar dat was echt puur.

Puur? Je weet dat dat de uitslag van de test in zuivere milligrammen mdma wordt gegeven? De zuiverheid van de mdma wordt dus in het resultaat verwerkt. Op die manier zijn de resultaten goed met elkaar te vergelijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zaterdag 2 februari 2013 om 05:30:
Ja idd , 160 is niet veel , als het echt puur puur is wel denk ik , heb toen weleens paul franks gehad (aapjes) die waren 175 dacht ik , maar dat was echt puur. De eerste sloeg al na minder dan een halfuur in en werkte errug lekker haha

Wat bedoel je met puur?

Want een pil met 15 mg verschil op 160 mg ga je echt niet merken hoor.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 2 februari 2013 om 08:22:
Puur? Je weet dat dat de uitslag van de test in zuivere milligrammen mdma wordt gegeven? De zuiverheid van de mdma wordt dus in het resultaat verwerkt. Op die manier zijn de resultaten goed met elkaar te vergelijken.

Ja oke , that makes sense
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zaterdag 2 februari 2013 om 08:25:
Wat bedoel je met puur?

Want een pil met 15 mg verschil op 160 mg ga je echt niet merken hoor.

Puur , dat er geen rotzooi verder in zit, echt alleen mdma. Tenminste dat vertelde die vriend mij toen. En ik voelde hem wel degelijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zaterdag 2 februari 2013 om 08:30:
Puur , dat er geen rotzooi verder in zit, echt alleen mdma. Tenminste dat vertelde die vriend mij toen. En ik voelde hem wel degelijk..

Tegenwoordig worden er bijna geen pillen meer gedrukt met iets anders erin dan mdma.

Ik zeg ook niet dat je er niets van voelde. Wat ik bedoel te zeggen is, dat als je voor 2 pillen kunt kiezen 160 of 175 mg je achteraf niet met zekerheid kunt zeggen welke je hebt gehad. :)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zaterdag 2 februari 2013 om 09:44:
Wat ik bedoel te zeggen is, dat als je voor 2 pillen kunt kiezen 160 of 175 mg je achteraf niet met zekerheid kunt zeggen welke je hebt gehad.

Nee oke dat is ook wel weer zo inderdaad :P

Waarschuw beheerder
Die 160 valt me tegen eigenlijk... 40 mg minder dan vorige batch. Had ik er daar maar meer van ingeslagen:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2013 om 09:55:
Die 160 valt me tegen eigenlijk... 40 mg minder dan vorige batch. Had ik er daar maar meer van ingeslagen:(

Of wat meer van bewaard? ;)

40 mg minder is inderdaad wel een flinke daling. Hopen dat de laatste batch witte Nintendos weer wel goed hoog gedoseerd zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2013 om 23:59:
dat zeker

Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zaterdag 2 februari 2013 om 02:32:
Haha ik blij dat ik al op mezelf woon.. Heb ik dat gezeik niet meer!

Nou, dat viel tegen. Kwartier later lag ik in bed te pitten :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc:OPGEVOERDE GOUDVIS:lijn: op zaterdag 2 februari 2013 om 07:42:
Even kijken hoe die valt , als ie goed valt kan die nog een halve later nemen ,

Ahh, de eerste keer! Ik was toen ook begonnen met 80mg.
Ik ging toen behoorlijk hard, tijdje later nog een halfje genomen omdat naar mijn idee het iets afnam.
Niet slim; toen die klapte stond ik zo strak als een bos uien, zelfs lopen kon ik niet meer normaal.
Let daar dus wel op, die eerste helft werkt veel langer dan je denkt, of denkt te voelen.
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van Rud3Biker op zaterdag 2 februari 2013 om 10:38:
Ahh, de eerste keer! Ik was toen ook begonnen met 80mg.
Ik ging toen behoorlijk hard, tijdje later nog een halfje genomen omdat naar mijn idee het iets afnam.
Niet slim; toen die klapte stond ik zo strak als een bos uien, zelfs lopen kon ik niet meer normaal.
Let daar dus wel op, die eerste helft werkt veel langer dan je denkt, of denkt te voelen.

Haha ja inderdaad , het is dan denk ik ook wel slim om aan je medegebruikers ff te vragen wat die er van vinden , die kunnen ook wat beter zien hoe je er op dat moment bij zit:P maar als beginneling kan je inderdaad het beste gewoon de 2e helft pas nemen als de eerste helft echt uitgewerkt is :P