Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4430599x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psyko op zaterdag 26 januari 2013 om 23:44:
hmmm heb net glaasje rose op en 2 shotjes apfelkorn, daarna kwartje.. nu al meteen koppijn.

Dat is best Psyko

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psyko op zaterdag 26 januari 2013 om 23:44:
hmmm heb net glaasje rose op en 2 shotjes apfelkorn, daarna kwartje.. nu al meteen koppijn.

Hmm niet best... Hopelijk ga je nu wel lkr?

Uitspraak van Touchable! op zondag 27 januari 2013 om 01:37:
Jo mensen, heb ik nog iets gemist de afgelopen maanden?

Heb mn naam ff veranderd maar de oude garde weet wel wie ik ben. :lol:

Welcome back
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 03:22:
Welcome back

Thanks! :)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 26 januari 2013 om 14:37:
Als je denkt dat elke pil met enkel MDMA 100% hetzelfde qua werking is .. wrong
"S" - "R"

''I received research samples of each of the two isomers from my NIMH contacts, and set up a pretty much blind study. One of the results was clear and not unexpected. The "S" isomer was clearly the more potent one -- the effective dose was between 60 and 120 milligrams, whereas the "R" isomer was barely threshold at 160 milligrams. This was about a 2:1 weight ratio favoring the "S" or "stimulant" isomer as defining the action. What was unexpected was that neither isomer gave the magic of the racemic MDMA. It was almost as if both the separate pharmacological components needed to be present to experience the unusual properties of this drug.''

/
http://www.cognitiveliberty.org/shulgin/adsarchive/isomers.htm

ben er zelf ook mee eens dat het klopt aangezien ik best vaak MDMA heb gedaan en met verschillende pillen in zelfde settings (thuis met same shit) steeds weer een ander soort trip / space, zo ook vrienden van me die het er mee eens zijn.
Niet dat het effect een wereld van verschil is... amateurs zullen het iig niet merken

Helaas is stereo-isomeren speficiek uit selecteren te ingewikkeld en daar mee samenhangend te duur voor een clandestien labje ;)

Uitspraak van Technoasis op zaterdag 26 januari 2013 om 15:53:
Ga er maar van uit dat illegaal geproduceerde mdma racemisch is. Dus jouw verhaaltje gaat niet op.

Indeed :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2013 om 17:23:
Hoe sterker ze zijn, hoe minder pillen je mee hoeft te nemen.
I.p.v. 4 groene pistooltjes mee te neme na n feest heb je nu genoeg aan 2x doodskopjes wat net weer wat gezeik kan schelen als je gepakt wordt...

In feite moet je het sowieso gewoon bij een tablet van 200 kunnen houden als je nog een beetje met verstand wilt gebruiken ;)
Bovendien blijft de primaire behoefte natuurlijk sowieso te zorgen dat je niet gepakt wordt ermee.

Maar op zich geldt het wel idd, voor ALS je gepakt wordt. Maar goed, beter dat voor zijn en goed verstoppen (Y)

Uitspraak van Henkie! op zaterdag 26 januari 2013 om 19:31:
slecht 2,99, want ze waren in de aanbieding. :')

afgeprijsd van 3,00? :')
Waarschuw beheerder
En was de Nintendo enigszins naar wens? Maak de mijne (1e batch) volgende week soldaat.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2013 om 17:23:
Alleen maar beter lijkt me..
Hoe sterker ze zijn, hoe minder pillen je mee hoeft te nemen.
I.p.v. 4 groene pistooltjes mee te neme na n feest heb je nu genoeg aan 2x doodskopjes wat net weer wat gezeik kan schelen als je gepakt wordt...

Ging het niet ook om het totaalgewicht van de pillen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 27 januari 2013 om 09:37:
Ging het niet ook om het totaalgewicht van de pillen?

als je op een feest opgepakt word tellen ze het totaal aantal pillen dat je bijhebt.
ook halfjes en kwartjes rekenen ze als een pil.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 03:22:
Hmm niet best... Hopelijk ga je nu wel lkr?

ooooh jawel daarna werd ik heel ff misselijk maar daarna voelde ik me zoooo goed en ging ik zo hard haha later op avond nog kwartje gepakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op zondag 27 januari 2013 om 11:27:
als je op een feest opgepakt word tellen ze het totaal aantal pillen dat je bijhebt.

Dat is niet waar!!!
Ik ben 3 jaar geleden een x gepakt met een paar snoepjes en zaten 4 halve bij. En dus deden ze niet moeilijk. En gewoon 2 x halve is gewoon 1.

Waarschuw beheerder
-3
Deze nacht nix gevoeld van Nintendo en nr1 wss omdat ik deze week teveel mdma al genomen had ... Zal wel daar aan liggen zeker ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psyko op zondag 27 januari 2013 om 12:14:
ooooh jawel daarna werd ik heel ff misselijk maar daarna voelde ik me zoooo goed en ging ik zo hard haha later op avond nog kwartje gepakt.

Misselijk is van de pil die begint te bruisen in je maag, teken dat ie gaat klappen dus:)
Maar mooi dat je toch nog heb kunne geniete haha

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 12:45:
Deze nacht nix gevoeld van Nintendo en nr1 wss omdat ik deze week teveel mdma al genomen had ... Zal wel daar aan liggen zeker ?

Grote kans van, wat is veel mdma?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 12:52:
Misselijk is van de pil die begint te bruisen in je maag, teken dat ie gaat klappen dus:)
Maar mooi dat je toch nog heb kunne geniete haha

jazeker :D
Waarschuw beheerder
+9-2
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 januari 2013 om 12:54:
wat is veel mdma?

Twintig kilogram.
Waarschuw beheerder
-1
en waarom zijn hier in de buurt die doodskopjes niet gespot ?

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Digitalism op zondag 27 januari 2013 om 13:03:
Twintig kilogram.

He jij bent grappig!
Waarschuw beheerder

Ik twijfelde vanacht zelf na 3kwart Nintendo of ik hem wel op zou krijgen.
Niet lang hoor, heb me niet laten kennen. :)
wel verrassend hard gegaan op die 3kwart al.

Uitspraak van Digitalism op zondag 27 januari 2013 om 13:03:
Twintig kilogram.

:lol:
Waarschuw beheerder
Groen/Blauw actig no1 pillen. Een goeie vriend van mij heeft ze alleen getest met zo een smartshop ding. En bam in een keer helemaal zwart. Dus een goed teken genoeg mdma.
Gisteren was de dag. De persoon van waar we hem gehaald hebben zei dat deze rond 170-200 mg zitten. We hebben nooit troep van hun gehad.

Rond 23:30: Begonnen met een hele.

00:15: Hij sloeg wat laat in, maar o jee wat een aanslag in een keer. Enorme energie rush. Ik wil alleen maar dansen als een idioot. Muziek zo intens.

1:30: Pil begon nu een beetje uit te werken. Dus een hele bijgepakt. En weer enorme energie.

2:00: 2de is weer hard ingeslagen. En oh ja wat voel het toch lekker om te zoenen met x :D

3:00: Effe wat redbull derin gooien. Zweet als een oceaan. Effe relax naar rookruimte gegaan. Lekker een super palm draaien. Ik heb dit best vaak misschien een aanrader voor jullie ook: Altijd als ik super palm rook, begint de X wat intenser te werken.

3:15: weer een dikke energie rush

3:45: besloten om laatste halve te nemen

4:00 Weer knallen en we waren tot einde gebleven.

Volgende dag: Geen kater/hoofdpijn. Voel me prima. Lekker 2 flessen vitamine water en wat fruit gegeten. Ik voel me prima nu.

Zeker een aanrader deze no1 :))))

en super palm + x is ook zeker de moeite waard om een keer te doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Gram en beetje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op zondag 27 januari 2013 om 11:27:

Doelde meer op de uiteindelijk strafvervolging
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 13:46:
Gram en beetje

Als je nix gevoeld heb van die no1, dan zou ik toch even 2 maanden rust inlassen. Want dit zijn zeker knallers, als je tenminste de goeie heb. Gisteren met 2 en een half prima feest gehad en tot einde gebleven. Wat normaal nooit voorkomt bij mij. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 12:17:
Dat is niet waar!!!
Ik ben 3 jaar geleden een x gepakt met een paar snoepjes en zaten 4 halve bij. En dus deden ze niet moeilijk. En gewoon 2 x halve is gewoon 1.

okee,ik heb het anders meegemaakt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op zondag 27 januari 2013 om 14:58:
okee,ik heb het anders meegemaakt ;)

Het verscheelt ook gewoon met in wat voor bui de beveiliger is:p
Waarschuw beheerder
Gister 'n leuk avondje gehad met paarse partyflocks. Begon met een halve en na een uur de andere helft. :)
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+3-1
Er is het één en ander geveegd en daar waar nodig bestraft. Wanneer iemand iets in een forum plaatst hoeft er niet expliciet om een mening te worden gevraagd om die te kunnen geven. Graag WEL reageren conform het beleid en met respect!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 27 januari 2013 om 13:47:
Doelde meer op de uiteindelijk strafvervolging

Als je moet voorkomen zal er volgens mij gekeken worden naar het totaal aantal MDMA. En niet naar het aantal pillen dat je op dat moment bij je had.

Artiest {SHOWLIST artist 39929, 73283, 87730, 109879}
Waarschuw beheerder
Groene pistolen deden het ook best goed toch?? :-)

Waarschuw beheerder
-1
Zijn idd goeie want heb er al 15 van genomen ervoor maar wel over 2 maanden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Housebroek op zondag 27 januari 2013 om 16:46:
Als je moet voorkomen zal er volgens mij gekeken worden naar het totaal aantal MDMA. En niet naar het aantal pillen dat je op dat moment bij je had.

ja dat zeg ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van godchild op zondag 27 januari 2013 om 13:44:
En bam in een keer helemaal zwart. Dus een goed teken genoeg mdma.

Er zijn meerdere stofjes waarop de kleur zwart ontstaat uit een ez test..

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 16:53:
Zijn idd goeie want heb er al 15 van genomen ervoor maar wel over 2 maanden

needless to say more. ;)
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Harry Housebroek op zondag 27 januari 2013 om 16:46:

je word gewoon berecht op het aantal hoor!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zondag 27 januari 2013 om 17:33:
Uitspraak van godchild op zondag 27 januari 2013 om 13:44:En bam in een keer helemaal zwart. Dus een goed teken genoeg mdma.

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 12:45:Deze nacht nix gevoeld van Nintendo en nr1 wss omdat ik deze week teveel mdma al genomen had ... Zal wel daar aan liggen zeker ?
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 16:53:Zijn idd goeie want heb er al 15 van genomen ervoor maar wel over 2 maanden
needless to say more. ;)

Was het 3 weken nix doen voor Sero terug volledig aangevuld was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 27 januari 2013 om 13:52:
t erg stevig naar mij

Zou goed kunnen. Ik vind dit een een betere dosering voor mij en mijn max is 2.5. Meestal neem ik na 2 niks meer.
Ik gebruik het heel af en toe. Zo'n 4 a 5 keer per jaar.
Vaak geprobeerd met een halve te beginnen, maar ik vind persoonlijk niet dat deze hard inslaat en ik moet dan vaak al gauw snel een halve bijpakken.
Twee keer hele over de avond vind ik een prima dosering.

Uitspraak van Tinus Traanplaat op zondag 27 januari 2013 om 17:33:

Zou goed kunnen. Morgen breng ik eentje om te testen. Results soon :)

Waarschuw beheerder
Zal ergens deze week ook wel even een mickey wegbrengen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 19:41:
Was het 3 weken nix doen voor Sero terug volledig aangevuld was?

3 maanden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 16:47:
Groene pistolen deden het ook best goed toch?? :-)

Jahoor, doen het prima. getest op ongeveer 150 mg gemiddeld.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zondag 27 januari 2013 om 20:10:
3 maanden

Zolang :| maar tegen 9 februari zal al beetje aangevuld zijn dak wel wat voel e?
Waarschuw beheerder
-4
jezus godsallemachtig christus, 3 nintendos en een halve doodskop later. Nog steeds geen oog dicht gedaan en zit er ook nog niet aan te komen. Hoeizzuuuuut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2013 om 20:15:
Zolang :| maar tegen 9 februari zal al beetje aangevuld zijn dak wel wat voel e?

Je zou kunnen proberen 5 htp, chocolade, en je vitamines iedere dag te nemen. Zou misschien wat kunnen schelen.
Nou weet ik niet tot in hoeverre je serotonine gehalte in verhouding staat tot je tolerantie, maar ik denk weinig.
Al eens er aan gedacht om er meer dan 2 weken vanaf te blijven? :)

Je kunt ook de dosis verdubbelen als je toch onverstandig bezig gaat zijn :P

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zondag 27 januari 2013 om 20:31:
Je zou kunnen proberen 5 htp, chocolade, en je vitamines iedere dag te nemen. Zou misschien wat kunnen schelen.
Nou weet ik niet tot in hoeverre je serotonine gehalte in verhouding staat tot je tolerantie, maar ik denk weinig.
Al eens er aan gedacht om er meer dan 2 weken vanaf te blijven? :)

Je kunt ook de dosis verdubbelen als je toch onverstandig bezig gaat zijn :P

Zal proberen zolang mogelijk af te blijven en op liberty white zal ik eens proberen met bommetjes van 250mg. Hopelijk zal ik die dosis wel voelen en erna ga ik een pauze inlassen of mss effe coke nemen inplaats van mdma omdat dat minder Sero verbruikt las ik...
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+2
Voor zaken die te maken hebben met het juridische gedeelte zij andere topics, oa. https://vip.partyflock.nl/topic/1135551:Gepakt_met_drugs_Help. Wanneer je een ouder topic opnieuw wilt gebruiken om berichten in te plaatsen, even het betreffende topic vloppen en dan openen we het weer.