Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435142x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met paarse hartjes? Kan alleen gegevens vinden van 2007..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dwindling op zaterdag 5 januari 2013 om 17:04:
Iemand bekend met paarse hartjes? Kan alleen gegevens vinden van 2007..

Hartje als vorm, ronde pil met hartjes indruk, etc.. etc.. ??
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2013 om 17:26:
Iemand bekend met : WITTE HAAIEN????

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2013 om 17:36:
ligt eraan in welk gebied

Zal ik het inkoppertje maar maken dan?
Kustgebied :'(
Waarschuw beheerder
+3
Vnv witte spookjes uittesten met wat vrienden in de bossen, wordt een leuk avondje. Vind in de bossen nog altijd leukste plek om te gebruiken omdat je de vaagste dingen kan zien in takken, bladeren etc.
Waarschuw beheerder
-3
Iemand informatie over gele no.1? Heb er gister een in handen gekregen maar vertrouwde hem toch niet helemaal, wel ingenomen maar na een uur nog niets gevoeld. Nog maar een half oranje red bull er achteraan waarna ik na een half uur deze wel voelde inslaan.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van :bounce:Randoii Party Machen! op zaterdag 5 januari 2013 om 20:03:
Iemand informatie over gele no.1? Heb er gister een in handen gekregen maar vertrouwde hem toch niet helemaal, wel ingenomen maar na een uur nog niets gevoeld. Nog maar een half oranje red bull er achteraan waarna ik na een half uur deze wel voelde inslaan.

Waarom nam je dan niet gewoon alleen de red bull? Voor het zelfde zit er troep in!
Waarschuw beheerder
Volgens mij is alles op in grunn pfff haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arendjan1993 op zaterdag 5 januari 2013 om 20:20:
Waarom nam je dan niet gewoon alleen de red bull? Voor het zelfde zit er troep in!

Vertrouw je het niet ? Testen. Enige verstandige oplossing.
Waarschuw beheerder
+3
Zijn er uberhaubt nog drukkers actief?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2013 om 17:06:
Hartje als vorm, ronde pil met hartjes indruk, etc.. etc.. ??

Ik heb een foto gezien, zijn echt hartjes vormen. Ik kan geen love erop zien. Werd mij verteld dat het paarse lovertjes zijn. Zouden getest zijn op 220 maar lijkt me sterk..
Waarschuw beheerder
+1
Uitslag van 186 zien langskomen geloof ik! (Paarse hartjes)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Dwindling op zondag 6 januari 2013 om 17:29:
Ik heb een foto gezien, zijn echt hartjes vormen. Ik kan geen love erop zien. Werd mij verteld dat het paarse lovertjes zijn. Zouden getest zijn op 220 maar lijkt me sterk..

Als er geen love op staat weet ik niet of het de zelfde zijn, paarse hartjes in hart vorm hebben er love op staan en zijn inderdaad:

Uitspraak van Saxoferrato op zondag 6 januari 2013 om 17:55:
Uitslag van 186 zien langskomen geloof ik! (Paarse hartjes)

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ze hun werk toppie deden. 2 van m'n maten gingen echt zo goed dat ze er nog een klein voorraadje van hebben kunnen opslaan.
Waren er niet veel van in mijn regio, zijn nu foetsie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op zondag 6 januari 2013 om 18:46:
Als er geen love op staat weet ik niet of het de zelfde zijn, paarse hartjes in hart vorm hebben er love op staan en zijn inderdaad:

Thanks, zijn dus wel goede als ik het zo hoor. Eens even in verdiepen dan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwindling op zondag 6 januari 2013 om 19:02:
Thanks, zijn dus wel goede als ik het zo hoor. Eens even in verdiepen dan!

Ze zijn top, had ze de afgelopen twee feestjes. Waren getest op 184. Eerst een halve genomen en toen twee kwartjes. Twee geweldige feestjes gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op zondag 6 januari 2013 om 02:41:
Zijn er uberhaubt nog drukkers actief?

Ik denk niet dat je het bij de drukkers moet zoeken, die willen wel. De M producten laten het afweten heb ik gehoord.
Waarschuw beheerder
+4-1
Resultaat van testcentrum terug gekregen van deze paarse snoepjes met 3 cirkeltjes.

[img width=236 height=215 cacheid=0013aed80030cf7498a40d721a02d8afb4]http://i49.tinypic.com/11avknc.png[/img]
171 MG MDMA
35 MG MDA
30 MG MDEA

Eind deze maand consumeren :D ben benieuwd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh, dat kom je niet vaak tegen. Nice. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaaskoekje op maandag 7 januari 2013 om 13:16:
171 MG MDMA
35 MG MDA
30 MG MDEA

Dat moeten flinke jongens zijn met al 236 gram aan aktieve stoffen. Wat voegen MDA en MDEA toe aan de MDMA kwa werking en dergelijke ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat er zoiezo al een percentage van de mdma word omgezet in je hersenen naar mda, maar dit is pas als je grotere hoeveelheden slikt.Het zorgt voor een meer spacey effect
En ja ze zijn vrij groot :P zo groot als een paracetamol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
Resultaat van testcentrum terug gekregen van deze paarse snoepjes met 3 cirkeltjes.

[img width=236 height=215 cacheid=0013aed80030cf7498a40d721a02d8afb4 cacheid=0013aed80030cf7498a40d721a02d8b016]http://i49.tinypic.com/11avknc.png[/img]
171 MG MDMA
35 MG MDA
30 MG MDEA

Dat is een bijzondere tablet! Benieuwd of dit door andere leden bevestigd kan worden!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Q-Bassie op zaterdag 5 januari 2013 om 20:45:
Volgens mij is alles op in grunn pfff haha

Rotterdam en omstreken zat te krijgen
Waarschuw beheerder
-1
171 MG MDMA
35 MG MDA
30 MG MDEA

de ultieme jalla, ben erg jaloers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2013 om 14:15:
Dat is een bijzondere tablet! Benieuwd of dit door andere leden bevestigd kan worden!

Zou ik wel eens wille neme :p
Waarschuw beheerder
+2
paarse snoepjes met 3 cirkeltjes.

Zouden de drie cirkels symbool staan voor de drie verschillende ingrediënten? :P
Waarschuw beheerder
Eind deze maand consumeren :D ben benieuwd

Zou leuk zijn als je je ervaring wilt delen. Als je een kleine beschrijving wilt geven na gebruik zou dat (y) zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op zondag 30 december 2012 om 22:53:
getest op 92-103 mg (mits beide kanten bol zijn)

laatst nog na moeten vragen bij kentron voor een bekende van me

hahahaha dat kan best denk ik. En ik vond deze niet echt geweldig. Niet dat love gevoel. Meer speedy en alleen maar dansen als een gek :D
Meestal heb ik dat bij andere niet.

En neem vaak een pauze van minimaal 3 maanden tussen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op maandag 7 januari 2013 om 16:08:
Zou leuk zijn als je je ervaring wilt delen. Als je een kleine beschrijving wilt geven na gebruik zou dat (y) zijn

Ja ik zal een report schrijven, Awake eindhoven is me volgende bestemming mits ik het niet kan laten ze eerder te pakken :P
Waarschuw beheerder
+1
171 MG MDMA
35 MG MDA
30 MG MDEA

ben hier ook wel benieuwd naar :D
Waarschuw beheerder
-3
Iemand de paarse Pflock al geprobeerd? Hoeveel mg zijn die.

Waarschuw beheerder
Ik denk bijna iedereen hier!:p
1st batch paars 200/210
Lichtpaars/roze 190/200
Blauwe 180mg

Ongeveer ik zoek nu niet terug te lezen:p
Staat echt voor over hier op.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2013 om 18:43:
Ongeveer ik zoek nu niet terug te lezen, staat echt voor over hier op.

Eh, wut? :P
Waarschuw beheerder
+1

Haha idd, heb je miss het een en ander van die partyflocks achter de kiezen zitten op 't moment? haha :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaaskoekje op maandag 7 januari 2013 om 13:55:
Ik geloof dat er zoiezo al een percentage van de mdma word omgezet in je hersenen naar mda

ongeveer 7% van de MDMA word in de lever omgezet naar MDA. Inderdaad merkbaar bij hogere dosis, MDA zorgt voor de hallucinaties die je dan krijgt.
Hopelijk komen deze snoepjes ook op mijn pad!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rud3Biker op maandag 7 januari 2013 om 19:27:
ongeveer 7% van de MDMA word in de hersenen omgezet naar MDA.

*In je stofwisseling (lever).

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van D.XTC :xtc: op maandag 7 januari 2013 om 19:16:
Haha idd, heb je miss het een en ander van die partyflocks achter de kiezen zitten op 't moment? haha :p

Haha oeps!!
Nee heb ze niet op! Met thrillogy was laatste x een pf.
En mijn spelling ja sorry!! Mijn tel veranderde sommige worden zonder dat ik het zag en ja wel wat foutjes der in mja:p

Uitspraak van Rud3Biker op maandag 7 januari 2013 om 19:27:
ongeveer 7% van de MDMA word in de hersenen omgezet naar MDA. Inderdaad merkbaar bij hogere dosis, MDA zorgt voor de hallucinaties die je dan krijgt.
Hopelijk komen deze snoepjes ook op mijn pad!

Ik dacht 14% dat er werd omgezet:p
Waarschuw beheerder
-1
Ik denk bijna iedereen hier!:p
1st batch paars 200/210
Lichtpaars/roze 190/200
Blauwe 180mg

zijn er meerdere batches van de paarse partyflock?
of is de paarse de 1e batch en de lichtpaars/roze de 2e batch?

Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2013 om 20:04:
Ik dacht 14% dat er werd omgezet

Uit me hoofd 6,xx%, wat afgerond 7% is.

Uitspraak van zanderr op maandag 7 januari 2013 om 20:13:
zijn er meerdere batches van de paarse partyflock?
of is de paarse de 1e batch en de lichtpaars/roze de 2e batch?

1e batch was donker paars, batches daarna werden ze lichter en lichter, tot er opper gegeven moment weer donkere werden gemaakt.
Blauwe zijn ergens tussen door geweest, weet niet eens meer waar precies, zo veel batches zijn er al gemaakt.
Waarschuw beheerder
+1
Hi ik heb een vraag. Als je in plaats van een pil slikt, deze anaal "inneemt" wat gebeurt er dan?
Wordt dit sneller in je bloed opgenomen (zie zetpillen), en duurt het effect juist korter?
En zou het ook mogelijk zijn om een pil in je bloed te spuiten?

Gewoon vragen waar ik uiteraard geen uitvoering aan ga geven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2013 om 09:37:
Ik denk niet dat je het bij de drukkers moet zoeken, die willen wel. De M producten laten het afweten heb ik gehoord.

Toevallig ook een idee van wanneer het weer een beetje op gang komt allemaal?
Hopelijk weer een beetje snel aangezien het hier ook steeds lastiger wordt de klappers te bemachtigen.
Waarschuw beheerder
Als het allemaal een beetje mee zit zal er eind deze maand wel weer geproduceerd worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mo'DancingMo'Activity op maandag 7 januari 2013 om 21:19:
Hi ik heb een vraag. Als je in plaats van een pil slikt, deze anaal "inneemt" wat gebeurt er dan?
Wordt dit sneller in je bloed opgenomen (zie zetpillen), en duurt het effect juist korter?

Als je gaat pluggen dan wordt er veel minder afgebroken waardoor het effect sterker zal zijn. Intraveneus is 100% effect en duurt ook korter, maar je mag NOOIT een pil vermalen en in je bloed spuiten, de bindmiddelen zijn levensgevaarlijk! Oftewel alleen vloeibare mdma en dan nog zou ik het afraden.
Waarschuw beheerder
+6
donateur
Uitspraak van Mo'DancingMo'Activity op maandag 7 januari 2013 om 21:19:

Zoek op google pluggen voor dummies.

als je een pil slikt blijft er 40% werkzame stoff over. By pluggen is dit 70-80%. Het werkt sneller na ongeveer 15 minuten al, en je hebt dus minder nodig omdat er meer werkzame stoffen overblijven.

Het anaal innemen is alleen het grote probleem. Ik hou het wel bij slikken.

Een oud wijs man zij ooit:

Je kont gat is maar voor 1 richting bedoeld. Als uitgang.