Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4443475x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 08:19:
Bij thunderdome ook samen met een vriend van mij een halve witte schedel gedaan! Wat een apparaten!!

Zien er zotte p uit hoeveel zat daar ook al weer in ? En zijn die nog in omloop ? Grtz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op maandag 17 december 2012 om 12:01:
Ik werd pas rond een uur of 2 's middags weer enigzins normaal.

Ik had het idee dat ik ze gisteravond nog zag vliegen...
Waarschuw beheerder
+1
Merk zowel met de partyflockjes als de nintendo's dat ze ideaal zijn om halfjes te nemen. Dan blijf je veel langer lekker gaan. Nadeel is dan wel dat ik de laatste 2 uur regelmatig met mn handen op mn hoofd loop omdat ik er geen kut meer van snap. Mede mogelijk gemaakt door Freestyle. Dan jump, dan early, dan hardstyle, langleve de verwarring :/

Waarschuw beheerder
Haha aan het eind snap ik er ook niks meer van :P. Maar goed vind ik wel lachen als het niet te erg is :P
Waarschuw beheerder
niemand nog met info over de zandkleurige appeltjes?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 11:41:
Iemand heeft mij daar ook gezegd dat het helpt om je onderrug meer te trainen

Mij heeft het zeker geholpen, vooral deadliften scheelt heel erg. Vergeet niet dat buikspieren trainen ook helpt.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/73369-rugpijn-door-slappe-buikspieren.html

(laat ik er gelijk bij zetten dat dit in mijn opzicht NIET off-topic is aangezien dit bij velen een gevolg is van het gebruik van XTC)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 12:43:
Zien er zotte p uit hoeveel zat daar ook al weer in ? En zijn die nog in omloop ? Grtz

Nooit laten testen maar er moest ongeveer 300mg in hebben gezeten!
Heb er ook maar 1 gehad voor te proberen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 16:38:
Nooit laten testen maar er moest ongeveer 300mg in hebben gezeten!
Heb er ook maar 1 gehad voor te proberen

Zijn erg moeilijk aan te komen, ik ben een tijdje opzoek geweest maar heb de hoop maar opgegeven :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinus Traanplaat op maandag 17 december 2012 om 16:22:
Vergeet niet dat buikspieren trainen ook helpt.

Uiteraard je moet altijd de tegenhanger trainen he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op maandag 17 december 2012 om 16:54:
Zijn erg moeilijk aan te komen, ik ben een tijdje opzoek geweest maar heb de hoop maar opgegeven :(

Het is gemakkelijker dan je denkt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 17:03:
Het is gemakkelijker dan je denkt ;)

Heb je die zoals je u Nintendos haalt dan ?
Waarschuw beheerder
+2
Het is gemakkelijker dan je denkt

Gemakkelijk dan je denkt .. ik geloof er niets van.
Anders stond het hier vol foto's en test reports van die krengen.

Denk trouwens dat het export was ? Maar ben hier echt niet zeker van

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van BelgiuM op maandag 17 december 2012 om 17:44:
Denk trouwens dat het export was ? Maar ben hier echt niet zeker van

Dat is het schijnbaar ook maar mijn dealer had er 10 kunnen regelen! Maar voor een zieke prijs ongeveer 8 euro de stuk denkik! Ik moest 27 euro voor 3 betalen:p maar voor een x is dat niet erg om zoon goeie te hebben en hij was de moeite waard:)

En om te laten testen doe ik dus niet omdat die zo prijzig en zeldzaam zijn.
Waarschuw beheerder
Het is gemakkelijker dan je denkt

Dat hoor ik vrij regelmatig en dan blijkt het achteraf toch allemaal wat tegen te vallen :p
Waarschuw beheerder
Iets bekend over gele appeltjes? Nieuwe batch blijkbaar, regio zuid-nederland
Waarschuw beheerder
-1
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=27997 kan iemand 100 mg bevestigen? Vaag report^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 17:52:
maar voor een x is dat niet erg

Volledig mee eens :D zeker als je weet dat het op een feest toch ook makkelijk 5 euro is voor pillen met een minder goede look en inhoud !

Waarschuw beheerder
+10
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 17:52:
Dat is het schijnbaar ook maar mijn dealer had er 10 kunnen regelen! Maar voor een zieke prijs ongeveer 8 euro de stuk denkik! Ik moest 27 euro voor 3 betalen:p maar voor een x is dat niet erg om zoon goeie te hebben en hij was de moeite waard:)

En om te laten testen doe ik dus niet omdat die zo prijzig en zeldzaam zijn.

klopt volledig!
Ze worden gedrukt in Duitsland en zijn zo duur ja, maar wat had je gedacht van muntjes die 300mg bevatten?

even een foto:

[img width=1024 height=312 cacheid=00156ed50030c85468d470631a02d83456]http://imgffs.com/i/XuHdK.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie foto! Die gele Qlimax ook nog nooit gezien!
Waarschuw beheerder
Stuk voor stuk prachtige pillen!!! Ohohoh wat zouden die mooi staan in mn verzameling...:( waarom zijn de mooiste pillen meteen de meest moeilijke om aan te komen...

En wat Driehoek zegt, voor zulke pillen moet je nou eenmaal wat meer voor over hebben!

Waarschuw beheerder
+2
Al deze muntjes hierboven zijn van dezelfde drukker en komen van Duitsland, van links naar rechts:
Skulls (300mg)
Bommen (250)
Thumb up (230)
Decibel (210)
Qlimax (180)
Granaten (180)
Blackberry (160)
love hartjes (130)
Waarschuw beheerder
Wat zijn die gele qlimaxjes vet! (L) Nog nooit langs zien komen ook!

Weet iemand de inhoud van dit rijtje pillen?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 17 december 2012 om 19:36:
Wat zijn die gele qlimaxjes vet! (L) Nog nooit langs zien komen ook!

Weet iemand de inhoud van dit rijtje pillen?

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 19:35:
Al deze muntjes hierboven zijn van dezelfde drukker en komen van Duitsland, van links naar rechts:
Skulls (300mg)
Bommen (250)
Thumb up (230)
Decibel (210)
Qlimax (180)
Granaten (180)
Blackberry (160)
love hartjes (130)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 19:18:
ven een foto:

Allemaal op een rijtje ! Mooi (y) :lol:
Die skulls en bommen hebben echt een orginele vorm (Y) Topdruk !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Topdruk is het zeker, de pillen zijn echt langs de grote kant, denk dat niemand deze op zijn geheel in 1 maal kan inslikken :p
als je al problemen had met inslikken bij de schildjes, probeer de bommen of skuls dan maar niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 20:43:
de pillen zijn echt langs de grote kant, denk dat niemand deze op zijn geheel in 1 maal kan inslikken :p

Misschien maar goed ook :D :xtc:
Als je geen kenner bent kan het altijd helpen dat ze niet in een keer door je strot gaan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BelgiuM op maandag 17 december 2012 om 20:46:
Misschien maar goed ook :D :xtc:
Als je geen kenner bent kan het altijd helpen dat ze niet in een keer door je strot gaan :)

zeker weten, stel je voor dat je voor je eerste keer doet, en je neemt zo een hele skull
Wil niet zien wat die persoon gaat doen/meemaken... :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 20:48:
Wil niet zien wat die persoon gaat doen/meemaken...

Inderdaad :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 20:48:
Wil niet zien wat die persoon gaat doen/meemaken...

Ik dus wel! Natuurlijk is voorzichtig zijn het beste als je iets voor het eerst doet, maar ik ben wel is benieuwd wat er zou gebeuren :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 17 december 2012 om 20:59:
Ik dus wel! Natuurlijk is voorzichtig zijn het beste als je iets voor het eerst doet, maar ik ben wel is benieuwd wat er zou gebeuren :p

Benieuwd ben ik ook wel, maar volgens mij zal het geen zicht zijn, zijn ogen zullen vanachter in zn hoofd zitten, hha en hoe zouden zijn kaken zijn? tzal wel snelschaatsen zijn :p

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoeveel mg mdma de licht paarse/roze partyflocks bevatten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Edit *
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Ik had bij Thunderdome in de laatste 5 minuten ( in de 3 kwartier verlenging ) ook last van me rug
Dit kwam niet door de drugs , heb gewoon in overdaad staan knallen overal waar het maar kon (Y)

Plusjes minnetjes , Fuck die hele karma zooi klopt toch geen fuck van volgensmij mij :frusty:......

Wauw knappe foto van heel mooie exemplaatjes (Y)
Zou er zeker wel een paar willen toevoegen in de collection :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 17 december 2012 om 22:39:
Ach er is nog niet eens bekend wat er in zit ( ik begreep iets van 100mg) maar niet bevestigd
Daarbij gaat er gelukkig ook niet vele in de rote aangezien het een geintje was ( 1000 stuks ofzo )
Hoorde dat er een aantal donkere jongens er de lol wel van in zagen en een kleine hoeveelheid gedrukt hebben

(Y) Ja een bizar logo zeker mee eens :yes: !

Van welke planeet kom jij gevlogen ?
Citeer in't vervolg :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 21:03:
Benieuwd ben ik ook wel, maar volgens mij zal het geen zicht zijn, zijn ogen zullen vanachter in zn hoofd zitten, hha en hoe zouden zijn kaken zijn? tzal wel snelschaatsen zijn

Nadat die persoon zijn maaginhoud heeft geëxporteerd :lol: wil ik het spektakel ook wel eens bekijken :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BelgiuM op maandag 17 december 2012 om 22:47:
Van welke planeet kom jij gevlogen ?
Citeer in't vervolg :p

Had al even niets geopend en stond een pagina terug ;) ( 100 berichten per pagina )
Inderdaad een beetje late opmerking , trouwens ook verwijderd :roflol: moest even 2 x kijken :lol:
Heeft verder geen aanvulling meer hé als het onderwerp al mooi is laten liggen :P :yes:

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 17 december 2012 om 22:53:
Had al even niets geopend en stond een pagina terug ;) ( 100 berichten per pagina )
Inderdaad een beetje late opmerking , trouwens ook verwijderd :roflol: moest even 2 x kijken :lol:
Heeft verder geen aanvulling meer hé als het onderwerp al mooi is laten liggen :P :yes:

(Y)

Oke pol :p
Das wel een heel kleine oplage trouwens.
Ze zullen vast ook wel andere kutpillen drukken.( of misschien knallers wie weet :roflol: )

Anders heb je je pers nog eens niet terugbetaald.. Alhoewel ? Zon single punch heb je misschien al onder de 1000 euro ?
Heb er geen idee meer van :p

Waarschuw beheerder
klopt volledig!
Ze worden gedrukt in Duitsland en zijn zo duur ja, maar wat had je gedacht van muntjes die 300mg bevatten?

even een foto:

Wauw de meest zeldzame foto ooit tot nu!!:kwijl:
Waarschuw beheerder
klopt volledig!

hmmm, ik denk dat ik op excursie naar duitsland moet in dat geval!
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Davicii op maandag 17 december 2012 om 23:50:
hmmm, ik denk dat ik op excursie naar duitsland moet in dat geval!

Gaan we met zn allen ?
Pillentopic toer bus richting duitsland :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BelgiuM op dinsdag 18 december 2012 om 00:14:
Gaan we met zn allen ?
Pillentopic toer bus richting duitsland :D

En dan mag je ze daar gratis uittesten lol zou da wel eens wille meemaken da je heel het proces te zien krijgt :p moet heel leerzaam zijn ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2012 om 00:34:
En dan mag je ze daar gratis uittesten lol zou da wel eens wille meemaken da je heel het proces te zien krijgt

ik bedoel eigenlijk een pillen zoektocht :p
zoals ze van die schatten zoeken met een metaaldetector :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BelgiuM op dinsdag 18 december 2012 om 00:41:
ik bedoel eigenlijk een pillen zoektocht :p
zoals ze van die schatten zoeken met een metaaldetector :D

Dan toch liever het mijne :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Partyflocks blijven goed, laatst thuis met wat vrienden genomen! was aan t hallicuneren, begon aan de telefoon met mn vriendin over een voetbalwedstrijd, terwijl zij een bloedserieus verhaal aan t vertellen was helaas allemaal alweer op, lees net dat er nieuwe blauwe zijn, zijn deze precies t zelfde als de Paarse?

Waarschuw beheerder
+1-1
Van de Paarse partyflockjes ook veel en veel meer dan normaal ''gehallucineerd'' , nouja, wat dingen zien...

de main bij Thunderdome vol met tafels en opstapjes, vliegende telefoons en zelfs een pot fifa 13 gezien op het scherm :')

Heerlijk

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2012 om 13:08:
Partyflocks blijven goed, laatst thuis met wat vrienden genomen! was aan t hallicuneren, begon aan de telefoon met mn vriendin over een voetbalwedstrijd, terwijl zij een bloedserieus verhaal aan t vertellen was helaas allemaal alweer op, lees net dat er nieuwe blauwe zijn, zijn deze precies t zelfde als de Paarse?

zijn gewoon nog licht paars / roze

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Okeoke dus eigenlijk precies the same?