Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4435032x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyson op zondag 2 december 2012 om 17:15:
roze

Foto graag?:)

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Joeyson op zondag 2 december 2012 om 20:11:
Er mankeert niks met mijn ogen. Deze zijn roze. Heb pas volgende week tijd om het na het testcentrum te gaan. Op timewarp lekker aan partyflocks. Zijn dus namaak red bulls in omloop? Volgens me dealer zijn ze gewoon goed. Omgeving amsterdam

Uitspraak van Joeyson op zondag 2 december 2012 om 17:15:
Van me dealer roze redbulls gekregen, kan er nergens wat overvinden maar zijn de zelfde grote dikte als de oranje redbull..
Iemand al wat overgehoord/tegengekomen

Uitspraak van BelgiuM op zondag 2 december 2012 om 18:34:
Dat zouden de Namaak redbulls wel eens kunnen zijn ..

Roze redbulls zijn de vervangers/opvolgers van de Oranje redbulls, dit om juist de fakes tegen te gaan. Zijn namelijk wat oranje fakes in omloop geweest met veel minder of geen inhoud. Ze worden gewoon met dezelfde inhoud gedrukt (180-190 mg netto) dus nergens om je zorgen over te maken! Zijn prima ptjes en hier ook al volop te verkrijgen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2012 om 23:21:
Roze redbulls zijn de vervangers/opvolgers van de Oranje redbulls

Duidelijk (y)

Waarschuw beheerder
Idd een duidelijk bericht!!:)
Van de defqons zijn er wel zeker copycats!!
Iemand enig ieder hoe die Zijn of al resultaten ervan??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nero.apa op zondag 2 december 2012 om 20:27:
Kom er maar in M@rco!!!

Heb ze zelf nooit in handen gehad, vandaag wel de namaak batch blauwe defqons tegen gekomen.
Grappig dat de voorkant het zelfde is, maar dat de achterkant DANCE bij de echte ingedrukt is en bij de na maak naar buiten steekt.

Roze Red Bulls?
Is het voor de namaak dan niet een beetje te makkelijk?
Enkel nieuwe kleur mix maken, alleen dit keer roze ipv. oranje.. Raar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2012 om 00:10:
Heb ze zelf nooit in handen gehad, vandaag wel de namaak batch blauwe defqons tegen gekomen.

Heb je der een om te laten testen??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2012 om 00:12:
Heb je der een om te laten testen??

Die gene wou m perse houden :(
Maar zal eens vragen als ik m weer tegen kom of ie een foto wil maken :)

Waarschuw beheerder
Op pillreports staan ze ook al!:)
Waarschuw beheerder
Heeft iemand een uitslag van de ronde blauwe audi? op pillreports staan er een paar maar geen blauwe
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2012 om 23:21:
Roze redbulls zijn de vervangers/opvolgers van de Oranje redbulls, dit om juist de fakes tegen te gaan. Zijn namelijk wat oranje fakes in omloop geweest met veel minder of geen inhoud. Ze worden gewoon met dezelfde inhoud gedrukt (180-190 mg netto) dus nergens om je zorgen over te maken! Zijn prima ptjes en hier ook al volop te verkrijgen (Y)

Dus binnen een week of 2 of 3 kunnen we ook roze neppe gaan verwachten denk ik dan?

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2012 om 00:10:
Grappig dat de voorkant het zelfde is, maar dat de achterkant DANCE bij de echte ingedrukt is en bij de na maak naar buiten steekt.

Gelukkig zijn er pf's en zijn die defqongs er niet meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2012 om 15:33:
Denk niet dat die 200 mg zal kloppen hoor ...

In die blauwe zit 188 mg, maar ok dat verschilt per druk.
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er test resultaten die laten zien dat er 'nep' Red Bulls of Defqons zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joeyraver op maandag 3 december 2012 om 12:34:
In die blauwe zit 188 mg, maar ok dat verschilt per druk.

volgens pillreports spreiding van 155-172 mg ;)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van ericafterdark op maandag 3 december 2012 om 12:43:
Zijn er test resultaten die laten zien dat er 'nep' Red Bulls of Defqons zijn?

Voor zover ik heb gelezen zitten die neppe defqons in Engeland? Dus dan zullen er geen uitslagen zijn....
Of het is een batch geweest voor het buitenland dus export pillen en halen die gekke britten nu alles door elkaar :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op maandag 3 december 2012 om 12:44:
volgens pillreports spreiding van 155-172 mg ;)

Idd da lijkt er beter op :p
Waarschuw beheerder
Heeft iemand hier deze laten testen of ervaring mee? Ik weet niet hoe betrouwbaar pillreports is, maar een maat van mij dacht dat er rond de 180 mg in zat en volgens dit report zit er "maar" 128 mg in. Niet dat ik daar niet tevreden mee ben, maar ik was gewoon effe benieuwd.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=30074

Waarschuw beheerder
Die paarse wel, die waren volgens iemand hier 184.
Die blauwe zijn wel minder sterk ja
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van StrandJutter op maandag 3 december 2012 om 14:15:
Niet dat ik daar niet tevreden mee ben,

Sta je toch even te kijken als je 180 denkt te nemen en het is maar 130 :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op maandag 3 december 2012 om 14:29:

Inderdaad, dan heb ik het liever andersom;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van StrandJutter op maandag 3 december 2012 om 14:15:
eeft iemand hier deze laten testen of ervaring mee? Ik weet niet hoe betrouwbaar pillreports is, maar een maat van mij dacht dat er rond de 180 mg in zat en volgens dit report zit er "maar" 128 mg in. Niet dat ik daar niet tevreden mee ben, maar ik was gewoon effe benieuwd.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=30074

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2012 om 14:24:
Die paarse wel, die waren volgens iemand hier 184.
Die blauwe zijn wel minder sterk ja

De blauwe klopt , zit idd 125-135 in, paarse kleur is de sterkste in de serie met 180-185. Zeker een aanrader, de hartjes, maakt niet zoveel uit welke kleur, hun werk doen ze zeker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op maandag 3 december 2012 om 14:29:

bijvattuh
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van StrandJutter op maandag 3 december 2012 om 14:38:
Inderdaad, dan heb ik het liever andersom;)

Haha nouja denk je 260 te pakken als ultieme start dosis is het 360.... :P
Waarschuw beheerder
+3-2
Als je 260 milligram nodig hebt als startdosis, dan kunnen er yo mama grappen over je gemaakt worden, lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op maandag 3 december 2012 om 15:20:
Haha nouja denk je 260 te pakken als ultieme start dosis is het 360

Nee gek ik bedoel dat ik zou beginnen met 130 en het 180 blijkt te zijn:p Met 130 beginnen is voor mij wel genoeg hoor;) Ik weeg maar 65 kilo

Waarschuw beheerder
Trouwens hoe zit dat eigenlijk met dat 1.5/2 mg/kg, is dat start dosis of overall dosis?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2012 om 16:16:
Trouwens hoe zit dat eigenlijk met dat 1.5/2 mg/kg, is dat start dosis of overall dosis?

Naar mijn weten startdosis. Want wat je in je lichaam hebt weet je niet he blijft niet eeuwig in je lichaam zitten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joeyson op zondag 2 december 2012 om 20:11:
Er mankeert niks met mijn ogen. Deze zijn roze. Heb pas volgende week tijd om het na het testcentrum te gaan. Op timewarp lekker aan partyflocks. Zijn dus namaak red bulls in omloop? Volgens me dealer zijn ze gewoon goed. Omgeving amsterdam

Ik ga op Time Warp zaterdag een Red Bull proberen, oranje van kleur. Een vriend van me heeft al van die batch gesnoept en waren goed dus ik ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
-2

Tja, dat is een "norm" die in mijn ogen niet bestaat. Weeg 70kg dus kom dan op 105mg.
Neem ik liever een biertje.

Om te starten ok...maar dat is het dan ook.

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Levensgenieter71 op maandag 3 december 2012 om 16:56:
Tja, dat is een "norm" die in mijn ogen niet bestaat. Weeg 70kg dus kom dan op 105mg.
Neem ik liever een biertje.

Om te starten ok...maar dat is het dan ook.

Voor een beginnende gebruiker met 70kg lichaamsgewicht zou 105mg een goede startdosis zijn, je kan altijd nog BIJVATTUH!

Waarschuw beheerder
Nee hier begin ik vaak rond de 140mg, weeg rond de 100 kg, vind dat een goede startdosis, ga daar vaak wel lekker op.
Waarschuw beheerder
Verschilt natuurlijk ook weer per persoon, de een is er gevoeliger voor dan de ander;) En ligt er aan hoe fit je bent enz enz
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 3 december 2012 om 15:34:
Als je 260 milligram nodig hebt als startdosis

Als je een hele partyflock/nintendo pakt dan heb je ook 260 milligram.
Hoor genoeg mensen die starten met een hele.
Waarschuw beheerder
+2
Verschild per persoon, ik kan lui met zulke hoge tolerantie dat ze soms gewoon 2 pakken om te beginnen. 1 ervan weegt misschien 50 kilo, maar dat is wel extreem geval die toen ook wel besefte dat het te gek werd.

Zelf altijd begonnen met halfjes van 180-200mg pillen, weeg rond 100kilo. Ging altijd lekker. Begon laatste keer met een hele waardoor ik niet lekker ging. Terwijl vrienden van me die minder gebruikt hebben en minder wegen ook gewoon met een halve beginnen en soms zelfs 3kwart. Dus verschild zeker wel per persoon en hoe je tolerantie is natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nero.apa op maandag 3 december 2012 om 18:10:
Als je een hele partyflock/nintendo pakt dan heb je ook 260 milligram.

Zit er 260 milligram in die dingen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 3 december 2012 om 18:19:
Zit er 260 milligram in die dingen?

Doe voor de gein maar is 215 (van een uitslag) inclusief 20%.

Waarschuw beheerder
Tolerantie is bij mij vrij laag. Maar denk dat ik volgende keer ook met een halfje begin. Misschien dan toch less is more :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2012 om 16:17:
Trouwens hoe zit dat eigenlijk met dat 1.5/2 mg/kg

Als je dat aanhoud en dan 30 - 45min later (ongeveer moment van inslaan) een halve portie bijneemt, dan ga je echt super lekker met een constante flow.

Waarschuw beheerder
Zo snel al bijnemen jah? Ik doe vaak ongeveer uur na inslaan gewoon halfje dabei, en dan om de 2 a 3 uur weer halfje, en dan ga ik kwartsen
Waarschuw beheerder
de partyflocks zijn inderdaad wel goed!, meestal beginnen met een halfje, heb ik goed gegeten dat wil ik ook wel is een hele droppen, daarna gewoon halfjes om 2 uur oid, afhankelijk van hoe ik me voel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 3 december 2012 om 15:34:
Als je 260 milligram nodig hebt als startdosis

Uitspraak van Technic op maandag 3 december 2012 om 20:25:
heb ik goed gegeten dat wil ik ook wel is een hele droppen

Dat bedoel ik dus ;-)
Waarschuw beheerder
vanaf dat ik gebruik begin ik met een halfje en pak kwartjes bij !
voor mij perfect
Waarschuw beheerder
Ik vind dit ideaal:

Beginnen met driekwart, na anderhalf uur een halve bijnemen en daarna om de drie kwartier telkens een halfje bijnemen, tot ik op drie en een kwart in totaal zit.
Waarschuw beheerder
+21-6
Ik vind dit ideaal:

Ik neem meestal zo'n 6 pillen mee, verdeel deze door 3 en haal overal een kwartje af, vervolgens neem ik het eerste uur om de 10 minuten een kwartje. Wanneer ze dan beginnen in te slaan pak ik snel mijn rekenmachine erbij om de overige pillen te vermenigvuldigen en zo uiteindelijk dus meer pillen te krijgen dan waar ik mee binnenkwam.

Wanneer die uitkomst hoger of gelijk is aan 8,3 dan gooi ik ze op de grond en snuif ze snel op. Zorg bij mij voor een constante flow...

Waarschuw beheerder
ok
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Peternator op maandag 3 december 2012 om 23:35:
Ik vind dit ideaal:

Ik neem meestal zo'n 6 pillen mee, verdeel deze door 3 en haal overal een kwartje af, vervolgens neem ik het eerste uur om de 10 minuten een kwartje. Wanneer ze dan beginnen in te slaan pak ik snel mijn rekenmachine erbij om de overige pillen te vermenigvuldigen en zo uiteindelijk dus meer pillen te krijgen dan waar ik mee binnenkwam.

Wanneer die uitkomst hoger of gelijk is aan 8,3 dan gooi ik ze op de grond en snuif ze snel op. Zorg bij mij voor een constante flow...

Uhh oke.. ik neem aan dat je nu ongeveer op je piek zit? :P
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Halfje doet bij mij genoeg (Y) zit meestal rond de 100mg dus de laatste tijd ( per halve dan )
Soms neem ik een uurtje of 2 later nog een halve erbij en thats it voor als ik wat neem (Y) gaat altijd al prima zo !

Zo vaak doe ik het niet en zo veel heb ik dus ook niet nodig :) bevalt me goed :D
Waarschuw beheerder
+1
Links 1e batch, rechts 2e batch.
[albumelement=83230593]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zien er goed uit die Nintendo's!
Waarschuw beheerder

startdosis. maar verschilt per persoon natuurlijk en ook tolerantie speelt mee. laatst een topavond gehad op totaal 1 gele ferrari en weeg zelf 115 kg.