Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4430599x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 nieuwe soorten gekregen...
1 is wit met een soort van smiley.... maar dat is t net niet haha
1 is geel een flinke pil met een ster.....

Weet iemand hier iets van??
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Diva83* op dinsdag 27 november 2012 om 10:14:
1 is geel een flinke pil met een ster.....

Geeft ie ook een grote bek? Anders is ie zo flink nog niet.
Waarschuw beheerder
-3

Oh, dus eigenlijk is het een kattenpoot
Waarschuw beheerder
-3

Of een piraat. Dat ie maar een oog heeft?
Waarschuw beheerder
-1
Als ik weet hoe ik fotos moet plaatsen ;) kun je het zien!
Lekker bijdehand weer!! :(

Waarschuw beheerder
-1
donateur
[img ]url[/img ]

Alleen dan zonder spaties ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van NuMbEr [#1] op maandag 26 november 2012 om 23:33:
Dat is idd wel schokkend..

Er is een spreiding van 188 - 215 zit je met een spreiding van 27mg in totaal. Vind ik niet echt schokkend op zo'n hoeveelheid.

Waarschuw beheerder
+7-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 09:46:
Natuurlijk zijn we blij met klappers . Maar de exacte hoeveelheid Mdmda speelt hier toch een grote rol.
Als ik een ferrari koop ben ik ook blij , maar dan wil ik toch ook effe weten hoeveel ie verbruikt enzoverder enzovoort

Wat is dat her toch met al die negatieve karma.

Willen jullie de inhoud niet weten van een pil ?
Laten we de testresultaten dan maar schrappen. Ik snap sommige van jullie echt niet.
Ik wil wel degelijk weten of ik een pil koop met 170 mg of 210 mg. Het zijn beide knallers maar het kan slecht uitdraaien als je een een pil neemt met 210 mg terwijl je denkt van ik neem een hele want 170 mg kan ik nog hebben.

Geef in het vervolg je standpunt inplaats van minnetjes uit te delen ;)
Daar dient het topic toch voor
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Diva83* op dinsdag 27 november 2012 om 10:24:
Lekker bijdehand weer!!

:doetiewoep:
Waarschuw beheerder
-2
Iemand een idee hoeveel in die groene pistooltjes zit ?

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van [W.P.C] :xtc: op dinsdag 27 november 2012 om 13:07:

Er zijn verhalen dat er 200 mg + zou moeten inzitten . Maar het is nog even afwachten op testresultaten. Zal wel boven de 160 zitten. Nieuwe knaller erbij dus !
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 11:45:
die negatieve karma.

Slaat sowieso als een lul op een drumstel dat hele karma. al die zielige oneliners om maar positieve karma te scoren kom je veel te vaak tegen bij een hoop forumgebruikers.

zijn overigens wel vaak dezelfde. Vette forumvervuiling als je het mij vraagt.

OT: ben erg benieuwd naar de uitslagen van die pistooltjes. Binnenkort zelf ook maar eens testen.

Er is al een uitslag gepost van 206 mg.

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Tinus Traanplaat op dinsdag 27 november 2012 om 13:40:
Er is al een uitslag gepost van 206 mg.

Pistolen waren er net en meteen al een testresultaat .. Ik weet niet of we het kunnen geloven. Maar dat maakt ieder voor zich uit natuurlijk

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 13:52:
Pistolen waren er net en meteen al een testresultaat .. Ik weet niet of we het kunnen geloven. Maar dat maakt ieder voor zich uit natuurlijk

Ja daarom, ik wacht nog even af.
Waarschuw beheerder
-2
Wel een klappers de laatste tijd, denk dat ik voor thunderdome me eigen caps maar ga maken en even kijken of de nintendo mooi in kwartjes te breken is.
50mg mooie bijpak dosis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
ik ben benieuwd, misschien weet iemand dat hier (misschien is het ook offtopic) hoeveel labs zouden er op dit moment ongeveer in nederland draaien? volgensmij is dat in dit kleine kikkerlandje best bizar..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van henkiejan op dinsdag 27 november 2012 om 15:47:
hoeveel labs zouden er op dit moment ongeveer in nederland draaien?

Labs waar ze drukken of labs waar ze MDMA maken? :P

Waarschuw beheerder
-1
k ben benieuwd, misschien weet iemand dat hier (misschien is het ook offtopic) hoeveel labs zouden er op dit moment ongeveer in nederland draaien? volgensmij is dat in dit kleine kikkerlandje best bizar..

Dat weet niemand :) Hier in belgie hebbe ze deze maand nog een Labo opgerold :

Het drugslab in de Hegge werd gebruikt voor het aanmaken van amfetamines en voor de omzetten van het product apaan naar BMK, een basismiddel voor het aanmaken van de gevaarlijke drug speed. Het parket van Turnhout heeft het over een unieke lab in België, nooit eerder werden op een en dezelfde plaats deze producten gefabriceerd. Er werden in totaal vijf aanhoudingen verricht in deze zaak. Allen worden of werden voorgeleid bij de onderzoeksrechter.

Alle aangehouden mannen, vier Nederlanders en een Belg, zijn tussen de 33 en 50 jaar oud. Hiervan komen er drie uit “Groot Ravels” en twee uit Tilburg. Hun wordt de productie, opslag en afname van amfetamines te laste gelegd

Bron : rawepo.be
Waarschuw beheerder
-4

200++
Waarschuw beheerder
+2-2
pistooltjes met aardig wat vuurkracht zeg! *boem*boem wat een verwennerij weer met dit soort knallers :D
laat de warme kerst dagen maar komen :9
Waarschuw beheerder
+1-4
hoeveel labs zouden er op dit moment ongeveer in nederland draaien? volgensmij is dat in dit kleine kikkerlandje best bizar..

Als je het vergelijkt met een paar jaar terug zie je overal verschillende pillen opduiken.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 09:46:
Natuurlijk zijn we blij met klappers . Maar de exacte hoeveelheid Mdmda speelt hier toch een grote rol.

Mee eens, je betaald er inmiddels voor.....

Uitspraak van harcorexxl op dinsdag 27 november 2012 om 16:53:
Uitspraak van [W.P.C] :xtc: op dinsdag 27 november 2012 om 13:07:Iemand een idee hoeveel in die groene pistooltjes zit ?
200++

Heb hier en daar wat gelezen erover dat het de opvolgers zijn van de nintendo's en die zaten toch aardig onder de 200mg,
dus waarom zouden deze 200+ zijn?
Waarschuw beheerder
+6-2
maar waar haal jij vandaan dat de pistolen en nitendo van de zelfde bron komen :)
wereld is wel wat groter dan dat

Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van harcorexxl op dinsdag 27 november 2012 om 18:08:
maar waar haal jij vandaan dat de pistolen en nitendo van de zelfde bron komen :)
wereld is wel wat groter dan dat

Mee eens!

Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van Le Norco op dinsdag 27 november 2012 om 15:56:
Labs waar ze drukken of labs waar ze MDMA maken? :P

MDMA wordt in de meeste gevallen elders gemaakt dan waar de pillen gedrukt worden
Zo zijn er volgens mij meer pillendraaiers dan MDMA producenten, maarja dit weet ik net als jullie natuurlijk ook niet zeker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van TouchTheSky op dinsdag 27 november 2012 om 17:28:
Heb hier en daar wat gelezen erover dat het de opvolgers zijn van de nintendo's en die zaten toch aardig onder de 200mg,
dus waarom zouden deze 200+ zijn?

aardig onder de 200? laaste is 188 en hoogste 215 als ik het goed heb? is toch echr 200 gemiddeld. Veelste verwend ...
Waarschuw beheerder
-3
er is jammer genoeg maar weinig m te krijgen in nl

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van harcorexxl op dinsdag 27 november 2012 om 19:55:

Denk hier in BE nog veel minder hoor :p

Waarschuw beheerder
+1-1

haha wil je zeggen dat de pillen nog sterker moeten? :P. Vind het zo wel een keertje goed hoor ;)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 19:36:
hoogste 215

Volgens mij was 218 het hoogste, maar dat zal bij de Brijder getest zijn.
Vandaag bij kentron geweest, die hoogste uitslag was inderdaad 215.
(laagste 169 maar weet niet of ze dat nog gaan aanpassen, heb het wel aangegeven)
Waarschuw beheerder
-1
Zo wat een debat weer over de pistooltjes/nintendo's :P
Ik weet nog niet precies wat er in moet zitten (alleen twee testresultaten gezien, namelijk 203 en 206 mg) maar heb er zondagavond een paar gehaald met een maat van me en hij wilde ze meteen proberen. Hij had maandag toch vrij en we waren toch met een aardig groepje dus de sfeer was er wel naar, ondanks dat het dus zondagavond was :P
Waren zeker dikke klappers zei hij en hij vindt de beloofde 200-220 mg die er in zou moeten zeer waarschijnlijk kloppen :D

Waarschuw beheerder
je bedoelt de pistolen?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op dinsdag 27 november 2012 om 21:40:
Ik weet nog niet precies wat er in moet zitten (alleen twee testresultaten gezien, namelijk 203 en 206 mg)

In die pistolen?
Zou wel goed zijn zeg! Dingen zijn nog geen 2/3 dagen op de markt en nu al een uitslag :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 20:06:
Denk hier in BE nog veel minder hoor

In BE is er evenveel te krijgen als in nl ;) staat rechtstreeks verbonden

Waarschuw beheerder
+1-1

Weinig m? We kennen bijna alleen maar dikke knallers op het moment en het is bijna overal verkrijgbaar, voor iedereen. Ik hoor niemand klagen. Misschien dat sommige drukkers wel wat minder makkelijk er aan kunnen komen (in grote hoeveelheden). Maar voor de eindgebruikers zoals ik is er meer als genoeg beschikbaar en keuze zat :)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 21:47:
je bedoelt de pistolen?

Uitspraak van Nero.apa op dinsdag 27 november 2012 om 22:10:
In die pistolen?
Zou wel goed zijn zeg! Dingen zijn nog geen 2/3 dagen op de markt en nu al een uitslag :lol:

Het gaat over de pistolen inderdaad, sorry was ik vergeten te zeggen.
En zoals ik al zei zijn die uitslagen op basis van wat ik hier op pf heb gelezen.
Heb zondag aan een aantal weten te komen en verder weet ik niet of ze er pas 2-3 dagen zijn.
Ik weet alleen dat die vriend van mij zei dat het echt goeie dingen zijn, net zoals de nintendo's, en dat volgens hem de kans groot is dat er inderdaad 200-220 mg in zit :)
Ff voor de duidelijkheid, het gaat over groene pillen met een pistooltje erop, laat daar geen misverstanden over bestaan ;)

Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 22:30:
In BE is er evenveel te krijgen als in nl ;) staat rechtstreeks verbonden

Klopt idd maar wat ik wil zeggen dat ik geen 30 km wil rijden voor er om te gaan. Buiten 3 tal jaar geleden moeste niet ver gaan voor wat te vinden
Waarschuw beheerder
-1
Wat is op dit soort momenten trouwens wijsheid? Geen risico nemen en alleen hele kleine hoeveelheid voor eigen gebruik inkopen, of voorraad inkopen voor toekomstige magere jaren (zoals in 2008/09) die eventueel komen, met het risico dat je dus wat meer in bezit hebt..

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van DeHeere op dinsdag 27 november 2012 om 23:24:
Wat is op dit soort momenten trouwens wijsheid? Geen risico nemen en alleen hele kleine hoeveelheid voor eigen gebruik inkopen, of voorraad inkopen voor toekomstige magere jaren (zoals in 2008/09) die eventueel komen, met het risico dat je dus wat meer in bezit hebt..

Zoizo kleine hoeveelheid. Hoewel er miniem risico is dat je een huiszoeking krijgt blijft het toch niet verstandig om veel in huis te nemen.
En hoe het er nu uitziet zal die crisis nog wel effe dure :D Crisis voel je ook wel wat aankomen hoor. Je kunt altijd nog je inkopen gaan doen als er niet veel nieuws op de markt komt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van DeHeere op dinsdag 27 november 2012 om 23:24:
(zoals in 2008/09)

Toen was er naar mijn mening ook genoeg, alleen voor de meeste te laag gedoseerd en te duur.
Aanbod was er wel.

Kan me de gele smileys nog goed herinneren van 80 mg.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Trip eend op dinsdag 27 november 2012 om 23:27:
Toen was er naar mijn mening ook genoeg, alleen voor de meeste te laag gedoseerd en te duur.
Aanbod was er wel.

En de gespikkelde dolfijntjes 120 mg
Waarschuw beheerder
-1
Aanbod was er wel.

Dat was voor mijn eigen tijd dat ik gebruikte trouwens. Ben eigenlijk helemaal nieuw met dit alles maar dit is natuurlijk een moment dat instappen vrij eenvoudig gaat, met zo weinig rommel en zo veel goede knallers. Daarom wel benieuwd hoe zo'n markt zich beweegt. Maar als het zo is, wat handelaar BE zei, dat je een dip wel ziet aankomen, wellicht ook door fora als deze een beetje goed te blijven volgen, zou ruim inkopen idd wat te risicovol zijn. Wel benieuwd of er iets zinnigs over valt te zeggen, hoelang zo'n periode aanhoudt, en wat daar in allemaal meespeelt.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DeHeere op dinsdag 27 november 2012 om 23:40:
wat daar in allemaal meespeelt

Kan je zelf wel invullen toch? Heeft puur met vraag en aanbod te maken. Vraag is er wel. Soms is het aanbod minder, doordat grondstoffen moeilijk worden verkregen of doordat M producenten bepaalde voorwaarden stellen aan de afnemers van M (de drukkers). Dit doet de prijs in veel gevallen opdrijven etc. Lagere school economie :p
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2012 om 23:44:
Kan je zelf wel invullen toch? Heeft puur met vraag en aanbod te maken. Vraag is er wel. Soms is het aanbod minder, doordat grondstoffen moeilijk worden verkregen of doordat M producenten bepaalde voorwaarden stellen aan de afnemers van M (de drukkers). Dit doet de prijs in veel gevallen opdrijven etc. Lagere school economie :p

Dat spreekt uiteraard voor zich. Maar blijft in het geval van een illegaal product natuurlijk wel moeilijker te voorspellen. Zou het zo zijn dat er vanwege de verschillende drukkers ook verschillende aanvoerkanalen van grondstoffen zijn? En hoe komt het dat hoewel het verkrijgen van de grondstoffen een internationaal verschijnsel is dat juist in Nederland de pillen zo goed zijn? Waarom is er ondanks het ontbreken van grenzen binnen europa toch zo'n prijsverschil binnen de verschillende landen? ZIjn natuurlijk vragen waar je op zo'n forum niet het allesomvattende antwoord op krijgt, en dat verwacht ik ook niet, maar het blijft wel erg interessant hoe het wereldje achter die 6 uurtjes hemel op een feest in elkaar steekt. Maakt het allemaal erg fascinerend, maar zolang ik op deze manier van de pillen kan genieten vind ik het ook prima dat het antwoord daarop achterwege blijft hoor, haha...
Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op dinsdag 27 november 2012 om 22:46:
Ff voor de duidelijkheid, het gaat over groene pillen met een pistooltje erop, laat daar geen misverstanden over bestaan ;)

Ok goed dat je het zegt ! Wat een verwarring anders :)
Dacht dat het over die groene pistooltjes ging waar het pistooltje ingedrukt was (y)

MDMA glimt best wel hè en die groene pistooltjes die glimmen ook behoorlijk dus dan zal er wel veel MDMA inzitten :yes: :lol:
En deze pistolen zijn gedrukt @ een test centrum zelf , vandaar dat er zo snel al uitslagen zijn mensen !!
Trouwens die pistooltjes komen uit de hoek van de ibruproven die hebben ook zo een aparte kleur en glimmen ook :s ik zie een verband !!!
Volgende knallers drukken we gewoon als blauwe beatrixies moet je kijken hoe snel Bea een bezoekje krijgt :roflol: dat zal puur zo een huiszoeking worden... !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-3
het glimmen komt niet door de m maar door de magnesium stearate

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 28 november 2012 om 02:48:
Goed dat je het zegt

Volgens mij bedoelt bij dat we het niet over echte pistolen hebben :lol:
Uitspraak van harcorexxl op woensdag 28 november 2012 om 06:42:
het glimmen komt niet door de m maar door de magnesium stearate

Lees het idd op wiki, weer wat geleerd (y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DeHeere op dinsdag 27 november 2012 om 23:53:
Zou het

Interessante vragen inderdaad, maar denk dat wij er hier geen antwoord op zullen krijgen en dat we dat beter zo kunnen laten! Je moet het niet te interessant gaan vinden he ;).

We zijn gezegend in Nederland :D Mooi dus!
Waarschuw beheerder
+2-2

De tijd dat er ECHTE knallers op de markt kwamen; groene Canadezen met 140/145 mg. :)