Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4459346x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
de laatste batch defcons zijn die weer een stuk donkerder dan eerst heb nu donkere gekregen?

ook krijg ik morgen een paar bruine bonen of bomen ofzo kent iemand deze?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
bruine bomen worden al tijden niet meer gemaakt
dat waren DE knallers!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van steelo1988 op donderdag 13 september 2012 om 23:54:
de laatste batch defcons zijn die weer een stuk donkerder dan eerst heb nu donkere gekregen?

Als je de afgelopen batches even ''oppoetste'' zag je dat ze ook een stuk donkerder waren.
Alleen zat er een ''vuil laagje'' overheen dat ze zo wit achtig maakt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 13 september 2012 om 22:54:
True, true. Maar ik doe het toch altijd na de controle, just in case..

Hier het zelfde hoor! ;)
Waarschuw beheerder
+8-1
Uitspraak van benster! op donderdag 13 september 2012 om 23:33:
klopt is ook zo maar ben eigelijk elke week gewwest dit festival seizoen dus zo`n 21 x nu had ik had idee dat die blauwe defqon ook niet echt lekker gewerkt hebben , tenminste had niet dat lekkere gevoel als bij die rode .. maar op een ferarri ging ik ook niet echt hard ..zaterdag die oronge redbull maar eens proberen !!

Ik snap het niet. Je hebt heel het festival seizoen hard gefeest en eenentwintig keer(!) shit genomen, ook zeg je dat snoepjes niet zo goed meer werken, wat bezielt je dan om zaterdag toch weer aan de rommel te gaan? Je verpest het echt voor jezelf.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 22:24:
meestal breek ik er thuis al een paar

Uitspraak van Digitalism op donderdag 13 september 2012 om 22:54:
Maar ik doe het toch altijd na de controle, just in case..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 09:57:
Hier het zelfde hoor!

Huh?
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van steelo1988 op donderdag 13 september 2012 om 23:54:
ook krijg ik morgen een paar bruine bonen of bomen ofzo kent iemand deze?

Uitspraak van .Onbekend op vrijdag 14 september 2012 om 00:04:
bruine bomen worden al tijden niet meer gemaakt
dat waren DE knallers!

Van bruine bonen kan je anders ook goed knallen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 14 september 2012 om 10:50:
Van bruine bonen kan je anders ook goed knallen!

hahahahhaha:')
Blauwe bomen ken ik wel, de bruine niet. Zullen elkaar niet veel schelen denk ik..
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Timbojames op donderdag 13 september 2012 om 20:47:
Ik ben erg benieuwd naar de uitslag, weet je het inmiddels?

gister geen tijd om achter me laptop te zitten !

Maar had natuurlijk wel gebeld voor de uitslag van de blauwe defqon

Uitslag 184mg
Waarschuw beheerder
+5
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 13:48:
Als jij een kilo appels koopt en maar 700gr krijgt ga je ook klagen.

Ga nu geen appels met pillen vergelijken :-#

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 14 september 2012 om 10:06:
Huh?

Hahaha! Sorry, was er ff niet bij.. Was nog vroeg, dacht dat je wat anders bedoelde haha!
Waarschuw beheerder
Net grijze d&g verkregen, pillreports spreken nie over grijze en commentaar meestal negatief maar dateren allemaal van 5 jaar terug.Iemand ervaring mee? of zijn dit nog steeds diezelfde als 5 jaar terug?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van triforce op vrijdag 14 september 2012 om 16:12:
of zijn dit nog steeds diezelfde als 5 jaar terug?

gewoon laten testen, dan weet je het zeker, vooral als je er negatieve dingen over gelezen hebt.
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=47514574]{element is niet toegankelijk}gewoon laten testen, dan weet je het zeker, vooral als je er negatieve dingen over gelezen hebt

In belgie kan je ze volgens mij nie laten testen, daarom probeer ik het maar op deze manier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 14 september 2012 om 10:03:
snap het niet. Je hebt heel het festival seizoen hard gefeest en eenentwintig keer(!) shit genomen, ook zeg je dat snoepjes niet zo goed meer werken, wat bezielt je dan om zaterdag toch weer aan de rommel te gaan? Je verpest het echt voor jezelf.

heb het idee dat die blauwe defqonnetjes gewoon niet goed gewerkt hebben .. niet echt slim idd maar het is zo makelijk om zo`n ding naar binnen te gooien en word er wel gezelliger van maar het mooie en leuke gevoel mis ik ! weet ook dat als je het weer even een poosje het niet doet dat er weer een stofje word aangemaakt dat dat rust nodig heeft en schijn je zelfs bij de kruidvat een middeltje te kunnen halen wat dat stofje weer beter aan maakt na 6a 8 weken niet gebruiken .. maar goed na zaterdag lekker rust even en dan maar weer gewoon ouderwets aan de drank :D

Waarschuw beheerder
hahaha alleen een zaterdag niet doen vind ik niet echt rust :P ik moet nu een maand wachten voor ik weer wat gebruik niet dat ik een hoge tolerantie heb want ga van een halfje als een speer maar het is lichamelijk gewoon zwaar de dagen erna gewoon moe van heel de nacht doortrekken. spierpijn van god knows what. betrap me er ook wel is op dat ik gewoon als ik op school ben ofzo me kaken heel hard op elkaar klem kleine tik die ik er aan over gehouden heb hahaha

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van benster! op vrijdag 14 september 2012 om 17:13:
n ding naar binnen te gooien en word er wel gezelliger van maar het mooie en leuke gevoel mis ik !

Snap ik als je elke week gebruikt.... Neem eens wat langere tussenpozen dan komt dat vanzelf terug.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 17:27:
hahaha alleen een zaterdag niet doen vind ik niet echt rust ik moet nu een maand wachten voor ik weer wat gebruik niet dat ik een hoge tolerantie heb want ga van een halfje als een speer maar het is lichamelijk gewoon zwaar de dagen erna gewoon moe van heel de nacht doortrekken. spierpijn van god knows what. betrap me er ook wel is op dat ik gewoon als ik op school ben ofzo me kaken heel hard op elkaar klem kleine tik die ik er aan over gehouden heb hahaha

Ja maar in dat geval moet je 5htp tryptophaan nemen. Als ik zaterdag " vlieg" neem ik zondagavond en ma en dinsdagavond een 5htp-pil. Haalt de scherpe kantjes eraf. Ik had last van dat hoofdschudden de dagen erna, maar dat heb ik nu iet meer. Dat hoofdschudden had ik ook als ik een maand niets genomen had.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 17:27:
hahaha alleen een zaterdag niet doen vind ik niet echt rust ik moet nu een maand wachten voor ik weer wat gebruik niet dat ik een hoge tolerantie heb want ga van een halfje als een speer maar het is lichamelijk gewoon zwaar de dagen erna gewoon moe van heel de nacht doortrekken. spierpijn van god knows what. betrap me er ook wel is op dat ik gewoon als ik op school ben ofzo me kaken heel hard op elkaar klem kleine tik die ik er aan over gehouden heb hahaha

ik heb nooit na weeen van xtc .. de eerste keer dat ik gebruikte ging ik van een halfje lekker maar dat was al snel afgelopen en had steeds een hele nodig dus al gauw zo 4 a 5 per festival .. naja zaterdag nog even kijken neem ook gewoon m mee en daarna rust van 6 weken minimaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van benster! op vrijdag 14 september 2012 om 18:09:
ik heb nooit na weeen van xtc .. de eerste keer dat ik gebruikte ging ik van een halfje lekker maar dat was al snel afgelopen en had steeds een hele nodig dus al gauw zo 4 a 5 per festival .. naja zaterdag nog even kijken neem ook gewoon m mee en daarna rust van 6 weken minimaal

Er zonder verwachting ingaan kan ook zeker helpen:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op vrijdag 14 september 2012 om 18:39:
Er zonder verwachting ingaan kan ook zeker helpen

Met de instelling, van "oh, ik zie het daar wel, en als het leuk is dan..." werkt bij mij altijd prima.
Als je van te voren er al zoveel met bezig bent, zal het alleen maar meer tegen vallen.
Gewoon geen hoge verwachtingen hebben.

Uitspraak van Levensgenieter71 op vrijdag 14 september 2012 om 18:08:
hoofdschudden

Bekende "schokjes"?.Ik heb Sinds gebruik van L-Tryptofaan hier ook geen last meer van gehad (Y)

Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 14 september 2012 om 13:00:
Uitslag 184mg

De laatste batch Defqons lijkt dus weer wat beter te zijn? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harry Housebroek op vrijdag 14 september 2012 om 19:04:
Bekende "schokjes"?.Ik heb Sinds gebruik van L-Tryptofaan hier ook geen last meer van gehad

Ja die ja! Bedoel ook die L-Tryptofaan.:')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van benster! op vrijdag 14 september 2012 om 18:09:
daarna rust van 6 weken minimaal

Wist je dat dit eigenlijk zo'n beetje de standaard voorgeschreven rustperiode is na een weekendje aan de X? M.a.w. als jij de hele zomer al zo aan het feesten bent is 6 weken rust al te weinig, beter pak je pas in december ofzo weer wat. Jaja moeilijk en lang, komen nog veel feestjes aan enzo maar als je op de lange termijn er ook nog van wil genieten zou ik het toch maar doen en in het vervolg vaker pauzes inlassen.

Waarschuw beheerder
-3
Even vraagje he is 90 euro een goede prijs voor 20 blauwe defqons of is dat teveel? Weet niet welke batch of zo..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 21:45:
Even vraagje he is 90 euro een goede prijs voor 20 blauwe defqons of is dat teveel? Weet niet welke batch of zo..

dat is 4.5 stuk, vind ik best veel. weet niet of je van België of van Nederland bent maar denk dat je ze wel zeker 10-20 euro goedkoper kunt krijgen..
anders eens vragen voor andere die misschien wat goedkoper zijn
Waarschuw beheerder
-1

Tja op een festival kost een colaatje dat: 4,50.
Als je goeie hebt is dat zeker niet teveel.:')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Levensgenieter71 op vrijdag 14 september 2012 om 23:13:
Tja op een festival kost een colaatje dat: 4,50.
Als je goeie hebt is dat zeker niet teveel.

een cola 4.5? de prijzen zijn wel gek tegenwoordig maar zo gek toch niet!

Waarschuw beheerder
ik krijg ze normaal 20 voor 80 euro maarja een goede avond is onbetaalbaar toch?
Waarschuw beheerder
+1
Even een vraag tussendoor, hoeveel pauze nemen de meesten na een keer x te hebben gebruikt?
In het festival seizoen had ik dit jaar pauzes van 3-4 weken en in de winter probeer ik ongeveer de richtlijn 1x per 6-8 weken aan te houden.
Wil vooral iets minder vaak gebruiken omdat ik de dag erna wel een te kampen heb met geestelijke problemen, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat voor pauzes nemen jullie?
Waarschuw beheerder

dat is prijzig ja ! dat betaal je bijna per stuk op een festival zelf..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 23:58:
ik krijg ze normaal 20 voor 80 euro maarja een goede avond is onbetaalbaar toch?

Als wij met de groep halen 30 stuks voor 100eu
Dat zijn toch de betere prijzen :)

Waarschuw beheerder
Ja andere ptjes kreeg ik normaal ook cheaper.. Ik had eigenlijk gehoopt op ongeveer 3.5 of 4 euro p/st, maar goed ik ga nog wel even rond neuzen ;)

Uitspraak van Henkie! op zaterdag 15 september 2012 om 01:47:

Ik zelf heb een richtlijn van minimaal 2 maand ;) liefst 3. Maar ik ben dan ook heel voorzichtig :P. Tussentijds gebruik ik wel eens andere dingetjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 september 2012 om 10:47:
Tussentijds gebruik ik wel eens andere dingetjes.

Zoals?

Waarschuw beheerder
Pep, sos, wiet/hasj, nooit andere dingen gebruikt, hoewel ik wel een keertje 2cb, 4fa of 6apb zou willen proberen.. (ik weet dat ik dan ook rekening moet houden met serotonine en zo)
Waarschuw beheerder

Na anderhalf jaar (te) vaak te hebben gedaan las ik nu een winterstop in. Wil minstens een half jaar niet doen, kijken hoe t effect dan weer is. Nu als sinds decibel zonder!
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van pimthunder op zaterdag 15 september 2012 om 11:14:
Nu als sinds decibel zonder!

Klinkt als een lange tijd ... :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 23:58:

Ik kon in 2005 100 krijgen voor 80 euro .. tegenwoordig ook 5 euro ps ofso soms 30 voor 10.. paar maandjes niet gekocht :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 15 september 2012 om 15:03:
Ik kon in 2005 100 krijgen voor 80 euro ..

Jaja, Mark Rutten aan de drugs :D
Waarschuw beheerder
Als je flink door bent geragt elke week een aantal maanden lang, dan zal 2 maanden pauze geen volledig herstel van je serotonine huishouding geven, de ervaring leert dat..
Beter een half jaar pauze ofzo en er zijn zelfs verhalen dat die 'magie' de 'love feeling' zelfs dan niet eens terug zal komen.. Ookal ga je uiteraard wel superlekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjeiks op zaterdag 15 september 2012 om 17:28:
n zelfs verhalen dat die 'magie' de 'love feeling' zelfs dan niet eens terug zal kome

Ben ik een voorbeeld van! (Y). Als stop ik een jaar. Over een maand weer eens een keer wat proberen.
Waarschuw beheerder
-1
Je kan ook afwisselen met 4-FA, dat is wat minder serotonine-vernietigend

Of een lichte dosis 2-CB/2C-I voor de verandering, dan laat je je serotonine helemaal met rust.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat is waar maar geen allerdaagse kost om het zo maar eens te noemen of wel lastig aan te komen
Waarschuw beheerder
Mensen die zeggen dat die blauwe defqons niet goed zijn. Gebruik eens een paar maanden niet en zeg dat nog eens ;)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van LPM. op zaterdag 15 september 2012 om 18:11:
2-CB/2C-I voor de verandering, dan laat je je serotonine helemaal met rust.

Dat is volgens mij niet geheel waar. Volgens mij kan 2cb ook wel wat met je serotonine doen ;) (weet ik overigens niet zeker, maar dacht zoiets op erowid gelezen te hebben)

Uitspraak van Sjeiks op zaterdag 15 september 2012 om 17:28:
Als je flink door bent geragt elke week een aantal maanden lang, dan zal 2 maanden pauze geen volledig herstel van je serotonine huishouding geven, de ervaring leert dat..
Beter een half jaar pauze ofzo en er zijn zelfs verhalen dat die 'magie' de 'love feeling' zelfs dan niet eens terug zal komen.. Ookal ga je uiteraard wel superlekker

Ben ik niet, ik ben vanaf begin af aan al bezig met 2/3 maanden pauze, heb elke keer nog dat lekkere gevoel :P En wil dat ook graag zo houden :D
Waarschuw beheerder
+1
Weet iemand op hoeveel de blauwe spookjes zijn getest? Het is echt de felle blauwe druk. Zouden rond de 130 ongeveer moeten liggen?

Waarschuw beheerder
Even een vraag tussendoor, hoeveel pauze nemen de meesten na een keer x te hebben gebruikt?
In het festival seizoen had ik dit jaar pauzes van 3-4 weken en in de winter probeer ik ongeveer de richtlijn 1x per 6-8 weken aan te houden.
Wil vooral iets minder vaak gebruiken omdat ik de dag erna wel een te kampen heb met geestelijke problemen, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb een tijdje maximaal 4 weken pauze gehad (half jaar lang ofzo) en ik merkte toch dat het steeds minder werd. Zit nu 12 weken pauze. 29 september weer eens wat nemen en kijken of de pauze geholpen heeft :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand iets over bruine rolexen?
zijn al paar maande oud

Waarschuw beheerder
-2
FEIT het zal nooit meer zyn zoals de eerste twee x

Wel kan je zorgen dat alle stofjes op peil blyven in je lichaam

Gezond leven
Supplementen slikken

En pauzes van min 2 maanden inlassen :-(

Veel mdma in een tikkel zegt niks
De kwaliteit en grondstof zyn Veel Belangryker