Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4461986x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2012 om 21:45:
Helaas worden de Ferrari's niet meer geleverd.. Nog enkele voor aankomende feestjes..
RIP Ferrari

Is mij ook verteld inderdaad , ach er zijn zat andere mogelijkheden

Je moet die ferraries niet wassen trouwens :frusty:
maar goed heb er nog een paar voor me zelf :roflol: lekker stom weer

Uitspraak van Henkie! op maandag 10 september 2012 om 19:47:
De witte sterren zijn van hetzelfde formaat, staat me iets van bij dat die blauwe in combi zijn met speed, maar heb er nog maar een, zonde om die weg te brengen.
En duurt weer even voordat ik witte sterren heb, zal daar eentje van weg brengen.

Waren die platte witte sterren niet een van die PMMA schijven wat toen over het nieuws geweest is ?
Staat me bij dat er toejn groene klavers en witte sterren rond zouden gaan met PMMA ?? Correct me if im wrong !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die blauwe sterren bevatte speed ja maar zijn prima pilletjes.

en als de ferrari's niet meer gedrukt worden hoop ik toch wel dat ze de stempel door verkopen want damn blijft een mooi pilletje.
van het weekend heerlijk aan de sos en defqonetjes gezeten. moet zeggen dat ik met mijn lage tollerantie echt geen verschil merk dat er minder inzit qua mdma maar ik snap wel dat ervaren gebruikers het zullen merken.

nu even weekje rust en daarna de redbulls erin gooien kijken of we ook allemaal op een wolk zitten hahaha :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2012 om 21:45:
Helaas worden de Ferrari's niet meer geleverd.. Nog enkele voor aankomende feestjes..
RIP Ferrari

Idd jammer, waren leuke dingen!

Oranje Redbulls ben ik op overgestapt.. Ben ook blij dat die er al een tijdje zijn nu! Vind die ook erg lekker :)
Waarschuw beheerder
+5-4
Blauwe DefQons blijven uiteraard de veiligste keuze dat wordt inmiddels al 2 jaar lang bewezen en dat is een feit.

Waarschuw beheerder
+2-2
Ik ga eerder op zoek naar de Red-Bulls dan naar de Defqon's. Wat is daar de veilige keuze aan?
Dat je weet dan de spreiding minimaal 50mg bedraagt?

Waarschuw beheerder
+1
denk dat hij bedoeld dat als je een defqon hebt altijd een veilige pill heeft met geen rare effecten of bijwerkingen. de spreiding bedraagt dan misschien wel 50 mg maar ze zijn bekend en hebben nog nooit een slechte naam gehad dat ze vervuild zijn.

heb gister gehoord dat er hier iemand in de buurt nog een aardige batch q-dance heeft liggen dus ik ga is kijken of ik er daar nog een flink aantal van kan score want hoor van iedereen dat deze ook echt een hele goede naam hadden.

Waarschuw beheerder
Het heeft niks met veilige keuze te maken, want de oranje Redbulls zijn tegenwoordig bij iedereen bekend en weten dus ook dat het toppers zijn!

En bij de Redbulls zit er idd geen grote spreiding tussen dus weet je zeker dat je een goeie pil hebt met de juiste mg.
Waarschuw beheerder
Op hoeveel mg liggen de 2e batch oranje red bulls?

Waarschuw beheerder
200mg+.
Waarschuw beheerder
-1
ook iemand gevonden hier in de buurt met nog aardig wat white speakers:)

blij dat toch iemand nog wat bewaard heeft waren altijd goede knallers,

jij hebt ook idd geluk die Q dance waren ook cker goed!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Iemand bekend met rode Bentley's?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van steelo1988 op dinsdag 11 september 2012 om 18:59:
white speakers

Ik heb gelukkig ook nog een mooie voorraad :) helaas heb ik de bruine bomen gemist, anders had ik er daar ook wat van bewaard...
Waarschuw beheerder
+1
Die Q-Dancjes mogen echt wel weer gedrukt worden ja, heb er zelf echt geen ervaring mee maar wat ik ervan heb gehoord...
Worden de groene lacostes nog gedrukt? 1ste ptje en wil hem nog eens proberen

Witte speakers waren ook knallers zeg, jezus. Vond de gele ferarri's daarentegen echt waardeloos...
Bij een maat sloeg het zelfs amper in, en het was ook nog zijn 1ste keer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Q-dancjes vind ik nog steeds de beste, hoop dat ik ze ooit nog eens tegenkom!
Waarschuw beheerder
Wat heb ik veel centen over voor mijn eerste ptje die ik gehad heb, blauwe blanco uit begin 2011 regio groningen/friesland.
Gewoon puur en alleen voor de herinneringen die ik er aan heb, eerste keer blijft het vetste!

Waarschuw beheerder
+4
Eeuwige nummer 1 is toch echt de Fast-Forward. Gelukkig nog een paar van bewaard.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Henkie! op dinsdag 11 september 2012 om 21:26:
Wat heb ik veel centen over voor mijn eerste ptje die ik gehad heb, blauwe blanco uit begin 2011 regio groningen/friesland.
Gewoon puur en alleen voor de herinneringen die ik er aan heb, eerste keer blijft het vetste!

Lijkt mij toch juist niet het proberen waard.
Dan ga je je 1e keer proberen te evenaren, wat niet gaat lukken :(
In je gedachten word het nog vetter dan het al was, en in de meeste gevallen zal het dan erg tegen vallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op maandag 10 september 2012 om 07:03:
Zaterdag deze tegen gekomen.. Ik heb deze stempel nog nooit ergens gezien
We gingen er wel flink lekker op :p

Niemand? :(
Waarschuw beheerder
klopt het dat er in de nieuwste batches blauwe defqons minder M word gedrukt? aangezien ik hier spreidingen van 150-217 voorbij hoor komen terwijl het eerst iets van 190-217 was ?
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met deze?
roze rolex
schijnt nieuwe batch te zijn in omg Zuid-holland.

anyone?
[img width=1024 height=613 cacheid=00127d8200302202ce22c7331a02d4e41f]http://oi50.tinypic.com/257m8sw.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op dinsdag 11 september 2012 om 22:47:
klopt het dat er in de nieuwste batches blauwe defqons minder M word gedrukt? aangezien ik hier spreidingen van 150-217 voorbij hoor komen terwijl het eerst iets van 190-217 was ?

Ja, word nog maar gemiddeld 160mg netto M in gestopt :(
Waarschuw beheerder
gelukkig heeft mijn dealer nog de 2de druk:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 23:01:
Ja, word nog maar gemiddeld 160mg netto M in gestop

Pff is zat;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chaoot op dinsdag 11 september 2012 om 23:00:
Iemand ervaring met deze?
roze rolex
schijnt nieuwe batch te zijn in omg Zuid-holland.

anyone

Zover ik weet en mij verteld is dat ik hem in mijn verzameling kreeg +\- 160 en zuiver
Waarschuw beheerder
-2
kent iemand de blauwe nikes?

ik zie op pillreports verschillende verhalen over dat er speed in zit?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van StrandJutter op woensdag 12 september 2012 om 00:01:
Pff is zat

Als ze worden verkocht als 190érs is het natuurlijk niet helemaal correct.
Maar idd, 160 is in princiepe zat.

Uitspraak van San8) op woensdag 12 september 2012 om 03:40:
kent iemand de blauwe nikes?

De 2008 batch bevat speed, de 2012 batch bevat M.
Mocht iemand ze van 2008 bewaard hebben zullen ze waarschijnlijk erg wit van kleur zijn, terwijl de 2012 batch nog gewoon donker blauw is ;)
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 23:01:
Ja, word nog maar gemiddeld 160mg netto M in gestopt

En hoe kom jij aan die informatie ?

Er was volgens mij 5 weken geleden een batch die verkeerd was gedrukt deze brokkelde ook erg snel af,
maar dat is alweer 2 batches geleden het zou heel goed kunnen dat daar een lage uitslag tussen zat !

de laatste batches blauwe Defqons zitten weer gemiddeld op 180mg deze herken je aan de strakke druk en ze zijn ook iets groter de Dance is hier ook weer goed zichtbaar

ik heb deze informatie trouwens van de bron ;-)

de prijsstijging heeft te maken met de M crisis die er op dit moment is , M is nu heel schaars ;-( en er veel vraag en weinig aanbod
het zou best kunnen dat er binnenkort helemaal geen pillen gedrukt kunnen worden , krijgen we dezelfde crisis als in 2008 toen was er een jaar lang niks te krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 01:10:
van het weekend heerlijk aan de sos en defqonetjes gezeten

Toch niet aan de sos terwijl je aan de pillen zit?
Door de sos ben je heel snel je pil kwijt, dat heft elkaar op.

moet zeggen dat ik met mijn lage tollerantie echt geen verschil merk dat er minder inzit qua mdma maar ik snap wel dat ervaren gebruikers het zullen merken.

op deze manier zul je niet lang meer een lage tolerantie houden....

nu even weekje rust en daarna de redbulls erin gooien

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van San8) op woensdag 12 september 2012 om 03:40:
blauwe nikes?

Export troep... Wij verwende NL'ers toch. :p

Uitspraak van DQ op woensdag 12 september 2012 om 10:08:
de prijsstijging heeft te maken met de M crisis die er op dit moment is ,M is nu heel schaars ;-( en er veel vraag en weinig aanbod
het zou best kunnen dat er binnenkort helemaal geen pillen gedrukt kunnen worden

Komt door dromers die denken slim te zijn door met hogedoseerde p-tjes op de markt komen en te verkopen voor dumpprijzen om zo snel aan klanten te komen.

Wees dus maar blij dat de Q-boys nu meer geld vragen en zo te werk gaan. Dat zorgt voor constante aanvoer ook bij drogere periodes en zo houd je dingen draaiende en verlies je geen klanten en inkomsten ;)

krijgen we dezelfde crisis als in 2008 toen was er een jaar lang niks te krijgen.

Meen mij te herinneren dat het 4 jaar droogte was van 2006-2010.
Uiteraard hadden de PFspammers hier op geen last van droogte dit dat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
donateur
En hoe kom jij aan die informatie ?

ik heb deze informatie trouwens van de bron

Heb een goede tijd gehad met Defqons, maar ik ben er nu even klaar mee.
Dit weekend de laatste opmaken en dan overgaan op een ander logo waar wel in zit wat ze zeggen.
En waar geen absurde prijsstijging is.

De M prijs stijgt doordat er een eenmans macht is, en vervolgens gooien de drukkers van de Defqons ook nog eens een prijsverhoging er op omdat ze de enige grote drukker van het moment zijn.

Hopelijk groeien de redbull drukkers en krijgen de ferrari drukkers weer spullen zodat er weer enige concurrentie is :)
Dat is mijn mening..
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Leootje op woensdag 12 september 2012 om 11:42:

van 2008 tot 2009 toch ? rond en na de olympische spelen in china ?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 11:46:
Hopelijk groeien de redbull drukkers en krijgen de ferrari drukkers weer spullen zodat er weer enige concurrentie is :)
Dat is mijn mening..

Wat ik niet begrijp is ---> Hopelijk groeien de redbull drukkers? Ga je daar helemaal op gokken? En wachten? En hopen? Voor die 5 cent minder?
Terwijl de Q al 2 jaar lang keer op keer bewijst de beste te zijn met schone, veilige p-tjes en met voor xtc begrippen, constante inhoud en altijd aanvoer.
Leg mij dat eens uit. :p
Waarschuw beheerder
+2-3
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 11:46:
Heb een goede tijd gehad met Defqons, maar ik ben er nu even klaar mee.
Dit weekend de laatste opmaken en dan overgaan op een ander logo waar wel in zit wat ze zeggen.
En waar geen absurde prijsstijging is.

De M prijs stijgt doordat er een eenmans macht is, en vervolgens gooien de drukkers van de Defqons ook nog eens een prijsverhoging er op omdat ze de enige grote drukker van het moment zijn

Dan stap jij toch lekker over grote vriend !

Wat is er niet duidelijk aan het verhaal M crisis !

Betekend dat de prijs voor een kilo m duurder is (als je hier al aan kan komen ) waardoor de productie prijs van een pil ook omhoog gaat
Dit wordt gewoon doorberekend door de drukkers vrij logisch toch ?

Als er weer genoeg m is dan zal de prijs zakken ,en dan kunnen de andere drukkers ook weer verder gaan produceren

Maar in tijden van crisis zoals nu ben ik wel blij dat er überhaupt nog een sterke pil te kriigen is en dat het nu alleen de Defqons zijn omdat die nog blijkbaar de juiste contacten voor hun M ,

En als je zo graag de Ferrari “s wilt hebben dan wacht je toch lekker af tot die eindelijk weer komen !!

Ondertussen genieten wij nog van de DefQons ;-0

Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Uitspraak van Leootje op woensdag 12 september 2012 om 12:17:
Wat ik niet begrijp is ---> Hopelijk groeien de redbull drukkers? Ga je daar helemaal op gokken? En wachten? En hopen? Voor die 5 cent minder?
Terwijl de Q al 2 jaar lang keer op keer bewijst de beste te zijn met schone, veilige p-tjes en met voor xtc begrippen, constante inhoud en altijd aanvoer.
Leg mij dat eens uit.

Ik ga daar niet op wachten, maar hoop dat er meer concurrentie komt.
Vond de strijd tussen de Defqons en ferrari's wel mooi, beetje concurrentie kan geen kwaad.

De Q drukkers staan er ook om bekend om met mooie ptjes te beginnen, en er vervolgens steeds minder in te doen...
Ik zeg niet dat het slechte ptjes zijn, absoluut niet, maar iets verkopen als een 190er en dat het vervolgens een 160er blijkt te zijn (met een minimum van 150) noem ik naaierij.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 12:41:
De Q drukkers staan er ook om bekend om met mooie ptjes te beginnen, en er vervolgens steeds minder in te doen...
Ik zeg niet dat het slechte ptjes zijn, absoluut niet, maar iets verkopen als een 190er en dat het vervolgens een 160er blijkt te zijn (met een minimum van 150) noem ik naaierij.

Dat ben ik met je eens. Gebeurde bij de groene eekhoorns ook. Die waren op een gegeven moment 150-160.
Van het weekend 1e batch genomen (terwijl ik dacht 2e of 3e batch) en die hakte er gruwelijk hard in.
Zag het aan het kleurverschil later....;')
Waarschuw beheerder
1e batch eekies was ook rond de 185-200mg
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 21:26:
Eeuwige nummer 1 is toch echt de Fast-Forward. Gelukkig nog een paar van bewaard.

the same here! :D

Artiest {SHOWLIST artist 59588, 44129}
Waarschuw beheerder
-3
Wat zijn de meest gewilde pilletjes nu tegenwoordig?

Ben er even uit geweest haha.. Wil graag weten wat er nu in de winkel ligt.

Om het ff zo te zeggen.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Scroll eens een pagina of 2 terug ;)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 12 september 2012 om 14:26:
Scroll eens een pagina of 2 terug

Dat bedoelt ie niet
Waarschuw beheerder
Wat mij is opgevallen is dat er bijna alleen maar dikke klappers van 180+ enzo worden gedrukt.
Kan wel gaan breken enz maar het is me tot nu toe opgevallen dat ik van die van 130 a 160 wel harder ga en er dan echt helemaal geen kut meer van snap.

Groene lacoste/Oranje Rotonde.
Weet iemand of er nog zulke ptjes worden gedrukt?
Waarschuw beheerder
+1
Heb je een foo van de verschillende batches groene eekhoorn? Ik heb er namelijk 1 en ben wel benieuwd welke druk het is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DQ op woensdag 12 september 2012 om 12:41:
Wat is er niet duidelijk aan het verhaal M crisis !

Betekend dat de prijs voor een kilo m duurder is (als je hier al aan kan komen ) waardoor de productie prijs van een pil ook omhoog gaat

Vroeg laatst wat een kilo M tegenwoordig moet kosten en dat waren geen andere prijzen dan +/- 2 jaar terug dus zet zelf beetje mijn vraagtekens bij die crisis.

Uitspraak van Toxic_hotel op woensdag 12 september 2012 om 11:49:
Uitspraak van Leootje op woensdag 12 september 2012 om 11:42:

van 2008 tot 2009 toch ? rond en na de olympische spelen in china ?

Precies, was maar 1 jaar echte droogte en toen kwam het hier allemaal weer snel op gang zoals voorheen, wel met hogere prijzen qua M en dus ook pilletjes. Voor die droogte kon je nog wel een kilo M krijgen voor +/- 2 a 3000, daarna was het ongeveer 5 a 6000. Zelfde met pillen, voor de droogte zat je bij beetje grote bestellingen al snel beneden de 1 euro, na de droogte kon je dat wel vergeten...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 12 september 2012 om 14:45:
Heb je een foo van de verschillende batches groene eekhoorn? Ik heb er namelijk 1 en ben wel benieuwd welke druk het is!

Nee helaas. 1e batch is keihard gedrukt. Echt een hard p-tje. Hardere kleur groen
2e en 3e batch zijn minder hard en hebben hoogteverschil....en minder harde kleur groen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 12 september 2012 om 15:02:
Precies, was maar 1 jaar echte droogte en toen kwam het hier allemaal weer snel op gang zoals voorheen,

Wat betaalde je per ptje toen?

Waarschuw beheerder
Niemand die iets weet over rode bentley's, heb al heel was sites afgelopen en spijtig genoeg niets gevonden

Waarschuw beheerder
Vind het idd ook beetje vaag die verhalen over de M crisis.

De mensen van de defqons of de mensen die de defqons gebruiken hoor je dit het hardst roepen.. Terwijl de andere (oranje Redbulls bijvoorbeeld) gewoon de zelfde prijs behouden en ook een zeer hoog aantal mg blijft aanhouden (200mg).

Misschien heb ik het wel mis en is er misschien wel een M crisis, maar dit valt mij toch wel op. ;)
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Levensgenieter71 op woensdag 12 september 2012 om 12:45:
Gebeurde bij de groene eekhoorns ook. Die waren op een gegeven moment 150-160

klopt eerste batch groene eekhoorns waren 180 gem en de laatste batches waren getest op 130mg ze zagen er toen ook niet echt heel mooi uit ;-( dat was toen ook een tegenvaller

de laatste batches blauwe Defqons zitten weer gemiddeld op 180mg deze herken je aan de strakke druk en ze zijn ook iets groter de Dance

ik heb vorige week met enige moeite (beetje aangedrongen) de laatste batch Blauwe Defqons mogen inleveren krijg hier hopelijk morgen de uitslag van.

Zal deze dan z.s.m. met jullie delen

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 12 september 2012 om 15:02:
Vroeg laatst wat een kilo M tegenwoordig moet kosten en dat waren geen andere prijzen dan +/- 2 jaar terug dus zet zelf beetje mijn vraagtekens bij die crisis.

Haha, dus jij hebt het even nagevraagd? ;-)
Er is een verschil tussen iemand die een prijs roept en iemand die het daadwerkelijk ook in grote hoeveelheden kan regelen...
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 12:41:

Niet waar! Eerste batch uiteraard hoogst zoals bij elke p, opvolgende batches iets lager wat te verwaarlozen is als je het zelf test/neemt.

Uitspraak van Bartjegr op woensdag 12 september 2012 om 16:07:
klopt eerste batch groene eekhoorns waren 180 gem en de laatste batches waren getest op 130mg ze zagen er toen ook niet echt heel mooi uit ;-( dat was toen ook een tegenvaller

Waar... helaas heb je dat soort tuig. Is de M schaars dan is het enigsinds nog te begrijpen maar dat was pure inhaligheid want M was er op dat moment nog in overvloed.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 15:34:
Vind het idd ook beetje vaag die verhalen over de M crisis.

We hebben ook economiecrisis maar toch zie ik overal economie. Vaag? :facepalm:
Ik denk zelf (LEES: mijn visie) dat er geen totale M droogte komt omdat regering toch lering moet hebben getrokken uit de eerdere akties die ervoor zorgde dat de markt overspoelt werd met gevaarlijke pillen en doden tot gevolg.
Het zal eerder regulering zijn van de pmk import om zo de export aan te pakken en de pillen in NL veilig te houden.