Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4453286x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van firezone op maandag 20 augustus 2012 om 14:06:
Oranje Redbulls beginnen volgens mij ook steeds bekender te worden:P

Ja als jij aanbiedingen gaat doen via prive berichten wel ja.... luster

Waarschuw beheerder
toch zie ik wel verschillen tussen vrienden die x pakken en 4 fmp. 4fmp'ers zitten toch meer in een eigen wereld en hebben niet zo praat neigingen, knuffel neigingen en zijn niet heel erg bezig met de omgeving in tegen stelling tot xtc dan praten ze meer vooral tege vreemden. staan veel te knuffelen en zijn verliefd op alles en iedereen om zich heen.
Waarschuw beheerder
Dit weekend blauwe defqon op, begonnen met een hele terwijl ik normaal halve doe. Kwam niet lekker doorzetten. Ik heb denk ik verschillende batches, wat lichter en donkerblauw.

Zou dit door de warmte komen? Ik ging eigenlijk pas lekker toen ik later nog wat bijgepakt had, en toen was het ook al veel koeler.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op maandag 20 augustus 2012 om 15:49:
Zou dit door de warmte komen? Ik ging eigenlijk pas lekker toen ik later nog wat bijgepakt had, en toen was het ook al veel koeler.

Moet eigenlijk geen verschil maken maar als je het bijvoorbeeld te warm vond en je niet op je gemak voelde dat het misschien niet zo lekker ging.
Heeft ook veel te maken met je eigen gemoedstoestand natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2012 om 15:04:
toch zie ik wel verschillen tussen vrienden die x pakken en 4 fmp. 4fmp'ers zitten toch meer in een eigen wereld en hebben niet zo praat neigingen, knuffel neigingen en zijn niet heel erg bezig met de omgeving in tegen stelling tot xtc dan praten ze meer vooral tege vreemden. staan veel te knuffelen en zijn verliefd op alles en iedereen om zich heen.

Dit klopt wel aardig, ik was vroeger altijd wel een mdma gebruiker op de festivals, maar ben sinds begi dit jaar over gestapt op de 4-fmp...
Het klopt wel wat je zeg dat je idd iets meer in je eigen wereld zit en wat minder love gevoel heb, ben altijd wel iets alerter, iets zuiverder zeg ma, bij mdma kan het nog wel eens voorkomen dat je wat war taal uitsla :)

Zoals hierboven al vermeld staat 4-fmp = mdma + speed
Waarschuw beheerder
En we zijn weer terug van een weekendje Decibel!

Blij gemaakt met twee nieuwe verzamelstukken:
- Groene hartje
- Oranje Rotonde

De oranje rotonde is me bekend, het groene hartje wat minder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mar-Q-o op maandag 20 augustus 2012 om 19:28:
De oranje rotonde is me bekend, het groene hartje wat minder?

zijn getest op 135mg mdma dacht ik, het gaat toch over de hartjes vormen met love op ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crim3 op maandag 20 augustus 2012 om 20:02:
zijn getest op 135mg mdma dacht ik, het gaat toch over de hartjes vormen met love op ?

Jep, groen hartje met love op een van de zijdes :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 20 augustus 2012 om 18:56:
Zoals hierboven al vermeld staat 4-fmp = mdma + speed

Original 69 Bijvoorbeeld ??

Waarschuw beheerder
hier de rode love hartjes hebben deze de zelfde inhoud als de groene? of heeft er iemand al mee info over?

Waarschuw beheerder
krijg aan het eind van de week die rode love hartjes zal er volgende week donderdag een afdroppen bij testcenter!
Waarschuw beheerder
Is bij iedereen die prijs nou omhoog gegaan?
Blijkbaar is heel producerend nederland of opgepakt of op vakantie.....

Waarschuw beheerder
-1
Ja. Ivm de m crisis is overal er ongeveer 20 cnt op omhoog gegaan.
Helaas denk ik dat deze m crisis nogal kunstmatig is gecreëerd
Waarschuw beheerder
van 't weekend witte appels getest, zijn wel okay maar zeker niet denderend. opzicht goeie trip maar ken ze beter.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Nero.apa op dinsdag 21 augustus 2012 om 01:19:
Is bij iedereen die prijs nou omhoog gegaan?

Nee, en er is ook helemaal geen crisis, hier dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op maandag 20 augustus 2012 om 15:49:
Dit weekend blauwe defqon op, begonnen met een hele terwijl ik normaal halve doe. Kwam niet lekker doorzetten. Ik heb denk ik verschillende batches, wat lichter en donkerblauw.

Had ook blauwe defqons op op decibel (2 x halve en 2 hele) en duurde ook vrij lang voordat ik op gang kwam. Paar bekenden hadden precies het zelfde probleem. Heb 1 van de Defqons wel laten testen en kwam op 200 mg uit.

Met afteren hadden we een thee gezet: 4 personen 3 defqons en toen ging iedereen wel errrrug lekker.

Zou het kunnen komen dat de Defqons te hard gedrukt zijn waardoor ze niet lekker inkomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trusty owner op maandag 13 augustus 2012 om 13:06:
Ze zijn er idd.. bijna althans. Echter heb jij ze ook nog niet gezien hoor Wanneer ze komen zal ik wel weer een foto posten.
Maar deze week kunnen ze weer in de showroom verwacht worden!

zijn idd iets licht geler
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op maandag 20 augustus 2012 om 20:32:
Original 69 Bijvoorbeeld ??

Geen id dat heb ik nog nooit geprobeerd....

Uitspraak van aard#168 op dinsdag 21 augustus 2012 om 10:46:
Had ook blauwe defqons op op decibel (2 x halve en 2 hele) en duurde ook vrij lang voordat ik op gang kwam

Pffff dat je dat weg kreeg met die warmte daar...heb mezelf ingehouden daar, te warm en in mijn ogen niet echt verstandig meer om met 35 graden +, 3 tikkels weg te werken

Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk, we zijn allemaal volwassen

Waarschuw beheerder
-1
nieuwe blauwe bomen gespot :o
Waarschuw beheerder
Op decibel 1/2 Blauwe Defqon Gepakt,
Na 2.5 uur Kwartje bijgepakt, en daarna nog een kwartje,
Op het laatste misschien iets te hard,

Begonnen om 5, en een zeer leuke dag gehad gehad !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2012 om 14:12:
nieuwe blauwe bomen gespot

Heb je meer info hierover?
Worden ze weer gedrukt en hoeveel mg etc?

Waarschuw beheerder
+1
nope alleen van betrouwbaare bron vernomen ( nog nooit op onzin betrapt ) zal er binnenkort paar ophalen ;)

*net 2 gehaalt izijn oude resten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
karel 073 citeer 20 augustus 2012 22:52
hier de rode love hartjes hebben deze de zelfde inhoud als de groene? of heeft er iemand al mee info over?
^^^^

Nou ik heb een idee dat er wel wat meer in die groene zit:)
Bijdecibel met iemand geruild voor de verzameling:p

En van wege die hitte zijn we ook rond 5 uur half 6 begonnen met een kwartje:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2012 om 16:54:

ben benieuwd :)

iemand meer info over witte sterren? schijnen nieuw te zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je foto?? Of beschrijving :)
Waarschuw beheerder
zal zo wel ff 1 maken

Waarschuw beheerder
Yes:p Dat is wel makkelijk!

Waarschuw beheerder
Ik heb die ook 1 thuis van al 2 jaar geleden:) maar die van mij is beetje gebroken wit! En toen scheen er pma in te zitten maar later bleek toch van niet:p
En pas zag ik deze ook al in het blauw voor bij komen:)
Maar ik durf niet te zeggen hoeveel er in zit!
Miss een naar test centrr sturen dan?
Waarschuw beheerder
Aantal groene armani's op de kop getikt, kan alleen niks vinden op pillreports.
[img width=1024 height=771 cacheid=001277de00301bb6424d09921a02d449d4]http://i46.tinypic.com/snyx49.jpg[/img]
komt iemand de pil bekend voor?

Ook nog een paar blauwe Nike's weten te ruilen.
[img width=1024 height=771 cacheid=001277df00301bb7026f4db71a02d449d4]http://i49.tinypic.com/2e4k9eh.jpg[/img]

en nog een foto van blauwe defqons, de ligste is hoogst waarschijnlijk de 2de batch, de andere van de eenna laatste batch I guess.
[img width=1024 height=771 cacheid=001277e000301bb885a9b7cb1a02d449d4]http://i47.tinypic.com/34xop44.jpg[/img]

sorry voor de slechte kwaliteit foto's, koop bijna een nieuwe mobiel. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van aard#168 op dinsdag 21 augustus 2012 om 10:46:
Zou het kunnen komen dat de Defqons te hard gedrukt zijn waardoor ze niet lekker inkomen?

Afgelopen weekend ook laatste batch defqons gehad. duurde wel een dik uur voordat hij opkwam. En had ook minder het energieke gevoel.
Was ook erg warm.
Waarschuw beheerder

stempel namaken kan iedereen

iemand bekend met de blauwe spookjes? aantal mg? enzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 14 augustus 2012 om 21:26:
De gabbertonnen waren ook daadwerklijk in de vorm van een tonnetje. Ik zie de hoogte niet, maar deze lijken me vrij plat. Anywayzzzz laat ze testen. Staat mij bij dat gabbertonnen geen logo hadden. Wie van de ouwe lullen kan dit bevestigen?

Ik kan iig bevestigen dat ze geen logo hadden...maar voor mij wel zo'n 19 jaar geleden dat ik die heb gehad als ik me goed herinner.
Maar ik zie de dikte ook niet goed dat zou wel wat meer zeggen in mijn geval..... HOP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2012 om 11:54:
enig idee wat het wel zijn dan?
ze komen zowiezo uit 1995-96. het waren hele zware pillen zei die

Ik weet nog waar het was dat ik ze laatst gehad heb...dat was op Hellraiser 1 in sporthallen-zuid
Ik heb niet gefeest van 1994 tot 2006 dus moet echt voor 94 zijn geweest,,,pffff wat hakte die erin :P
Waarschuw beheerder

nice....waar????
Nu die bruine nog dan ben ik helemaal happy :D
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Henkie! op dinsdag 21 augustus 2012 om 22:02:
komt iemand de pil bekend voor?

*ik lees weer eens niet goed*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sommige mensen zeggen dat de defqons afgelopen zaterdag niet goed insloegen? ik heb hier geen last van gehad naar een halve begon ik al aardig te stuiteren naar een hele helemaal over de hele dag 2 op en ben toch tot een uur of 1 snachts echt goed hard gegaan een vriend van mij nam een halve maar die doet het 1x per jaar ofzo en die begon zelfs gekleurde bladeren te zien aan de boven deze waren volgensmij ook nog van de 2de druk
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn toch die PMMA schijven ??

Ik heb deze in me map zitten en zijn mij toegedaan als PMMA pillen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoor van de laatste batch defqons ook dat ze minder heftig zijn... misschien tijd voor iets anders?
ga van de week de rode love hartjes testen en weer is op zoek naar ferarri's op hoeveel mg zijn de ferarri's nu gedrukt of weet nog niemand dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2012 om 00:21:
hoor van de laatste batch defqons ook dat ze minder heftig zijn... misschien tijd voor iets anders?

Ook ik vond de laatste batch redelijk tegenvallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Snottert op woensdag 22 augustus 2012 om 01:10:

Ook ik vond de laatste batch redelijk tegenvallen.

Misschien te vaak gebruikt recentelijk?

Uitspraak van draget88 op woensdag 22 augustus 2012 om 01:44:
wat is er aan de hand de laatste tijd kan alleen maar witte haaien krijgen in amsterdam?

bronnen te kort dus?!

Waarschuw beheerder
Heeft iemand toevallig de nieuwe batch ferrari's al naar het testcenter gebracht? Ben wel nieuwsgierig op hoeveel die gedrukt zijn...

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2012 om 09:02:
Heeft iemand toevallig de nieuwe batch ferrari's al naar het testcenter gebracht? Ben wel nieuwsgierig op hoeveel die gedrukt zijn...

Zelfde inhoud als de vorige keer wat MDMA betreft. Dus een netto inhoud van gemiddeld 200 MG.
Waarschuw beheerder
Zoo wat was het zaterdag warm he

Ik heb toen maar ook tot laat in de middag gewacht voor dat ik pil nam,

Begin van de middag alleen maar water gedronken en daarna even goed gegeten (hamburger en patat haha ;-)

En toen rond half 6 maar even een hele Blauwe Defqon genomen …en binnen 3 kwartier sloeg hij in als een bom ben toen echt een paar uur zwaar van de kaart geweest. voordat ik het wist was het al 9 uur en was de zon onder , dat was een stuk koeler gelukkig, heb toen nog een halve bijgepakt en die sloeg heel snel in heb lekker door lopen knallen tot het einde van het feest

Heb het erg naar me zin gehad op Decibel outdoor ;-) en ik had aan 1,5 Defqon (laatse batch) meer dan voldoende
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2012 om 00:21:
en weer is op zoek naar ferarri's op hoeveel mg zijn de ferarri's nu gedrukt of weet nog niemand dat?

Ja mij werdt verteld dat het weer gemiddelde inhoud van 200mg (labo uitslag) moet bevatten.
Maar laten we het hopen dat het zo is.

Waarschuw beheerder
Lezen is ook een vak :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2012 om 16:54:

Heb je meer info hierover?

Uitspraak van .Onbekend op dinsdag 21 augustus 2012 om 17:58:
ben benieuwd :)

Uitspraak van Mdm@... op dinsdag 21 augustus 2012 om 22:49:
stempel namaken kan iedereen

Uitspraak van Smier op dinsdag 21 augustus 2012 om 23:14:
nice....waar????
Nu die bruine nog dan ben ik helemaal happy :D

Want:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2012 om 16:58:
*net 2 gehaalt zijn oude resten

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Nero.apa op woensdag 22 augustus 2012 om 10:57:
Ja mij werdt verteld dat het weer gemiddelde inhoud van 200mg (labo uitslag) moet bevatten.
Maar laten we het hopen dat het zo is.

er zijn nog geen officieele test uitslagen toch

de vorige ferarri"s vielen ook een heel stuk lager uit !
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van DQ op woensdag 22 augustus 2012 om 11:06:
de vorige ferarri"s vielen ook een heel stuk lager uit !

Ja die kwamen gemiddeld op 180-200 uit echt belachelijk veel lager.....

Same shit same guy.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 22 augustus 2012 om 00:00:
Dat zijn toch die PMMA schijven ??

Ik heb deze in me map zitten en zijn mij toegedaan als PMMA pillen
laatste aanpassing 22 augustus 2012 00:00

Ja deze nieuwe zijn wel iets lichter van kleur!!
Ik had een al een reactie getypt maar ik weet niet of ik hem er neer had gezet:p denk vergeten op toevoegen te drukken:p