Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4446698x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
denk dat er zoals gebruikelijk na meerdere batches minder m in wordt gedaan. en hoorde ook iets van dat de m opraakt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op maandag 6 augustus 2012 om 19:58:
Ben ik de enige hier die niet mee kan praten over de effecten van de verschillende pillen, omdat ik ongeacht welke ik slik, altijd een leuk feestje heb?

Nope. Sterker nog ik begin altijd met een halfje. Triforce, speaker, rode/blauwe defqon. Het voelt gewoon veilig en lekker. Bijdoseren of gewoon hard gaan zien we na een goede 30 minuten 40 minuten wel. Bijdoseren heb ik 1 keer met halfjes gedaan, voortaan altijd kwartjes of brokjes :P
Waarschuw beheerder
Kan niet citeren, maar @ Dave : Rimar is op vakantie, maar is zaterdag weer thuis (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2012 om 19:50:
heb zelf alleen de 1e en 2e batch gehad en vond deze echt hard gaan ik en een maar waren echt helemaal van de kaart na een halfje al.

Zeg ook zeker niet dat ik er niet hard op ging, de belevenis was gewoon totaal anders in vergelijking met andere pillen.
De defqons vond ik gewoon stamp pillen waar ik wazig van werd.
De t-mobile hadden een hele heldere rush met tintelingen en een erg euforisch gevoel.
(ik verlang terug naar de t-mobile)

De defqons waren trouwens eerste batch met de kleine oranje spikkels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 8 augustus 2012 om 00:58:
zou even contact op nemen

en dan twee dagen in de wacht staan aan de telefoon zeker . .
service is daar verschrikkelijk :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2012 om 01:46:
Het zou me niets verbazen als dit meer gaat gebeuren, ook met andere stempels.
We zitten tenslotte nog steeds in een M crisis, de vraag is er maar het aanbod niet zoals voorheen.
En er zijn genoeg mensen die geld willen maken over de rug van een ander...

Is dat niet altijd al zo in dit wereldje? Daarom kun je beter aan je contacten werken dan aan steeds de laagste prijs ergens voor betalen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2012 om 20:04:
denk dat er zoals gebruikelijk na meerdere batches minder m in wordt gedaan. en hoorde ook iets van dat de m opraakt?

Op zal wel meevallen. Misschien dat als er een aantal drukkers gepakt worden er wat minder M in de omloop is, maar daar komt altijd wel weer nieuwe voor terug dan alleen kan het zijn dat tijdelijk de prijs wat hoger ligt omdat het aanbod minder is. En de paar drukkers die zelf m produceren zijn over het algemeen goed genoeg georganiseerd om niet gepakt te worden, dus nee de M zal niet zo snel 'op' raken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
maar ik zou zeggen breng er een keer een weg maar aangezien de meeste mensen die hier zeuren nog te lui zijn om zen zooi te testen heb ik ook zoiets van niet zeuren over dat je niet hard genoeg ging naar jou mening en wees blij dat je geen vervuilde M erin hebt gehad.

Normaal als ik wat meer koop test ik ze ook altijd zelf, ik had deze blauwe defqons even snel voor MELT gekocht. Waren die dag bij de dealer binnen gekomen, grote kans dus dat het de laatste batch is. Daar ze tegen vielen ga ik er niet nog kopen om te testen. ;)

Het is zelfs zo dat ik normaal altijd kwartjes of max 1/3de pak van een schijf. Bij de blauwe defqons heb ik op een gegeven moment met halve gegooid en nog was het niet super. De uiteindelijke space duurde korter maar ik heb er wel 4 op een avond opgemaakt. Waar ik op een festival in nederland de gehele dag altijd toe kom met 1,5-3 MAX. Nu dus 4 op een tijdsbestek van misschien wel de helft!

rode heb ik zelf nooit gehad, hoor er verder niks slechts over.

Heb dit keer nu misschien 4-5x pillen cq mama gehad dit jaar, waarvan op de blauwe defqons na altijd de witte speakers. Die vond ik echt lekker, maja zijn op.. Dacht de blauwe defqons als waardige opvolger te zien.. niet dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2
Van het weekend met een groep vrienden op Dance valley weer lekker los gegaan op de Blauwe Defqons ,

en ik moet zeggen die DefQons blijven echt geweldig , niet normaal iedereen was weer van de kaart ;-)

ik had er zelf 2 op en dat was ruim voldoende voor de hele dag :rot:

moet wel zeggen dat de laatste batch minder strak gedrukt is
Waarschuw beheerder
vind het raar dat de blauwe defqons de laatste week helemaal afgezeken worden.

Heb al bijna geen zin meer om ze uit te proberen als ik al die negatieve recensies mag geloven..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ghostworld op woensdag 8 augustus 2012 om 12:47:
Heb al bijna geen zin meer om ze uit te proberen als ik al die negatieve recensies mag geloven..

Bijna
Waarschuw beheerder
+2
Je kan ze gerust uit proberen hoor, er zijn nu een paar mensen die lopen te zeiken , maar de meerderheid vinden het geweldige pillen !!!
Ik had ze afgelopen weekend gehad en ze zijn zeer goed bevallen die mening deelde mijn vrienden ook
Ik gebruik ze al een tijdje en het is elke keer gewoon weer genieten ;-)

Alleen als je het zelf ervaart kan je er over mee praten toch ?
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van gruiz op woensdag 8 augustus 2012 om 13:37:

Inderdaad, maar waarom het risico lopen dat ze niet bevallen als je kan kiezen uit tientalle soorten en maten waarvan je met zekerheid kan zeggen dat ze goed zijn (afgezien van externe factoren waardoor ze mogelijk niet voldoen aan de verwachting).
Waarschuw beheerder
+1
Je kan ze gerust uit proberen hoor, er zijn nu een paar mensen die lopen te zeiken , maar de meerderheid vinden het geweldige pillen !!!
Ik had ze afgelopen weekend gehad en ze zijn zeer goed bevallen die mening deelde mijn vrienden ook
Ik gebruik ze al een tijdje en het is elke keer gewoon weer genieten ;-)

Ja, je hebt ook wel gelijk hoor. Ik moet ze gewoon een kans geven :)
Het is alleen zo naar om al die negatieve shit te lezen, ergens ga je dan toch weer twijfelen..

Soort van gelijkend verhaal als destijds met de Ferrari's, daar heb ik me toen ook veel te druk over gemaakt terwijl dat nergens voor nodig was ;)

Waarschuw beheerder
ik vind de 1ste batch blauwe defqons top. zou alleen graag de ferraris een keer willen proberen.
Waarschuw beheerder
+2-2
Bij deze ik zeik de Gele ferrari's af, omdat mijn EZ-test + kwart geen kleurreactie geeft, en de gele kleurstof als verf erin " neerslaat".
Ik vermoed door de lichamelijke effecten nieteens MDMA te ervaren maar mogelijk een vervanger/nepstof/andere RC.

Wat iemand hierover te melden heeft aub niet richting mij gooien maar dit zijn puur feitelijke bevindingen over mijn 10 Gele ferrari's.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van ghostworld op woensdag 8 augustus 2012 om 14:02:
Ja, je hebt ook wel gelijk hoor. Ik moet ze gewoon een kans geven
Het is alleen zo naar om al die negatieve shit te lezen, ergens ga je dan toch weer twijfelen..

tuurlijk moet je ze een kans geven , en dan kan je daarna je mening met ons allemaal delen toch ?

nogmaals iedereen vind ze Fantastisch
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van gruiz op woensdag 8 augustus 2012 om 14:16:
tuurlijk moet je ze een kans geven , en dan kan je daarna je mening met ons allemaal delen toch ?

nogmaals iedereen vind ze Fantastisch

Zal ik zeker doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op woensdag 8 augustus 2012 om 13:43:
Inderdaad, maar waarom het risico lopen dat ze niet bevallen als je kan kiezen uit tientalle soorten en maten waarvan je met zekerheid kan zeggen dat ze goed zijn (afgezien van externe factoren waardoor ze mogelijk niet voldoen aan de verwachting).

Neem je er 1 mee naar een feest en voor de rest neem je andere soorten mee? Als die defqon niet bevalt heb je altijd die andere nog over ;)
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Hawaiiaan op woensdag 8 augustus 2012 om 13:43:

Risico dat ze niet bevallen is per persoon verschillend dat heeft met meerdere factoren te maken !!

DefQons zijn getest en dus weet je dat er gewoon gemiddeld 190mg zuiver mdma in zit, en Dit zijn cijfers vanuit het test centrum.

En Mdma is Mdma met een zuiverheid tussen de 76 en 82% , dit wordt in alle pillen gebruikt in pil A of in pil B als ze nou groen rood of blauw zijn,
De werking van mdma blijft het zelfde !!

Dus het heeft geen zin om 1 bepaalde pil af te kraken......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KARMA op woensdag 8 augustus 2012 om 14:10:
Ik vermoed door de lichamelijke effecten nieteens MDMA te ervaren maar mogelijk een vervanger/nepstof/andere RC.

Nou weet ik dat je hier al een tijdje rondhangt dus geloof ik graag wat je zegt. Ik heb zelf de eerste batch ferrari's gehad.. Die kwamen in een Marquis test gewoon goed eruit. Ook labresultaten logen er niet om.

Heb foto's gezien van een tweede batch Ferrari's, die zagen er ook een stuk meer "geverfd" uit in vergelijking tot de eerste batch. Met de eerste batch was echter niks mis.

Maar een RC in een pil stampen? Volgens mij zijn de meeste RC's vaak duurder dan MDMA?

Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze ik zeik de Gele ferrari's af, omdat mijn EZ-test + kwart geen kleurreactie geeft, en de gele kleurstof als verf erin " neerslaat".

Dan zou ik eerder twijfelen over you Marquis test..
Met de gele Ferrari's van een tijdje terug is niet mis mee, ook niet met de 2e batch..
Heb ze beide getest met een Marquis test en die zijn ze goed doorgekomen.

Uitspraak van DaveRaveTeef op woensdag 8 augustus 2012 om 15:16:
Heb foto's gezien van een tweede batch Ferrari's, die zagen er ook een stuk meer "geverfd" uit in vergelijking tot de eerste batch. Met de eerste batch was echter niks mis.

:facepalm:
Foto's gezien telt natuurlijk niet mee..
Ligt helemaal aan de belichting en dergelijke hoe die pil er uit gaat zien op de foto..

Maar een RC in een pil stampen? Volgens mij zijn de meeste RC's vaak duurder dan MDMA?

Ligt er natuurlijk aan waar je contacten zitten.
Ken je wel mensen die RC's maken, maar niet die aan grotere hoeveelheden M kunnen komen, dan zul je voor de RC's moeten kiezen (of je netwerk verbreden)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 15:56:
jouw Marquis

Ik twijfel ook aan zijn marquis test, dan wel of ie de echte ferrari's heeft.
Waarschuw beheerder
-1
ik heb op dance valley ook 2 blauwe defqons en 1 rode defqon op en ging ook wel kei hard naar de 1e blauwe die ik nam al vind het wel goede pillen en die rode defqon deed het ook goed maar meer een spaced gevoel kan dat kloppen of kan dat komen omdat het me 3e was ik weeg ook niet veel rond de 60kg en die 3 heb ik genomen in 7 uur tijd ongveer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2

Je zou ook je EZ-test af kunnen zeiken :) Welke ferrari's betreft het? De driehoeken?
Vreemd dat ze tot 200+ MDMA bevatten, maar dat jou test negatief uitslaat ;-)

Wat bedoel je met 'geverfd'? De tweede batch Ferrari's bevatten zichtbaar meer grovere MDMA kristallen dan de eerste, bedoel je dat?

Ik gebruik ze al een tijdje en het is elke keer gewoon weer genieten

Ik denk dat er tussen de Ferrari's en Defqon's nauwelijk verschil is. Feit is dat het twee ontzettend zwaar gedosseerde tabletten zijn en dat de makers eigenlijk de hele markt verneuken. Er zit zo'n belachelijke hoeveelheid werkzame stof in, dat de serotonine voorraad na gebruik compleet uitgeput is. Hierdoor zul je bij het volgende gebruik minder snel dezelfde ervaring hebben als de eerste keer. In mijn ogen zijn al die zware tabletten een verzieking van de markt.
Vroeger waren we al blij met W-appertjes, Gele AP'tjes et cetera. Heb daar geweldige ervaringen op gehad en dat waren mega knallers in die tijd (160 mg). Wat mij betreft mogen ze alles lekker met 40 omlaag schroeven (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Wat iemand hierover te melden heeft aub niet richting mij gooien

Wel, namelijk dat ik zoveel domheid in 1 zin nog nooit gezien heb. Next (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ghostworld op woensdag 8 augustus 2012 om 12:47:

Je moet niet zo zwaar tillen aan een paar negatieve berichten. Er zit tegen de 200 milligram in en voor zover ik weet zijn ze schoon. Het zijn gewoon goede snoepjes. Mensen die zeggen dat ze er niet lekker op gaan hebben misschien wel de dag ervoor speed gebruikt, of een tolerantie waar je u tegen zegt. Ik zou niet weten waarom een blauwe DefQon onder moet doen voor een witte speaker.
Waarschuw beheerder
Worden er eigenlijk ook nog minder sterke pillen gemaakt, van rond de 130 mg? Ik hoor alleen over de Ferrari's en Defqons, maar die zijn voor mij veel te sterk (ook om halfjes te nemen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 44a op woensdag 8 augustus 2012 om 18:52:
Worden er eigenlijk ook nog minder sterke pillen gemaakt, van rond de 130 mg? Ik hoor alleen over de Ferrari's en Defqons, maar die zijn voor mij veel te sterk (ook om halfjes te nemen).

Ja hoor zat, kijk maar eens op http://www.pillreports.com/index.php?page=region_home&region=2&sub_region=9
(dat zijn allemaal pillen die in nederland op de markt zijn)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 15:56:
:facepalm:
Foto's gezien telt natuurlijk niet mee
Ligt helemaal aan de belichting en dergelijke hoe die pil er uit gaat zien op de foto..

Vandaar dat ik erbij vermeld dat het foto's waren maat :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 18:13:
Wat bedoel je met 'geverfd'? De tweede batch Ferrari's bevatten zichtbaar meer grovere MDMA kristallen dan de eerste, bedoel je dat?

Ze zagen er ook qua kleur veel geler uit, waar de eerste zeg maar babygeel waren waren deze meer ferrari geel.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 18:13:
k denk dat er tussen de Ferrari's en Defqon's nauwelijk verschil is. Feit is dat het twee ontzettend zwaar gedosseerde tabletten zijn en dat de makers eigenlijk de hele markt verneuken. Er zit zo'n belachelijke hoeveelheid werkzame stof in, dat de serotonine voorraad na gebruik compleet uitgeput is. Hierdoor zul je bij het volgende gebruik minder snel dezelfde ervaring hebben als de eerste keer. In mijn ogen zijn al die zware tabletten een verzieking van de markt.
Vroeger waren we al blij met W-appertjes, Gele AP'tjes et cetera. Heb daar geweldige ervaringen op gehad en dat waren mega knallers in die tijd (160 mg). Wat mij betreft mogen ze alles lekker met 40 omlaag schroeven (Y)

Helemaal met jou eens. Een grote groep mensen die nu beginnen met gebruiken denken dat 180-220mg de norm is.. De enige reden waarom ik voor hoog gedoseerde tabletten zou gaan is omdat er per pil bekeurd word. Het meenemen van zwaar gedoseerde pillen scheelt dus als je gepakt word. Maarja die Defqons zijn dan weer van die kleine frut dingen die nauwelijks te delen zijn.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DaveRaveTeef op woensdag 8 augustus 2012 om 19:21:
Een grote groep mensen die nu beginnen met gebruiken denken dat 180-220mg de norm is..

True. Zolang je je dosering aanpast aan de hoeveelheid milligrammen in een snoepje is er weinig aan de hand. Alleen doen veel mensen dat niet, voor hen is een halfje een halfje of zelfs een hele een hele.

De enige reden waarom ik voor hoog gedoseerde tabletten zou gaan is omdat er per pil bekeurd word.

Goed voordeel inderdaad.

Maarja die Defqons zijn dan weer van die kleine frut dingen die nauwelijks te delen zijn.

Een halfje is toch wel goed te doen?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 14:23:
Neem je er 1 mee naar een feest en voor de rest neem je andere soorten mee?

Had ik laatst ook gedaan, had 2 blauwe defqon bij me en 2 gele triforce omdat ik toch was gaan twijfelen aan de defqons na die verhalen hier. Better safe than sorry ;) Uiteindelijk ging ik met 1 blauwe defqon en 2 gele triforce terug naar huis dus wat mij betreft loopt het allemaal wel los met de slechte kwaliteit. Heerlijk los gegaan en een topfeest gehad op 1 pil. Misschien had ik gewoon de juiste state of mind te pakken ofzo maar ik ben in elk geval blij dat ik er nog een paar in stock heb :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fedde le Gabber op woensdag 8 augustus 2012 om 19:20:
Ja hoor zat, kijk maar eens op http://www.pillreports.com/index.php?page=region_home&region=2&sub_region=9
(dat zijn allemaal pillen die in nederland op de markt zijn)

Bedankt, maar op die site staan weinig testresultaten van de minder zware pillen, dus ik hoop juist op wat ervaringen van mensen hier.
Waarschuw beheerder
Ik heb weinig ervaringen met de redbulls gelezen. Het rapport op pillreport is mij bekend. Er zou inmiddels een 2e batch zijn.
Er zou dus volop van genoten moeten zijn.... of de 1e batch betrof een kleine hoeveelheid.
Zijn er mensen die hun ervaringen hiermee willen delen?

Waarschuw beheerder
-1
wat wil je weten ? ;)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van 44a op woensdag 8 augustus 2012 om 20:10:
Bedankt, maar op die site staan weinig testresultaten van de minder zware pillen, dus ik hoop juist op wat ervaringen van mensen hier.

Je kunt beter kijken welke pillen je krijgt aangeboden, en daar uit een lager gedoseerde kiezen.
Opzoek gaan naar een specifieke pil kan heel moeilijk zijn ;)
Waarschuw beheerder
heb de blauwe defqons gehad na 3,5 maand pauze. Wel gekke bekken en vrij strak maar een beperkte love feeling dat alleen ff bij de top kwam en gauw weer weg was.
Waarschuw beheerder
+1
Die 'love feeling' heb ik volgens mij nagenoeg nooit en energie krijg ik al tijden niet meer van X. Ik gebruik overigens tussen de vijf en tien keer per jaar en neem nooit meer dan anderhalf Q'tje (200-250 milligram).

Volgens mij verschilt het per persoon echt enorm welke effecten merkbaar blijven. Misschien dat die 'love feeling' bij jou ook wel aan het verdwijnen is en dat dat niet per se aan het soort snoepje ligt wat je neemt.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op woensdag 8 augustus 2012 om 22:44:
Misschien dat die 'love feeling' bij jou ook wel aan het verdwijnen is en dat dat niet per se aan het soort snoepje ligt wat je neemt.

De love feeling is er zo nu en dan nog wel maar dan vooral bij p'tjes als: Duif, Applehap, playboy, rotonde en pelikaantjes, daar krijg ik een dieper gevoel bij... maarjaa mdma=mdma he... dus dat zou niet zo moeten zijn, alhoewel ik geruchten heb gehoord dat bij de applehap groen mda is gespot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjeiks op woensdag 8 augustus 2012 om 22:48:
maarjaa mdma=mdma he...

Dat lijkt mij ook, maar misschien dat sommige snoepjes wel iets anders werken. Ik durf het niet te zeggen, persoonlijk merk ik geen verschil tussen verschillende snoepjes (mits er uiteraard gewoon mdma inzit).

Anders zul je op zoek moeten gaan naar alternatieven. Zoals ik nu 4FMP neem voor een lekkere dosis energie. Het is helemaal geen straf om op onderzoek te gaan naar nieuwe dingen. (:
Waarschuw beheerder
Loss of magic gebeurd bij veel mensen, zoals de eerste paar keer mdma heb ik het ook echt niet meer.. Nog wel steeds erg praterig bij lage dosis, en erg lekker warm gevoel etc.. Maar dat echte mega empathische is er wel vanaf inmiddels.. Energie ook steeds minder, vooral als ik wat hogere dosis te kort achter elkaar pak dan ben ik in een keer helemaal wazig en hard van de kaart en word die energie in een keer overgeslagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op woensdag 8 augustus 2012 om 22:57:
Loss of magic gebeurd bij veel mensen, zoals de eerste paar keer mdma heb ik het ook echt niet meer.. Nog wel steeds erg praterig bij lage dosis, en erg lekker warm gevoel etc.. Maar dat echte mega empathische is er wel vanaf inmiddels.. Energie ook steeds minder, vooral als ik wat hogere dosis te kort achter elkaar pak dan ben ik in een keer helemaal wazig en hard van de kaart en word die energie in een keer overgeslagen.

Dit.

Nu weet ik ook niet of dit wel het juiste topic is om het te vragen, maar hebben mensen hier ook ervaren dat blowen anders is na het gebruik naar XTC/MDMA. Het lijkt voor mij dan altijd alsof ik qua gevoel de volgende dag veel meer stoned ben dan normaal, ook hou ik er een beetje wazigheid aan over voor een bepaalde periode (tijdens het stoned zijn).

Moet wel zeggen dat ik bijna dagelijks blow en ook tijdens XTC/MDMA gewoon door blow.
Waarschuw beheerder
+1
Ben naar de kapper geweest :LOL:
Nu even serieus
Uitspraak van Matzer op dinsdag 7 augustus 2012 om 18:45:
Iemand ervaring met Roze twitters?

Die hebben een goede reputatie van om en nabij 120-130

Uitspraak van Technoasis op woensdag 8 augustus 2012 om 09:11:
Zo lang er vraag is, is er aanbod

(Y) alleen soms duurt het eventjes ;)

Wat iemand hierover te melden heeft aub niet richting mij gooien

In dit geval doe ik t wel want je kan best eens gelijk hebben.
Achteraf gezien kan het best kloppen :YES:
Het aller allereerste resultaat van 82 van Marco.
Ondanks dat ie zelf ging twijfelen aan de betrouwbaarheid vh testcentrum (Y)

Als je het op een rijtje zet met reacties van enkele die dezelfde ervaring hadden hier op flok.
Een aantal mensen om me heen begon er ook uit zichzelf over, inclusief mezelf maar dan wel de 2e keer dat ik een halfje nam.
Allebei uit hetzelfde zakje en echt de allereerste batch!
Volgens ingewijden was er als eerste een gemixte oplage, dus laag en hoog gedoseerde.
Het was sws wel een minimale batch begreep ik eruit (paar honderd?)
Kort daarop veranderde de grote vd kristallen van de Ferrari dus was een klein foutje denk ik vd deze proffies ?!?

Uitspraak van Technoasis op woensdag 8 augustus 2012 om 18:28:
Wel, namelijk dat ik zoveel domheid

Dat vraag ik me dus af .... kan zijn toch?!

Uitspraak van 44a op woensdag 8 augustus 2012 om 18:52:
Worden er eigenlijk ook nog minder sterke pillen gemaakt

GENOEG :YES:

Morgen eindelijk tijd om een ? weg te brengen to t.c :) en ik heb een nieuwe cam dus ff een pietepeu klein terugblikje op de laatste jaartjes
Kan het niet laten met al die mooie kleurtjes ;D

[img width=1024 height=1012]http://anonypic.com/images/2012/08/08/CZ1Mv.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wVw op donderdag 9 augustus 2012 om 03:04:
Volgens ingewijden was er als eerste een gemixte oplage, dus laag en hoog gedoseerde.
Het was sws wel een minimale batch begreep ik eruit (paar honderd?)

Wat ik hoorde was de 1e oplage 80K.

Het aller allereerste resultaat van 82 van Marco.
Ondanks dat ie zelf ging twijfelen aan de betrouwbaarheid vh testcentrum

En ik ben ook de enige geweest die zo'n test uitslag heeft gekregen, ondanks dat er verschillende mensen er vervolgens 1tje hebben ingeleverd.
''Gek genoeg'' werd na 2 weken na de uitslag geen 82 opgegeven in de ''schommeling''.

Ben naar de kapper geweest

Staat je goed (Y)

Maar breng 'm gewoon weg naar het TC, dan weet je hoeveel er in zit.. ;)
Daarnaast zelfs als er 82mg in zou zitten zou ie alsnog donker uitslaan omdat het goede M is.

Waarschuw beheerder
+3
Ook een EZ test kan ernaast ziiten. Heb wel eens bij Kentron in DB een rode duif ingeleverd waarbij de marquis test niet zwart uitsloeg. Een maatje van me was er 15 min eerder en idem. Na heel veel aandringen mijnerzijds hebben ze hem toen toch naar het lab gestuurd en de uitslag was prima in orde (iets van 130mg ofzo). Bleek de zuurtest over de datum te zijn. Misschien idee om thuis je ez test ook eens te controleren?

En zo is er wel vaker iets fout gegaan bij een testcentrum, het zijn net mensen daar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2012 om 09:36:
Bleek de zuurtest over de datum te zijn. Misschien idee om thuis je ez test ook eens te controleren?

Mocht je twijfelen kun je altijd een ptje pakken waarvan je zeker bent dat ie goed is, bijvoorbeeld een speaker.
Krijg je daar wel een goede reactie, dan ligt het waarschijnlijk aan de pil, voor de zekerheid naar het TC brengen, slaat die ook niet uit dan weet je zeker dat het aan de Marquis test ligt.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2012 om 09:36:
testcentrum, het zijn net mensen daar.

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Sjeiks op woensdag 8 augustus 2012 om 22:48:
De love feeling is er zo nu en dan nog wel maar dan vooral bij p'tjes als: Duif, Applehap, playboy, rotonde en pelikaantjes, daar krijg ik een dieper gevoel bij... maarjaa mdma=mdma he

Uitspraak van DaveRaveTeef op woensdag 8 augustus 2012 om 22:57:

De tabletten van tegenwoordig zijn veel te zwaar! Is dat een conclusie die getrokken kan worden?
Ik ga naast de Ferrari's eens op zoek naar een fatsoenlijke knaller van rond de 150 mg MDMA.
Zelf overigens nu al bijna 6 maanden geen MDMA meer gehad, ik word er eerder depressief van dan dat ik er vrolijk van wordt. En de stof in m'n hoofd die twee weken blijft hangen is me het ook niet meer waard.
Waarschuw beheerder
+3
Gaat het gezeur over de ferrari's weer verder.. :roflol: In mijn omgeving hebben heel veel mensen de eerste batch op en heb geen wanklank gehoord. Zelf ook een hele op en ging echt rete hard voor meerdere uren.. Waarom ik een hele nam was me niet helemaal duidelijk..