Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4450284x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Zijn er al wat meer test resultaten binnen van de ferrari's?

Hier nog steeds triforce laatste batch. Gewoon prima ptjes.
Waarschuw beheerder
even een vraag tussendoor, wanneer ik voor het eerst iets wil gaan gebruiken, wat kan ik dan het beste nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lonnekeee op dinsdag 19 juni 2012 om 15:34:
even een vraag tussendoor, wanneer ik voor het eerst iets wil gaan gebruiken, wat kan ik dan het beste nemen?

Niet te veel;)

Met een kwartje beginnen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lonnekeee op dinsdag 19 juni 2012 om 15:34:
wat kan ik dan het beste nemen?

Ik zou iets van een speaker/triforce/defqon scoren, aangezien dit de meest populaire ptjes zijn op dit moment. Naar mijn weten zit hier ook kwalitatief goede mdma in, zodat je voor een 1e x met een kwartje helemaal goed zit! Ik begon zelf met halfjes, nu nog steeds eigenlijk en ik zal het ook niet afraden, maar bijnemen kan nog altijd en teveel = teveel, dat draai je niet meer terug ;)
Waarschuw beheerder
Lonneke, de pillen in dit topic worden meestal als goed bestempeld. Speakers, rode defqon, triforce zijn pillen die de meeste goed vinden. Zijn hoog gedosseerd dus je moet beginnen met een half of zelfs kwart pil. Ligt aan lichaamsgewicht. Een halfje is over het algemeen de maat. En verlengen met kwartjes. Als. Beginner met zware pillen nogmaals.
Waarschuw beheerder
+1
[quote element=message id=47345471]{element is niet toegankelijk}even een vraag tussendoor, wanneer ik voor het eerst iets wil gaan gebruiken, wat kan ik dan het beste nemen?[/quote

Zou ook lekker een halfje pakken!
De eerste keer.. Damn! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op dinsdag 19 juni 2012 om 14:41:
En nog een klein dingetje.
Er wordt altijd terug gevallen op 5-htp maar ik zweer by L-tryptofaan!
Geloof me ... je hebt geen dinsdagdip meer

Neem altijd deze want dit is met een 3 dubbele dosis vitamins die de opname van je L-trypto bevorderen!!!
Wel wat duur maar is echt de moeite waard

Ik had hem al eens eerder erbij gezet: http://www.sports-nutrition.nl/Now-foods-L-Tryptofaan-p-16336.html
Na verhouding goedkoper. Enige tijd terug was er een discusie over 5-Htp en L-Tryptofaan op dit forum dat je beter L-Tryptofaan kunt nemen.
Waarschuw beheerder
Geloof me ... je hebt geen dinsdagdip meer :YES:

Net even rustig naar zitten kijken, vind je het oke als ik je een PB stuur hierover? Heb nog wat vraagjes :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 14:21:
Zojuist nieuwe ronde Ferrari's in ontvangst mogen nemen.

Ben toch wel benieuwd welke jij dan hebt, ik heb net wat 2e batch gele ferrari's opgehaald voor Defqon.
Maar die van mij zijn zelfde grootte, alleen je ziet de grote stukke M er in zitten, en de kleur is een stuk donkerder.
Zometeen maar eens even kijken of k iemand zo gek kan krijgen om er 1tje naar het TC te brengen :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 14:45:
Maar is het niet zo dat ze bij het testcentrum het aantal zuivere mg's MDMA aangeven? Hoe zit dat dan precies? En wat zou die andere 14% dan bijvoorbeeld zijn?

Bij het TC word de hoeveelheid M gemeten, en de puurheid.
Mocht de M maar 70% zijn (waar 84% de maximaal haalbare is), dan word er 14/70e van het gewicht vd M afgehaald.
Zo krijg je dus een uitslag die je met elkaar kunt vergelijken.

Zoals WVW al schreef, dat houd niet in dat ze ook het zelfde inslaan!

En niet iedereen kan gewoon de 84% maken.
Net zoals bij pep, niet iedereen kan het maximaal haalbare maken.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 19 juni 2012 om 16:34:
Ik had hem al eens eerder erbij gezet: http://www.sports-nutrition.nl/Now-foods-L-Tryptofaan-p-16336.html
Na verhouding goedkoper. Enige tijd terug was er een discusie over 5-Htp en L-Tryptofaan op dit forum dat je beter L-Tryptofaan kunt nemen.

Inderdaad, zou daarom ook aanraden dat te nemen ipv 5-HTP :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 17:06:
Bij het TC word de hoeveelheid M gemeten, en de puurheid.

Bij tabletjes alleen de hoeveelheid MDMA eigenlijk :)

De puurheid, als %, krijg je als je een poeder/kristal inlevert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-4
zo ben weer fit zaterdag weer een mooie stap avond gehad
die blauwe sterren blijven gewoon perfect
had nu 1 240 MG MDMA daar ging ik al van stuiteren zat volgens mij genoeg speed in
en nog 1tje 170 mg MDMA gewoon perfecte nacht gehad gelukkig niet weer zoon klote zit space

Waarschuw beheerder
+5
donateur
Uitspraak van rave<_>dave op dinsdag 19 juni 2012 om 17:15:
foto marco nieuwshierig

:honger:

De rechter is de 2e batch :9

[img width=1024 height=768]http://plaatjesdump.nl/upload/1aa4d7b396df113f85dc2fcc73bac150.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En nog een klein dingetje.

Neem altijd deze want dit is met een 3 dubbele dosis vitamins die de opname van je L-trypto bevorderen!!!
Wel wat duur maar is echt de moeite waard

Om toch nog even op je terug te komen, over persoonlijke meningen gesproken.
Ik gebruik zelf ook beide, maar heb áltijd last van een dinsdagdip. Dus dat is echt onzin. Hoe iemand reageert op een serotonine tekort is per persoon verschillend, en dat jij mbv deze middelen er geen dip aan over houdt, des te beter voor jou (Y).
Ook meen ik te hebben gelezen dat een overload aan vitamines geen zak uitmaakt. Alles wat je teveel binnenkrijgt gaat toch direct weer via je systeem naar buiten en word nooit opgenomen (tevens logisch).
Waarschuw beheerder
ziet er nice uit zeg..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 17:28:
De rechter is de 2e batch

Nice! 2e batch ziet er stukken beter uit dan de eerste.. Bij die eerste zie je die grote stukken er niet in zitten, denk dat de 2e batch ook wel wat beter zijn dus... :)
Waarschuw beheerder
bij eerste zie je stukjes ook wel hoor ma omdat kleur lichter is valt minder op denk ik .ma ziet er indd nice uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 17:44:
zie je die grote stukken

in hoeverre is dat gunstig, behalve het verschrikkelijk mooie aanzicht? loop je dan niet de kans bij stel je neemt een halfje dat je dan let's say 2/3e van de mdma toevallig pakt?

Waarschuw beheerder
+6
[img width=1024 height=876 cacheid=00126272003003b8db29fb581a02d2708e]http://www.plaatjesdump.nl/upload/693d11e34e87f22b21a28de0dd058b9f.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
+1-1
Bij de eerste batch is de M veel fijner dan de tweede.
Vandaag in ieder geval 1 ingeleverd, dus heb hier volgende week donderdag uitslag van.
Waarschuw beheerder
+1-2
nieuwe of ouwe ingeleverd??

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van rave<_>dave op dinsdag 19 juni 2012 om 18:01:
nieuwe of ouwe ingeleverd??

Nieuwe

Waarschuw beheerder
-2
iemand bekent met oranje redbulls ?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 18:14:
oranje redbulls

klik 1 pagina terug...........

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 19 juni 2012 om 18:18:
klik 1 pagina terug...........

ah ty had er overheen gelezen door al dat gezijk op de vorige pagina's

Waarschuw beheerder
-1
bij de eerste zitten er ook zulke stukken in alleen is de kleur van de eerste druk lichter waardoor je ze minder goed ziet zitten :P

deze zien er wel minder gaaf en brozer uit is dit ook zo of lijkt dat alleen op de foto?
Waarschuw beheerder
+1-1
ik zweer by L-tryptofaan!

Nu had ik zelf nooit echt last van de "dinsdag" dip, maar had echt altijd zware katers na gebruik.
Niet kunnen eten, zwaar brak etc.

Nu neem ik standaard voor een feest L-tryptofaan en na het feest gelijk. En de laatste keer na een feest zat ik de dag erna gewoon lekker een hamburgertje te eten in de Mac :')
Zoiets was echt mission impossible voor me zonder L-tryptofaan! (Y)

Waarschuw beheerder
+1-1
[img width=1024 height=765 cacheid=00126277003003be638fd41e1a02d270f2]http://i48.tinypic.com/2qi4pjd.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 17:54:
Vandaag in ieder geval 1 ingeleverd, dus heb hier volgende week donderdag uitslag van.

Zien er goed uit. Zal wel sterk ruiken als ze zo ''grof'' zijn?
Batch 2 hopelijk geen verwarrende uitslagen!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 18 juni 2012 om 23:54:
In 5-HTP preparaten kán ook L-tryptofaan zitten, maar dat hoeft zeker niet perse het geval te zijn.

Dat wist ik dus niet..
Heb al verschillende potjes 5-HTP gehad, en in allemaal zat eigenliijk wel L-Trypto in..
Persoonlijk gebruik ik het alleen na X om wat rustiger te slapen, anders is het 2 uur slapen.. 10 min wakker, 2 uur slapen 10 min wakker etc......

Maar is het niet zo dat ze bij het testcentrum het aantal zuivere mg's MDMA aangeven? Hoe zit dat dan precies? En wat zou die andere 14% dan bijvoorbeeld zijn?

Mdma kan max 84.1% zijn dacht ik...als je M heb van 70% is de rest gewoon onzuiverheden wat dat dan precies is. ??
Waarschuw beheerder
-1
Zooooo stuiter stuiter, ik ben al heel wat wijs geworden door dit forum, o.a. dat ik mijn Sjaak Trilkaak in bedwang kan houden door extra magnesium te slikken (blijkbaar kom ik dat tekort), maar afgelopen weekend, had ik me toch weer een GAAAAAP aanval, zzzoooo vervelend, duurt soms wel een half uur...

Nu lees ik terug iets over melatonine, maar kom er nou niet uit of ik dat dan teveel heb of te weinig en of ik dat dus bij moet slikken of niet.

Kijk ik wil voor Awake even helemaal voorbereid zijn, dus een antwoord verneem ik graag ;)

Mijn dank is groot (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 18:31:
bij de eerste zitten er ook zulke stukken in alleen is de kleur van de eerste druk lichter waardoor je ze minder goed ziet zitten

deze zien er wel minder gaaf en brozer uit is dit ook zo of lijkt dat alleen op de foto?

Waarom oordeel je als je ze niet in handen hebt (gehad)?
Bij de 1e batch waren allemaal hele klein kristalletjes, waar bij de 2e batch veel grotere zijn.

Ik verwacht dus wel een iets latere inslag :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Cheetah*** op dinsdag 19 juni 2012 om 19:57:
Nu lees ik terug iets over melatonine, maar kom er nou niet uit of ik dat dan teveel heb of te weinig en of ik dat dus bij moet slikken of niet.

Je lichaam zet delen MDMA om in melatonine. Melatonine is een slaapverwekkend middel. Als ik je berichtjes lees dan is het misschien verstandig om wat rustiger op te bouwen ipv meteen kneiter hard gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op dinsdag 19 juni 2012 om 20:11:
om wat rustiger op te bouwen ipv meteen kneiter hard gaan

Klinkt verstandig, maar ik zou zzzzooooo graag nog een keertje hard gaan. Is lastig na 17 jaar ;)
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 19 juni 2012 om 17:33:
Ook meen ik te hebben gelezen dat een overload aan vitamines geen zak uitmaakt. Alles wat je teveel binnenkrijgt gaat toch direct weer via je systeem naar buiten en word nooit opgenomen (tevens logisch).

Dat is niet zo met alle vitamines die je tot je neemt:
Het lichaam kan vitamines opslaan in het lichaam. De vetoplosbare vitamines, vitamine A, D, E en K worden in beperkte mate opgeslagen in het lichaam. De rest wordt uitgescheiden via de urine of de gal. De wateroplosbare vitamines (B-vitamines en vitamine C) kunnen, met uitzondering van vitamine B12, ook slechts in kleine hoeveelheden worden opgeslagen. De rest wordt hiervan uitgescheiden via de urine. Vetoplosbare vitamines en wateroplosbare vitamines worden op verschillende plaatsen in het lichaam opgeslagen. Vitamine A bijvoorbeeld wordt opgeslagen in vetweefsel, vitamine B12 in de lever.

Zou je die Amerikaanse mega pillen tot je nemen zou je zelfs teveel binnen kunnen krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ***Cheetah*** op dinsdag 19 juni 2012 om 20:20:
Klinkt verstandig, maar ik zou zzzzooooo graag nog een keertje hard gaan. Is lastig na 17 jaar ;)

Pauze nemen van een half jaar blabla je kent het wel ;) Indien dat onwerkelijk lijkt kan je ook rustig opbouwen en dan wat meer en vaker bijslikken. Kan ook behoorlijk hard gaan naar mijn idee. Dus Ipv een hele dosis in 1 keer droppen vaker droppen? Onderbouwd is dit niet, mijn eigen gevoel.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 19 juni 2012 om 20:33:
Dat is niet zo met alle vitamines die je tot je neemt:

:o Jeetje. Je urine is altijd machtig donker als je teveel vitamine slikt dus ik dacht inderdaad net als:

Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 19 juni 2012 om 20:33:
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 19 juni 2012 om 17:33:

Teveel vitamine lijkt me echter geen invloed hebben op mdma omzet?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Blaaskaak op dinsdag 19 juni 2012 om 20:45:
Jeetje. Je urine is altijd machtig donker als je teveel vitamine slikt dus ik dacht inderdaad net als:

Te weinig drinken maakt het ook erg donker.
Te veel drinken maakt het water achtig.
Ergens tussen in is dus een goede tussenweg (Y)
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 19 juni 2012 om 19:33:
Mdma kan max 84.1%

Klopt

Hoe zit dat dan precies? En wat zou die andere 14% dan bijvoorbeeld zijn?

Het zout. MDMA als pure MDMA is een freebase, en dat is vaak een vloeistof of een gas. Op het moment dat je het naar kristallen wil vormen, dan moeten de moleculen zich op een bepaalde manier kunnen rangschikken/ordenen. Hiervoor is de hulp van een molecuul nodig dat het op die manier kan rangschikken. Dit zijn de zogenaamde 'zouten'. Als HCl, HBr, en zelfs NaCl (keukenzout. Alhoewel dit niet gebruikt word om een moleculair zout te vormen). Door het molecuul van MDMA te 'binden' in het netwerk van het zout, kan het kristalliseren van een vloeistof/gas naar een vaste stof. Het welbekende MDMA kristal wat we allemaal wel kennen. Op het moment dat je dus je pil/kristal inleverd en je krijgt hiervoor van het testcentrum de uitslag dat je 84% zuiverheid hebt, dan kan je je geld erop zetten dat het 99% zuiver is (quantative yield. 100% is praktisch onmogelijk). Wanneer dit iets lager of hoger ligt (+-2%) dan kan dit komen doordat het een ander zout is. (idpv een HCl zout een HBr zout bijvoorbeeld). Dan is het molecuul (zout) waar het aangebonden is van ander molecuulgewicht waardoor uiteraard de percentages wisselen (simpele wiskunde).

Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 19 juni 2012 om 19:33:
is de rest gewoon onzuiverheden wat dat dan precies is. ??

Dat klopt, dat zijn dan vaak tussenproducten van de reactie die er niet uitgezuiverd zijn, en in het kristallisatie proces mee zijn gekristalliseerd in de kristallen. (als je geluk hebt is het zelfs MDA..alhoewel het in de realiteit vaker oplosmiddelen zijn). Om optimale zuiverheid te bereiken zou de chemist het product goed moeten opzuiveren mbv kolommen, wassen, extracties, etc. Uiteraard kost dit allemaal weer meer moeite, tijd, inzet en kosten (oplosmiddel, silica etc.), wat vaak ongewenst is. Dus vandaar dat in de praktijk blijkt dat hoe groter de batch, hoe onzuiverder het is.

Gelukkig zijn er van tijd tot tijd zeker uitzonderingen ;).
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
-1
Hier al wat bekent over witte sterren?
Beetje in de kleur van de speakers, gebroken wit met grijze spikkes erin.
Pil zelf is rond met een ster erin gedrukt over de gehele breedte van de pil.
En op de achter zijde een enkele breeklijn en op 1 halfje zit een klein rondje met een ® erin.

Heb er z'n druppel test overheen gegooid en die sloeg donkerpaars uit wat aangeeft dat er mdma in zit maar uiteraard ben ik benieuwd hoeveel.
Kan er voor de rest niks over vinden.
Maatje van wie ik ze heb zegt 240mg maar dat lijkt me een beetje overdreven.
Hoop dat ze net zo goed zijn als die speakers want dat zijn toppers.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 20:11:
Waarom oordeel je als je ze niet in handen hebt (gehad)?

ik oordeel niet er staat een vraagteken achter me zin dus het is een vraag :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van HAMdj op dinsdag 19 juni 2012 om 21:07:
Maatje van wie ik ze heb zegt 240mg maar dat lijkt me een beetje overdreven.

Haal er maar 100 vanaf en je zit redelijk in de buurt ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 21:09:
Haal er maar 100 vanaf en je zit redelijk in de buurt

Bestaat er al een labtestuitslag van dan?

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van HAMdj op dinsdag 19 juni 2012 om 21:36:
Bestaat er al een labtestuitslag van dan?

Heb ze ruim een half jaar terug gehad, en waren op 142 of 144 getest dacht ik ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ow en ik zag vanmiddag een hele zak paarse Yin Yang voorbijkomen, kon ze wel op Pillreports vinden, alleen niet in het paars. Iemand hiermee bekend??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2012 om 21:37:
een half jaar terug

Gok zelf dat dit nieuwe zijn. Heb ze nog niet eerder gezien. En op pillreports staan ze ook nog niet en voor een pil van een half jaar oud is dat wel opmerkelijk. Want toen ik voor het eerst die speaker had stonden die er binnen een paar dagen op zelfde met de pillen die ik daarvoor gehad heb.
Maar dat zegt natuurlijk niet dat je geen gelijk kan hebben.

En heb met de E.Z. Test ook nog nooit z'n felle paarse kleur gezien.
Had nog een halve rode eekhoorn ook en die gelijk ook nog eens getest en die werd ook niet zo paars.
En die waren gemiddeld rond de 180mg als ik me goed herinner.
Waarschuw beheerder
Heb net ook de nieuwe ferrari's in mn handen gedrukt gekregen!
De eerste stuk was net iets mooier...deze mag er ook zeker wezen van mij! iets meer donkergeel. Komt wel zomers over :D

Donderdag breng ik eentje naar het TC als ik tijd heb.
Zien er in ieder geval veelbelovend uit!
Waarschuw beheerder
-1
Dat leken de eerste ook maar dat moeten we ook nog een beetje afwachten :p
Waarschuw beheerder
-1
Deze zijn het trouwens.
[albumelement id=82842646 width=650]{element is niet toegankelijk}
En dit de kleur van de E.T. test.
[albumelement id=82842651 width=650]{element is niet toegankelijk}

Zijn best hard maar korrelig en zitten ook heel licht wat rode spikkels in.
laatste aanpassing