Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4613305x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+3-9
Er is het één en ander verwijdert en bestraft voor off topic (TOR en BITCOINS etc.) GEEN off topic en dealen/aanbieden/vragen om drugs.
Waarschuw beheerder
vandaag uitslage shildjes ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rave<_>dave op donderdag 14 juni 2012 om 06:53:
vandaag uitslage shildjes ben benieuwd

Ben ik ook wel benieuwd naar :-)
Heb je het bruto gewicht toevallig ook nog gewogen?
Waarschuw beheerder
Als er daadwerkelijk weer MDA beschikbaar is dan is dat een mooie ontwikkeling. Machtig mooi spul!

Wil toch nog even terug komen op iets wat Nero paar pagina's terug zei.. Het oplossen van pillen in water wil niks zeggen over de oplosbaarheid in het maagzuur.. Wil je dan enigszins een conclusie kunnen trekken uit je experiment gebruik dan in het vervolg zoutzuur..

Heb zelf de Ferrari's niet meer naar het TC kunnen brengen omdat ik donderdag opeens uitgenodigd werd voor een feestje :P Als het goed is heeft iemand anders er wel een weggebracht dus wachten we op die uitslag

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van DanceUp op donderdag 14 juni 2012 om 08:54:
Heb je het bruto gewicht toevallig ook nog gewogen?

Zoals ik al eerder had gepost:
468 tot 525mg

Heb er 10 gemeten en dat was wat er uit kwam.
Helaas niet meer om te meten :/

En geduld is een schone zaak.., vanavond zal ik de uitslag posten ;)
Waarschuw beheerder
benieuwd na vanavond dan haha XD word stiekem ook wel nieuwshierig naar dat mda ofzo ma hou het wel gewoon bij normale zooi haha XD

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 09:06:
En geduld is een schone zaak.., vanavond zal ik de uitslag posten

Ja ik ben ook benieuwd !!!

Waarschuw beheerder
-1
vanmorgen even een weegschaaldje gehaald en mooi allemaal lopen wegen :P

het gemiddelde van de gele schildjes weegt tussen de 485mg en de 510mg
de ligste was 480mg en de zwaarste die ik had waren 565mg! die heb ik dus ook maar apart gehouden voor speciale gelegenheden :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 15:04:
de zwaarste die ik had waren 565mg! die heb ik dus ook maar apart gehouden voor aparte gelegenheden

HEheheheh :D
ja ik hoop echt dat de resultaten er vanavond zijn :)
eindelijk zat zekerheid.

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 15:04:
de zwaarste die ik had waren 565mg! die heb ik dus ook maar apart gehouden voor aparte gelegenheden

Eet die maar gewoon op want het bindmiddel is zwaarder dan de M.
Dus als ie een stuk zwaarder is (en beide niet beschadigd) zit er meer bindmiddel in dan M, dus ligter gedoseerd :P

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 15:07:
Dus als ie een stuk zwaarder is (en beide niet beschadigd) zit er meer bindmiddel in dan M, dus ligter gedoseerd

wel ja? ik dacht juist dat ze gewoon een op een gemengt worden even grofweg wat pakken dan weet dat de berekening en de cijfers niet kloppen en wild gegokt zijn.
heb jij een pill van 500 dan zit er 250m in heb jij er een van 560 zit er 280m in. want ik dacht altijd dat het bindmiddel in de mdma gemengd werden voor ze geperst worden of heb ik dat verkeerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 15:17:

Ja denk ook dat het een pap is ? gemengd en dan wordt geperst ?
dus hoe zwaarder je pil ..hoe meer 'pap' en hoe harder gedrukt ..

kan natuurlijk helemaal fout zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 15:17:
wel ja? ik dacht juist dat ze gewoon een op een gemengt worden even grofweg wat pakken dan weet dat de berekening en de cijfers niet kloppen en wild gegokt zijn.
heb jij een pill van 500 dan zit er 250m in heb jij er een van 560 zit er 280m in. want ik dacht altijd dat het bindmiddel in de mdma gemengd werden voor ze geperst worden of heb ik dat verkeerd?

Kijk eens hoe groot pak meel is, en hoe groot een brokje is van 10gr M.
Doe dat brokje maal 100x en je hebt een veel groter object dan die zak bloem.

En dat 2e is niet waar :no:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2012 om 15:07:

Bindmiddel is lichter dan M ;-)