Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4558261x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
En het zouden zelfs nog speed pillen, of vervuilde pillen kunnen zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frankie.. op dinsdag 17 april 2012 om 17:06:

Of helemaal geen pillen uberhaubt ;)
Wat dacht je van 4F, 2C-* oid?
Waarschuw beheerder
C'est possible..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op donderdag 12 april 2012 om 00:26:
Als je van de zomer ook nog een beetje er van wil genieten op een festival bijv. zou ik iig pauze houden tot ergens in juni!

Ja dat is ook wat ik wil doen. Alleen het probleem ligt bij meer.. dat al me vrienden het wel gewoon nog blijven doen en ik mezelf dan echt zo'n outsider voel dat had ik ook al voordat ik ermee begon stond ik een beetje naast mensen die alleen maar oog voor andere dingen hadden en ik stond er maar met me nuchtere kop naar te kijken. En met koninginnedag & nacht staan er ook weer leuke dingen op de planning.. dus ik denk dat ik maar 4-FMP ga proberen. Eens even ergens bestellen dan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boyd91 op dinsdag 17 april 2012 om 17:10:
dat al me vrienden het wel gewoon nog blijven doen en ik mezelf dan echt zo'n outsider voel

Dus als you vrienden gaan spuiten ga jij dat ook doen?

Gewoon een kwestie van afwisselen, 4-fmp, pep, 2c-b of ander spul gebruiken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 17:13:
Dus als you vrienden gaan spuiten ga jij dat ook doen?

Gewoon een kwestie van afwisselen, 4-fmp, pep, 2c-b of ander spul gebruiken

Haha nee tuurlijk niet. Maar het is gewoon anders.
Ja inderdaad. Maar pep vind ik niks. Dus ga 4-FMP maar doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op dinsdag 17 april 2012 om 17:02:
Je weet nooit hoeveel M er netto in zat, beetje lastig bommetjes maken...
Bruto gewicht kun je meten, maar je weet nooit wat voor ptjes het zijn geweest

Je hebt gelijk man!
Ik moet beter weten...:')

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Levensgenieter71 op dinsdag 17 april 2012 om 17:27:
Je hebt gelijk man!
Ik moet beter weten...

Als het je eigen stack is kan t natuurlijk wel he ;)
Even het bruto gewicht meten & je weet hoeveel ptjes het totaal waren
Waarschuw beheerder
is 4-fmp nou slechter dan x of niet?
en als ik het goed begrepen heb, dan krijg je er meer energie van de xtc, maar is het xtc gevoel minder?
dus een mix van xtc en speed zeg maar??
Waarschuw beheerder
Heb ook die tri force nu! maar hoop niet dat ze allemaal zo eindigen als op die foto :-(
Snel op eten dan maar dan gaan ze ook niet stuk :-)

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op dinsdag 17 april 2012 om 17:37:
en als ik het goed begrepen heb, dan krijg je er meer energie van de xtc, maar is het xtc gevoel minder?
dus een mix van xtc en speed zeg maar??

Als je dingen wilt weten over 4-FMP moet je in dat topic zijn ;)

https://partyflock.nl/topic/1003202:4_fluor_amfetamine.html#pgcntrl

Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op dinsdag 17 april 2012 om 17:37:
is 4-fmp nou slechter dan x of niet?

Aangezien 4F een RC is, is het lange termijn gebruik nog niet duidelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 15:12:
Dus je hebt liever een 180mg pil op een feest en een 200mg pil op een after

die van 200mg he de eerste druk speakers die ahd ik toen genoeg gehaald. heb der ngo 5 over.
die andere drukke hoefde ik neit.
nou ik vind ze kut op een feest en van die heb ik aan een halve meer dan zat! een hele doe ik neit aan:P
ik vind toch persoonlijk alle pilletjes anders werken!
heb voor me zelf nog enkele paarse sterren en ik hoef eigenlijk echt geen andere voor feesten! I(L)them!
en ze werken echt lang bijmij:P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 15:14:
Gewoon in een vloeitje stoppen en je kunt t gewoon gebruiken

ja of capsules vulle:P

Uitspraak van Frankie.. op dinsdag 17 april 2012 om 17:06:

haha jaa idd!:P miss was het ook wel rommel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 14:29:
Van een persoon die nog meer klinklare onzin loopt uit te kramen zeker?

Natuurlijk zal er aan gewerkt worden, een product dat te snel kapot gaat krijgt natuurlijk een slechtere naam, waardoor de verkoop cijfers terug draaien
Maar geef de hoop niet op, ik geloof (en hoop) dat de volgende druk beter geperst is laatste aanpassing 17 april 2012 14:31

gelukkig zijn er nog genoeg speaks op de markt voor de mensen die niet zo weg zijn van de nieuwe triforcejes want de speakers werden altijd wel redelijk goed gedrukt(stevig) vond ik persoonlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 21:35:
Tijdje terug de vraag langs zien komen of het mogelijk is om 2 dagen na elkaar M te nemen, en of het dan nog steeds wel werkt.

...
Vervolgens rond 6 uur maar een halve tri force er in gegooid, die na 10 minuten al insloeg.
Na een uurtje rond gestuiterd te hebben merkte ik zelf dat ik oververhit raakte, en ben maar even onder de kraan gegaan.

Thanks! Heb meerdere berichten langs zien komen inderdaad die het aanraden het gewoon bij 1 dag knallen te houden (Y) dat ga ik dan ook doen, zeker na ik dit ook lees. Bedankt voor de info! ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb nog zat van die gele triforce liggen dus word zaterdag flink knallen!
Witte speakers heb ik er ook nog een aantal van, maar die bewaar ik :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 15:14:
Jij hebt vast nog nooit pillen gruis opgelikt?

jawel :) meteen wegspoelen met water..
Waarschuw beheerder
+5
zit te overwegen om me aan te melden voor Lingo en dan voor de opnamens eentje nemen ofzo,
dat je de letters niet meer ziet en met je kop in de ballenbak ofzo :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 17 april 2012 om 19:32:
zit te overwegen om me aan te melden voor Lingo en dan voor de opnamens eentje nemen ofzo,
dat je de letters niet meer ziet en met je kop in de ballenbak ofzo

HELD +1
Waarschuw beheerder
Maat van me kauwt z'n pillen altijd kapot voordat ie ze doorslikt, dat lijkt me dan net zo goor? Werken ze wel sneller zegt ie.. is dat zo?
Waarschuw beheerder
Denk t wel, heb ook wel eens ghoord dat hoe slechter de pil gdrukt is, hoe sneller die uit elkaar valt/oplost in de maag, je sneller effect voelt!

Maar om ze nu kapot te kauwen.. hmm dan heb je die gore smaak nog in je bek als je staat te spacen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frankie.. op dinsdag 17 april 2012 om 19:48:
hmm dan heb je die gore smaak nog in je bek als je staat te spacen

En hoe verder je heen bent des te ranziger die smaak :'(
Waarschuw beheerder
Maar om ze nu kapot te kauwen.. hmm dan heb je die gore smaak nog in je bek als je staat te spacen!

Dat leek mij nou ook ja.. Zal ook nog wel slecht voor je tanden zijn ook haha
Waarschuw beheerder
Ben ik nou de enigste hier die de smaak vallen pillen (mdma) niet zo vies vindt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZeusOfDrugs op dinsdag 17 april 2012 om 20:47:
Ben ik nou de enigste hier die de smaak vallen pillen (mdma) niet zo vies vindt?

Blijkbaar, te goor voor woorden ;) Wel eens mensen die dingen kapot zien knauwen alsof het een kauwgom was, bah!
Waarschuw beheerder
+1
Toen ik voor de eerste keer deed, sabbelde ik er 2min op fzo, dacht dat dat moest. maar vond het toen helemaal niet vies fzo xD

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MDMAddict -050- op dinsdag 17 april 2012 om 18:31:
want de speakers werden altijd wel redelijk goed gedrukt(stevig) vond ik persoonlijk

Zeker over de laatste druk van de speakers ben ik ook niet zo te spreken.
Alleen ze waren wel sterker dan de gele tri forces

Uitspraak van JSKI op dinsdag 17 april 2012 om 19:32:
dat je de letters niet meer ziet en met je kop in de ballenbak ofzo

Held +1
Als je nog een partner zoekt om mee te doen, i'm in ;)

Uitspraak van Quadriffis op dinsdag 17 april 2012 om 19:42:
Maat van me kauwt z'n pillen altijd kapot voordat ie ze doorslikt, dat lijkt me dan net zo goor? Werken ze wel sneller zegt ie.. is dat zo?

Over het algemeen werken ze wel iets sneller als je ze verbrokkeld / vergruist.
Maar zo heel veel is dit ook weer niet ;)
Ik kan het inidigeval niet, de smaak is mij te smerig :/

Uitspraak van Frankie.. op dinsdag 17 april 2012 om 19:48:
Denk t wel, heb ook wel eens ghoord dat hoe slechter de pil gdrukt is, hoe sneller die uit elkaar valt/oplost in de maag, je sneller effect voelt!

Geef mij dan maar een sterke pil die 15 minuten langer duurt om in te slaan dan 1tje die al poeder kan zijn voor je m opeet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quadriffis op dinsdag 17 april 2012 om 19:42:
Maat van me kauwt z'n pillen altijd kapot voordat ie ze doorslikt,

ik bijt hem in me mond wel altijd un x of 3. dan is die al goed kort! wand ik krijg zoiets ook echt neit heel weg!
paracetamol ook het zelfde verhaal.
Uitspraak van Yozzman op dinsdag 17 april 2012 om 19:50:
En hoe verder je heen bent des te ranziger die smaak

jaa bahbah!
dan maar een vloeitje erom heen:P
Uitspraak van Mar-Q-o op dinsdag 17 april 2012 om 21:03:
Wel eens mensen die dingen kapot zien knauwen alsof het een kauwgom was, bah

en dan nog doorslikken zonder drinken:S
een vriend van mij doet dat makkelijk...
Uitspraak van ZeusOfDrugs op dinsdag 17 april 2012 om 21:24:
Toen ik voor de eerste keer deed, sabbelde ik er 2min op fzo, dacht dat dat moest. maar vond het toen helemaal niet vies fzo xD

zat er wel mdma in? of iets anders bitters/zuurs?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 21:54:
zat er wel mdma in? of iets anders bitters/zuurs?

Trouwens misschien was het een verkeerde? Ik proefde wel mdma dusja, maar das ook gek verhaal trouwens. Wij waren in de zomer vorig jaar naar Salou geweest met een aantal vrienden (met de bus). Maat van mij had ( zonder dat wij het wisten 30 pillen (q-tjes) meegenomen). We hadden een avond vrij genomen van het stappen om in ons appartement een keer pillen te doen, omdat we op een paar na nog nooit hadden gebruikt. Ik nam hem en hij sloeg pas in na ±4,5 uur!!! Ik had een halve samen gedeeld met een vriend om een uur of 12, omdat ik niks voelde nog een halve erbij rond een uur of 1/half 2. Nog steeds niks en rond een uur of half 3/3uur nog een halve. Toen om half 5 uur begon die ongeveer in te werken. Wij dachten allemaal dat ik die gewoon helemaal verteerd heb die eerste hele en alleen dat laatste halfje heb gevoeld. Hebben jullie dit al eens eerder gehoord, want ik kan er echt helemaal niks over vinden. De rest van de groep, inclusief diegene met die andere kant van die pil van mij, voelde het wel na een half uur/ een uur.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk voelde je er wel degelijk iets van, maar zat je er zo op te wachten dat het je niet is opgevallen ;)
Waarschuw beheerder
maar hoe kan het dat ik me daarna, na die derde halve wel heel anders voelde? of zou dat komen doordat het gevoel werd versterkt door in totaal anderhalf?

Waarschuw beheerder
donateur
Had je (vlak) van te voren veel gegeten? (dit kan het inslaan aanzienlijk vertragen)

En hoeveel weken/maanden zat er tussen je eerste paar keer X en de keer op vakantie?

Je moet niet wachten tot een pil inslaat, dan lijkt het heel lang te duren (en duurt het ook lang).
Ga lekker feesten, je ding doen en je voelt vanzelf wel wanneer ie inslaat.

Ik verwacht dat hij wel degelijk insloeg, maar dat je er weinig van gemerkt hebt omdat je je er op focuste tot ie insloeg.
Later ben je met je gedachten verdwaald geraakt of moe geworden, en voelde je m dan pas.

Uitspraak van ZeusOfDrugs op dinsdag 17 april 2012 om 22:06:
Ik proefde wel mdma dusja

Wat voor smaak had je dan van M?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 22:34:
Je moet niet wachten tot een pil inslaat, dan lijkt het heel lang te duren (en duurt het ook lang).
Ga lekker feesten, je ding doen en je voelt vanzelf wel wanneer ie inslaat.

Ja en ik haat mensen die 10000x komen zeggen op een avond mn pil slaat in...:nocheer:
Als je nu eens iets nieuws uit probeert oké:lol:

Chemisch:rot:?

Ik verwacht dat hij wel degelijk insloeg, maar dat je er weinig van gemerkt hebt omdat je je er op focuste tot ie insloeg.
Later ben je met je gedachten verdwaald geraakt of moe geworden, en voelde je m dan pas.

Zo ken ik een autist die een een pil had gegooid en die strak stond terwijl die zelf van niet beweerde...:lol:
En iedereen om hem heen wel ik vraag me dan af wat met hun is:S?
Waarschuw beheerder
Nee die op vakantie was de eerste keer, tot nu toe denk ik tien keer x op, en een keer coke geprobeerd maar daar vond ik niet zoveel aan. Ik had wel rond een uur of 7 half 8 veel gegeten en had ook wel wat pilsjes op. Maar het rare was dat twee vrienden van mij evenveel gegeten en gedronken hadden en hem wel meteen voelde, best wel extreem, heel euforisch, en ik totaal niet, zelfs die derde halve niet. Ik had wel idd, wat jij zegt, dat ik heel de tijd op me telefoon zat te kijken en heel zenuwachtig was.

Maar die andere negen keer zijn gewoon goed gegaan, nu wist ik wat ik kon verwachten, was niet zenuwachtig en gewoon relax chillen totdat die insloeg en dan lekker spacen.

Ik had wel trouwens op Q-Base vorig jaar dat ik na anderhalve pil ( een uur voor het einde van het feest) een beetje paranoia werd binnenin die hangar (Weeze Airport), terwijl ik normaal toch redelijk rustig ( nog steeds wel hard, maar vergeleken met veel anderen) ga.En normaal neem ik wel wat meer dan anderhalf. Dus dat vond ik wel een beetje raar.

En ja de smaak, is lastig uit te leggen, jeweetwel wat ik bedoel denk ik, net als de geur van mdma die is ook "uniek" zegmaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZeusOfDrugs op dinsdag 17 april 2012 om 23:15:
Ik had wel trouwens op Q-Base vorig jaar dat ik na anderhalve pil ( een uur voor het einde van het feest) een beetje paranoia werd binnenin die hangar (Weeze Airport), terwijl ik normaal toch redelijk rustig ( nog steeds wel hard, maar vergeleken met veel anderen) ga.En normaal neem ik wel wat meer dan anderhalf. Dus dat vond ik wel een beetje raar.

Dit heeft gewoon te maken met de sfeer en hoe je je voelt ;)

Uitspraak van ZeusOfDrugs op dinsdag 17 april 2012 om 23:15:
En ja de smaak, is lastig uit te leggen, jeweetwel wat ik bedoel denk ik, net als de geur van mdma die is ook "uniek" zegmaar.

Ik weet wat je bedoeld ja.
Maar puur vanuit de smaak uit gaan kun je niet doen, omdat het gewoon vies is.
En ze kunnen best dingen toevoegen die vies smaken :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 23:40:
Ik weet wat je bedoeld ja.
En ze kunnen best dingen toevoegen die vies smaken :rot:

Die bastard suiker van die belgen was wel lekker:rot:

OT: Nog nieuwe uitslagen binnen van de Tri-force;p?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 23:40:

Nee maar een vriend van me had de andere halve en hij stond wel na een half uur best wel strak, dus het was geen nepperd hehe^^

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ZeusOfDrugs op dinsdag 17 april 2012 om 23:43:
Nee maar een vriend van me had de andere halve en hij stond wel na een half uur best wel strak, dus het was geen nepperd hehe^^

Ooit wel eens gehoord van het placebo effect?
Maar het ligt gewoon aan wat ik al eerder zei, dat je er op gewacht hebt

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 23:41:
Die bastard suiker van die belgen was wel lekker

:lol:
Ik heb t niet eens geprobeerd, had m'n eigen (wel) goede kristallen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2012 om 23:46:
Maar het ligt gewoon aan wat ik al eerder zei, dat je er op gewacht hebt

En hoe hij zich op dat moment voelde. Plus dat X bij iedereen anders werkt.

Wachten doet vrijwel iedereen wel, denk ik. Het is ook zo'n magisch momentje, als je dat lekkere gevoel op voelt komen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 17 april 2012 om 23:54:
En hoe hij zich op dat moment voelde. Plus dat X bij iedereen anders werkt.

Sorry, dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Zat met m'n hoofd ergens anders toen ik aan het typen was ;)
Waarschuw beheerder

denk het wel man
Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind het zelf ook wel mee vallen, zeker als het in een pilletje zit proef je er niets van. Maar ook vingertjes gaat tegenwoordig nog wel.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 20:48:
is maar een batsh maar is niet helemaal goed gemengt zouden eigelijk op 210 mg moeten uit komen maar de meest zitten op 185 a 190
-1
Testresultaten zeggen allemaal dat dit absoluut niet waar is

Broodje aap verhaal dus

hier heb ik ze op laten testen dus weet niet wat er niet waar aan is

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van harcorexxl op woensdag 18 april 2012 om 07:03:
hier heb ik ze op laten testen dus weet niet wat er niet waar aan is

Als het niet goed gemengd is, en ze gemiddeld op 210 zouden moeten zitten.
Maar ze zitten nu gemiddeld rond de 190, dan zou het dus betekenen dan er ook ptjes moeten zijn met (gemiddeld) 230mg.
En aangezien er totaal geen resultaten zijn gekomen die in die richting komen is het dus een broodje aap verhaal.
Waarschuw beheerder
Zit er eigenlijk verschil in totaalgewicht van de nieuwe triforce en de laatste batch speakers? Want laatste batch speaks zat ook echt niet op 200+

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2012 om 08:33:
Als het niet goed gemengd is, en ze gemiddeld op 210 zouden moeten zitten.
Maar ze zitten nu gemiddeld rond de 190, dan zou het dus betekenen dan er ook ptjes moeten zijn met (gemiddeld) 230mg.

Dit dus....;)

Uitspraak van Yozzman op woensdag 18 april 2012 om 09:48:
Want laatste batch speaks zat ook echt niet op 200+

Laatste batch nette gewicht 175/180mg...;)
Waarschuw beheerder
Het zegt niets over de inhoud maar wel opvallend: Heb een paar paarse Triforce die zijn zwaarder als de gele

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gerrit2 op woensdag 18 april 2012 om 11:56:
Het zegt niets over de inhoud maar wel opvallend: Heb een paar paarse Triforce die zijn zwaarder als de gele

Samenstelling;)
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand ervaring met de huidige groene canadezen die er op de markt zijn? Kan alleen een report vinden uit 2010 maar kan me neit zo goed voorstellen dat dit dezelfde zijn?
Enige testuitslagen bekend?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van j0rdos op woensdag 18 april 2012 om 12:35:
Heeft er iemand ervaring met de huidige groene canadezen die er op de markt zijn? Kan alleen een report vinden uit 2010 maar kan me neit zo goed voorstellen dat dit dezelfde zijn?
Enige testuitslagen bekend?

Zover ik weet worden ze niet meer opnieuw gedrukt nu