Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4555972x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
yep heb vroeger ook wel hallucinatie's gehad.....op pillen.
weet nog goed dat ik op een feest binnen kwam met m'n whapie hoofd, en eigenlijk meteen een gokkast zag staan.
dus ff naar kleingeld zoeken in mijn broekzak, wat natuurlijk een eeuwigheid duurde, en vervolgens kijk ik op en is die gokkast weg huh.
of thuis gebruik en (toen ik nog een kat had) de hele tijd de kat zitten aaien en dan kijk je eindelijk naar je schoot en blijkt er geen kat te zitten tja dan ben je dus redelijk ver heen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 1 april 2012 om 17:08:
Kan hallucineren van xtc te maken hebben met (evt gebrek aan) intelligentie?

lijkt me stug net hoe gevoelig je er voor ben denk k ik heb er nooit last van en een vriend van me bijna altijd bij gelderdome zag ie winkelwagetjes midden in de zaal en bij zilverdome en heineken music hall lag ie op de grond omdat ie dacht dat ie tegen een staantafel aan leunde haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zondag 1 april 2012 om 17:08:
Kan hallucineren van xtc te maken hebben met (evt gebrek aan) intelligentie?

Nee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ? op maandag 2 april 2012 om 20:47:
Nee.

Omzetting van MDMA naar MDA ongeveer met 7% gebeurt dat;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2012 om 20:49:
Omzetting van MDMA naar MDA ongeveer met 7% gebeurt dat;)

Verschillend per persoon enz enz
Waarschuw beheerder
Heb testers gekregen rode apple,s
Iemand info toevallig
Waarschuw beheerder
Heb lichtblauwe met het tekentje van de staf van Zeus erop gekregen (soort van hooivork) van een goede vriend. Zijn ervaring was erg goed. Iemand anders ervaring met deze pil? Er zitten ook wat roze spikkeltjes in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2012 om 13:12:
Rode Defqon
die vind ik 't lekkerst gaan

Wat een verschillende berichten over de Defqon´s.. Ook op PR..
Heb ze zelf een paar keer geprobeerd. Wisselend gevoel moet ik zeggen. De eerste keer wel lekker, naderhand wat hallucinaties, wat ik bij de qdance niet heb gehad.. Ook wel een beetje in mijzelf gekeerd op een gegeven moment, en momenten dat ik inkakte. Aparte pil..
Kan iemand mij vertellen waarom deze pil zoveel verschillende uitwerkingen kan hebben..?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van goudvis op dinsdag 3 april 2012 om 00:19:
Kan iemand mij vertellen waarom deze pil zoveel verschillende uitwerkingen kan hebben..?

heeft met de inhoud te maken...in ene zit meer troep in dan andere ;)
Waarschuw beheerder
Die lichtblauwe met het Zeus teken lijken me Maserati's.. Geen ervaring mee!
Waarschuw beheerder
Omzetting van MDMA naar MDA ongeveer met 7% gebeurt dat

Redelijk verwoord hoor;)
De kans is klein en het blijkt dat de dames er gevoeliger voor zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Superman op dinsdag 3 april 2012 om 08:06:
Redelijk verwoord hoor;)
De kans is klein en het blijkt dat de dames er gevoeliger voor zijn.

Misschien nu ook het punt dat dames vager worden?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Superman op zondag 1 april 2012 om 19:24:
Ik geloof in de theorie dat de MDMA in MDA wordt omgezet.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 april 2012 om 23:57:
Witte speaker 220mg + Rode defqon 170mg = GEKKENHUIS.. kan het niet aanraden

Debielen bestaan dus nog steeds..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omzetting van MDMA naar MDA ongeveer met 7% gebeurt dat

Ja, zoiets. Ik meen dat het 8% was idd.
Ik ga meestal andere dingen zien als ik tegen de 210/220 mg aanzit.
Zo heb ik de barman ooit eens aangezien voor een koffiemachine die bewoog (maar eigenlijk was hij gewoon een beetje aan het dansen). haha echt weird.
Normaal gezien zou ik eigenlijk lensen in moeten hebben, maar op een feest ofzo doe ik dat niet, dus dan zie ik meestal ook wat minder scherp dus dan denk ik er vaak gewoon wat beelden bij denk ik :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stereotype op dinsdag 3 april 2012 om 14:38:
Debielen bestaan dus nog steeds..

Het ging er over dat er meerdere theorieën zouden bestaan over hoe het hallucineren word veroorzaakt.
Ik heb gedeeld waar ik in geloof, ik ken niet 1 andere theorie, dit is de enige waarheid voor mij.
Zoals ik eerder heb aangegeven gebeurt dit in kleinere percentages, de omzetting naar MDA.
Dit verschilt ook nog per persoon, situatie en vooral hoe vaak en hoe veel je bij pakt.

Ik ga er dus van uit dat het niet over mij gaat, tenzij je niet goed hebt gelezen;)

Waarschuw beheerder
-9
donateur
Wat zijn de opvolgers lekker(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 15:27:
Wat zijn de opvolgers lekker

Tell me more :k
Waarschuw beheerder
+1-2
In 2005 toen ik nog niet zolang gebruikte en op een feestje een keer iets teveel had genomen, heb ik een keer goed gehallucineerd. Na het nemen van een zesde pil ( toen der tijd rolls roycejes 80mg per stuk, ja toen kende ik nog geen knallers van 150+, dat kwam later met rode mercedesjes :), was ik bezig een sms'je te versturen wat een eeuwigheid duurde voordat dat eenmaal lukte. Ik kijk van mijn telefoonbeeldscherm de zaal in en zie ineens allemaal weirde shit. Er draaien allemaal wervelwinden in de zaal met bladeren die omhoog de lucht indraaien. Op dat moment besef ik dat ik aan het hallucineren ben, dus blijf even rustig zitten om al die rare dingen te bekijken. Daarna loopt er iemand langs die echt iets van 100 groene lampjes op zijn hoofd had zitten, en nee er waren daar geen laser lichten of zoiets. Dit allemaal duurde misschien één minuut of zo, en ik was alleen onder invloed van pillen en verder niets. Later wel een paar keer veel meer mg op gehad op een nacht/avond, maar deze ervaring nooit meer geëvenaard.
Waarschuw beheerder
+9
Dames en heren.. Hier is ie dan: de opvolger van de witte speakers, gele triforce, 200mg
Zien er weer lekker uit..

[img width=800 height=598 cacheid=001248c4002fe720c6fe29731a02d042f6]http://img717.imageshack.us/img717/5638/img10691.jpg[/img]

Hoop dat de foto het doet! Als ik erop klik, dan zie ik de foto via imageshack in ieder geval wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trusty owner op dinsdag 3 april 2012 om 16:11:
gele triforce

:kwijl: zien der lekker uit!
Was altijd al weg van die Paarse Tri-Force.
Enig idee hoeveel MG?

EDIT: 200mg dus(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Trusty owner op dinsdag 3 april 2012 om 16:11:
Dames en heren.. Hier is ie dan: de opvolger van de witte speakers, gele triforce, 200mg

:hyper: (l) :hyper: (l) lekker hoor!
Bij nader inzien ga ik geen rustpauze houden. ;p

Waarschuw beheerder
Ik kan het plaatje niet zien. :'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Jammerlijk genoeg geen nieuwe stempel...
Waarschuw beheerder
Ga het nogmaals proberen:

[img=http://img820.imageshack.us/img820/7434/img10691x.jpg][/img]

Uploaded with ImageShack.us

Zie wederom geen plaatje:

Mocht men deze willen bekijken:
http://imageshack.us/photo/my-images/820/img10691x.jpg/

Of kan iemand mij vertellen welke link ik van Imageshack wél op pakken? Forum code, Alt Forum Code?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 17:14:
Ik kan het plaatje niet zien.

Als je er op klikt ook niet? Anders even in een andere browser proberen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trusty owner op dinsdag 3 april 2012 om 17:27:
Ga het nogmaals proberen:

Hier doet ie t gewoon

OT:

:k
Waarschuw beheerder
In firefox doen beide foto's het prima.
Waarschuw beheerder
Nicee..!! Lekker zo aan het begin van het party seizoen..
Waarschuw beheerder
donateur
Hier in de buurt "kop NH" nu een aardige hoeveelheid groen/blauwe masserati's, Verschillende meningen.
Wel aardig wat berichten van hallucinaties.

Hier nog ervaringen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 3 april 2012 om 17:27:
Als je er op klikt ook niet?

Nee, maar ik kan het plaatje via de link wel zien! (Y)
Die zien er strak gedrukt uit zeg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus dan had die gene die ooit een triforce geel photoshopte zijn zin gekregen! ahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! Duindorp 070S !! op dinsdag 3 april 2012 om 17:44:
dus dan had die gene die ooit een triforce geel photoshopte zijn zin gekregen!

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! Duindorp 070S !! op dinsdag 3 april 2012 om 17:44:
dus dan had die gene die ooit een triforce geel photoshopte zijn zin gekregen! ahaha

Meen zelfs dat die op PR ook nog een resultaat van rond de 200MG poste. :roflol:
Waarschuw beheerder
-1
opvolgers lol ..... denk dat de meeste eerst maar eens gedult moeten hebben dat iedereen de speakers op heeft..... opvolgers zijn er idd all
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tri-Force zien er goed uit!!
Iemand misschien mogelijkheid tot het maken van een kiekje van de gele en de paarse samen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 17:46:
Meen zelfs dat die op PR ook nog een resultaat van rond de 200MG poste.

wel hoge uitslag inderdaad,ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met deze? heb ze gekregen via een vriend (hij vond ze lekker) ik ben toch wat voorzichtiger maar ik kan er verder niks over vinden, en wil wel beetje weten wat ik toe me neem ;p

licht blauw zijn ze. logo kan ik niks van maken. (beetje rotzooi aan de buitenkant maar dit kan ik er zo afvegen)

[img width=1024 height=683 cacheid=001248f8002fe7570fa72eeb1a02d0461b]http://i39.tinypic.com/mij7lu.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van strukel op dinsdag 3 april 2012 om 21:43:
iemand ervaring met deze?

Volgens mij een paginaatje of 100 terug ook een keertje voorbij zien komen, maar geen idee hoeveel er in zit.

Heb je al gekeken op PR?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 22:04:
Heb je al gekeken op PR?

ja ben al een uur aan het zoeken maar kan niks vinden wat er op lijkt ;)
Waarschuw beheerder
Anders zoek eens op 'bacardi' of 'bacardi bat'

Heb er zelf even geen tijd voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harry Housebroek op dinsdag 3 april 2012 om 19:30:
Iemand misschien mogelijkheid tot het maken van een kiekje van de gele en de paarse samen?

als ik die gele is kan krijgen kan ik wel een foto van beide naast elkaar maken
Waarschuw beheerder
Hier ook de gele triforce gespot, zien er goed uit ! :D

Waarschuw beheerder
-6
donateur
Gele-Triforce wat ruiken ze toch lekker(L)
Waarschuw beheerder
Kleine repost, excuus, maar misschien kennen jullie deze? Ik weet niet zo goed wat ik van het logo moet maken. Een toren ofzo? T zullen geen klappers zijn (vrij klein, geen breeklijn), maar de geur is prima. Iemand ervaringen? Uit Amsterdam btw.

[img width=1024 height=478 cacheid=00124916002fe77695b453751a02d04767]http://www.imghost.nl/download/ptjes.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van ShootingStar op woensdag 4 april 2012 om 01:03:
Kleine repost, excuus, maar misschien kennen jullie deze? Ik weet niet zo goed wat ik van het logo moet maken. Een toren ofzo? T zullen geen klappers zijn (vrij klein, geen breeklijn), maar de geur is prima. Iemand ervaringen? Uit Amsterdam btw.

Armanie's