Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4554018x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 8 maart 2012 om 15:51:
In 2005 waren er uitslagen tot 235mg

Dat waren wel knallers dan..

Zit er trouwens veel mg verschil tussen de bruine boom en de speaker van nu?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op donderdag 8 maart 2012 om 12:52:
Ik gok dat ze duurder zijn......en wellicht mindere kwaliteit dus ik zou zeggen: meenemen de grens over!

Ja zit ergens op de Caribbean, verveelde me. Prijs is inderdaad een stuk hoger. 15 euro per p.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Quadriffis op woensdag 7 maart 2012 om 21:13:
Iemand ervaring met p'tjes in t buitenland?

Werken net zo goed als in nederland!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sydney op donderdag 8 maart 2012 om 15:26:
Geen flauw idee, maar vroeger lieten we ook niets testen. Der in en gaan!

haha! hier hetzelfde verhaal.. als ik toch terug denk is het best ernstig
dat we in de jaren 90 blindelings pillen naar binnen knalden in de jaar 90.. maar ach, we
hebben dr niets aan overgehouden O:)

tegenwoordig laten we alles netjes testen, we zijn toch n beetje verstandiger geworden haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op donderdag 8 maart 2012 om 15:14:
Uitspraak van Yozzman op donderdag 8 maart 2012 om 14:58:
Hoeveel zat er eigenlijk in die salmiakjes??

Mijn eerste pil!

Die had je moeten bewaren als collecters item <3
Waarschuw beheerder
[img width=598 height=800 cacheid=00123eec002fdc61cdeff6a01a02cf7513]http://img692.imageshack.us/img692/7506/fotojjab.jpg[/img]

het gaat hier dus niet om een metallic spookje! echt wit.

ze herkenden m in het systeem en hij zat op 130 mg.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 16:49:
Heb je hem er op gewezen, dat hij een ezel is?

nee, aangezien ik niet weet wie het is. het was een vriendin van mij die ze bij iemand had gehaald ;)
Waarschuw beheerder
-1
oh ik zie dat de foto niet werkt. ik kan er wel op klikken en dan zie ik m. als iemand m niet kan zien en dat wel wil stuur maar pb!

ik had ook een defqon meegenomen, waarvan ze zeiden dat de spreiding 130-150 was?!?! wie ben ik om als ik daar aan tafel zit te zeggen huh dit klopt niet, maar ik heb toch zeker weten hogere uitslagen langs zien komen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 8 maart 2012 om 16:22:
Ik zei ook niet dat het Mitsu's waren

Heb in die tijd paarse mapleleafs op, kan me niet heugen ooit eerder zo iets mee gemaakt te hebben.
Erna overigens ook niet meer :p

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Toenet maar een speakertje 4e batch weggebracht naar het test centrum.
Hij werd niet herkend en kan volgende week bellen voor de uitslag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 20:54:
Toenet maar een speakertje 4e batch weggebracht naar het test centrum.
Hij werd niet herkend en kan volgende week bellen voor de uitslag

goed bezig(y)

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Frankie.. op donderdag 8 maart 2012 om 21:27:
goed bezig

Hij verkleurde inidigeval heel snel donker zwart, had eigenlijk ook niet anders verwacht :P

Toffe mensen trouwens bij TC Maliebaan.
Ze hebben echt plezier in hun werk, liggen de hele tijd dubbel van het lachen van de grappen die ze maken.
En ze vroegen meteen of ik er ''maar'' 1tje had om te laten testen :lol:
Waarschuw beheerder
+3-2
Wel leuk om te zien dat alle "anti" defqon poosts, dus waar mensen waaronder ikzelf vragen over lage uitslagen. Een minnetje krijgen van een of andere dealer die anders zijn defqonnetjes niet kwijt kan :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van PocketGold op donderdag 8 maart 2012 om 21:55:
zijn defqonnetjes niet kwijt kan

Dan vraagt hij er gewoon te veel voor. Want ookal zijn ze soms minder dan verwacht, ze blijven toch beter dan vele andere op de markt..
Waarschuw beheerder
-1
In eindhoven is het op moment wel wat lastiger.
Maar goed heb nog wat speakers.
En dat zijn op dit moment vind ik toch wel de besten.
Zou alleen graag wat spookjes en wat andere willen om verzamelboek te spekken.

Waarschuw beheerder
-4
Defqons zijn beter dan veel anderen inderdaad.
Ze zijn niet super, als je het mij vraagt.
Niemand wil iets anders dan speakers hier.

favorietConclusie:favoriet
Defqons zijn geen waardige concurrenten(n)
Daarom blijven veel mensen daar mee zitten
Waarschuw beheerder
+1
Vind de defqons ook tegenvallen hier.. wordt er eigenlijk erg lam van bij lage dosis, en bij hoge meer vaag.. voor op feestjes in ieder geval niet mijn ding!
Waarschuw beheerder
Ik heb natuurlijk ook liever speakers, en de defqons kunnen hier zeker niet aan tippen!

Tegenover de vele heel laag gedoseerde pillen die nu op de markt zijn, is de defqon nog een aardig pilleke;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op donderdag 8 maart 2012 om 19:37:
Die had je moeten bewaren als collecters item <3

Haha dat lukt me niet, dat bewaren

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 22:53:
Niemand wil iets anders dan speakers hier.

Daarom blijven veel mensen daar mee zitten

Trieste conclusie/uitspraak imo

Als 'gebruiker' blijf je nergens mee zitten want je gebruikt het dus raakt het een gegeven moment op.

Of spreek je niet als gebruiker maar als.....
Waarschuw beheerder
+2
Hmm, toch wel raar dat de meeste mensen niet zo'n hoge hoed op hebben van de rode defqons.
Gisteren nog drie jongens gesproken die op energy allemaal rode defqons op hadden en ze vonden ze echt lekker.
Waarschuw beheerder
+3
Grappig om te lezen dat mensen nu klagen over Defqon's van 140/150mg.

3 jaar terug gingen de mensen los op roze swirls en 2 jaar terug op roze davidsterren die gemiddeld tussen de 90 en 100 mg lagen. 2 jaar terug had je de rode duiven van 110/130 mg en die spaceden een stuk minder dan die lager gedoseerde pilletjes. Terwijl van een halve FF je ogen uit je kop dreigden de komen :p

Misschien is het daarom goed om ervaringen uit te blijven wisselen. Maar geef dan meer informatie dan alleen goed/matig/slech enz.

Probeer te omschrijven wat je voelde en probeer vergelijkingsmateriaal aan te dragen qua space.
Misschien dat je daar meer aan hebt dan alleen het vernoemen van het aantal mg en het geven een rating. Alhoewel gevoel altijd subjectief blijft natuurlijk.
Waarschuw beheerder
iemand bekent met de blauwe sterren, ster zit er in gedrukt zitten witte spikkels in geen breuklijn!
Waarschuw beheerder
+4-2
beetje triest om te zien dat mensen hier proberen om de defqons af te kraken , het zijn gewoon top pillen net zo als de speakers op dit moment

en als je dan met verhalen komt dat ze een stuk minder zijn dat is natuurlijk erg overdreven

ik krijg ook alleen maar positive verhalen te horen over de defqons !

de meest uitslagen liggen gewoon tussen de 160mg en 170mg
Waarschuw beheerder
+3-1
Hoezo kraakt iemand een pil af, als diegene m gewoon niet fijn vond? Dat kan je toch gewoon vinden? Logisch dat je niet lovend bent over een product, als je er een nacht niet fijn op bent gegaan.

Overigens vind ik ze het prima doen! Vond het alleen wel raar dat de spreiding 130-150 was toen ik er gister mee naar jellinek ging. Heb ze alleen maar rond de 160-170 gezien, met een enkele uitschieter van 140?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 9 maart 2012 om 10:42:
Hoezo kraakt iemand een pil af, als diegene m gewoon niet fijn vond? Dat kan je toch gewoon vinden? Logisch dat je niet lovend bent over een product, als je er een nacht niet fijn op bent gegaan.

Leg dan ook uit wat er niet/wel relaxt aan was, wat de omstandigheden waren etc. Omschrijf hoe lang het duurde voor hij op kwam, hoe hij insloeg, hoe hij piekte, hoe lang het duurde voor het effect minder werd en je bij moest pakken, wat je verwachting van te voren was, probeer vergelijkingsmateriaal aan te dragen et cetera.

Op die manier krijg je meer diepgang in de reacties waar de mensen iets aan hebben als ze willen gaan spacen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+15-1
Iedereen vind hier zn eigen stash gewoon altijd het beste.
Zal het maar weer vergelijken met auto's, Mercedes rijders en BMW rijders vinden ook beide altijd hun eigen merk het best.
Terwijl het allebei topproducten zijn en niets minder.

Zo is het nu en zo zal het altijd blijven. Dit is gewoon wederom een oneindige discussie

MDMA = MDMA, en maakt geen reet uit welke kleur of opdruk de pil heeft (even uitgaande van een gelijke dosering).

Word jij bij 160MG vaag van defqons, dan word je dat in dezelfde omstandigheden (en met dezelfde dosering) ook van speakers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
nou eenmaal niet iedereen zit een hele avond op zn klokje te kijken, om zo vast te kunnen stellen binnen hoe lang hij insloeg/uitwerkte etc... daarbij verschilt dit gewoon bij iedereen, dus als je je echt wilt verdiepen in een bepaalde pil, zul je hem toch echt zelf moeten nemen. als je dat niet doet moet je het doen met een 'prima/lekker/kut'.
Waarschuw beheerder
+4-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 12:14:
Iedereen vind hier zn eigen stash gewoon altijd het beste.
Zal het maar weer vergelijken met auto's, Mercedes rijders en BMW rijders vinden ook beide altijd hun eigen merk het best.
Terwijl het allebei topproducten zijn en niets minder.

Zo is het nu en zo zal het altijd blijven. Dit is gewoon wederom een oneindige discussie

MDMA = MDMA, en maakt geen reet uit welke kleur of opdruk de pil heeft (even uitgaande van een gelijke dosering).

Word jij bij 160MG vaag van defqons, dan word je dat in dezelfde omstandigheden (en met dezelfde dosering) ook van speakers.

helemaal mee eens !!!

dit zal je heel wat plusjes opleveren als het aan mij ligt haha

Waarschuw beheerder
+4-3
Vrienden van me zijn de speakers gewend.
Ik vond dat het wel eens tijd werd voor iets anders.
Ik besloot een keertje defqons mee te nemen voor de verandering.
Ze kregen geen verwijde pupillen, voelden helemaal niks.
Ze hadden die avond nog niet eens gegeten, dat had er dus niks mee te maken.
Zo heb ik nog 2 voorbeelden van dat mensen die speakers gewend zijn, niet meer reageren op defqons.
Het is hier niks meer er van voelen of zo erg op de achtergrond, niet het geld waart.

Dit is niet afkraken, dit is uit mijn ervaring spreken.
Zelf heb ik er 1tje geprobeert en ik vond dit ook helemaal niks.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 08:38:
Trieste conclusie/uitspraak imo

Als 'gebruiker' blijf je nergens mee zitten want je gebruikt het dus raakt het een gegeven moment op.

Of spreek je niet als gebruiker maar als.....

Je maakt een heel slecht punt, omdat als je even terug las, zag je dat het een reactie was;)

Kijk maar:
Uitspraak van PocketGold op donderdag 8 maart 2012 om 21:55:
Wel leuk om te zien dat alle "anti" defqon poosts, dus waar mensen waaronder ikzelf vragen over lage uitslagen. Een minnetje krijgen van een of andere dealer die anders zijn defqonnetjes niet kwijt kan

Don't jump to conclusions!
Je maakt echt de ene denkfout naar de andere :facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 9 maart 2012 om 12:53:

Bij deze gegeven. Ben het met je eens.
Waarschuw beheerder

Nou heb ik er niet heel veel kijk op, maar MDMA kan toch op (iig) 2 manieren geproduceerd worden? Tijdje terug is er een shitload aan grondstoffen in de haven van Antwerpen gevonden door de politie/douane. Zou dat niet kunnen betekenen dat de pilledrukkers naar andere bronnen zijn gaan zoeken om of mdma of grondstoffen voor mdma te krijgen wat zou kunnen betekenen dat de mdma op een andere manier gemaakt kan zijn en dus toch qua werking iets kan verschillen? Of is dit weer zeer vergezocht?:P

OT: Hier nog aardig wat Tri-Forcejes samen met 1e en 3e batch Speakers, niks te klagen(Y) alleen over de pep maar das weer een ander topic:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 8 maart 2012 om 20:04:
oh ik zie dat de foto niet werkt. ik kan er wel op klikken en dan zie ik m. als iemand m niet kan zien en dat wel wil stuur maar pb!

ik zie hem wel als ik er op klik!
maare ja die heb ik nog neit gezien:P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2012 om 20:54:
speakertje 4e batch

en ziet die er weer iets anders uit?:P
Defqons zijn geen waardige concurrenten
Daarom blijven veel mensen daar mee zitte

jij vind ze kut:P maar ikke zeker niet!!
morge de Paarse ferrari uit proberen, laat wel weten hoe ze gingen!:)
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op vrijdag 9 maart 2012 om 09:07:
rode defqons op hadden en ze vonden ze echt lekker

ik heb hier ook nog nooit klachten over die gehoort! vrienden van mij en ik zelf hadden met carnaval en hardbass toen allemaal van die dingen.
Uitspraak van JGL op vrijdag 9 maart 2012 om 09:31:
roze swirls

Net na de crisus!:P
vergeet de oranje kersen niet!! heb er gister nog 4 kunne krijgen:P
MDMA = MDMA

de zuiverheid kan ook een andere werking erop geven na mijn gevoel dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 9 maart 2012 om 12:41:
'prima/lekker/kut'.

Hier kan je echt wat mee. En alle anderen die willen weten wat ze kopen/slikken/als een zetpil inbrengen vast ook.

En ja, ik weet dat iedere pil anders ervaren kan worden. Maar niet iedereen heeft er zin in om geld uit te geven om vor proefkonijn te spelen, dus vandaar dat gerichte informatie nog steeds meer dan welkom is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met deze? kan ze namelijk nergens vinden...

[img width=1024 height=1371 cacheid=00123f2e002fdc9fbf53f2d51a02cf7ab2]http://www.majhost.com/gallery/artiest/dasf/photo.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The_Artist op vrijdag 9 maart 2012 om 13:50:
kan ze namelijk nergens vinden...

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=27000
Waarschuw beheerder
+3-1
Volgens mij zijn al die uitslagen van 140/150 van de defqons onzin. Zit gewoon 160-170 in.

Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Bartjegr op vrijdag 9 maart 2012 om 12:53:

Krijg meestal minnetjes, maar wie weet. :lol:

Uitspraak van boenkeng op vrijdag 9 maart 2012 om 13:18:
Nou heb ik er niet heel veel kijk op, maar MDMA kan toch op (iig) 2 manieren geproduceerd worden? Tijdje terug is er een shitload aan grondstoffen in de haven van Antwerpen gevonden door de politie/douane. Zou dat niet kunnen betekenen dat de pilledrukkers naar andere bronnen zijn gaan zoeken om of mdma of grondstoffen voor mdma te krijgen wat zou kunnen betekenen dat de mdma op een andere manier gemaakt kan zijn en dus toch qua werking iets kan verschillen? Of is dit weer zeer vergezocht?

Kan idd op meerdere manieren. Maar het heeft niks met dat verhaal in antwerpen te maken. Het was daarvoor namelijk ook al zo.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 13:32:
de zuiverheid kan ook een andere werking erop geven na mijn gevoel dan.

Dat is bij pillen niet van toepassing, TC gaat namelijk altijd van dezelfde zuiverheid uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 13:32:
en ziet die er weer iets anders uit?

Nee, enkel wel veel drukfouten op de achterkant.
Bij de meeste staan er 4 breek lijnen op ipv. 2, maar dat hindert niet zo heel erg omdat de dubbele lijnen vlak bij elkaar staan.
Breken gaat vrij makkelijk met de hand, niet precies door midden maar wel redelijk.
Kleur is wit/grijs met grijze spikkeltjes
Geur is gewoon standaard anijs :yes:
Waarschuw beheerder
-1
ja dat klopt, Defqons zitten gewoon tussen de 160 en 170
kijk alleen al op pillreports , daar staan ook een hoop verschillende reports met veel uitslagen en ook gebruikers ervaringen waar je wat aan hebt....

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van gruiz op vrijdag 9 maart 2012 om 14:52:
kijk alleen al op pillreports , daar staan ook een hoop verschillende reports met veel uitslagen en ook gebruikers ervaringen waar je wat aan hebt....

En daar staan ook zat reports over pillen die zijn geschreven door handelaars :yes:

Gewoon gebruiken wat je voor handen hebt, heb je keuze dan kies je wat you zelf hebt beste/chillste lijkt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 14:38:
Nee, enkel wel veel drukfouten op de achterkant.
Bij de meeste staan er 4 breek lijnen op ipv. 2, maar dat hindert niet zo heel erg omdat de dubbele lijnen vlak bij elkaar staan.
Breken gaat vrij makkelijk met de hand, niet precies door midden maar wel redelijk.
Kleur is wit/grijs met grijze spikkeltjes
Geur is gewoon standaard anijs

danku dan weet ik dat eigenlijk precies het zelfde als 2de en de 3de batch:P
maar ik dacht pas te horen dat de nieuwe batch geen breeklijnen zou krijgen.
maargoed wie weet!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 14:08:
Dat is bij pillen niet van toepassing, TC gaat namelijk altijd van dezelfde zuiverheid uit

jaa het test center wel jaa maar het is neit altijd de zelfde zuiverheids percentage:P
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op vrijdag 9 maart 2012 om 14:03:
uitslagen van 140/150 van de defqons onzin

Uitspraak van gruiz op vrijdag 9 maart 2012 om 14:52:
Defqons zitten gewoon tussen de 160 en 170

gaan jullie dan maar even het testcentrum bellen en zeggen dat ze er helemaal naast zitten :)
Waarschuw beheerder
+2-2
had ik al gedaan , ik kreeg te horen dat de spreiding van de de rode Defqons 157-174 IS ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 15:27:
jaa het test center wel jaa maar het is neit altijd de zelfde zuiverheids percentage

Als het TC zegt 160MG dan is daarin het zuiverheidpercentage al mee berekend.

In principe moet je daar dus geen verschil in kunnen merken.
Zelfde verhaal als met de bruine en de witte M.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 17:48:
Als het TC zegt 160MG dan is daarin het zuiverheidpercentage al mee berekend.

In principe moet je daar dus geen verschil in kunnen merken.
Zelfde verhaal als met de bruine en de witte M.

dan betekent het dat er 160mg in zit ja, maar niet of het % zuiverheid van de mdma die erin zit 50%, 70% of 84% is.

bij 50% bijv kunnen er nog afvalstoffen inzitten wat voor een andere werkign zorgt

lijkt mij tenminste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [goofy] op vrijdag 9 maart 2012 om 18:01:
kunnen er nog afvalstoffen inzitten

Dan krijg je toch te horen dat hij niet zuiver is.?!

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van [goofy] op vrijdag 9 maart 2012 om 18:01:
dan betekent het dat er 160mg in zit ja, maar niet of het % zuiverheid van de mdma die erin zit 50%, 70% of 84% is.

bij 50% bijv kunnen er nog afvalstoffen inzitten wat voor een andere werkign zorgt

lijkt mij tenminste

zuiverheid gaat alleen op in het geval van kristallen.
84% zou betekenen dat elke 100mg kristallen, voor 84mg uit mdma bestaat.
Aangezien de pil getest wordt op hoeveelheid mdma en niet op hoeveelheid kristal die het zou bevatten, kan ik je vertellen dat jij het NIET bij het juiste eind hebt.