Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4612707x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 12:32:
Minder anijslucht,

Ja, dat klopt wel. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het ook al ja veel verschil tussen de 1e en 2e batch van speakers , de eerste was meer zoetig en de 2e was echt extreem chemish

Waarschuw beheerder
Vind het zoiezo chemisch ruiken :bah:

Maja gelukkig zijn ze om op te eten :honger:
Waarschuw beheerder
Heb afgelopen weekend 2 rode eekhoorns geslikt. Van 20:30 tot 00:30 vond ik ze zeer chill en veel lopen lullen/ouwehoeren met vrienden, maar daarna (0:30 tot 3:30) verdween de sociale behoefte / euforie en had ik alleen maar zin om te zitten en vaag van me af te kijken. Om 06:00 uur lukte het me pas om in slaap te komen (een vriend van me pas om 08:30).

Heb die nacht ongeveer 3 uurtjes geslapen ('s middags nog 1 uurtje), maar voelde me niet echt brak verder. Alleen wat energieloos.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JB-21 op maandag 12 december 2011 om 17:31:
maar daarna (0:30 tot 3:30) verdween de sociale behoefte / euforie en had ik alleen maar zin om te zitten en vaag van me af te kijken.

Te hoog bij gedoseerd?
Waarschuw beheerder
Mijn laatste halfje pakte ik om 00:00 uur. Totaal lag trouwens op 2 en heel iets meer, omdat mijn eerste halfje die ik nam eigenlijk bijna 3/4 pil was door verkeerd doorbreken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! Duindorp 070S !! op maandag 12 december 2011 om 10:58:
weetje hoevaak Qtjes kleur verschil heb gehad?
er zou een nieuwe kleur komen toch?

zou ik niet weten.
Ik heb zelfs 2 verschillende gehad.
Waarschuw beheerder
-1
ze hadden ok niet veel tijd voor de tweede batshe ........ eerst batsh is veel aandacht aangeschonken......
ze zijn idd een stuk witter maar werken net zo goed .....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NVE op maandag 12 december 2011 om 18:45:
zou ik niet weten.
Ik heb zelfs 2 verschillende gehad.

jaa de ene was licht oranje dan weer een donkere en dat verschilde vaak

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van harcorexxl op maandag 12 december 2011 om 19:02:
batshe

Uitspraak van harcorexxl op maandag 12 december 2011 om 19:02:
batsh

feit: dit woord komt (goed geschreven) hier maar een paar honderd miljoen keer voor per maand:P

Je zou kunnen zeggen, schrijf het GVD eens een keer goed, maar dan maak je je kwaad, niet verstandig.

Dus dan maar.....

:lol:

(oh ja, en nog dit dus: B A T C H (y) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 20:04:
feit: dit woord komt (goed geschreven) hier maar een paar honderd miljoen keer voor per maand

Achja, dat is net als dat er elke 2 weken wel iemand langskomt en vraagt of er iemand bekend is met oranje Q'tjes. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 20:54:
oranje Q'tjes

Oh ken jij die? Hoe waren ze, ik kan er ook aan komen maar voor nieuwjaar. :O
Waarschuw beheerder
+2
haha mijn vraag of er al iemand bekend was met de oranje Q's is verwijderd... Een of andere overijverige humorloze leerling mod? :')

Iemand wellicht al testuitslagen binnen van die nieuwe speakers?

Waarschuw beheerder
-1
Mag geen grapjes maken op flock :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ? op maandag 12 december 2011 om 22:22:
Iemand wellicht al testuitslagen binnen van die nieuwe speakers?

Ze zijn begin vorige week gedrukt: eerste naar testcentrum zal dan afgelopen woensdag/donderdag zijn en dan kan je komende vrijdag bellen voor de uitslagen. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 12 december 2011 om 22:27:
Ze zijn begin vorige week gedrukt

Mijn fout, ik dacht dat ze al een weekje ouder waren :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op maandag 12 december 2011 om 22:22:
haha mijn vraag of er al iemand bekend was met de oranje Q's is verwijderd...

Haha die van mij ook:P Modjes delen onze humor niet:nocheer:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op maandag 12 december 2011 om 22:24:
Mag geen grapjes maken op flock :[

PF loopt alvast vooruit, wanneer China aan de macht is mag dat nergens meer :(
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+2-3
Even een stukje uitleg over een paar verwijderde berichten aangezien het niet helemaal duidelijk is en omdat ik vind dat jullie recht hebben op uitleg.

Regelmatig ontstaat er irritatie onder de leden in de diverse topics doordat vragen regelmatig terug komen. Uiteraard is wel degelijk duidelijk dat het hier om grapjes ging, alleen het punt is dat wanneer we het één toestaan, we andere dingen dan ook moeten toestaan die wellicht minder grappig bedoeld zijn. Het is dan moeilijk (zo niet onmogelijk) uit te leggen waarom een ANDER bericht verwijderd wordt maar men wèl (bij wijze van grap) meerdere keren mag vragen of er nog iets bekend is over oranje Q-tjes.

Het is dus meer ter voorkoming van irritaties en een poging om één lijn te trekken waarom deze berichten zijn verwijderd, en NIET omdat er geen grappen mogen worden gemaakt of wij geen gevoel voor humor hebben. Alleen proberen we het wel voor iederéén leuk te houden.
Waarschuw beheerder
Mompelt iets over die lijn.. Maar helder!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! Duindorp 070S !! op maandag 12 december 2011 om 10:58:
weetje hoevaak Qtjes kleur verschil heb gehad?
er zou een nieuwe kleur komen toch?

Ik geloof dat er 8 verschillende kleurtjes Oranje zijn wat de Q's betreft ?

Ooh en wat betreft de witte speakers... Die ik heb vind ik meer grijzig :S
Net zo een beetje als de tussen batch Witte Fast Forwards.. Vond ik ook meer grijs dan wit
Over de werking van de speakers hoor je mij niet klagen :kwijl: Heerlijk per halfje :respect: :yes:

Uitspraak van actief op maandag 12 december 2011 om 23:30:
Het is dus meer ter voorkoming van irritaties en een poging om één lijn te trekken waarom deze berichten zijn verwijderd, en NIET omdat er geen grappen mogen worden gemaakt of wij geen gevoel voor humor hebben. Alleen proberen we het wel voor iederéén leuk te houden.

Komt een pil bij de dokter :-#
Maar zonder gekheid , duidelijk Lassie (Y)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
één lijn te trekken

:lijn:
Waarschuw beheerder

Niet zo leuk, maar duidelijk.
Waarschuw beheerder
die nieuwe speakers ruiken echt zeer chemisch zeg, zo erg heb ik het nog nooit geroken.
Waarschuw beheerder
Dus nieuwe chemische batsjch?
Hier weer wat qtjes ik zal er later in de maand echt mn best doen om ze uit te roeien. Nu eerst maar herstellen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stimpy op dinsdag 13 december 2011 om 15:19:
batsjch?

Over irri gesproken :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2011 om 20:04:
feit: dit woord komt (goed geschreven) hier maar een paar honderd miljoen keer voor per maand

Je zou kunnen zeggen, schrijf het GVD eens een keer goed, maar dan maak je je kwaad, niet verstandig.

Dus dan maar.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [goofy] op dinsdag 13 december 2011 om 15:10:
die nieuwe speakers ruiken echt zeer chemisch zeg, zo erg heb ik het nog nooit geroken.

Is dat een goed of slecht teken? :) Of zegt het helemaal niets over de eventuele inhoud?
Waarschuw beheerder
wie weet een teken van versheid :p
blijft toch batswerk :) geen doorgaand proces.
batch bedoel ik... lastig dat engels.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 13 december 2011 om 20:33:
Is dat een goed of slecht teken? Of zegt het helemaal niets over de eventuele inhoud?

niets over de inhoud, maar de kwaliteit schijnt doorgaans beter te zijn als het zo fucking erg stinkt.

kortom: goed teken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Over pillen in de buurt gesproken... :p

Het is in deze buurt (frl) gewoon lastig om aan q's te komen of wordt t aanbod gewoon dunner nu...
Waarschuw beheerder
Is het niemand opgevallen hoe belachelijk zacht die nieuwe speakers zijn? veels te makkelijk te breken..... miss iets teveel mdma en te weinig bindingsmiddel....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
hier knoepertje hard, maar dat zullen dan wel de 'oude' zijn???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2011 om 01:29:
zullen dan wel de 'oude' zijn???

ouden waren idd keihard daar heb ik er nog 2 van liggen maar deze zijn echt zacht in vergelijking

Waarschuw beheerder
Oke, maar meer mdma ipv bindmiddel lijkt mij hoegere resultaten, daar info over?\

Waarschuw beheerder
Of slechtere kwaliteit M
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anthony432 op woensdag 14 december 2011 om 01:32:
ouden waren idd keihard daar heb ik er nog 2 van liggen maar deze zijn echt zacht in vergelijking

klopt, dat viel me ook meteen op.. ze zijn ook iets minder "glanzend" waar heeft dat
mee te maken... :-/ maar ach, als de werking weer net zo goed is of zelfs beter
hoor je mij niet klagen... :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heeft iemand de nieuwe speakers de spierwitte al uitgetest?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anthony432 op woensdag 14 december 2011 om 01:01:
Is het niemand opgevallen hoe belachelijk zacht die nieuwe speakers zijn? veels te makkelijk te breken

Klopt, ze zijn iets minder stevig maar ze vallen niet vanzelf uit elkaar.
Misschien heeft de nieuwe kleur te maken met de kleur van de MDMA? Dat ze eerder bruinige MDMA hadden en nu witte hebben?
Waarschuw beheerder
+1
Morgen kunnen we resultaten verwachten, als mensen ze uberhaupt al weg gebracht hebben...
Zelf geen nieuwe liggen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Krijg je nou een nieuw testresultaat als je die wegbrengt? Of herkennen ze hetgewoon uit het systeem?
Waarschuw beheerder
Ligt aan kleur wss. Die schijnt net iets anders te zijn.
Als die net wat anders is sturen ze hem op (y)
Vorm zal hetzelfde zijn...
Gewicht van totale ptje?
Waarschuw beheerder
Hier in Utrecht kijken ze eerder alleen naar het logo en of ze afmetingen overeen komen.
Je kan eventueel aangeven dat de huidige net afwijkt van de eerste, maar ik acht de kans klein dat ze deze alsnog zullen opsturen (dus gewoon de inhoud geven wat bekend is in het bestand). Kom ook doordat je tegenwoordig maar één sample inleveren ipv 3.
Lang leve de bezuinigingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op woensdag 14 december 2011 om 11:58:
Gewicht van totale ptje?

Tussen de 32 en 38, varieert dus heel sterk. :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yozzman op woensdag 14 december 2011 om 11:58:
Ligt aan kleur wss. Die schijnt net iets anders te zijn.
Als die net wat anders is sturen ze hem op
Vorm zal hetzelfde zijn...
Gewicht van totale ptje?

Al eens eerder gezegd hier , maar hier in zaamdam als je iets weg brengt sturen ze het gewoon op
Krijg je je testuitslag te horen (Y) prima

ze kijken niet of hij al herkend word of dat hij al in het systeem staat
wat ik weg breng wil ik laten testen en niet wat er in het systeem staat (Y) ben ik erg blij mee :yes:

Ik kan bijvoorbeeld 4 speakers weg brengen
krijg ik 4 verschillende uitslagen +\- enkele MG'S verschil