Partyflock
 
Forumonderwerp · 877392
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!


WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen


Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.


De Admin
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 22:29:
Donnie


Dolle Donnie :p


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 22:29:
hele canadees


(L)



Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 22:29:
ALS ik had geluisterd. Maar ik luisterde niet.


Ik zei NEE tegen drugs, maar ze wilden niet luisteren :(
 
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op vrijdag 7 oktober 2011 om 22:34:
Ik zei NEE tegen drugs, maar ze wilden niet luisteren :(


:lol:

Daarom luid je wijste zin in je leven: Bij twijfel altijd bijpakken (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 22:55:
Bij twijfel altijd bijpakken


zeggen wij op een after ook veel, en inkakken is bijpakken.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 22:21:
blauwe mercedes tikken


Jij liever dan ik.....waren toch hoog kwaliteit 52mg?
 
ik had gehoord dat er in blauwe mercedesen MDA zit , klopt dit ?
 
Uitspraak van Levensgenieter71 op zaterdag 8 oktober 2011 om 10:20:
Jij liever dan ik.....waren toch hoog kwaliteit 52mg?


whe :facepalm:
 
Uitspraak van Levensgenieter71 op zaterdag 8 oktober 2011 om 10:20:
Jij liever dan ik.....waren toch hoog kwaliteit 52mg?


:facepalm:
goeie pillen juist man
 
Uitspraak van T@lletje Triforce op vrijdag 7 oktober 2011 om 23:38:
I like it


Dat is dus precies de reden dat we vorige keer zo verrot waren na Fucking Bastards. :lol:
 
wie weet meer van zeepaardjes ? aan de andere kant een vraagteken ze zegggen 100 mg ?
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2011 om 15:28:
wie weet meer van zeepaardjes ?



laatste aanpassing
 
:lol:
:lol: godver
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2011 om 22:29:
een hele canadees


hele Fast Forward :D

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 oktober 2011 om 10:24:
ik had gehoord dat er in blauwe mercedesen MDA zit , klopt dit ?


laat ze dan testen ;)

als het er echt in zit hou ik me aanbevolen. :P

ben wel eens goed hard gegaan op blauwe duifjes met een vleugje mda.. :vaag:
laatste aanpassing
 
De nieuwe batch eekhoorns is dus roze (veel lichter dan die we al kennen).. Ook zo hier en daar slecht gedrukte breeklijntjes.. Af en toe donkere (grijs/zwart) stipjes die ik in de vorige 'rode/crimson' eekhoorn niet heb zien zitten? maar dat kan aan mij liggen.. Nou ja, zolang ze hun ding maar doen! ;) Iemand die al kan bevestigen dat deze tweede hetzelfde doet als de eerste?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:37:
De nieuwe batch eekhoorns is dus roze (veel lichter dan die we al kennen).. Ook zo hier en daar slecht gedrukte breeklijntjes.. Af en toe donkere (grijs/zwart) stipjes die ik in de vorige 'rode/crimson' eekhoorn niet heb zien zitten? maar dat kan aan mij liggen.. Nou ja, zolang ze hun ding maar doen! Iemand die al kan bevestigen dat deze tweede hetzelfde doet als de eerste?


Ik zie er geen verschil aan hoor. En knal ook net zo hard.
Denk dat je hier ook niet echt kunt spreken van een nieuwe batch, aangezien die productie gewoon doorloopt. (Y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:42:
Ik zie er geen verschil aan hoor. En proef er ook geen verschil aan.


Klopt(Y)

Zo zij me gisteren een grapjas dat eekhoorns slechte pillen zijn :facepalm:
Ja daarom probeert iedereen ze te vangen:S

Eekhoorns (K)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:42:
Denk dat je hier ook niet echt kunt spreken van een nieuwe batch, aangezien die productie gewoon doorloopt.


De kleur is hetgeen wat mij direct opviel en daarop kreeg ik antwoord dat het een 2e batch was ;) Ik heb er zeker vertrouwen in dat hier ook op te knallen valt, maar ik vraag het liever even aan de kenners onder ons. Gezien ik weet dat de groene eekhoorn bijvoorbeeld wel minder mg bevatte in de 2e batch (ook lichter van kleur en een minder duidelijke breeklijn), maar volgens mij was die ook dunner toch?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:44:
Zo zij me gisteren een grapjas dat eekhoorns slechte pillen zijn


Iemand die dat zegt heeft zelf pillen die minder zijn en die hij/zij aan de straatstenen niet kwijtraakt. (Y)
 
Uitspraak van Levensgenieter71 op vrijdag 7 oktober 2011 om 17:07:
Toevallig heeeele leuke mensen om je heen?


Ja opzich, maar dat je dan kotsneigingen krijgt heb daar toch niks mee te maken of wel?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:50:
Iemand die dat zegt heeft zelf pillen die minder zijn en die hij/zij aan de straatstenen niet kwijtraakt. (Y)


Klopt ben ik blij dat ik m'n buurt en de mensen ken hier en andersom ook...:|!
Loop je door Maastricht komen van die gekleurden op je af wil je echte shit uit Rotterdam...:facepalm:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:48:
lichter van kleur


Zelfde als het Q-Dance verhaal toch...;)?
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:48:
De kleur is hetgeen wat mij direct opviel en daarop kreeg ik antwoord dat het een 2e batch was


Ik merk er geen verschil in en heb het ook niet gezien. Misschien als je ze naast elkaar legt idd. (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:05:
Misschien als je ze naast elkaar legt idd.


Ik heb ze niet naast elkaar gehouden, sterker nog ik heb de vertrouwde 'donker roze' allang niet meer, maar die staat nog goed op het netvlies gebrand en viel het me dus direct op :P toen vroeg ik het even na.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=27268

Nu lees ik hier rare speculaties over deze 'roze', ziet er uit als kletskoek


Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:00:
Zelfde als het Q-Dance verhaal toch...?


Als dat zo is ben ik heel blij ;)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:12:
Ik heb ze niet naast elkaar gehouden, sterker nog ik heb de vertrouwde 'donker roze' allang niet meer, maar die staat nog goed op het netvlies gebrand en viel het me dus direct op :P toen vroeg ik het even na.


Ligt ook net eraan hoe een foto wordt gemaakt dat zag je al bij eerdere reports over dezelfde batches..;)
Of die gefotoshopte gele tri-force:facepalm:

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:12:
Als dat zo is ben ik heel blij ;)


Nou nee hoezo?
Die nieuwere batches Q-Dance zat toch minder in of mensen werden er niet goed van.:S
Correct me if i'm wrong maar heb toch wel gelijk denk ik lees de topics maar eens naar dit dat (Y);)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:19:
Ligt ook net eraan hoe een foto wordt gemaakt dat zag je al bij eerdere reports over dezelfde batches..
Of die gefotoshopte gele tri-force


Die er nu is is echt wel richting, barbie roze/oud roze :p. De vorige zoals we weten, Crimson.


Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:19:
Nou nee hoezo?


De nieuwste klopt idd, maar ik bedoelde een andere batch. Als ik me het goed herinner was er ook een keer een lichtere variant gekomen, die verder gewoon hetzelfde was en deed! Of vergis ik me nu met een ander?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:29:
De nieuwste klopt idd, maar ik bedoelde een andere batch. Als ik me het goed herinner was er ook een keer een lichtere variant gekomen, die verder gewoon hetzelfde was en deed! Of vergis ik me nu met een ander?


Laten we het zo zeggen binnen één batch zijn er al kleur verschillen en verschillen in de hoeveelheid MDMA.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:29:
die verder gewoon hetzelfde was en deed! Of vergis ik me nu met een ander?


Nee niet direct want het heeft ook met je setting e.d. te maken,
Ik heb om te proberen door een 2-tal andere partyflockers mij een capsule laten maken met 2 drugs erin en ik wist niet wat en hoeveel en toen het werkte vertelden ze me het pas...;p
Deels zit het tussen onzen oren;)!
 
Ben het met Sharon eens, ze waren eerst stuk donkerder. Heb ze naast elkaar gehad en er was duidelijk 'kleurverschil' te zien tussen de oude en de 'nieuwe'. Die er al wel een tijdje is.
De oude waren echt crimson, door sommige ook rood genoemt, maar dat kan je deze zeker niet noemen. Dit is echt roze gewoon.

Voor de rest heb ik mogen ervaren dat ze het er echt niet minder op doen, en de inhoud dus nogsteeds zwaar genoeg is :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 00:12:
ziet er uit als kletskoek


Dat is het ook. ;)


Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 01:06:
De oude waren echt crimson, door sommige ook rood genoemt, maar dat kan je deze zeker niet noemen. Dit is echt roze gewoon.


Dan heb ik het verschil gewoon niet gemerkt. :lol:(Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2011 om 23:53:
Ja opzich, maar dat je dan kotsneigingen krijgt heb daar toch niks mee te maken of wel?


Hahahaha ja inderdaad.....dat is ook waar...
Uitspraak van P P op zondag 9 oktober 2011 om 12:50:
http://nos.nl/artikel/292983-xtcfabriek-in-schiedam-ontmanteld.html


100.000 pillen per uur :P Das best veel :$
15.000 joints :lol: wat doe jij nou in het weekeind ?? ik draai aleen maar Jointjes :lol:

Ennuuuh Chef !!! zet jij die 56 Kilo MDMA ff in de keuken (Y)

Man die machine heeft iets langer dan een uur gedraaid :P ze hebben er maar 110.000 gevonden :P :roflol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Tsjuk op zondag 9 oktober 2011 om 13:09:
Ennuuuh Chef !!! zie die Kilo's MDMA ff in de keuken


Ook nog bij Aziaten, vraag me af welke toko dat geweest is!
Artiest Dan-E
zonde zonde!! :(
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 13:12:
Aziaten



Uitspraak van Tsjuk op zondag 9 oktober 2011 om 13:09:
zet jij die 56 Kilo MDMA ff in de keuken


Dat verklaart het luikje bij onze lokale afhaal chinees.
Als je doorklikt in dat artikel krijg je een ander artikel waar ze beweren '1 kg MDMA is goed voor 3.000 pillen'. Ik weet niet waar ze dat op baseren, maar jetsers van 280 mg heb ik echt nog nóóit gezien. :/ Terwijl ze normaal juist zo goed zijn om de waarde te overdrijven, zoals 110.000 tabletten die een straatwaarde van 1 mln zouden hebben...yeah, op Ibiza misschien. :S
 
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 9 oktober 2011 om 14:23:
1 kg MDMA is goed voor 3.000 pillen'. Ik weet niet waar ze dat op baseren, maar jetsers van 280 mg heb ik echt nog nóóit gezien


Echt weer typische nederlandse journalistiek alles groter laten lijken dan dat het is.
wil ze niet zien levens gevaarlijk! :) lijkt mij dan! nou ja 1 halfje is wel een compleet nieuwe ervaring dan!! pfff
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 9 oktober 2011 om 14:23:
Als je doorklikt in dat artikel krijg je een ander artikel waar ze beweren '1 kg MDMA is goed voor 3.000 pillen'. Ik weet niet waar ze dat op baseren, maar jetsers van 280 mg heb ik echt nog nóóit gezien. Terwijl ze normaal juist zo goed zijn om de waarde te overdrijven, zoals 110.000 tabletten die een straatwaarde van 1 mln zouden hebben...yeah, op Ibiza misschien.


één ding weten we zeker: die journalist heeft nog nooit drugs gebruikt
 
Iemand gele mercedessen gehad? Ik wordt er (nog) niet heel warm van...zou 180 in moeten zitten...
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 20:16:
...zou 180 in moeten zitten...


Hoog kwaliteit dealerpraat of getest? :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2011 om 20:16:
Iemand gele mercedessen gehad? Ik wordt er (nog) niet heel warm van...zou 180 in moeten zitten...


heb ik ook een paar van liggen.. zit geen eens m in heb ik t idee
Ik ben verliefd op de eekies :D
Wauw wat een pillen!
Daar ga ik mooi een voorraadje van aanleggen
Toch maar mooi dat ik van pf weet dat ze bestaan
 
Uitspraak van Goldielocks op zondag 9 oktober 2011 om 21:08:
Ik ben verliefd op de eekies
Wauw wat een pillen!


:respect:
 
Vooralsnog dealerpraat, laat ze testen. Wel erg prettig nu! ;)

Geen M? Hoezo denk je dat .Onbekend?
ervaring van anderen..
stelde weinig voor

mischien dat jij anderen hebt van mij zijn ook geel/oranje niet erg dik en een mooie mercedes logo

prikt ook niet aan de tong.. niet bitter
wat zijn de opvolgers van de groene canadezen?

Uitspraak van P P op zondag 9 oktober 2011 om 12:50:
http://nos.nl/artikel/292983-xtcfabriek-in-schiedam-ontmanteld.html


nounou poepoe, de 'helden' van de recherche hebben een fabriek ontmanteld. een van de weinigen in NL, naar mijn weten komt het absolute meerendeel aan pillen uit Canada. en voor elke container die zij ontdekken, komen er alsnog 10 het land binnen.
laatste aanpassing