Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4472200x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 15:31:
Ander account ;)

Ah oke, kennelijk allemaal dan zo onbelangrijk geweest dat ik niet meer weet waar het over gaat.
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+3
En dan is het nu klaar. Er worden hier beledigende teksten geuit alsof het niks is. Er wordt hier geprovoceerd dat het een lieve lust is en anderen laten zich weer flink uit de tent lokken. Dat moet nu afgelopen zijn. Vanaf nu volgen er strafpunten zonder waarschuwing vooraf, voor degene die het beleid overtreden.

Waarschuw beheerder
**** Post aangepast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 4 oktober 2011 om 16:04:
En dan is het nu klaar. Er worden hier beledigende teksten geuit alsof het niks is. Er wordt hier geprovoceerd dat het een lieve lust is en anderen laten zich weer flink uit de tent lokken. Dat moet nu afgelopen zijn. Vanaf nu volgen er strafpunten zonder waarschuwing vooraf, voor degene die het beleid overtreden.

Dank!

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
kan jullie vertellen dat in de roze dan heb 4 weken terug laten testen nie meer als 114 in zit dus 200 mg was da maar waar
op moment is rode eekhoorns een van de beter met 175 a 180 mg als je de goeie batsch heb
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
ik heb die beige audi's , kijk maar in mijn album , jammer dat er geen testresultaten zijn

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2011 om 17:19:
als je de goeie batsch heb

Voor zover ik weet, is er geen mindere batch. Weet niet waar je die info vandaan hebt? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 11:48:
"IEMAND BEKEND MET AUDI's" en dat het nu ineens 200Mg knallers zijn.

Miss dat het 200 bruto is ;) Dan klopt het wel dat er 200 mg inzit maar uitgaan van m van 82% kwaliteit zou er maar 164mg inzitten.
Ik wacht wel de testresultaten af ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 17:35:
Miss dat het 200 bruto is Dan klopt het wel dat er 200 mg inzit maar uitgaan van m van 82% kwaliteit zou er maar 164mg inzitten.
Ik wacht wel de testresultaten af

Ik quote met die woorden iemand anders he. Ik weet er dus het fijne niet van. ;)
Idd, afwachten is het enige wat je kan doen. :)
Waarschuw beheerder
164mg

Bindmiddel en kleurstof is ook handig in een XTC pil...
Dus geen 164...
Waarschuw beheerder
Dan klopt het wel dat er 200 mg inzit maar uitgaan van m van 82% kwaliteit zou er maar 164mg inzitten.

De kristallen van de paarse triforces zijn ook nog getest door een bepaald 'persoon'. En daar bleek ook nog vies veel start materiaal in te zitten (piperonal bijv.). Uiteindelijke zuiverheid was ook maar 68%..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op dinsdag 4 oktober 2011 om 18:21:
De kristallen van de paarse triforces zijn ook nog getest door een bepaald 'persoon'. En daar bleek ook nog vies veel start materiaal in te zitten (piperonal bijv.). Uiteindelijke zuiverheid was ook maar 68%

Maar wat ik zei was maar een voorbeeld en weet het niet zeker. Triforce worden ook door iemand anders denk gemaakt dus die zou ook wel z'n m ergens anders halen.

Uitspraak van Yozzman op dinsdag 4 oktober 2011 om 18:11:
Bindmiddel en kleurstof is ook handig in een XTC pil...
Dus geen 164...

Ik heb het hier over de m inhoud niet over het totale gewicht;) Zou wel een heel licht ptje worden dan. Dus bij die 200 mg moet je ook nog de bindmiddelen erbij rekenen en de kleurstoffen. Daarom zijn veel ptjes rond de 300mg totaal gewicht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 18:31:
Triforce worden ook door iemand anders denk gemaakt

Klopt. :)

dus die zou ook wel z'n m ergens anders halen

Klopt ook. (Y)
Waarschuw beheerder
de m

Heeft niks gezegd...
Waarschuw beheerder
moment is rode eekhoorns een van de beter met 175 a 180 mg als je de goeie batsch heb gelukkig zijn ze nog genoeg te krijgen ....

Goede batch eekhoorns ?? Is daar ondertussen dan al een mindere batch van.. Neej toch?

Uitspraak van actief op dinsdag 4 oktober 2011 om 16:04:

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 4 oktober 2011 om 19:04:
Goede batch eekhoorns ?? Is daar ondertussen dan al een mindere batch van.. Neej toch?

Nee is er niet. Weet ook niet waar die info vandaan komt. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 19:14:
Nee is er niet. Weet ook niet waar die info vandaan komt.

In de war met groene eekhoorns?
Daar waren wel verschillende batches...
Waarschuw beheerder
Mag hopen van niet zeg! Net een mannetje gevonden die mij eekhoorntjes kan komen brengen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op dinsdag 4 oktober 2011 om 20:56:
In de war met groene eekhoorns?
Daar waren wel verschillende batches...

Zou kunnen. Wel raar dat iemand ineens zoiets roept. Maargoed, word hier wel is vaker iets geroepen. :)

Uitspraak van Goldielocks op dinsdag 4 oktober 2011 om 20:57:
Mag hopen van niet zeg! Net een mannetje gevonden die mij eekhoorntjes kan komen brengen

Geen zorgen. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 20:59:
Zou kunnen. Wel raar dat iemand ineens zoiets roept. Maargoed, word hier wel is vaker iets geroepen. :)

is gewoon paniek zaaien.
gelukkig zijn ze nog genoeg te krijgen ....

en met dit erbij doet me het denken aan reclame, maar zal wel aan mij liggen :)
Waarschuw beheerder
Eekhoorntjes zijn prima.... heb me er goed mee vermaakt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2011 om 21:15:
is gewoon paniek zaaien

Dit dus! :)
Waarschuw beheerder
Klopt het dat de eekhoorntjes extra spacen ofzo? Meer dan andere of is dat gewoon een verschil in persoonlijke ervaringen? Heb het forum even doorgespit maar dat is bijna niet te doen als het over eekhoorntjes gaan? Dat ze goed zijn had ik wel begrepen maar was er nog meer mee?
Waarschuw beheerder
Die rooie eekkies met breeklijnen (kruis)... is zker gek spul..

Had met laatste feestje een kwartje op,,, en ging bijna net zo hard als 1 pil van enkele jaren geleden.
Uiteindelijk had ik 3 kwartjes op... net lekker gaam en geen sjaakie slingerkaakie uithangen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goldielocks op dinsdag 4 oktober 2011 om 23:46:
Klopt het dat de eekhoorntjes extra spacen ofzo?

Zijn gewoon hoog gedoseerde pillen. Als je pillen van 175MG vergelijkt met pillen van 120MG dan kun je daar wel degelijk anders van spacen. :)

Vandaar ook dit:

Uitspraak van Frisko in den D=co op woensdag 5 oktober 2011 om 00:29:
Had met laatste feestje een kwartje op,,, en ging bijna net zo hard als 1 pil van enkele jaren geleden.
Uiteindelijk had ik 3 kwartjes op... net lekker gaam en geen sjaakie slingerkaakie uithangen

Waarschuw beheerder
+3
Wat ik wel ironisch vind is dat er elke week in elke topic opnieuw uitgelegd moet worden hoe het allemaal werkt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goldielocks op dinsdag 4 oktober 2011 om 23:46:
Klopt het dat de eekhoorntjes extra spacen ofzo?

Persoonlijk vond ik de eekhoorns wat dieper spacen dan q's.
Iets intenser gevoel zeg maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KARMA op woensdag 5 oktober 2011 om 10:08:
Wat ik wel ironisch vind is dat er elke week in elke topic opnieuw uitgelegd moet worden hoe het allemaal werkt!

...zou je dan toch écht vergeetachtig c.q. dom worden van overmatig MDMA-gebruik...? :x
Waarschuw beheerder
-1
opnieuw uitgelegd moet worden hoe het allemaal werkt!

Nee lieve schat het hoeft niet uitgelegd te worden hoe het werkt. Wilde alleen wat extra info over de eekhoorntjes en kreeg bij het zoeken een enorme berg aan info waar niet echt iets uit op te maken viel. Tussen al die berichtjes stond best vaak iets over 'meer space blablabla' naja hoef het ook niet helemaal uit te leggen is wel duidelijk nu. Thanks anyway
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 5 oktober 2011 om 10:40:
...zou je dan toch écht vergeetachtig c.q. dom worden van overmatig MDMA-gebruik...?

Ik dacht dat ik daarover wel eens iets gelezen had, maar ben vergeten wat en waar. :roflol:

Uitspraak van Goldielocks op woensdag 5 oktober 2011 om 11:08:
Nee lieve schat het hoeft niet uitgelegd te worden hoe het werkt. Wilde alleen wat extra info over de eekhoorntjes en kreeg bij het zoeken een enorme berg aan info waar niet echt iets uit op te maken viel. Tussen al die berichtjes stond best vaak iets over 'meer space blablabla' naja hoef het ook niet helemaal uit te leggen is wel duidelijk nu. Thanks anyway

Het ligt er gewoon aan waarmee je het vergelijkt. Daarnaast ook nog aan de setting, en hoe jij je voelt op dat moment. Moe etc...
Maar vergeleken met de meeste pillen space je harder van eekhoorns vanwege de hogere dosering ja. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 11:42:
Maar vergeleken met de meeste pillen space je harder van eekhoorns vanwege de hogere dosering ja. :)

Prima! Ik ben blij :D

Waarschuw beheerder

Hahaha echt he bij mij zit ondertussen zo in me kop gestampt dat ik het echt niet meer vergeet :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 12:49:
Hahaha echt he bij mij zit ondertussen zo in me kop gestampt dat ik het echt niet meer vergeet

Kan nooit lang duren. Zie onderstaand. :lol:

...zou je dan toch écht vergeetachtig c.q. dom worden van overmatig MDMA-gebruik...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JGL op woensdag 5 oktober 2011 om 10:34:
Persoonlijk vond ik de eekhoorns wat dieper spacen dan q's.
Iets intenser gevoel zeg maar.

Eens. Warmer gevoel ook. Misschien een paar mg's van een ander stofje.

Vergeleken met een (groene) eekhoorn hakt een blauwe boom er veel "chemischer" in...kan geen ander woord vinden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op woensdag 5 oktober 2011 om 14:53:
Eens. Warmer gevoel ook. Misschien een paar mg's van een ander stofje.

Zijn beide schone pillen en de M is ook hetzelfde. Wellicht toch net een verschil in dosering? :)
Waarschuw beheerder
Triforce worden ook door iemand anders denk gemaakt dus die zou ook wel z'n m ergens anders halen.

Klopt, maar ik probeerde meer te zeggen dat een hoop mensen denken dat er in pillen alleen maar pure M zit. En dat is niet vaak het geval :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Real SvR op woensdag 5 oktober 2011 om 10:08:Wat ik wel ironisch vind is dat er elke week in elke topic opnieuw uitgelegd moet worden hoe het allemaal werkt!

Je zou het haast denken. Stukje uit wikipedia:
-Verder heeft de gebruiker vaak een sterk verliefd gevoel en een sterke emotionele binding met andere gebruikers, hetgeen regelmatig leidt tot romantische en/of sensuele escapades-
Heb van dit alles het tegenovergestelde met het lezen van dit topic de laatste tijd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op woensdag 5 oktober 2011 om 16:05:
Klopt, maar ik probeerde meer te zeggen dat een hoop mensen denken dat er in pillen alleen maar pure M zit. En dat is niet vaak het geval

Dat is nooit het geval. Anders kun je er geen pillen van drukken. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 17:42:
Dat is nooit het geval. Anders kun je er geen pillen van drukken.

Heartpressure bedoelde wat anders...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 5 oktober 2011 om 17:45:
Heartpressure bedoelde wat anders...

Dan heb ik niks gezegd. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 oktober 2011 om 17:23:
ik heb die beige audi's , kijk maar in mijn album , jammer dat er geen testresultaten zijn

niet lullig bedoeld,maar kwa grote ziet het pilletje er best wel dun uit.
Waarschuw beheerder
Zou toch eens een onderzoek moeten komen naar de schadelijkheid van piperonal op je lichaam. De hoeveelheden die 'iemand' daar af en toe van terug ziet in de verschillende batches kristallen is soms echt schrikbarend hoog. Alsof de yield van de reactie maar max 50% is, en het op geen enkele manier word opgezuiverd (dat laatste verbaasd mij overigens niet veel. Veels te veel werk voor minimale output pricewise)..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Heartpressure op woensdag 5 oktober 2011 om 19:34:
Veels te veel werk voor minimale output pricewise

Anders is het niet rendabel

Zelfde als men voor zich zelf speed zou gaan produceren dat levert niks op alleen verlies bij grote hoeveelheden is het pas rendabel vind ik;)
Ook ivm het risico dit dat (Y)

Ghb is anders wel nog goed zelf te maken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 19:38:
Ghb is anders wel nog goed zelf te maken

Denk dat de meeste zelfgemaakt GHB nog slechter is dan de MDMA die je gemiddeld terugvindt in XTC.
Als je soms ziet hoe die kneuzen te werk gaan met aluminium pannetjes en Crofty gootsteenontstopper. :facepalm:

Uitspraak van Heartpressure op woensdag 5 oktober 2011 om 19:34:
Zou toch eens een onderzoek moeten komen naar de schadelijkheid van piperonal op je lichaam.

No offense, maar ik kan echt 100 betere onderzoeken bedenken dan naar de toxiciteit van piperonal. Lijkt me daarnaast sterk dat in het gehele plaatje met MDMA, harde muziek, slaapgebrek en evt. alcohol + andere drugs die piperonal nog een significante factor is. Natuurlijk is het wel interessant om te weten, maar je verandert er toch niets mee en al die MDMA-gebruikers weten het toch allemaal beter als je ze waarschuwt van wat ze niet moeten doen en hoe lang ze pauze moeten houden etc. Dan geef ik het geld liever uit aan onderzoek naar klinische toepassingen van MDMA, of naar de (schadelijke of positieve) effecten van psychedelica, die over het algemeen een wat verstandigere groep gebruikers hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2011 om 19:38:
Ghb

F*** downers :P
Uppers is what we need! :lol:

(behalve wanneer we gaan slapen uiteraard)