Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4451395x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
2 tegelijk JWZ.. :hyper:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 27 juli 2011 om 18:06:
Zou wel mooi zijn, misschien is het een speciale MDMA

Met een goud randje denk ik :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2011 om 18:09:
2 tegelijk JWZ..

Dat kan natuurlijk ook.

Ben wel benieuwd. Over een paar weken maar eens proberen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 27 juli 2011 om 15:03:
Klopt het dat er een recente batch q dancers van 150 mg is?
Ik heb ze gekocht en ze zeiden 150 mg

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2011 om 15:24:
160-190 MG

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2011 om 15:56:
138/168 dacht ik...

Zijn al tig batches van, Had ze een jaar geleden al een x
Zijn volgens mij nooit helemaal weg geweest..
Dacht dat ze altijd al vrij betrouwbaar waren iig, maar ik zou er niet van opkijken als er toevallig een zeer lichte batch
voorbij zou komen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 27 juli 2011 om 18:00:
Stond bekend als dubbele S.
Er is een spreiding van 68/83 mg MDMA (dus geen 140)

Ben wel benieuwd of ie dan ook echt gaat klappen als 180/200

dat kan dan toch niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op woensdag 27 juli 2011 om 20:13:
dat kan dan toch niet?

:lol: :lol: Tuurlijk wel is MDMA met een goud randje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gouden randje snijd je keel en maag open voor beter effect, net als bij gold strike zegmaar :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 27 juli 2011 om 20:44:
Gouden randje snijd je keel en maag open voor beter effect, net als bij gold strike zegmaar

:lol: Vroeger vrienden die echt geloofden dat ze gemalen TL-buizen in XTC deden zodat het sneller werd opgenomen.
Hoe ernstig kan het zijn... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 27 juli 2011 om 20:53:
Vroeger vrienden die echt geloofden dat ze gemalen TL-buizen in XTC deden zodat het sneller werd opgenomen.
Hoe ernstig kan het zijn...

Dat is speed ;P

Waarschuw beheerder
XTC ook zeiden ze altijd. :P

Hier nog wat fabeltjes en uitleg van internet:

"Aan bijna alle XTC-pillen wordt speed toegevoegd."
Niet waar: dit komt zelden voor want het is niet zinvol. Speed is namelijk veel 'sterker' en drukt de XTC-werking weg. Dus waarom zou een producent er speed bijstoppen?

"Bruine of bruin-gespikkelde XTC-pillen bevatten heroïne."
Onzin. Er is nog nooit een XTC-pil aangetroffen waar heroïne in zat.

"Sommige XTC-pillen bevatten LSD."
Niet waar, er zijn nog nooit pillen gevonden waar LSD in zit. Wel kan het voorkomen dat er MDA in zit. Dit werkt, afhanklijk van de dosering, hallucinogeen (dingen zien die er niet zijn) en werkt ook lang, zo'n 6 tot 8 uur.

"In sommige XTC-pillen zit gemalen glas."
Onzin, dit is nog nooit aangetoond door het laboratorium.

"Sommige XTC-pillen zijn gemaakt van puur waspoeder."
Niet waar, nog nooit aangetoond in het laboratorium.

"Zonder pil is de avond niet leuk."
Als je dit gelooft dan helpt geen enkele pil meer!

"Ik slik minstens tien pillen op een avond."
Onzin, dit is alleen maar stoerdoenerij. Zo'n persoon heeft óf neppillen óf is hartstikke dood! Een gezellige avond krijg je er in ieder geval niet van.

"Als een pil verkeerd valt moet je er gewoon nog één nemen."
Onzin, dezelfde verhalen hoor je ook bijvoorbeeld bij alcohol. Als een pil niet werkt of verkeerd valt moet je dat accepteren.

"Als je bij de EHBO komt op een party noteren ze je naam."
Onzin, eerste hulp is altijd anoniem. Ouders of anderen worden nooit ingelicht wanneer jij om hulp komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 27 juli 2011 om 20:53:
:lol: Vroeger vrienden die echt geloofden dat ze gemalen TL-buizen in XTC deden zodat het sneller werd opgenomen.

Is dat niet zo dan? :vaag: Straks ga je me nog vertellen dat sinterklaas niet bestaat. :O

Waarschuw beheerder
Vind die van puur waspoeder wel mooi, word je wel lekker schoon van binnen. :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op woensdag 27 juli 2011 om 21:10:
Straks ga je me nog vertellen dat sinterklaas niet bestaat.

Die bestaat wel hoor! (Y) De kerstman is wel nep, vliegende rendieren.... Kan toch niet. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2011 om 21:10:
Als je bij de EHBO komt op een party noteren ze je naam."

idd en als je het een 2e keer voorkomt dat je op een feest aankomt zetten bij de EHBO wordt je niet meer geholpen :P dan laten ze je lekker schuimbekken :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 27 juli 2011 om 21:10:
traks ga je me nog vertellen dat sinterklaas niet bestaat.

AHUM...

Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Onzin, dit is alleen maar stoerdoenerij. Zo'n persoon heeft óf neppillen óf is hartstikke dood! Een gezellige avond krijg je er in ieder geval niet van.

Oneens, het is een kwestie van gewenning en wat voor je pillen je hebt. Hoeven dus niet persé neppillen te zijn.

"Als een pil verkeerd valt moet je er gewoon nog één nemen."
Onzin, dezelfde verhalen hoor je ook bijvoorbeeld bij alcohol. Als een pil niet werkt of verkeerd valt moet je dat accepteren.

Wederom oneens, je kan een hoop doen om je avond te veranderen en het later nog eens te proberen. Sterker nog soms kan die ene pil die je misschien wel 2 uur geleden genomen hebt ineens alsnog om de hoek komen kijken als jij er al lang niet meer mee bezig bent en gewoon je ding aan het doen bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben een keer met kramp in mijn benen naar de ehbo en toen hebben ze wel gegevens gevraagd. Ik was flink er vanaf dus weet niet meer wat precies :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 27 juli 2011 om 22:45:
ik ben een keer met kramp in mijn benen naar de ehbo en toen hebben ze wel gegevens gevraagd.

Ze vragen altijd je leeftijd, de vier cijfers van je postcode en wat je gebruikt hebt.
Maar dat is puur voor de statistieken, en als je niet wilt hoef je ook geen antwoord te geven.
Of je verzint ter plekke een postcode, maar dan ben je wel een beetje sneu natuurlijk. :p

Uitspraak van ? op woensdag 27 juli 2011 om 22:18:
Oneens, het is een kwestie van gewenning en wat voor je pillen je hebt. Hoeven dus niet persé neppillen te zijn.

Volgens mij snap jij de bedoeling van dat lijstje niet helemaal. Natuurlijk kun je wel een of andere kromme redenering verzinnen waarom iemand wél 10 tabletten op één avond kan nemen. Gaat erom dat zulke verhalen 99 van de 100 keer niet meer dan praatjes zijn, van mensen die denken dat het stoer is om zoveel mogelijk drugs te gebruiken. Dit lijstje is er met name voor bedoeld om de beginnende gebruiker te waarschuwen dat zulke verhalen onzin zijn.

Wederom oneens, je kan een hoop doen om je avond te veranderen en het later nog eens te proberen. Sterker nog soms kan die ene pil die je misschien wel 2 uur geleden genomen hebt ineens alsnog om de hoek komen kijken als jij er al lang niet meer mee bezig bent en gewoon je ding aan het doen bent.

Denk dat de meeste mensen dit scharen onder 'gewoon accepteren'. Je zult begrijpen dat ze zo'n lijstje beknopt en duidelijk moeten houden, dan heb je niet na elke zin ruimte om een lijst met uitzonderingen en nuanceringen toe te voegen.
Waarschuw beheerder
Snap ik, ben denk ik een beetje in een pest humeur ;D

Ik denk dat ik meer bedoelde duidelijk te maken dat het eigenlijk voor niemand echt het zelfde is. Anyway ik ga maar eens slapen, al veel te weinig gedaan laatste tijd :p
Waarschuw beheerder
Oneens, het is een kwestie van gewenning en wat voor je pillen je hebt.

Gewenning als je 10 pillen op heb :lol:
Dan zit je toch al een jaartje elk weekend te snoepen or..
Of je moet pilletjes slikken van 50 mg, Maar de meeste shit wat tegenwoordig rond ga eet niemand er 10 van op (op een avond)!!
En als je dat wel doet, snap ik het eigenlijk ook wel want dan heb je geen hersencel meer over om erover na te denken.

Uitspraak van ? op woensdag 27 juli 2011 om 23:34:
Ik denk dat ik meer bedoelde duidelijk te maken dat het eigenlijk voor niemand echt het zelfde is

Lijstje is voor iedereen hetzelfde die er verantwoord met omgaan..!!

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 27 juli 2011 om 22:58:
Ze vragen altijd je leeftijd, de vier cijfers van je postcode en wat je gebruikt hebt.
Maar dat is puur voor de statistieken

Ze vragen niet wat je gebruikt hebt voor de statistiek or;)
Misschien voor de behandelmethode, misschien dat er op de achtergrond iemand zit te strepen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op donderdag 28 juli 2011 om 01:57:
En als je dat wel doet, snap ik het eigenlijk ook wel want dan heb je geen hersencel meer over om erover na te denken.

:lol:
wat rest is dus alleen nog oerinstinct met je hand wat in je mond doen.
Maar op elk feestje zie je toch wel iemand dat je denkt zo zeg wat heeft hij allemaal genomen man! Dat kan toch niet alleen 1 pilletje teveel zijn.
Waarschuw beheerder
Ze vragen niet wat je gebruikt hebt voor de statistiek or
Misschien voor de behandelmethode, misschien dat er op de achtergrond iemand zit te strepen

Ik weet niet waar jij deze kennis vandaan haalt?

Die paar keer in mijn leven dat ik op de EHBO ben geweest, maakte ik er altijd de gewoonte van om een fatsoenlijk gesprek aan te knopen met de mensen die daar werkten. Is me toen op twee verschillende feesten precies hetzelfde uitgelegd met betrekking tot die vragen. Als er dan bijvoorbeeld twee weken lang nogal veel mensen uit bijvoorbeeld Amsterdam-Zuid komen die allemaal een paar lijntjes coke hebben gesnoven, dan weet je dat er in Amsterdam-Zuid waarschijnlijk iemand vervuilde coke verkoopt. Daarnaast zie je duidelijk dat ze de postcode, leeftijd én gebruikte substantie allemaal op hetzelfde formulier invullen.

Of je moet pilletjes slikken van 50 mg

:lol: ...Duitsers!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 28 juli 2011 om 08:37:
Daarnaast zie je duidelijk dat ze de postcode, leeftijd én gebruikte substantie allemaal op hetzelfde formulier invullen.

Ook gezien op TD 2004
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 28 juli 2011 om 08:37:
Daarnaast zie je duidelijk dat ze de postcode, leeftijd én gebruikte substantie allemaal op hetzelfde formulier invullen

Klinkt ook logisch. Deze vragen stellen ze bij Parnassia testcentrum ook. Waar heb je ze gehaald en wanneer heb je ze gehaald. Wat heb je er voor betaald. Allemaal vragen om ervoor te zorgen dat er een duidelijk patroon ontstaat. De dame die de vragen stelde zat ook in het bestuur van ID&Q. ID&Q gebruikt haar info om zich beter voor te bereiden op de drugs dat komen gaat. Niet ter controle aan de ingang, maar meer ter ondersteuning op de EHBO posten. Geeft mij iig een goed gevoel als ik naar een feest ga, dat ze weten wat er in omgang is. :jaja:

Uitspraak van Yozzman op woensdag 27 juli 2011 om 08:51:
Klopt het dat er een recente batch q dancers van 150 mg is?

Wat ze mij afgelopen donderdag bij Parnassia vertelde is, dat de huidige Q-tjes (of eigenlijk powerbuttons :/ zie oudere opmerking) een verloop hebben tussen de 160 en 180mg met uitschieters tot 190mg :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PimPamPat op donderdag 28 juli 2011 om 09:12:
Wat ze mij afgelopen donderdag bij Parnassia vertelde is, dat de huidige Q-tjes (of eigenlijk powerbuttons zie oudere opmerking) een verloop hebben tussen de 160 en 180mg met uitschieters tot 190mg

Dan had ik dat dus gelezen! :)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2011 om 10:12:
Dan had ik dat dus gelezen! :)

Alleen mij is verteld dat ze wel degelijk uitvallen in de gewichtsklasse die leon hier neerzet.
Dus ik vraag me af wat hiervan nu waar is?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2011 om 10:21:

Alleen een test zal het uitwijzen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2011 om 10:21:
Alleen mij is verteld dat ze wel degelijk uitvallen in de gewichtsklasse die leon hier neerzet.

Gewoon naar testcentrum, daar wordt ie vast herkend :)
Weet jij zeker wat erin zit.
En als ie herkend wordt ben je je pil ook niet kwijt ;)
Dus kost het niks...
Waarschuw beheerder
in de buurt is beetje matig geloof ik, heb ook niks kunnen regelen voor zaterdag nog jammer genoeg!
Waarschuw beheerder
In groningen de eekhoorntjes zijn gooooood

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img cacheid=0011d65a002f65ae202ce13f1a02c658ea]https://album.partyflock.nl/81529931_599159546.jpg[/img]

Deze heb ik!
Die witte zijn blanco.... maar zijn groot qua diameter!
Verwacht dat die witte niet boven de 150 mg zitten... ervaring op awake fest.
En 100 mg MDMA cappies :P Maar daar werd ik alleen maar hangerig en mello van! lekker zitten dus :S

Waarschuw beheerder
Hier inmiddels ook alweer de laatste tri-forces maar als ik zo hoor is dat geen probleem met de eekhoorntjes als opvolgers! ;)

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2011 om 15:57:
Zaterdag is aan de Rode/roze eekhoorntjes, ben benieuwd xd

mij ook @ Dominator:D

Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 27 juli 2011 om 18:25:
Dacht dat ze altijd al vrij betrouwbaar waren iig, maar ik zou er niet van opkijken als er toevallig een zeer lichte batch
voorbij zou komen..

wij hebben er wel een x gehad dat je helemaal nix van een qdance voelde en van de andere werd je kei wazig van dus ja?;p
Waarschuw beheerder
Zonder pil is de avond niet leuk."
Als je dit gelooft dan helpt geen enkele pil meer!

Vind deze 2 er niet bij passen eigenlijk. Er zijn mensen die inderdaad niet zonder xtc kunnen feesten, dat het niet normaal is is natuurlijk iets anders, maar
het is natuurlijk geen absolute leugen.

En die 2de, "minstens 10 pillen" is inderdaad wat overdreven maar er zijn er zat die er tegen de 10 wegwerken op een avond. (tuurlijk ervaren/wekelijkse gebruikers, maar
dat neemt niet weg dat het dus gewoon mogelijk is)
Waarschuw beheerder
:D:vaag:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fedde le Gabber op donderdag 28 juli 2011 om 15:51:
Vind deze 2 er niet bij passen eigenlijk. Er zijn mensen die inderdaad niet zonder xtc kunnen feesten, dat het niet normaal is is natuurlijk iets anders, maar
het is natuurlijk geen absolute leugen.

Ik denk dat ze hier meer doelen op het algemene verhaaltje: "zonder drugs kun je geen lol hebben" :)

Ik heb die shit niet zelf bedacht he, komt ook maar van internet. :P

Waarschuw beheerder
iemand bekend met oranje vraagteken ?? onderkant plat , bovenkant een lichte bolling en daar staat ook t logo op .
kan iig niks vinden op pr en t zijn niet diegene die slecht gedrukt zijn die uit overijsel

thanks iig

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2011 om 14:55:
wij hebben er wel een x gehad dat je helemaal nix van een qdance voelde en van de andere werd je kei wazig van dus ja?

D'r helemaal niks van voelen is dan wel weer erg vreemd gezien de ondergrens die bekend is bij de TC, 138mg zit wel fors boven de threshold.
Waarschuw beheerder
Mensen hebben het vaak over 5-htp en L-Tryptofaan...
Was al niet zo dol op de 5-htp... Werd er erg sloom van de dag erna.
Zonder was beter iig :)

Kwam er pas achter dat L-Tryptofaan gewoon al in whey zit :)
Aangezien ik dat bijna elke dag gebruik is een potje Tryptofaan niet nodig :P

http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-whey/xxl-nutrition

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2011 om 17:28:
D'r helemaal niks van voelen is dan wel weer erg vreemd gezien de ondergrens die bekend is bij de TC, 138mg zit wel fors boven de threshold.

IK VOEL NIKS HOOR!!! :hyper:

Maar ondertussen keihard gaan. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
uitslag Blauwe Nike's? Zie uitslag XTC forum ;)
Waarschuw beheerder
Na een halfje kan ik het me voorstellen...
Ga dan ook niet echt heel hard, heb net ff wat meer nodig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2011 om 18:14:
IK VOEL NIKS HOOR!!!

:lol: Het zou zo mijn tekst kunnen zijn :bloos: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2011 om 14:55:
mij ook @ Dominator

laat maar weten hoe ze gaan, volgende keer heb ik ze ook wss:D

Eerst nog tri's (1e batch)
Waarschuw beheerder
wat vreten die beesten eigenlijk(eekhoorns)
want kan ze niet allemaal ineens op eten ,zitten me hongerig aan te kijken hier.

Verder nog steeds aardig verrast over rotondes ,
ben benieuwd of die eekhoorn alleen de opvolger is van triforce of ook van de oranje q dance.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op donderdag 28 juli 2011 om 19:37:
wat vreten die beesten eigenlijk(eekhoorns)
want kan ze niet allemaal ineens op eten ,zitten me hongerig aan te kijken hier.

Dit behoeft voor mij uitleg :S ?
Waarschuw beheerder
Hier Triforce en rode duifjes nog.
Wat zijn op dit moment pillen die rond gaan die een beetje mild zijn???
Maatje van mij wil het voor eerst een keer proberen maar lijkt me niet verstandig om hem aan de triforce gelijk te zetten hahaah

Waarschuw beheerder
Gewoon een halve geven als hij geen hele wilt! (Y)

Anders blauwe nike's: 130MG
Of AH'tjes: 120MG
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike82 op donderdag 28 juli 2011 om 21:23:
Maatje van mij wil het voor eerst een keer proberen maar lijkt me niet verstandig om hem aan de triforce gelijk te zetten hahaah

Een halve groene eekhoorn zou ik zeggen ...
En een hele erna om het af te toppen

Waarschuw beheerder
Dubbele Sjes 68/83 mg :lol:

Echt geweldig dat Dominatorrrrr is uitverkocht en ik gister avond pas me kaartje heb gehaald. Het is mij gewoon gegund. En het gaat ook een super super vette dag worden :cheer:

Nog 2 nachtjes slapen!!

En zaterdag natuurlijk een Eekhoorntje proberen of misschien Ahtjes. Of beide o:)