Partyflock

Forumonderwerp · 877226

Waarschuw beheerder
Relatie net uit,zin om te stappen, weinig echte gezellige vrienden en degene die je hebt hebben niet dezelfde muzieksmaak.Zou je in je eentje gaan stappen?
Waarschuw beheerder
jep:D nix mis mee.

hoef je ook met niemand rekening te houden en je kan gaan waneer je wil:D
:nee:

Misschien alleen nog als ik daar mensen ken waarvan ik weet dat ze er zijn of dat ik daar met hun heb afgesproken.

Nooit alleen :nee:
Waarschuw beheerder
ja kom op feesten zat mensen tegen die ik wel "ken"

Waarschuw beheerder
donateur
ooit 1 keer gedaan en toch een hele gezellige avond geworden, maar toch liever met vriendinnen.....
Waarschuw beheerder
Nee man...

Ja als je ergens binnen heb afgesproken ofzo..

Ik ben ook wel eens alleen gegaan maar wel met de zekerheid dat ik met vrienden binnen heb afgesproken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:34:
Relatie net uit,zin om te stappen, weinig echte gezellige vrienden en degene die je hebt hebben niet dezelfde muzieksmaak.Zou je in je eentje gaan stappen?

ik ga regelmatig alleen :yes:
als ik ergens zin in heb,en niemand wil,dan ga ik wel alleen :)
kom toch wel genoeg bekenden tegen,en zo niet heb ik wel genoeg lol met anderen :yes:

alleen stappen is (Y)

Waarschuw beheerder
lijkt me niet echt gezellig, maar allee naar feestjes wil prima niet dat ik het vaak doe maar goed ... ;)

Waarschuw beheerder
Je mag ook wel gewoon vragen of ik mee ga stappen !!! (Y)
Waarschuw beheerder
Op feesten voelt iedereen als een vriend voor me.. ;) Dus ben nooit alleen! :D

O:)
Waarschuw beheerder
!Honeybee! 4 vrienden

Naam: Moniek(maar dan op zijn Frans)
MSN: sweetmo@hotmail.com
Beroep: Serveerster
Leeftijd: 24
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: nee

gaat dit over jou??

Waarschuw beheerder
donateur
Ergens alleen naar toe rijden ok, maar ergens naartoe gaan waar je niemand kent :/

Waarschuw beheerder
nee zou denk ik niet alleen gaan

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga regelmatig alleen op stap, niet naar feesten of zo maar duik wel alleen de kroeg in, kom altijd wel mensen tegen. :)

Waarschuw beheerder
Nooit alleen, maar gaat er weleens van komen hoor denk ik. :)

Waarschuw beheerder
Doe ik zo vaak... Natuurlijk let ik dan wel op dat ik mensen tegenkom die ik ken, maar als je thuis blijft leer je ook niemand kennen!

Waarschuw beheerder
donateur
Zou je in je eentje gaan stappen?

9 van de 10 x ga ik al1 (Y)
geen gezeik je kan gaan wanneer je wil :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Di $tefano op dinsdag 30 mei 2006 om 21:42:
!Honeybee! 4 vrienden

Naam: Moniek(maar dan op zijn Frans)
MSN: sweetmo@hotmail.com
Beroep: Serveerster
Leeftijd: 24
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: nee

gaat dit over jou??

Ja dit gaat over mij!ben zo'n beetje undercove"r vanwege wat problemen met mijn vorige profiel!Lang verhaal!Hoezo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:48:
Nooit alleen, maar gaat er weleens van komen hoor denk ik.

haha, ik hou me aanbevolen!Sta er altijd voor open nieuwe mensen te leren kennen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JPsyco @/" op dinsdag 30 mei 2006 om 21:36:
jep nix mis mee.

hoef je ook met niemand rekening te houden en je kan gaan waneer je wil

Toch is t voor een meid weer anders denk ik!?toch minder veilig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:44:
Ik ga regelmatig alleen op stap, niet naar feesten of zo maar duik wel alleen de kroeg in, kom altijd wel mensen tegen.

Doe ik ook regelmatig! Niks mis mee (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:44:
maar duik wel alleen de kroeg in

Ik ook weleens, je raakt altijd wel in gesprek met iemand :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:51:
Sta er altijd voor open nieuwe mensen te leren kennen!

Ja ik ook, is helemaal niks mis mee dacht ik zo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet naar grote feesten, omdat er altijd wel iemand meewil:9 Naar de kroeg wel regelmatig, omdat ika ltijd 1 minuut van te voren beslis of ik er zin in heb of niet :9 Kom in deze omgeving genoeg bekenden tegen, dus vermaak me altijd wel B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:52:
Toch is t voor een meid weer anders denk ik!?toch minder veilig!

je komt altijd wel een paar bekenden tegen toch?
Waarschuw beheerder
vermaak me wel in me eentjuh ahah maar ga liever met vrienden weg :bier: maar het kan leuk zijn alleen op stap
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor! :D Meerdere malen! :yes: en ik heb avonden gehad om nooit meer te vergeten! :D Het stomme is met alleen uitgaan dat je dingen doet die je anders nooit doet omdat je altijd rekening moet houden met de rest van de groep.. En niets is heerlijker dan zelf bepalen van wat je gaat doen toch? :D
Waarschuw beheerder

Ik ga altijd alleen stappen en dat is (Y)
Kom altijd wel mensen tegen die ik op andere feesten ook al gezien/gesproken heb.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:48:
Doe ik zo vaak

:lol:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JPsyco @/" op dinsdag 30 mei 2006 om 21:36:
jep nix mis mee.

hoef je ook met niemand rekening te houden en je kan gaan waneer je wil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op dinsdag 30 mei 2006 om 22:34:
:lol:.

rot op, vlegel! B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 22:28:
Ja hoor! Meerdere malen! en ik heb avonden gehad om nooit meer te vergeten! Het stomme is met alleen uitgaan dat je dingen doet die je anders nooit doet omdat je altijd rekening moet houden met de rest van de groep.. En niets is heerlijker dan zelf bepalen van wat je gaat doen toch?

Ja dat is ook wel weer zo, ben ook niet verlegen ofzo maar ben dan toch wel een beetje bang dat ik me opdring!Ben een keer alleen gegaan maar ik was blij dat ik 2 uur later met bekenden had afgesproken, voelde me wel een beetje verloren!In een kroeg is t misschien anders maar een feest is zoveel groter!Misschien dat ik het er gewoon eens op waag!haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 22:55:
Misschien dat ik het er gewoon eens op waag!haha

Ja waarom niet, als je het niks vindt weet je het voor de volgende keer ;)
Waarschuw beheerder
ook welleens gedaan... was een top tijd!!!

alleen vaak moet je dan ook nog rijden dus das minder!!
Waarschuw beheerder
Nog nooit gedaan en zal nooit gebeuren ook :)

Waarschuw beheerder
dat is toch wel het laatste wat ik zou doen :/
Waarschuw beheerder
laatst een keer gedaan want was die dag via de telefoon verteld dat mevrouw niet meer wou langskomen om eens wat bij te praten, m.a.w. was gewoon weer single :(

Dus ik naar de Winkel van Sinkel waar welliswaar een vriendinntje vn me werkt (bij de deur) dus kende wel 1 persoon maar die was aan het werk!
Ik was dus in m'n upsie omdat me partymaatje uiteindelijk bleef plakken op de afstudeerborrel en ik dus dringend situatiegewijs behoefte had aan veel drank, harde beats en afleiding...

Nou ik ben ten eerste maar dom hard gaan zuipen, was erg gezellig om alleen tequila te zuipen trouwens, en een beetje heen en weer geslenterd aldaar.
Na een paar drankjes acclimatiseerde ik wat en vergat ik wat er die dag allemaal gebeurt was en heb ik leuke nacht gehad... aantal leuke nieuwe mensen ontmoet en er ook nog een telefoonnummer aan overgehousden... nou ja, ik was met me zatte kop eigenlijk van mening dat ze mijn nummer maar moest hebben haha, maar ze smste dirtect de volgende ochtend al dus had het bij het juiste end zeg maar!

Al met al best wel gelachen, zal nog wel paar keer gebeuren want ik denk zo; je bent niet alleen, je bent met al die andere mensen aan het feesten!

Waarschuw beheerder
Ben gewend met een grote groep te stappen, dus niks voor mij:no:

Of ik zou moeten weten dat er bekenden waren(Y)

Waarschuw beheerder
toch is t volgens mij wel een kick als je de volgende dag in de spiegel kijkt en denkt:"dat heb ik toch maar mooi gedurfd!"en als t dan nog gezellig is is t helamaal mooi meegenomen!

Waarschuw beheerder
donateur
wat een kick ja ..

wrom alleen gaan als je iedere week met vrienden kan gaan?
of met vriend / vriendin?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 01:10:
wrom alleen gaan als je iedere week met vrienden kan gaan?
of met vriend / vriendin?

Omdat je die dan wel moet hebben!

Waarschuw beheerder
donateur
liever niet
Waarschuw beheerder
een keer gedaan, na me eerste hardcore feest, maar ja kwam al best snel bekende tegen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:51:
haha, ik hou me aanbevolen!Sta er altijd voor open nieuwe mensen te leren kennen!

Inderdaad ik ook! Gezellig toch! Maar sowieso maak ik ook altijd snel contacten, ook wanneer ik niet alleen ga!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 10:42:
Inderdaad ik ook! Gezellig toch! Maar sowieso maak ik ook altijd snel contacten, ook wanneer ik niet alleen ga!

Ik ook maar ben toch altijd een beetje bang dat je opdringerig overkomt.Ga het zeker eens proberen en anders weet ik je te vinden hahaha!Misschien maak ik wel zoveel vrienden nu dat het er nooit van gaat komen.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ga vaak alleen stappen! meestal slaan we in groepsverband mensen in elkaar maar de laatste tijd ga ik steeds vaker alleen. Ik moet toch leren op mn eigen benen te staan vindt de goep. Gebruik bij deze vechtpartijen nu nog wel vaak wapens (messen, flessen, glazen, knuppels, pepperspray, riemen etc) maar in de toekomst moet ik toch proberen dit met mn handen op te lossen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 31 mei 2006 om 19:21:
Ga vaak alleen stappen! meestal slaan we in groepsverband mensen in elkaar maar de laatste tijd ga ik steeds vaker alleen. Ik moet toch leren op mn eigen benen te staan vindt de goep. Gebruik bij deze vechtpartijen nu nog wel vaak wapens (messen, flessen, glazen, knuppels, pepperspray, riemen etc) maar in de toekomst moet ik toch proberen dit met mn handen op te lossen.

Klinkt errug gezellig, de ideale avond stappen!Dat is juist DE reden om niet alleen te gaan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoezo niet? Ik moet gewoon leren om mn eigen benen te staan! Nu schop ik vaak iemand die anderen al bewusteloos hebben geslagen. Op een gegeven moment moet ik toch zelf de touwtjes in handen nemen waardoor anderen mijn positie weer kunnen overnemen. Lijkt me toch niet zo moeilijk om te begrijpen.

Waarschuw beheerder
wat jij wil!
Waarschuw beheerder
kan dat ja? alleen stappen .. kom altijd wel lui tegen
Waarschuw beheerder
donateur
altijd wel bekenden (y) :yes:

Waarschuw beheerder
Jazeker, gewoon doen :jaja:

Kan mij niks boeien als ik zin heb om op stap te gaan, ga ik :p

Is mijn weekend, laat ik niet verpesten door een paar saaie mensen :no:

Waarschuw beheerder
ik zorg altijd dat er bekende gezellige mensen zijn die ik ken of die met mij mee gaan.
ik ga echt niet in mn eentje ergens heen.

no fucking way

Waarschuw beheerder
ja hoor,ligt er wel aan waarheen.
je leert dan vanzelf wel weer mensen kennen:D

Waarschuw beheerder
donateur
moet wel,want me vrouw mag nie weten dat ik naar de hoeren ga
Waarschuw beheerder

Ga je met me mee in Eindhoven stappen??
Gaan we allebei alleen.... B)

Artiest Sjonny M
Waarschuw beheerder
ik ga altijd alleen stappen
kom altijd wel bekende tegen in de kroeg
en op mysteryland heb ik dat ook 1x gedaan
kwam op de heenweg al een grote groep bekende tegen dus ook weer vermaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 22:55:
Ja dat is ook wel weer zo, ben ook niet verlegen ofzo maar ben dan toch wel een beetje bang dat ik me opdring!Ben een keer alleen gegaan maar ik was blij dat ik 2 uur later met bekenden had afgesproken, voelde me wel een beetje verloren!In een kroeg is t misschien anders maar een feest is zoveel groter!Misschien dat ik het er gewoon eens op waag!haha

als je un keertje wult gaan meisie je weet me te vinden. lijkt me gezellig.:yes:

Waarschuw beheerder
nee ik ga nie in mn eentje stappen...zo'n type ben ik nie...dan verander ik mn plannen wel en ga een andere keer wel stappen...
Waarschuw beheerder
ja hoor heb ik ook best af en toe gedaan, als je gewoon voor de muziek komt.. :) en zoiezo kom je vaak genoeg bekenden of gewoon chille mensen tegen

Waarschuw beheerder
nee, ik zou niet alleen gaan stappen. Is ook nergens voor nodig bij mij,want ik ken zat mensen waarmee ik kan stappen. Wel ben ik alleen naar Zuid-Afrika gegaan voor 5 weken. Dat gaf idd een ontzettende kick. Ik wilde met aapjes gaan werken en heb dat dan ook echt in mijn upperdepup gedaan. Dat leek me nl het beste en ik heb zoveel leuke toffe gasten ontmoet daar. Nog steeds contact mee! Misschien een ideetje voor jou om naar het buitenland te gaan? Dan ontmoet je zeker leuke mensen en het is nog een spannende ervaring ook!!!
Waarschuw beheerder
Ohw kga wel es vaker alleen de stad in.. kom dan altijd wel meerdere kennisen tegen of ik lul gwoon met iemand die ik niet ken

Waarschuw beheerder
donateur
nee ben niet zo'n type haha. tenzij ik weet dat de rest er allemaal zit en het hier lekker in de buurt is! maar nog nooit gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:27:
Kan mij niks boeien als ik zin heb om op stap te gaan, ga ik

Is mijn weekend, laat ik niet verpesten door een paar saaie mensen

pcies!!
zo denk ik er dus ook over :yes:

Waarschuw beheerder
Zo vaak :-) zelfs naar lokaties waarvan ik op dat moment niet zeker weet of er bekenden gaan zijn.. Ik sta toch wel op de dansvloer :jaja: alleen of niet alleen!

En zoiezo is het prettiger om ergens alleen heen te gaan, want ik heb er echt een hekel aan als iemand continu achter me reet aan loopt.. wil gewoon door die hele tent heen lopen op me eigen gemakje en weggaan wanneer ik wil etc
Waarschuw beheerder
Ga altijd alleen stappen, alleen met m'n vrienden, maar die raak ik toch altijd kwijt tijdens t stappen, dus waarom niet alleen erheen gaan, zie je mekaar aan t einde misschien wel eenns voorbij sjouwen ofzo...Of je gaat gewoon lekker je eigen feestje bouwen, geen gezeik aan de kop dan, hahaha

Waarschuw beheerder
Bijna altijd :D
Kom daar wel mensen tegen die ik ken :D
Zowiezo vindt ik het irritant om in een groep te zitten want dan moet jeje steeds aanpassen als hun naar een andere lokatie willen...

Waarschuw beheerder
alleen als er bekenden binnen zijn; anders :no:
Waarschuw beheerder
No problemo :nee: Ben ook weleens alleen op vakantie geweest.... op deze manier leer je ook het snelst nieuwe mensen kennen! En kan je ook geen ruzie krijgen met degene waar je mee op vakantie bent. Werkte eerst ook in het buitenland en dan ga sowiezo sneller alleen op pad!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog nooit gedaan...
Zou het best wel eens willen proberen, maar ik ben wel heel onzeker in m'n eentje. Flink aan de drank dan maar!
Volgens mij komt het dan best goed. ;)

Waarschuw beheerder
nooit gedaan maar volgens mij is het makkelijk te doen:)

Waarschuw beheerder
donateur
hehe ja en ik vond ut nog relakst ook, je maakt immers ook sneller contacten met iemand dan dat je met een groepje staat

Waarschuw beheerder
Nog nooit gedaan... heb er ook een hekel aan om in mijn eentje te gaan... sta je daar zo lekker alleen... iedereen staat je aan omdat je alleen staat... neeh mij niet gezien... heb trouwens toch vrienden die van dezelfde muziek houden :P

Waarschuw beheerder
tuurlijk, als je naar een tent gaat waar sowieso altijd bekenden zitten ben je toch ook nooit alleen idd.. relaxed juist, geen zeurende mensen die eerder naar huis willen en waar jij dan weer rekening mee moet houden

Waarschuw beheerder
ja alleen uit gaan is nie zo erg je komt altijd wel mensen tegen die je kent van andere feestjes

Waarschuw beheerder
tuurluk wel..
als niemand mee wil moet je toch wat he:P
zijn genoeg andere bekenden in disco B)
Waarschuw beheerder
Eerst wel vaker, toen ging ik echt voor de muziek naar een feest. Zou er nu niet meer aan moeten denken :no:
Waarschuw beheerder
Tja,eigenlijk bijna nooit ; maar als het niet anders kan ga ik zekerw el in m`n 1 tje !! :yes:

Genoeg bekenden altijd,en anders maak je gewoon een praatje met iemand die je wel leuk/aardig lijkt :p

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 02:02:
Omdat je die dan wel moet hebben!

:aai: Ik wil best wel een x met je op stap hoor O:)

Waarschuw beheerder
Alleen Stappen???

Ja, natuurlijk :cheer: (bijna)Altijd :yes:

Leer je de meeste mensen kennen en kun je, gaan en staan waar je wilt. En geen gezeur van, waar was je :nosmile: gaan we nu naar huis :nosmile: .... Pffff echt geen zin in.

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Liever niet....
Waarschuw beheerder
ik ga meestal alleen ik zie wel wie er is.
als je met anderen gaat en hun willen weg ben jij meestal ook verplicht om te gaan en daar heb ik z'n hekel aan ik wil mijn eigen tijden bepalen.
Waarschuw beheerder
ga wel regelmatig ergens alleen naar toe,, maar dan weet ik wel dat ik daar wel iemand tegen zal komen die ik ken...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik vanavond maar weer eens de kroeg opzoek in mn 1tje :D

Maar moet dadelijk eerst nog ff werken tot half 10.
Daarna is het :bier: tijd ;p

Waarschuw beheerder
ga liever met iemand hoor!
we gaan eigenlijk ook altijd met n groep...
maar als er niemand zou gaan ofzo, wat me sterk lijk, dan ga je toch alleen en kom je daar wel weer bekende tegen:)
Waarschuw beheerder
nee nog nooit

Waarschuw beheerder
Nee, zou het ook niet zo snel doen. Volgens mij wordt je dan echt de hele avond aangekeken. Dat gevoel zou ik dan hebben denk ik.

Waarschuw beheerder
Ik heb dat nooit gedaan en zal dat ook zeker niet doen.
Als ik alleen zou moeten gaan dan ga ik wel niet.
Waarschuw beheerder
:no:
Misschien alleen nog als ik daar mensen ken waarvan ik weet dat ze er zijn of dat ik daar met hun heb afgesproken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ga dadelijk weer alleen die kant op, en dan kom ik anderhalf uur later mn neefje wel weer ergens tegen :D
Waarschuw beheerder

nee:/, dan zou ik toch gewoon meegaan met vrienden met een andere muziek smaak!

Waarschuw beheerder
hier in nl niet...ben een weekje alleen op vakantie geweest en toen ging ik naar een tent waar ik wel eerder die zomer was geweest...dus dan ga ik gewoon :)

en na 2 avonden zie je steeds dezelfde mensen en ga je daar maar tegen lullen :)
Waarschuw beheerder
donateur

:jaja:
Als er een goed feest is maar niemand wil mee...pech voor hen. Je bent nooit alleen op een feest. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:27:
Jazeker, gewoon doen :jaja:

Kan mij niks boeien als ik zin heb om op stap te gaan, ga ik :p

Is mijn weekend, laat ik niet verpesten door een paar saaie mensen :no:

:jaja:

Waarschuw beheerder
nee ben nooit alleen geweest,wel dat er niemand mee heen kon en dat ik daar met ze afsprak. maar verder niet alleen

Waarschuw beheerder
jupz meerdere keren
Relaxt hooor... soms
Je leert toch altijd mensen kennen

Waarschuw beheerder
donateur
Ja! Ben vaker in mn eentje gaan stappen.. als iedereen vroeg wil slapen en jij niet dan moet je wel alleen gaan stappen;) Je leert dan idd snel nieuwe mensen kennen. Met sommigen heb ik nog jaren contact gehad en nog wel zo nu en dan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog nooit, Ik sta niet eens zonder buddies in de rij.
Artiest {SHOWLIST artist 42614, 14304}
Waarschuw beheerder
voor dat ik een relatie had vaak genoeg
nu ook nog wel
kom meestal ergens wel bekenden tegen
van niemand afhankelijk
gaan en staan waar je maar wilt
heerlijk op zn tijd

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond weer alleen op pad :D

Eerst als de bliksem naar huis om 11 uur, dan wat bier drinken thuis en dan op naar de kroeg ;)

Werkzaam bij M.I.C. events
Waarschuw beheerder
ja hoor geen probleem
ik kom meestal wel een bekende weer tegen
Waarschuw beheerder
nog nooit gedaan...
Waarschuw beheerder
In Venlo deed ik dat best vaak. Had dan vaak geen zin in afspraken en dan besliste ik op 't laatste moment dat ik toch nog op stap ging.

Maar dan wist ik wel bijna zeker dat ik bekenden tegen zou komen. Dan liep ik eerst een paar rondjes door de stad, kijken waar de leukste mensen waren en dan ging ik daarheen.

Naar feesten ook wel vaker gedaan, maar dan had ik wel binnen met iemand afgesproken. Ga geen uur reizen om in m'n eentje te staan natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
1 x gedaan, zwaar (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel :jaja: het was niet dat, wel trots op m'n eigen (y)

het is nog altijd beter dan thuis zitten als je weet dat er een leuk feest bezig is :/
nu spreek ik meestal met pf-peeps af, maar er zullen nog wel enkele feesten zijn waar ik alleen naartoe zal moeten gaan :s

Waarschuw beheerder
Er is bijna altijd wel iemand die ik ken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was weer gezellig :D

Genoeg mensen tegengekomen en genoeg :bier: gehad (Y)
Waarschuw beheerder
nee ga nooit alleen weg..

neem er altijd wel een paar mee..

is gezelliger.:D
Waarschuw beheerder
nee ik zou niet zo snel alleen gaan stappen is niet gezellig en er gaan zo ie zo altijd wel mensen mee en maken we er een mooi zooitje van he chris ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 17 december 2006 om 21:37:
nee ik zou niet zo snel alleen gaan stappen is niet gezellig en er gaan zo ie zo altijd wel mensen mee en maken we er een mooi zooitje van he chris

hahhaha teringwijf..:D

behalve gister jammer dat ik er nie bij was joodje..:S
Waarschuw beheerder
ja je had ook gewoon mee moeten gaan wijfie je hebt echt weer wat gemist een grote bende was het weer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 17 december 2006 om 21:48:
ja je had ook gewoon mee moeten gaan wijfie je hebt echt weer wat gemist een grote bende was het weer

ja maar ja dat kon ik nie ruiken..

maar de 30ste ga ik mee.:D

dat laat ik nie gaan..:D:P
Waarschuw beheerder
nee je hoeft ook nie te ruiken :P ik had het nog zo gezegt ga nou meeeeeeeee maar nee hoor mevrouw is weer eigenwijk :P
ja de 30ste MOET je mee anders kom ik je halen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 17 december 2006 om 21:55:
nee je hoeft ook nie te ruiken ik had het nog zo gezegt ga nou meeeeeeeee maar nee hoor mevrouw is weer eigenwijk
ja de 30ste MOET je mee anders kom ik je halen

o dus ik hoefde nie te ruiken..

nee maar jij zei loco of city of het stek due je had 3 keuzes en toen op het laatste moment was het city..:S

ahahahhaha mevrouw hoort haar joh..:D:P

ja de 30ste ga ik mee..

als jullie tenminste gaan..
Waarschuw beheerder
ja maar ja ik zei nog tegen jou het word city :P dus je had gewoon nie naar loco moeten gaan maar naar city moeten rijden :P
en ja ik ga het in de groep goeien over de 30ste maar komt vast goed denk en anders word het loco :P whahahaha ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 17 december 2006 om 22:08:
ja maar ja ik zei nog tegen jou het word city dus je had gewoon nie naar loco moeten gaan maar naar city moeten rijden
en ja ik ga het in de groep goeien over de 30ste maar komt vast goed denk en anders word het loco whahahaha

nou we zien het wel wat het wordt...

zometeen wordt het niks..:S

maaar ga zeker nie naar de boerderij..:S
Waarschuw beheerder
whahaha de boerderij wat een giller :lol:
maar we gaan zo ie zo wel weg hoor de 30ste des noods gaan we samen wahahahahaha weg ga ik zo ie zo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 17 december 2006 om 22:14:
whahaha de boerderij wat een giller
maar we gaan zo ie zo wel weg hoor de 30ste des noods gaan we samen wahahahahaha weg ga ik zo ie zo

nou de rest krijgen we ook me hoor..

dat is wel zo gezelli toch..:D:yes:
Waarschuw beheerder
ohja wel hoor dat komt echt wel goed maken ze gewoon even gek maar ja die avond erna is het ook oud en nieuw he dus ja je weet hoe ze kunnen reageren :p maar we halen ze gewoon even over :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 17 december 2006 om 22:19:
ohja wel hoor dat komt echt wel goed maken ze gewoon even gek maar ja die avond erna is het ook oud en nieuw he dus ja je weet hoe ze kunnen reageren maar we halen ze gewoon even over

dan zeggen we gewoon we vieren het 2 dagen..:D

joh komt best goed en met de vakantie helemaal..:D:P

dat wordt een zooitje..:D:P
Waarschuw beheerder
hahahaha gaat helemaal goed komen gaan er een mooi zooitje van maken :P
he ik spreek je morgen :kusje:
Waarschuw beheerder
Ben nog nooit alleen wezen stappen en ben t ook niet van plan ook. Maak altijd makkelijk een praatje met anderen maar alleen stappen en dan daar mensen ontmoeten is niet mijn ding. Tenzij ik ergens heen zou gaan en ik zou 100% zeker weten dat er vrienden van mij zijn, dan vind ik het nog wat anders.

Waarschuw beheerder
wel eens alleen naar een feest toegegaan om daar
vervolgens vrienden te zien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op zondag 17 december 2006 om 22:29:
hahahaha gaat helemaal goed komen gaan er een mooi zooitje van maken
he ik spreek je morgen

ja dat denk ik wel dat het goed komt ja..:D:P

hahaahahahahha
Waarschuw beheerder
verrot waar van dan????? van het gezellige stappen zaterdag ;) ja gaat lkkr hoor hard aan het werk weer he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 13:30:
verrot waar van dan????? van het gezellige stappen zaterdag ja gaat lkkr hoor hard aan het werk weer he

van vrijdag en zaterdag..:S

moest nog ff werken zaterdag..:S

nou ws niks aan zaterdag..:S

hard aan het werk..:D

vandaar op internet..:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 18 december 2006 om 13:32:
van vrijdag en zaterdag

ja ok dat is ook zo maar je bent een bikkel toch ;) en je kan elke dag uitslapen!!!!!!

hahaha ja altijd hard aan het werk he ;) jwt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 13:37:
ja ok dat is ook zo maar je bent een bikkel toch en je kan elke dag uitslapen!!!!!!

hahaha ja altijd hard aan het werk he jwt

ja elke dag uitslapen..:P:D

ik moet morgen naar me werk toe trouwesn hij had me gebeld vanmiddag..:D:S

dus ben benieuwd wat ie zegt..

jij en hard werken..:D:P
Waarschuw beheerder
naar je werk toe???????/ wat dan?? heb je een gesprek????? nou ben ook benieuwd hoelaat moet je?? laat je het me wel even weten dan??

ja ik werk altijd heel erg hard :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 13:54:
naar je werk toe???????/ wat dan?? heb je een gesprek????? nou ben ook benieuwd hoelaat moet je?? laat je het me wel even weten dan??

ja ik werk altijd heel erg hard

hahha ja hij belde vanmiddag..:S

en of ik daar heen wou komen morgen om half 11..:S

ahahaha ja ik laat je het wel weten hoor..:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het niet zo snel doen.
Maar zou eigenlijk best wel kunnen.
Altijd en overal waar we naar toe gaan ga ik altijd wel ff alleen rondje lopen en wordt je altijd wel aangesproken door mensen.
En de vraag is eigenlijk nooit of ik alleen ben.
Maar vermaak me toch prima en soms zie ik me vrienden hele avond niet meer terug tot het einde van de avond.
Maar soms als het wat minder gezellig is, is het toch altijd ook weer fijn om gezellig bij je vrienden te kunnen terug komen en daar dom mee te ouwehoeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op maandag 18 december 2006 om 13:59:
hahha ja hij belde vanmiddag..

en of ik daar heen wou komen morgen om half 11..

ahahaha ja ik laat je het wel weten hoor

oh nou lkkr dan :S beetje raar of niet dan???
Waarschuw beheerder
Vroeger ging ik wel eens alleen stappen.
In het begin voelde ik me wat ongemakkelijk.
Ik vind het wel leuk omdat je snel mensen ontmoet.
Ik raakte meestal zo aan de praat.

Waarschuw beheerder
Is wel gemakkelijk.
geen rijen bij de bar.
WC is nog steeds schoon
Enigste die plaatjes aan kan vragen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is Exclusive wel wat voor je :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 18:17:
maakt niet uit je heb wel weer even werk

ja dat is waar maar ik weet nie wanneer ik bericht krijg van het ziekenhuis...

maar dit heeft niks met de topic te maken..

Waarschuw beheerder

Liever niet, maar als het moet zou ik best alleen weggaan, maar dan wel naar een locatie waar de kans groot is dat je bekenden tegenkomt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 20:14:
maakt niet uit :P

Nee, precies :P
Waarschuw beheerder
ik ga meestal tegenwoordig met dat mens hierboven weg..:D:P

en het is altijd gezelli..:D:cheer:
Waarschuw beheerder
whahaha wat nou mens beetje minder tegen mij he :P :[

en het is zeker weten altijd gezellie whahaha :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 22:08:
whahaha wat nou mens beetje minder tegen mij he

en het is zeker weten altijd gezellie whahaha

hahaha jwt wie het zegt :]

ja dat is het zeker ja..:D:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 22:08:
whahaha wat nou mens beetje minder tegen mij he

en het is zeker weten altijd gezellie whahaha

jwt wie het zegt..:]

en het si altijd wel gezelli ja..:D:P
Waarschuw beheerder
hahahaha ja dat zo ie zo we maken er een mooie bende van :P
moeten we maar snel weer een keer doen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 22:20:
hahahaha ja dat zo ie zo we maken er een mooie bende van
moeten we maar snel weer een keer doen

ja wanneer gaan we weer dan?????

zeg het maar????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op maandag 18 december 2006 om 22:33:
de 30ste muts dat weet je toch wel bijna oud en nieuw

ja dat is waar..:D

hopen dat ie andere ook allemaal mee gaan..:D
Waarschuw beheerder

Hmm nee.. Tenzij ik ergens dan af zou spreken met andere bekenden, en alleen heen gaan. Zou niet alleen gaan stappen. Ook al kom je bekenden tegen. Dan hang je daar steeds bij en zo :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 08:33:
ja dat is waar..

hopen dat ie andere ook allemaal mee gaan

ja dat hoop ik ook maar dat zal best wel hoor ;) hoe was het op je werk??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 12:31:
ja dat hoop ik ook maar dat zal best wel hoor hoe was het op je werk??

we sleuren ze mee..:D

ja me contract werdt nie verlengt..

heb nog een kerstpakket gehad en een kerstkaart met daar nog 100 euro in..
Waarschuw beheerder
oh dat is mooi klote dan :S

maar toch netjes dat je een kerstpakket gehad heb en die 100 euro is helemaal lkkr :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 12:59:
oh dat is mooi klote dan

maar toch netjes dat je een kerstpakket gehad heb en die 100 euro is helemaal lkkr

ja zeker en me geld was ook gestoort..:D:P
Waarschuw beheerder
hahahaha mooi toch nu hoef je er niet meer naar toe?? ben trouwens vrij met de kerst :P alleen woensdag om 9 uur al beginnen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 13:19:
hahahaha mooi toch nu hoef je er niet meer naar toe?? ben trouwens vrij met de kerst alleen woensdag om 9 uur al beginnen

ja dat is waar maar ik moet wel ander werk hebben..:S

o dat si wel beter lekker vrij..

alleen minder voor woensdag..:S

ga je nog wel mee dan dinsdag avond???
Waarschuw beheerder
ja ik ga wel mee hoor alleen ik blijf niet tot het einde ;)
Waarschuw beheerder

Nee, lijkt me geen flikker aan ook al kom je zoveel bekenden tegen. Met vrienden is stappen toch gezelliger :). Gelukkig heb ik genoeg vrienden die altijd wel mee willen stappen dus :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 14:38:
ja ik ga wel mee hoor alleen ik blijf niet tot het einde

waarom nie???

de vorige keer zei je nog dat je door zou gaan tot het einde..
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wel ns in mn uppie ergens heen gegaan en dat ik daar bekende tege kwam, wist wel van te vore dat ze ook ginge
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op dinsdag 19 december 2006 om 16:20:
ik ben wel ns in mn uppie ergens heen gegaan en dat ik daar bekende tege kwam, wist wel van te vore dat ze ook ginge

dan zou ik het nog nie doen..

dan moet je er alleen heen ook weer zo saai onderweg..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 16:27:
dan moet je er alleen heen ook weer zo saai onderweg

hehe valt wel mee, feest was in utreg en daar was ik al, had ff gepoold met n vriend.
reis alleen duurde ong. 3 minuten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op dinsdag 19 december 2006 om 16:35:
hehe valt wel mee, feest was in utreg en daar was ik al, had ff gepoold met n vriend.
reis alleen duurde ong. 3 minuten

dan valt het wel mee ja..

was het toevallig thunderdome??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 16:19:
waarom nie???

de vorige keer zei je nog dat je door zou gaan tot het einde..

omdat ik de volgende dag om 9 uur weer moet beginnen dat ga ik echt nie trekken hoor en donderdag al om half 9 omdat ik geruild heb voor dat feest van donderdagavond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 17:04:
omdat ik de volgende dag om 9 uur weer moet beginnen dat ga ik echt nie trekken hoor en donderdag al om half 9 omdat ik geruild heb voor dat feest van donderdagavond

o zo op die fiets..

gaat guido ook mee dan???
Waarschuw beheerder
ik weet nog niet of hij mee gaat hij had er weinig zin in volgens mij maar ik zie het wel wacht wel af
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: ikke :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 17:09:
ik weet nog niet of hij mee gaat hij had er weinig zin in volgens mij maar ik zie het wel wacht wel af

ja ik weet hte ook nie natuurlijk..

maar angela gaat ook mee:D
Waarschuw beheerder
oh ok gezellig :D maar dat van guido hoor je nog wel even ;) ik ga even roken ik zie je zo wel :D :P
Waarschuw beheerder
ja dat is goed joh dat hoor ik wel ff van jou..

ja ben ongeveer half 7 bij jou op je werk.. tot zo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van n0nnuz O:) op dinsdag 19 december 2006 om 15:01:
Uitspraak van !Honeybee! op dinsdag 30 mei 2006 om 21:34:

Dan ga je toch gewoon met wat kennissen mee? Leer je die miss ook nog beter kennen :p
Waarschuw beheerder
ik ga wel es in mijn eentje stappen.
altijd leuk!!
je komt vanzelf vrienden tegen of leert nieuwe mensen kennen toch.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: chrissie :cheer: op dinsdag 19 december 2006 om 16:38:
was het toevallig thunderdome??

nee SuperSonic in de poema:bounce:
Uitspraak van <Nijn> op woensdag 20 december 2006 om 00:15:
je komt vanzelf vrienden tegen of leert nieuwe mensen kennen toch.

ja precies, dr zijn leuke mensen genoeg haha, maar liver ga ik wel met 1goede vriend, das to wel relext

Waarschuw beheerder
donateur

uh ja is me ook al aantal keer oevrkomen en eerlijk gezegd heb ik nog lol ook.. meestal kom je ook wel bekende tegen of je leert weer nieuwe peepz kennen (y)

Waarschuw beheerder
joa..
maar das alweer 1.5 jaar geleden als geen 2 jaar
Waarschuw beheerder
heb het wel eens gedaan alleen op stap
je komt altijd wel bekende tegen