Relatie net uit,zin om te stappen, weinig echte gezellige vrienden en degene die je hebt hebben niet dezelfde muzieksmaak.Zou je in je eentje gaan stappen?
!Honeybee! 4 vrienden
Naam: Moniek(maar dan op zijn Frans)
MSN: sweetmo@hotmail.com
Beroep: Serveerster
Leeftijd: 24
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: nee
gaat dit over jou??
jep nix mis mee.
hoef je ook met niemand rekening te houden en je kan gaan waneer je wil
maar duik wel alleen de kroeg in
Sta er altijd voor open nieuwe mensen te leren kennen!
jep nix mis mee.
hoef je ook met niemand rekening te houden en je kan gaan waneer je wil
Ja hoor! Meerdere malen! en ik heb avonden gehad om nooit meer te vergeten! Het stomme is met alleen uitgaan dat je dingen doet die je anders nooit doet omdat je altijd rekening moet houden met de rest van de groep.. En niets is heerlijker dan zelf bepalen van wat je gaat doen toch?
Inderdaad ik ook! Gezellig toch! Maar sowieso maak ik ook altijd snel contacten, ook wanneer ik niet alleen ga!
Ga vaak alleen stappen! meestal slaan we in groepsverband mensen in elkaar maar de laatste tijd ga ik steeds vaker alleen. Ik moet toch leren op mn eigen benen te staan vindt de goep. Gebruik bij deze vechtpartijen nu nog wel vaak wapens (messen, flessen, glazen, knuppels, pepperspray, riemen etc) maar in de toekomst moet ik toch proberen dit met mn handen op te lossen.
Ja dat is ook wel weer zo, ben ook niet verlegen ofzo maar ben dan toch wel een beetje bang dat ik me opdring!Ben een keer alleen gegaan maar ik was blij dat ik 2 uur later met bekenden had afgesproken, voelde me wel een beetje verloren!In een kroeg is t misschien anders maar een feest is zoveel groter!Misschien dat ik het er gewoon eens op waag!haha
Omdat je die dan wel moet hebben!
nee je hoeft ook nie te ruiken ik had het nog zo gezegt ga nou meeeeeeeee maar nee hoor mevrouw is weer eigenwijk
ja de 30ste MOET je mee anders kom ik je halen
ja maar ja ik zei nog tegen jou het word city dus je had gewoon nie naar loco moeten gaan maar naar city moeten rijden
en ja ik ga het in de groep goeien over de 30ste maar komt vast goed denk en anders word het loco whahahaha
ohja wel hoor dat komt echt wel goed maken ze gewoon even gek maar ja die avond erna is het ook oud en nieuw he dus ja je weet hoe ze kunnen reageren maar we halen ze gewoon even over
ja ok dat is ook zo maar je bent een bikkel toch en je kan elke dag uitslapen!!!!!!
hahaha ja altijd hard aan het werk he jwt
naar je werk toe???????/ wat dan?? heb je een gesprek????? nou ben ook benieuwd hoelaat moet je?? laat je het me wel even weten dan??
ja ik werk altijd heel erg hard
Relatie net uit,zin om te stappen, weinig echte gezellige vrienden en degene die je hebt hebben niet dezelfde muzieksmaak.Zou je in je eentje gaan stappen?
hahahaha mooi toch nu hoef je er niet meer naar toe?? ben trouwens vrij met de kerst alleen woensdag om 9 uur al beginnen
waarom nie???
de vorige keer zei je nog dat je door zou gaan tot het einde..
Uitspraak van !Honeybee! op dinsdag 30 mei 2006 om 21:34:
was het toevallig thunderdome??
je komt vanzelf vrienden tegen of leert nieuwe mensen kennen toch.