Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
of we je wel willen wi
wordt inderdaad gekker hier..........
hahahahaha prachtig !!
idd ik ben grappig en eerlijk, en heb slechts een vijand, Mijzelf en de meeste met ruggegraat zijn zo! the bigger & balder topic rougher and tougher en dan is ruzie niet leuk en kent alleen verliezers en wens ik niemand dood te maken in dit leven. En niemand maakt mij dood. en ik stop niet bij dood en vrees nix of niemand en zo makkelijk kom ik niet van jullie af, en jullie niet van mij. allright!
peace and love ya brother the way you love yourself.
get a life..
Uitspraak van G-game op maandag 29 mei 2006 om 22:26:
Nou ik zit er over te denken, de verliezers nog dmv een wet pussy contest nog kans te laten maken op de 2 e prijs.
Weet de begeleiding van je kliniek wel dat je op internet zit?
dat is gelukkig niet weg gelegd om dat hiero in deze wereld te vinden met vuil in de modder en I somethimes get so fucking moe van iedereen die mij naarbeneden denkt te lullen, liegen of tegenwerken zoals instanties.
want ik ben gewoon flex tegenstrijdig en controversieel en geen schaapje of kuddedier! en is fout niet goed te praten. En Basta!
Ik vind de reacties leuker dan jou 'grap'
troostprijs voor jou!
wel zelf afhalen!
Weet de begeleiding van je kliniek wel dat je op internet zit?
ik altijd mijn vibo boven jou kiezen!!!
ik tot mijn 15 e jaar alleen maar gestreden en gevochten en vernield en ge ettert heb omdat mijn goed heid eerst werd aan gezien voor zwak! en nu is het zo, dat ik zo braaf en heel rustig bent en andere mij dan druk vinden en denken dat ik mij niet kan beheersen hahaha gek he!
idd ik ben grappig en eerlijk
beetje zeker van jezelf zijn kan wel maar dit is gewoon ziekelijk jezelf aanbidden..
ondertussen al een winnaar bekend
zeker als in je eigen stad echt iedereen je uitkotst
mensen lachen niet om je,,... maar ze lachen je uit
heb nog bijna nooit iets uit jou topics gelezen wat waar is, maar dat je vroeger een eikel was, weet ik wel
ook geen geld voor benzine, en geen rijbewijs
troostprijs voor jezelf
Niemand wil die knoest
hahahahaha prachtig !!
get a life..
wapens kopen iemand?
toch maar naar de hoeren???
t schiet niet echt op he,
niemand wil je winnen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 23:03:als je niet snel je commentaar verwijdert trap ik je echt dit keer jij moet maar is gaan voelen pismannetje!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 11:26:jij haald die link weg en laat mij met rust!
Een pak rammel heb je al verdient, en anders blijf je doorgaan en dat
nooit!
Link weg jij weg! anders jouw feesie eikel!
Ik ben t zat! en meen t! niet luisteren dan voelen en dat zal t wel worden. so be it!
waar maak jij je nou zo druk om???
waar maak jij je nou zo druk om???
over kapsones gesproken...
beetje zeker van jezelf zijn
666