tjah zow he!
toen ik in italie was, echt alle vrouwen liepen daar hakken.
Dan is het niet meer leuk want dan wordt ik dus helemaal gek
Dat betekent ook bij mij met een neurotisch stel ogen die hakken aanschouwen op straat. En ik kan maar niet m'n ogen er vanaf houden.
(heb het al van jongs af aan....)
ik heb ook vanaf kleins af aan.
Hoewel ik soms wel denk dat het toch nog wel een "probleempje" is.
Een vrouw zonder hakken vind ik bijna niet meer aantrekkelijk. Eerste waar ik naartoe kijk is naar beneden.
En als ik in contact kom met een kanppe dame op sportschoenen dan gaat het gesprek wel snel over of ze hakken in de kast heeft staan
Zo niet, dan is verhaal bijna over. Zo kom ik dus niet zo snel de ware tegen als k snel af kap.
Herkennen jullie dit hier ook? Of ben ik de enige
Herkennen jullie dit hier ook?
Of ben ik de enige
Er is niets geilers als een meisje op air max
ik zal eens een AnoniemeHakkenfreaksHulpgroep op gaan richten....
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ook ik kijk altijd eerst naar beneden, spot ik daar mooie hakken dan kijk ik vervolgens nog ff omhoog. Heb ook de eerste maanden m'n huidige vriendin overladen met hoge hakken. Ze vroeg na het 6e paar of ik soms iets had met hakken....
Duh,wat is dat ..een fetish?Zoek eens op Youtube naar Stilettoaddict...you catch my drift?¿
En daar kom je nu pas mee aankakken?!
Damn..ik was aan 't kwijlen ja
jawel hoor,maar in het kadur van du anominitijt doen ik tog nog eve tsjekken
wahaa zo erg?
Ongelovelijk dat er zoveel kerels waren die op hogere hakken liepen dan ik ooit zou kunnen
M'n schoentjes..maatje 35 en toch nog iets te groot
Die met die stippeltjes zijn echt leuk
die zijn leuk zeg waar heb je die vandaan?
Ik ga een keer met je mee
een echt fetish feest
ik heb een latex outfit gehaald vorig jaar voor bitch, ging het ineens niet door
queensday erotic vibe..mmz, ik laat het je nog ff weten
lol! en de motion-pics zijn scherp...
.Je stond zeker te trillen van opwinding..(zou ik ook doen