Partyflock

Forumonderwerp · 876751
8 volgers · 370799x bekeken
Waarschuw beheerder
Een tijdje terug bestond er een officieel hakkentopic maar die hebben ze toen verwijderd. Hiermee verklaar ik dit nu het nieuwe hakkentopic.
Aan de dames van PF: Geef jullie mening over hoge hakken :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 20:13:
hahah hakattack dus

Jah maar mijn kuitspieren aan de rechterkant waren er niet zo blij mee :S.. D8 na bodycombat en jam er geen last van te hebben. Maar ja :S t was toch anders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon zeer goed maakt je vrouwelijk, maar niet als je al erg lang bent vin ik persoonlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 17:56:
gewoon zeer goed maakt je vrouwelijk, maar niet als je al erg lang bent vin ik persoonlijk...

Tis het toppunt van vrouwleijkheid!! ;) Hoe lang ben jij dan Qtie??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CoolJules(v) op donderdag 14 september 2006 om 17:10:
Ik ben er vandaag voorbij gelopen en heb ze gepast.
ik denk dat ik morgen terug ga om ze te kopen.

Zeer goed, en dan een plaatje maken en op pf gooien (y)

Waarschuw beheerder
nogsteeds mijn favoriet (toch maar eens gaan aanschaffen..)

[img width=554 height=554 cacheid=000ce61800251b5e38ffe0cd1a01925d7c]http://www.pleaserusa.com/pic/CEN701IC.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 07:54:
Heb je mijn PB gehad eigelijk??

Antwoord verstuurd.

zijn er mensen hier die ook echt een highheelfetisch hebben of vinden jullie het alleen maar erg mooi?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MissDominate op donderdag 14 september 2006 om 19:32:
zijn er mensen hier die ook echt een highheelfetisch hebben of vinden jullie het alleen maar erg mooi?

Ik heb nu nog maar tegen de 75 paar schoenen. denk dat 60% hakken zijn. Kan nergens afstand van doen en een groot gedeelte staat op zolder :p

Het is bij mij een fetish. Zo heb ik dat ook met corsetten en latex kleding :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op woensdag 13 september 2006 om 21:31:
Als er trouwens mensen zijn die 'goedkoop' schoenen willen.

www.pleaserusa.com

Ik kan alles van hun leveren. Het zal ink. + de verzendkosten (natuurlijk gedeeld door het aantal schoenen) zijn.

Omdat alles op non-actief staat mag ik wel dingen verkopen maar mag geen winst maken Ik kan alleen nu nog niets terug nemen hier door. Als je iets wilt weten over hoe de schoen valt kan je dat wel vragen.

Als je wat ziet stuur dan maar een PB. Is wat makkelijker antwoorden!

Nog maar een keer!

Waarschuw beheerder

Bij mij kun je het wel een fetish noemen, heb ik ook bij panty's/nylons, het maakt een vrouw gewoon echt top!!
Corsetten en latexkleding vind ik ook wel mooi Sheryl! ;)
Waarschuw beheerder
zijn er mensen hier die ook echt een highheelfetisch hebben of vinden jullie het alleen maar erg mooi

ik zeg niks, mensen weten het wel :p

[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/714544.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 20:09:
Bij mij kun je het wel een fetish noemen, heb ik ook bij panty's/nylons, het maakt een vrouw gewoon echt top!!
Corsetten en latexkleding vind ik ook wel mooi Sheryl

ga jij ooit wel eens naar feesten? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sheryl op donderdag 14 september 2006 om 19:40:
www.pleaserusa.com

kan je beter naar www.howcool.com kijke, daar staan ook alle pleaser shoes :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 20:22:
ga jij ooit wel eens naar feesten?

Naar fetishfeesten ben ik nog niet geweest, als je dat bedoelt.. maar zou dat wel eens keer willen meemaken!! ;) Jij wel??
Waarschuw beheerder
Je zou eens moeten gaan jonge :jaja:

crazyland 14 oktober. Daar kan je je lol op :jaja:
en in november B.I.T.C.H latex fetish feest. Dat is pas echt :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 20:26:
kan je beter naar www.howcool.com kijke, daar staan ook alle pleaser shoes

Ja dat kan wel. Maar hun halen het ook weer hier vandaan www.pleaserusa.com

Alleen de verzendkosten vanuit amerika zijn zo tering hoog. Dus vandaar :) als 5 mensen mee zouden doen, of er 5 paar besteld worden deel je de verzendkosten ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sounds cool! Weet je er ook geen in België??
Waarschuw beheerder
klopt, howcool is gewoon een verzamelsite

maar beste blijft

http://schoenen-hogehakken.pagina.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 20:36:
klopt, howcool is gewoon een verzamelsite

maar beste blijft

http://schoenen-hogehakken.pagina.nl

Bij mince.nl hebben ze dollar tekens in de ogen :|

Die zijn echt achtelijk duur!
Waarschuw beheerder
klopt ja. Moet je niet naar kijken. achterlijk site
Zoek en gij zult vinden voor een betaalbare prijs.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 20:35:
Sounds cool! Weet je er ook geen in België??

Belgie heb je ze ook, weet alleen niet zo een twee drie een feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 20:46:
klopt ja. Moet je niet naar kijken. achterlijk site
Zoek en gij zult vinden voor een betaalbare prijs.

Neuh hoor, heb zelf een tijdelijk-uit-de-lucht-online-winkel :)

Dus ik weet wat alle prijzen zijn :)
Waarschuw beheerder
beverwijkse bazaar zit ook een winkeltje. Erg, erg goedkoop. Allen zu de kwaliteit niet weten. Want dat lijkt me ook hel belangrijk.
Waarschuw beheerder
Natuurkundigen helpen vrouwen de juiste hakhoogte bepalen, met een echte formule.

“Stel u heeft schoenmaat 39, u bent dol op hoge hakken, u heeft zeker vijf jaar 'hakervaring' en u heeft net een paar Manolo Blahniks aangeschaft, dan kunt u -als u tenminste niet heeft gedronken- met een hakhoogte van 12,5 cm prima uit de voeten. Maar bedenk wel: na zes drankjes is uw toegestane hakhoogte nog maar twee centimeter.

Deze informatie heeft u te danken aan britse natuurkundigen. Zij hebben afgelopen maand een formule ontwikkeld waarmee vrouwen kunnen berekenen wat hun maximale hakhoogte is. De formule gaat onder meer uit van de schoenmaat en geeft aan wat de maximumhoogte is van de hakken die een vrouw kan dragen zonder pijn te lijden of voorover te vallen. Volgens dr. Paul Stevenson van de universiteit van Surrey ziet de formule er op het eerste gezicht misschien wat bedreigend uit. "Maar hij is eigenlijk heel een voudig, hij is gebaseerd op dingen die je op school hebt geleerd, waarvan je nooit gedacht had dat je ze nog een keer in het echte leven zou gebruiken, in dit geval de stelling van Pythagoras De formule luidt: H = Q x (12+3S/8)

Daarbij is

H de maximale hakhoogte in cm Sde Britse schoenmaat, een getal dat voor vrouwen ongeveer tussen de 3 ( maat 36 en de 7 (maat 40)
Q, tenslotte, een ingewikkelde, samengestelde factor die voor allerlei psychologische en sociologische variabelen moet corrigeren. Dr. Stevenson en zijn team hebben de factor Q als volgt gedefinieerd: Q = p x (j + 9) x L (t+1)x(A+1)x(j+10)x(L+€ 30) De betekenis van de variabelen is:
p is de mate van waarschijnlijkheid (tussen 0 en 1) dat je het dragen van hoge hakken aantrekkelijk vindt. 1 is jahaaa en o is: hou het bij je pantoffels. Als je gruwt van hoge hakken, slaat het nergens op om ze aan te trekken.
J is het aantal jaar ervaring dat je hebt in het dragen van hoge hakkken. Naarmate je vaardiger wordt, kun je een hogere hak dragen. Beginnelingen moeten het rustiger aan doen.
L is de prijs van de schoen. Als een schoen erg duur is, kun je een hogere hak verdragen.
T is de tijd, iin maanden, die verstreken is sinds de schoen het toppunt van modieus was ( op t=0 is de schoen op dit moment helemaal in). Wie mooi wil zijn moet pijn lijden en als de schoenen een enorme hit zijn, moet je bereid zijn om een beetje pijn te verdragen.
A is het aantal geconsumeerde eenheden alcohol. Als je van plan bent om te gaan drinken, moet je jezelf wat extra speelruimte geven in het geval je coordinatie minder wordt

(Bron: NRC Handelsblad, institute of physics Londen, www.pshysics.org) & www.luuks.nl

ff tenzijde :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 21:03:
Natuurkundigen helpen vrouwen de juiste hakhoogte bepalen, met een echte formule.

“Stel u heeft schoenmaat 39, u bent dol op hoge hakken, u heeft zeker vijf jaar 'hakervaring' en u heeft net een paar Manolo Blahniks aangeschaft, dan kunt u -als u tenminste niet heeft gedronken- met een hakhoogte van 12,5 cm prima uit de voeten. Maar bedenk wel: na zes drankjes is uw toegestane hakhoogte nog maar twee centimeter.

Deze informatie heeft u te danken aan britse natuurkundigen. Zij hebben afgelopen maand een formule ontwikkeld waarmee vrouwen kunnen berekenen wat hun maximale hakhoogte is. De formule gaat onder meer uit van de schoenmaat en geeft aan wat de maximumhoogte is van de hakken die een vrouw kan dragen zonder pijn te lijden of voorover te vallen. Volgens dr. Paul Stevenson van de universiteit van Surrey ziet de formule er op het eerste gezicht misschien wat bedreigend uit. "Maar hij is eigenlijk heel een voudig, hij is gebaseerd op dingen die je op school hebt geleerd, waarvan je nooit gedacht had dat je ze nog een keer in het echte leven zou gebruiken, in dit geval de stelling van Pythagoras De formule luidt: H = Q x (12+3S/

Daarbij is

H de maximale hakhoogte in cm Sde Britse schoenmaat, een getal dat voor vrouwen ongeveer tussen de 3 ( maat 36 en de 7 (maat 40)
Q, tenslotte, een ingewikkelde, samengestelde factor die voor allerlei psychologische en sociologische variabelen moet corrigeren. Dr. Stevenson en zijn team hebben de factor Q als volgt gedefinieerd: Q = p x (j + 9) x L (t+1)x(A+1)x(j+10)x(L+€ 30) De betekenis van de variabelen is:
p is de mate van waarschijnlijkheid (tussen 0 en 1) dat je het dragen van hoge hakken aantrekkelijk vindt. 1 is jahaaa en o is: hou het bij je pantoffels. Als je gruwt van hoge hakken, slaat het nergens op om ze aan te trekken.
J is het aantal jaar ervaring dat je hebt in het dragen van hoge hakkken. Naarmate je vaardiger wordt, kun je een hogere hak dragen. Beginnelingen moeten het rustiger aan doen.
L is de prijs van de schoen. Als een schoen erg duur is, kun je een hogere hak verdragen.
T is de tijd, iin maanden, die verstreken is sinds de schoen het toppunt van modieus was ( op t=0 is de schoen op dit moment helemaal in). Wie mooi wil zijn moet pijn lijden en als de schoenen een enorme hit zijn, moet je bereid zijn om een beetje pijn te verdragen.
A is het aantal geconsumeerde eenheden alcohol. Als je van plan bent om te gaan drinken, moet je jezelf wat extra speelruimte geven in het geval je coordinatie minder wordt

(Bron: NRC Handelsblad, institute of physics Londen, www.pshysics.org) & www.luuks.nl

Pffff... nah, ook met drank op loop ik normaal op mijn hakken hoor.. Hak er zelfs op :D

@ sheryl.... al mooie schoenen gevonden in maatje 37 voor me.. niet 37.5??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marly op donderdag 14 september 2006 om 21:07:
@ sheryl.... al mooie schoenen gevonden in maatje 37 voor me.. niet 37.5??

Het verscheelt per type schoen :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oke, ik kijk zsm op die site en dan stuur ik je er fototjes van of type nr en dan hoor ik het graag van je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marly op donderdag 14 september 2006 om 21:07:
nah, ook met drank op loop ik normaal op mijn hakken hoor.. Hak er zelfs op

Dat is een vrouw naar mijn hart, mooi en draagt hakken.

Heb je niet een mooie foto van jezelf met hakken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marly op donderdag 14 september 2006 om 21:19:
oke, ik kijk zsm op die site en dan stuur ik je er fototjes van of type nr en dan hoor ik het graag van je!

Is goed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 21:03:
ff tenzijde

dus welke hoogte bij schoenmaat 38? De eerste helft snap ik wel maar daarna niet meer :P

Waarschuw beheerder
Hoge hakken zijn zeker vet!!
Hoge hakken met Nylons/pantys nog even wat Geiler!!

Grrrrr..........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 21:39:
Hoge hakken met Nylons/pantys nog even wat Geiler!!

Geiler kan niet meer!! :P
Waarschuw beheerder
weet je, k heb hem een keeer doorgelezen.
Hij is knap lastig, lees hem morgen nog een keer door.

Uitspraak van MissDominate op donderdag 14 september 2006 om 21:20:
Heb je niet een mooie foto van jezelf met hakken?

ze heeft er genoeg en heeft ze allang gepostst (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hallo dan! op donderdag 14 september 2006 om 21:29:
dus welke hoogte bij schoenmaat 38? De eerste helft snap ik wel maar daarna niet meer

als je die berekening maakt krijg je een getal van 7 cijfers :D en dan?? 8)

Ik weet dat hoe groter je schoenmaat hoe hoger je hak kan zijn. Dat heeft te maken met het draagvlak onder de "bal" van je voet.

Ik drink niet :D dat scheelt dus ook weer :lol: en ik doe alles op hoge hakken, zelfs rennen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 21:41:
ze heeft er genoeg en heeft ze allang gepostst

En waar zijn die te vinden?? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 21:46:
En waar zijn die te vinden??

terug bladeren :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 21:46:
En waar zijn die te vinden??

vooral in de oude topic :o

(l)lytje en tijgertje (L)
:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij deze zet ik nog een keer mijn hoge hakken te koop aangezien asiansubgirl me heeeel lang geleden beloofd heeft ze te kopen en nog steeds niet heeft betaald!!! :S Misschien vind ze hier een leuke sponsor!!

Mensen die geinteresseerd zijn moeten maar even kijken op marktplaats: Super mooie zwarte stiletto hakken met glitterband maat 38.

[img width=350 height=453 cacheid=00001031001a9f2245abfbea1a01926f30]http://fotos.marktplaats.nl/kopen/4/72/d7p28vdKxN4=.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op donderdag 14 september 2006 om 21:58:
asiansubgirl me heeeel lang geleden beloofd heeft ze te kopen en nog steeds niet heeft betaald!!!

volgens mij ook fake?

wel nice trouwens :)

Waarschuw beheerder
very nice indeed! ;)
Waarschuw beheerder
check die ene pump topic sub-zero, waar je oko heb gereageerd...
heb ff plaatjes toegevoegd :kwijl:
Waarschuw beheerder

Wat denk je zelf? 8)

Waarschuw beheerder
vrouwen op hoge hakken zijn sexy..... uh sommige dan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op donderdag 14 september 2006 om 21:58:
Mensen die geinteresseerd zijn moeten maar even kijken op marktplaats: Super mooie zwarte stiletto hakken met glitterband maat 38.

Wel ik heb ze gezien op marktplaats maar je gaat me toch niet vertellen dat het maar een 6cm hak is? Dat is zeker 9 of 10cm. Hou er de lat eens naast zou ik zeggen. ;)
Nice shoes by the way :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op donderdag 14 september 2006 om 22:09:
volgens mij ook fake?

Ja weet ik niet??? Ik snap niet waarom iemand al je internationale bankgegevens wil weten en vervolgens niet betaald en niet meer reageert op berichten....

Uitspraak van * Bert * op vrijdag 15 september 2006 om 08:08:
Wel ik heb ze gezien op marktplaats maar je gaat me toch niet vertellen dat het maar een 6cm hak is? Dat is zeker 9 of 10cm. Hou er de lat eens naast zou ik zeggen

Ja ze zijn inderdaad hoger dan 6 cm maar ik ben eerlijk gezegd te lui om ze op te meten:P En ik weet niet vanaf waar ik de hak moet meten:D Maar denk toch ook dat het 8 a 10 cm is.
Waarschuw beheerder
Oh Kim, die geile puntschoenen van jou nog steeds! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ja heb schoenen gehaald maar me oog was toch op een andere gevallen.
ivm dat ik weer dikke enkels had.
Heb ik besloten om toch voor een puntschoen te gaan met een sleehak. ( 8cm)

omdat het dragen dan niet te doen is voor mij op naaldhakken.

ik zal kijken of ik daar een foto van kan maken. aankomende dagen
Waarschuw beheerder
[img width=320 height=240 cacheid=000ce6e400251d6de0a983a51a0192a17d]http://img116.imageshack.us/img116/2231/image019lp5.jpg[/img]

Hier zijn ze dan me nieuwe

Waarschuw beheerder
Ik kan echt nergens normale zwarte laarzen vinden met stiletto hak en punt:(
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn die juist het makkelijkst te vinden.
Kalverstraat af en je hebt ze zo :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op vrijdag 15 september 2006 om 19:21:
volgens mij zijn die juist het makkelijkst te vinden.

niet die ik dus wil:(

Uitspraak van PrOtOtyPe™ op vrijdag 15 september 2006 om 19:21:
Kalverstraat af en je hebt ze zo

ik haaaaaaaaaaaat de kalverstraat, iedereen loopt voor je voeten:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QQ op dinsdag 5 september 2006 om 23:24:
Doet me trouwens aan deze denken:
[img width=640 height=480 cacheid=0009a4d3001b967a1a2ed9951a0192b95f]http://img145.imageshack.us/img145/9527/afb188cl.jpg[/img]

Die verkopen ze bij Van Haren :yes:

Liep er gister toevallig even naar binnen en toen zag ik ze staan :yes: