Partyflock

Forumonderwerp · 876751
8 volgers · 370211x bekeken
Waarschuw beheerder
Een tijdje terug bestond er een officieel hakkentopic maar die hebben ze toen verwijderd. Hiermee verklaar ik dit nu het nieuwe hakkentopic.
Aan de dames van PF: Geef jullie mening over hoge hakken :p
Waarschuw beheerder
Dames, wat geven jullie eigenlijk gemiddeld uit aan een paar schoenen? Bij mij is het erg wisselend, maar kom gemiddeld toch wel aan de 100,- tot 150,-...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 16 november 2010 om 08:43:
Dames, wat geven jullie eigenlijk gemiddeld uit aan een paar schoenen?

ligt eraan wat voor schoenen,
pumps ben ik meestal maar max 25 euro kwijt aangezien ik bij die buitenlandse winkeltjes koop omdat ze mijn maatje daar hebben.

laarzen zit ik wel vaak een heel stuk duurder. maar dat is ook erg wisselend.

haha en aangezien ik nog student ben heb ik ook geen honderden euro's over voor een paar mooie schoentjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 november 2010 om 22:08:
Ik ben er 1 van

ik ben een van die 2 die geen ongelukken krijgt :lol:

Uitspraak van Laris82 op dinsdag 16 november 2010 om 08:43:
Dames, wat geven jullie eigenlijk gemiddeld uit aan een paar schoenen? Bij mij is het erg wisselend, maar kom gemiddeld toch wel aan de 100,- tot 150,-...

dat wisselt nogal :D
tussen de 20 en de 150 euro denk ik

ik zou deze wel heel erg graag willen :D zijn in de "opruiming"
Market Price: US$876.00
Nu voor Retail Price: US$299.00

http://www.christianlouboutinshoesoutlet.com/product/christianlouboutin_button_up_otk_boot_cl01124_5190.html

[img width=500 height=500]http://www.christianlouboutinshoesoutlet.com/admin/FckUploadFile/Fl201009260122139529.jpg[/img]

[img width=500 height=500]http://www.christianlouboutinshoesoutlet.com/admin/FckUploadFile/Fl201009260122216857.jpg[/img]

:kwijl:
dit zijn bjoetiesssssssssss :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die zijn ind mooi ! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 november 2010 om 19:00:
maar max 25 euro

:| dat is wel erg weinig...

Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 november 2010 om 19:09:
http://www.christianlouboutinshoesoutlet.com/product/christianlouboutin_button_up_otk_boot_cl01124_5190.html

Die zijn zeker mooi, alleen wel nepperds helaas. Op het moment dat ik voor Louboutins ga, moeten ze wel echt zijn :D

Waarschuw beheerder
:bye: hoe is het hier :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op donderdag 18 november 2010 om 08:50:
alleen wel nepperds helaas

hoezo nepperts???
waar zou ik dat dan aan moeten zien??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 18 november 2010 om 19:11:
waar zou ik dat dan aan moeten zien??

Ten eerste aan de prijs. Echte louboutins, en dan helemaal de laarzen, zijn niet te koop voor maar US$299.00 (ook niet in de aanbieding).

Ten tweede aan de link waar je deze te koop hebt zien staan. Alles van Louboutin met "outlet" of "sale" erbij, is niet echt. Op de officiële website van louboutin (www.christianlouboutin.com), zie je bovenaan de waarschuwing staan dat dit soort sites geen echte louboutins verkopen.

Heb zelf ook wel eens gekeken naar de goedkope louboutins, maar ik durf het echt niet aan om die dingen via illegale sites te kopen. Had ergens gelezen dat je schoenen vaak niet eens bij je thuis aankomen, maar ondertussen heb je wel al mooi betaald. En als men ze wel ontvangt, zitten ze niet goed en zijn er veel fabricagefouten te zien die de schoen er niet mooier op maken. :no: doe mij maar de echt.... ooit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op donderdag 18 november 2010 om 08:50:
at is wel erg weinig...

maakt dat uit ?

Waarschuw beheerder
CL verkoopt overigens alleen de seizoens modellen.Pigalle-Silver was ook een superhit maar is nu ook alleen maar via Outlet te koop. En tòch ori Louboutin.
Ik bedoel maar.
En de een heeft veel geld over voor couture, de ander neemt genoegen met pret-a-porter en imitatie.

Zoveel mensen zoveel meningen, Itsme is mijn muze en "we all luv stiletto heels"
Waarschuw beheerder
die tijgertje geplaats heeft is meesterlijk :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 19 november 2010 om 08:58:
Ten tweede aan de link waar je deze te koop hebt zien staan. Alles van Louboutin met "outlet" of "sale" erbij, is niet echt. Op de officiële website van louboutin (www.christianlouboutin.com), zie je bovenaan de waarschuwing staan dat dit soort sites geen echte louboutins verkopen.

ik heb mijn twijfels. Misschien door de "crisis" moeten ze wel gaan stunten.

En die site moet wel van hun zijn, want anders was de site er allang uit ivm copyright. Ze gebruiken immers hun naam.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 november 2010 om 23:48:
Itsme is mijn muze

jij maakt mij dag weer goed haha !

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 november 2010 om 23:48:
En de een heeft veel geld over voor couture,

ind. ik heb het er niet voor over want kan ze toch niet aan.
moet heel zuinig zijn de laatste tijd op mijn rugje.
gaat niet zo goed helaas.

Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 22 november 2010 om 08:27:
die tijgertje geplaats heeft is meesterlijk

inderdaad ! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 november 2010 om 21:09:
maakt dat uit ?

:no: helemaal niet! No offense, mij lukt het gewoon niet om zo goedkoop iets te vinden, wat ik dan ook echt mooi vind. Ben daar gewoon wat moeilijker in, denk ik.

Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 22 november 2010 om 08:32:
ik heb mijn twijfels. Misschien door de "crisis" moeten ze wel gaan stunten

Zelfs buiten de crisistijd om gaan ze niet stunten. De zogenaamde "koopjes" van louboutins worden online verkocht door zaken als Neiman Marcus naast de nieuwste collectie voor de hoofdprijs.

En die site moet wel van hun zijn, want anders was de site er allang uit ivm copyright. Ze gebruiken immers hun naam.

Hoeft niet, doe ik op mijn werk ook niet. Als anderen de naam willen gebruiken in een domeinnaam (al dan niet rechtmatig), kan dat gewoon. Officiële partners staan toch vermeld op onze sites, dus je plukt nepperds er zo tussen uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 23 november 2010 om 14:20:
helemaal niet! No offense, mij lukt het gewoon niet om zo goedkoop iets te vinden, wat ik dan ook echt mooi vind. Ben daar gewoon wat moeilijker in, denk ik.

okay, sorry ik vatte het nogal aanvallend op :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 23 november 2010 om 14:20:
Hoeft niet, doe ik op mijn werk ook niet. Als anderen de naam willen gebruiken in een domeinnaam (al dan niet rechtmatig), kan dat gewoon. Officiële partners staan toch vermeld op onze sites, dus je plukt nepperds er zo tussen uit.

dus als ik sonyforsale.com ga opstarten en nep sony artikelen ga verkopen kan dan datt gewoon? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op woensdag 24 november 2010 om 09:19:
dus als ik sonyforsale.com ga opstarten en nep sony artikelen ga verkopen kan dan datt gewoon?

Dat zeg ik niet. Verkoop van nep producten is hoe dan ook verboden. Maar als je als fabrikant er niks tegen doet, gebeurt er natuurlijk ook niks.
Louboutin is bijvoorbeeld wel aan het vechten tegen deze nep producten en heeft zo deze website ervoor opgericht:
http://www.stopfakelouboutin.com/index.php/en

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 november 2010 om 15:54:
okay, sorry ik vatte het nogal aanvallend op

Dat dacht ik al, maar het was echt niet zo bedoeld. Was meer dat ik verbaasd was dat iemand anders dat wel kan en ik niet (wat overigens echt wel balen is voor mij, omdat ik niet genoeg geld heb voor de hoeveelheid schoenen die ik graag zou willen hebben).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 november 2010 om 19:09:
ik zou deze wel heel erg graag willen zijn in de "opruiming"
Market Price: US$876.00
Nu voor Retail Price: US$299.00

Een alternatief kan zijn:
De "look-a-like" van dit model schommelt tussen de € 65,= en € 85,=. (Er zijn momenteel al veel uitvoeringen in deze stijl)
Worden niet verkocht als Louboutin. De prijs-kwaliteit verhouding ervan is naar evenredigheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb ze gemaild
ik hoor het wel of het een officiele site is of niet. En waarom ie dan nog online is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op woensdag 24 november 2010 om 09:49:
Dat dacht ik al, maar het was echt niet zo bedoeld. Was meer dat ik verbaasd was dat iemand anders dat wel kan en ik niet (wat overigens echt wel balen is voor mij, omdat ik niet genoeg geld heb voor de hoeveelheid schoenen die ik graag zou willen hebben).

okay, vriendjes ? :P

Waarschuw beheerder
woooow wat een stilte hier !
Waarschuw beheerder
+2
Bijna 2wkn geleden weekendje Liverpool geweest. Moet echt een walhala zijn voor jullie dames. Overal shops met high heels,echt in allerlei modellen, kleuren noem het maar op.

Foto'tje gemaakt met iphone. Was van een shop in 1 vd winkelcentra.

[img width=815 height=1024 cacheid=001186a3002f044a446adf361a02b91d79]http://img405.imageshack.us/img405/9637/heelsliverpool.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeft zin om een weekendje naar liverpool te gaan :D
WOW :respect:

Waarschuw beheerder
Oeeeeeeeeeh! *kwijl*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hi,,

dat buffaloo van `vroeger` geweldig nu, wenen zit er een winkel van ben verliefd alles rond de 12 centimeter
en hoger (L)

en niet heel erg duur :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stekel' op vrijdag 3 december 2010 om 11:09:
Was van een shop in 1 vd winkelcentra.

Gaaf.

We zijn net etrug uit parijs. ZIjn we naar Lou Boutin geweest _O_
En me vrouwtje heeft d'r eerste Lou Boutin Pumps gekocht en zijn super sexy als me vrouwtje ze aan heeft :kwijl: ik vrees dat er wel meer van komen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 6 december 2010 om 10:59:
d'r eerste Louboutin Pumps gekoch

:cheer: Ben echt helemaal blij! En wat hoop een mooie schoenen daar in de winkel zeg!

Enne, schoenen van vorige collecties werden ook gewoon nog in de winkel verkocht voor de originele prijs. Geen korting of sales erop :no:
Waarschuw beheerder
ik heb mijn twijfels. Misschien door de "crisis" moeten ze wel gaan stunten

Nou twijfel maar niet pik. Afgelopen zaterdag was het knetter druk in die toko. Vrouwen kopen genoeg en er lagen schoenen op de grond allemaal passen en ook nog kopen. Heb de kassa amper leeg zien staan in dat uur dat we er waren.

Die zwarte extrema zijn de shit _O_

Waarschuw beheerder
dat vraagt om foto's Laris....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 21:31:

Ik zal het goede voorbeeld geven in deze doodstille toppa

[img width=600 height=450]https://album.partyflock.nl/80034639.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=352 height=288 cacheid=00118d73002f0d09eec18d771a02ba679e]http://i170.photobucket.com/albums/u256/LeilaniShadow/2laarzen.jpg[/img]
[img width=352 height=288 cacheid=00118d78002f0d0e7564c1181a02ba679e]http://i170.photobucket.com/albums/u256/LeilaniShadow/3laarzen.jpg[/img]

[img width=533 height=531 cacheid=00118d7d002f0d143c076fc61a02ba679e]http://i170.photobucket.com/albums/u256/LeilaniShadow/muiltjesbruiloft.jpg[/img]

(L) Die muiltjes aangehad gisteravond naar een bruiloft :D

Waarschuw beheerder
[img width=549 height=341 cacheid=0001aa310003ceeb17ce594f1a02ba67b6]http://i55.tinypic.com/6z1yqw.png[/img]

deze wil ik wel~!
Waarschuw beheerder
:no: Dat vind ik echt niks.. Sportschoenen met hakken :|

Waarschuw beheerder
hey pppes ben ik weer ff

kijk ik moet zeggen door de sneeuw met heels zeker met de heuvels in heerlen uber relaxed

[img width=500 height=375 cacheid=00118e59002f0e40f809cec21a02ba9927]http://dark-seduction.hyves.nl/showImage.php/1187959583_5_SGRp.jpeg[/img]

eeen voor iedereen

[img width=344 height=500 cacheid=00118e5b002f0e428213b5d01a02ba9927]http://94.100.116.42/1187200001-1187250000/1187221001-1187221100/1187221078_5_Zoxk.jpeg[/img]

cheers

Waarschuw beheerder
sjooooooooooooo

Ave_Maria...mightywunderfull!
Dito 2all

en ja..ìk heb lol i den sneeuw met 4wd en 420 pk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 21:31:

Nog geen kans gehad om er foto's van te maken... Heb ze niet aan met dit weer. Veel te glad om met een leren zool door de sneeuw te lopen. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Vind t heel mooi , maar niks voor mij ben al 1,83 en dan ook nog is hakken voel ik me ney een reus. Ik vond t moet wel bij je lengte passen en je figuur natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
Vet cool heb er zo veel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deborahh <3.. op zaterdag 25 december 2010 om 08:28:
maar niks voor mij ben al 1,83 en dan ook nog is hakken voel ik me ney een reus

schat ik ben 1.80 en ik heb er schijt aan. mijn dayly halkken zijn 12 cm en bagger iedere dag door sneeuw en ijs. *ja heb 1 paar platte schoen maar BAH*

je hoeft niet percee 12 of 10cm te dragen. maar wat hak kan zeker wel. :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 december 2010 om 00:41:
deze wil ik wel~!

Ik ook! *Kwijl*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 december 2010 om 00:21:
Uitspraak van Deborahh <3.. op zaterdag 25 december 2010 om 08:28:
maar niks voor mij ben al 1,83 en dan ook nog is hakken voel ik me ney een reus

schat ik ben 1.80 en ik heb er schijt aan. mijn dayly halkken zijn 12 cm en bagger iedere dag door sneeuw en ijs. *ja heb 1 paar platte schoen maar BAH*

je hoeft niet percee 12 of 10cm te dragen. maar wat hak kan zeker wel.

Dat Inderdaad, Same here! Ik voel me er niet prettig bij om op hoger dan 10 CM. te lopen maar wil toch wel altijd graag hakken aan!

Waarschuw beheerder
tja ben ik nou de enige die er schijt aan heeft en die hardcore in weer en wind en lengte op heels loop...?

of ben ik gewoonj verslaaf aan me heels..? be gin nu toch wel te twijfelen wat er dan mis met mij is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 januari 2011 om 17:52:
of ben ik gewoonj verslaaf aan me heels..? be gin nu toch wel te twijfelen wat er dan mis met mij is.

:nee: jou maakt het gewoon niet uit dat je boven iedereen uitsteekt.
Anderen willen dat liever niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 januari 2011 om 17:52:
tja ben ik nou de enige die er schijt aan heeft en die hardcore in weer en wind en lengte op heels loop...?

waars. geen rug/knieklachten
Waarschuw beheerder
nou maria , vind het erg stoer staan hoor , hou er wel van , dames in mooie laarzen .