Partyflock

Forumonderwerp · 876558
Betreft: evenement: X-Qlusive, zaterdag 27 mei 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
[img width=450 height=300]http://www.q-dance.nl/temp/xqlusive-pic.jpg[/img]

Met een geschiedenis van bijna 40 feesten in de Heineken Music Hall, waarbij we altijd voor het maximale gaan, lijkt het eindelijk ‘gelukt’ te zijn. We hebben de subs opgeblazen.. Het beste geluidssysteem in de hal met de beste akoestiek, er is blijkbaar toch een max.

Omstreeks 3 uur vannacht zijn in één klap de 16 SB218 subwoofers gesneuveld, waarna we het geluid volledig over de rest van de speakers moesten sturen en niet meer konden bieden wat jullie van ons gewend zijn: snoeihard en loepzuiver geluid.

Met de hele organisatie zijn we achter de schermen flink in de weer geweest om het te regelen en uiteindelijk hebben we uit Utrecht vervanging kunnen laten komen zodat de rest van de nacht weer konden knallen. En geknald werd er! Het werd alsnog een geweldige editie en daarvoor willen wij graag de artiesten en natuurlijk de bezoekers bedanken.

Later vandaag zetten we de foto’s online, hou daarvoor Q-dance.nl in de gaten.

Q-dance
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op zondag 28 mei 2006 om 23:56:
Dat gedoe van dat geluid niks van gemerkt...

Nou ik wel. Jouw gehoest kwam boven het geluid uit ;)
Waarschuw beheerder
Iemand hierboven zegt het idd dat al
er klopt niks van dat ze om 3 uur pas opgeblazen werden
en daarna snel vervangen.
want toen we binnnen kwam a 12 1 uur merkte we allemaal gelijk al van he hier klopt iets niet dit is niet het geluid van HMH, en idd ik kwam er een stuk moelijker in
want ben een echt BASS junk, en idd laatste uurtje
was dat een stuk beter
helaaaaaas dat nu net weer moet gebeuren als ik naar een hardstyle feesie ga
Waarschuw beheerder
was dat niet tijdens luna?

plof.. geluid weg :D

super feessie!

Waarschuw beheerder
heb er ook niks van mee gekregen
Waarschuw beheerder
zag et pas zondag toen ik thuis kwam niks van mee gekregen haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ponx op maandag 29 mei 2006 om 14:51:
plof.. geluid weg

Wel vorige week bij Emporium. Om 23 uur buiten in het donker

PLOF, zowel het geluid als het licht voor 5 minuten weg.
Waarschuw beheerder
heb het helemaal niet gemerkt.. werdt dus idd goed opgevangen.. maar alsnog was het een top feest :D:D
Waarschuw beheerder
beetje jammer van Q dat ze beweren dat het spul er om 3:00 uur uit vloog terwijl het de hele avond niet aangestaan heeft...

Hmmm moet zeggen dat ik ook niet super veel gemerkt heb dat de subs eruit lagen. Gewoon lekker stampen.

je merkt dus niet dat je staat te stampen op een middentoontje?

werdt dus idd goed opgevangen..

het werd helemaal niet opgevangen joh..

toen de nieuwe subs aangingen was het wél top, maar helaas was de avond toen al bijna om..

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
hehe dure grap!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thanasis op woensdag 31 mei 2006 om 14:32:
beetje jammer van Q dat ze beweren dat het spul er om 3:00 uur uit vloog terwijl het de hele avond niet aangestaan heeft...

Hmmm moet zeggen dat ik ook niet super veel gemerkt heb dat de subs eruit lagen. Gewoon lekker stampen.

je merkt dus niet dat je staat te stampen op een middentoontje?

werdt dus idd goed opgevangen..

het werd helemaal niet opgevangen joh..

toen de nieuwe subs aangingen was het wél top, maar helaas was de avond toen al bijna om..

ja echt he sommige snappen er weinig van!

Artiest {SHOWLIST artist 46110, 21129}
Waarschuw beheerder
als je de live sets hebt is het in het begin van de set van isaac vs vortex ff stil... ik geloof dat ze toen de nieuwe subs hebben aangesloten ofzo..

voor de rest weinig mis met t feestje alleen tja.. dat t geluid nou 1 keer niet zo hard stond
Waarschuw beheerder
Maakte dit keer toch niet uit dat t geluid niet helemaal optimaal werkte, want de zaal was veel kleiner gemaakt! Podium stond veel meer naar voren een het begin was ook met hekken kleiner gemaakt!

Waarschuw beheerder
idd maakt ook niet uit ik snap alleen niet dat mensen er een probleem van maken als zoiets gebeurt.

kijk als het geluid zonder problemen kut is vind k t ook klote want t is toch echt meestal 45 € voor zon feest..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 1 juni 2006 om 17:02:
Maakte dit keer toch niet uit dat t geluid niet helemaal optimaal werkte, want de zaal was veel kleiner gemaakt! Podium stond veel meer naar voren een het begin was ook met hekken kleiner gemaakt!

weet je dat me dat niet eens is opgevallen!!whahahha :D

lekker oplettend ben ik altijd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op zondag 28 mei 2006 om 16:24:
Maar dit feest is gewoon 40 euro: kwaliteitsgarantie dus. NIet aan voldaan. Klaar.

sorry dak t zeg, maar vind je wel een beetje een zeur!
er kan toch altijd wat fout gaan op een feest??:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 07:29:
sorry dak t zeg, maar vind je wel een beetje een zeur!
er kan toch altijd wat fout gaan op een feest??

vind ik ook !, het was toch een top feest!
ach ja sommige mensen hebben altijd wat te zeuren :d