Iemand al ervaringen met de smart drug Sex-E???
hmmm, voel me een ware pionier 
Wat is dat dan voor iets?
Ging naar de smartshop voor X-plosion, maar dat schijnt alweer verboden te zijn. Toen rade ze me dit aan, dus heb maar wat meegenomen. Ga het vanavond proberen.
dat is
maar wel leuk
Jij kent het dus wel?
Nou, daar komt ie dan.
Ik nam samen met mijn vriendin op aanraden van de smartshop op een matig gevulde maag (een banaan en 2 beschuitjes) 2 capsules. Dit was om een uur of 20:15. Na een half uur begon alles een beetje te tintelen. Daarna ging het hard. Na 3 kwartier werd het moeilijk om scherp te zien en na een uur was ik echt helemaal wappie. Mijn vriendin begon het overigens pas na 1,5 uur te voelen. Vreemd, aangezien ze hetzelfde gegeten had als ik en ook 2 capsules had gehad, terwijl ze 30 kilo lichter is dan mij.
Een drugs gevoel omschrijven is altijd lastig, maar het leek het meest op MDMA. Relaxt, licht euforisch, lul kick, lichte orientatie stoornissen en een oncontroleerbare neiging om te roken (lees blowen). Het grootste verschil met MDMA was nog wel dat je alles ineens heel helder ziet, althans dat denk je zelf, een beetje vergelijkbaar met Coke. Alles bij elkaar vond ik het een erg prettig gevoel, maar niet erg geschikt als party drug want ik kreeg er niet echt energie van, meer een beetje laidback gevoel van GHB. Nog een groot verschil met coke en MDMA, alles onder de gordel werkte nog prima
Wat dat betreft doet het zijn naam eer aan...
Min puntje van de avond was dat toen mijn vriendin het eenmaal begon te voelen ze kots neigingen kreeg. Die verdwenen eerst maar kwamen later weer terug. Toen alles er eenmaal uit was was dit helemaal over. Zelf heb ik hier overigens totaal geen last van gehad. Waar ik wel last van had was moeilijk in slaap komen (je zou zeggen dat het om 2:30 wel uitgewerkt was
)
De volgende dag had ik wel een gigantische XTC kater. De kriebel in je knieholtes die ik altijd heb na een nacht dansen waren nu nog veel heftiger terwijl ik geen stap verzet heb, en datzelfde gevoel had ik nu ook in de rest van mijn belangrijkste gewrichten. Eetlust was wel OK, maar ik was echt gigantisch brak, ook later op de dag. Meestal ben ik na een pilletje aan het van de middag wel weer redelijk hersteld, maar nu heb ik echt de hele dag op de bank gelegen. Verder ben ik de dag na XTC altijd heel 'vredig', een alles overheersend tevreden gevoel zeg maar. Dat had ik nu niet. Ook niet de chagerijnigheid van coke of speed, maar ook niet heel gelukkig.
Voordelen:
- behoorlijk heftig gevoel, heftiger dan 1 pilletje
- makkelijk te krijgen
- prettige high
- geen "speed willy", alles werkt nog
Nadelen:
- DUUR!! (22,- voor 4 capsules)
- Zware kater
Conclusie
Leuk om een keer te proberen, maar de volgende keer denk ik dat ik het gewoon weer op een pilletje hou. Kan ik gewoon normaal vreten van tevoren, ben ik een stuk goedkoper uit en is de kater veel lekkerder. Alleen als je van plan bent de hele avond te neuken is dit wel een aanradertje
Ik nam samen met mijn vriendin op aanraden van de smartshop op een matig gevulde maag (een banaan en 2 beschuitjes) 2 capsules. Dit was om een uur of 20:15. Na een half uur begon alles een beetje te tintelen. Daarna ging het hard. Na 3 kwartier werd het moeilijk om scherp te zien en na een uur was ik echt helemaal wappie. Mijn vriendin begon het overigens pas na 1,5 uur te voelen. Vreemd, aangezien ze hetzelfde gegeten had als ik en ook 2 capsules had gehad, terwijl ze 30 kilo lichter is dan mij.
Een drugs gevoel omschrijven is altijd lastig, maar het leek het meest op MDMA. Relaxt, licht euforisch, lul kick, lichte orientatie stoornissen en een oncontroleerbare neiging om te roken (lees blowen). Het grootste verschil met MDMA was nog wel dat je alles ineens heel helder ziet, althans dat denk je zelf, een beetje vergelijkbaar met Coke. Alles bij elkaar vond ik het een erg prettig gevoel, maar niet erg geschikt als party drug want ik kreeg er niet echt energie van, meer een beetje laidback gevoel van GHB. Nog een groot verschil met coke en MDMA, alles onder de gordel werkte nog prima
Min puntje van de avond was dat toen mijn vriendin het eenmaal begon te voelen ze kots neigingen kreeg. Die verdwenen eerst maar kwamen later weer terug. Toen alles er eenmaal uit was was dit helemaal over. Zelf heb ik hier overigens totaal geen last van gehad. Waar ik wel last van had was moeilijk in slaap komen (je zou zeggen dat het om 2:30 wel uitgewerkt was
De volgende dag had ik wel een gigantische XTC kater. De kriebel in je knieholtes die ik altijd heb na een nacht dansen waren nu nog veel heftiger terwijl ik geen stap verzet heb, en datzelfde gevoel had ik nu ook in de rest van mijn belangrijkste gewrichten. Eetlust was wel OK, maar ik was echt gigantisch brak, ook later op de dag. Meestal ben ik na een pilletje aan het van de middag wel weer redelijk hersteld, maar nu heb ik echt de hele dag op de bank gelegen. Verder ben ik de dag na XTC altijd heel 'vredig', een alles overheersend tevreden gevoel zeg maar. Dat had ik nu niet. Ook niet de chagerijnigheid van coke of speed, maar ook niet heel gelukkig.
Voordelen:
- behoorlijk heftig gevoel, heftiger dan 1 pilletje
- makkelijk te krijgen
- prettige high
- geen "speed willy", alles werkt nog
Nadelen:
- DUUR!! (22,- voor 4 capsules)
- Zware kater
Conclusie
Leuk om een keer te proberen, maar de volgende keer denk ik dat ik het gewoon weer op een pilletje hou. Kan ik gewoon normaal vreten van tevoren, ben ik een stuk goedkoper uit en is de kater veel lekkerder. Alleen als je van plan bent de hele avond te neuken is dit wel een aanradertje
Ging naar de smartshop voor X-plosion, maar dat schijnt alweer verboden te zijn.
Ja een jaar pas
Nou, daar komt ie dan.
Klinkt niet verkeerd...
Alleen die kater is jammer
laatste aanpassing
Nou, om eerlijk te zijn twijfel ik daar aan. Ik kreeg 2 buisjes met daarin 2 capsules. Er stond op het etiket: Sex-E, extra strong. Dit stond echter gewoon op een geprint etiketje, ik kreeg er dus niet zo'n mooie roze verpakking bij. Toen ik gister het Explosion forum las vond ik de overeenkomsten wel erg groot, dus ik verdenk de smart shop er een beetje van mij explosion te hebben verkocht onder een andere naam. Vond de werking namelijk ook wel erg sterk voor een paar kruiden, en ook de prijs lijkt meer op die van explosion. De ingredienten in de bijsluiter kwamen overigens wel overeen met die van Sex-E, maar ja, ook de bijsluiter was weer een goedkoop printje, dus wie zegt dat dat echt was 
Wel ervaren, geen grootverbruiker. Gemiddeld 1 keer in de 2 maanden een pilletje of 2. Voor de rest heb ik wel zo ongeveer alles meerdere keren geprobeerd, dus kan wel een aardig vergelijk maken
Eerlijk is eerlijk, ik heb wel eens een pilletje gehad die minder lekker was...
Ben je een ervaren xtc gebruiker?
Wel ervaren, geen grootverbruiker. Gemiddeld 1 keer in de 2 maanden een pilletje of 2. Voor de rest heb ik wel zo ongeveer alles meerdere keren geprobeerd, dus kan wel een aardig vergelijk maken
Concious Dreams in Hoorn
Ik ben het met Party Police eens. Als je zijn ervaring leest, dan is de werking wel erg sterk voor kruiden. Ik heb in het verleden wel eens herbals gebruikt, maar het was iedere keer niks. Zelfs explosion vond ik tegenvallen, terwijl ik de laatste jaren echt niet veel drug meer gebruik. Ik ben toch wel erg benieuwd.
damiana, macuna pruriens, magnesiumstearaat, Epimedium, xanthoparamelia scabrosa, L-arginine HCL.
Maar dit stond dus op eenn uitgeprint velletje










