Partyflock
 
Forumonderwerp · 876192
­ Nederland
 
Wat iedereen ook zegt, een vriendschap met een ex is moeilijk!! Maar ik ben super blij met mijn beste vriend, ook al zijn we 6 jaar samen geweest!
Wie ervaart hetzelfde:)
gaat me echt niet lukken, en wil het ook absoluut niet proberen na alles wat ik heb meegemaakt met haar
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 27 juni 2006 om 15:09:
Mijn ex is n aandachtsgeile takkehoer.

kan me daar wel iets bij indenken
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 27 juni 2006 om 15:09:
Mijn ex is n aandachtsgeile takkehoer.

zo ken ik er ook nog wel eentje
 
vin t leuk voor andere dat ze goed met hun ex kunnen opschieten als t uit is :)

maar ik kan wel op me ex schieten :P
laatste aanpassing
 
hmmm normaal zeg ik altijd EX=EXIT en dat gaat nooit goed als je maatjes blijft..behalve als er kids in het spel zijn
ik was 10 jaar samen met de vader van mijn kids en sinds 6 jaar uit elkaar ..maar hij staat wel voor mij klaar als er iets is..net zoals zn vrouw :)
en omgekeerd ook...maar ja dat lijkt me vanzelf sprekend als je kids samen hebt toch? :)

mijn andere exen mogen doodvallen :cheer:
 
dacht het niet ,is niet voor niks me ex,
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 14:05:
aan 1 kant zou ik wel vrienden met muh ex willen zijn maah dat doet veel tuh veel pijn ondanks het al meer dan een jaar uit is dus liever geen viendschap dan weer al die elende weer voelen x

idd, maar zou je dan niet na die vriendschap het weer kunnen proberen
 
Ik probeer het wel, maar is verdomd moeilijk af en toe. Het ene moment wil ik haar grof palen en het andere moment kan ik haar wel doodtrappen! Maar probeer zo vriendelijk mogelijk te blijven...
 
ik heb hetzelfde, t is best moeilijk, maar ik heb dr liever dan als goeie vriendin dan dat ik dr helemaal niet meer spreek, daarvoor is ze toch te speciaal :)
heb echt iets raars met " exen"

de meeste haat ik....
eentje is mijn beste vriend..
en mn andere ex.....is nu na 2,5 jaar weer mijn schatje
 
Uitspraak van Mary Cherry :[ op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:49:
heb echt iets raars met " exen"

de meeste haat ik....
eentje is mijn beste vriend..
en mn andere ex.....is nu na 2,5 jaar weer mijn schatje

je bent niet de enige hoor ;)

de meeste zie ik ook weinig meer en sommige kan ik wel schieten..
2 zijn nog steeds hele goeie vrienden van me..
en 1tje is eerst m'n beste vriend geworden en is nu weer m'n ventje, na 8 maanden.. :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:06:
Wie ervaart hetzelfde

:yes: tis weliswaar op een niet zo'n geweldige manier uit gegaan tussen ons :bloos: maar gelukkig zijn we nu wee maatjes:)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 10:20:
dacht het niet ,is niet voor niks me ex,

niet bij iedreen, maar een heleboel wel.. makkelijkste manier NEGEREN :[
 
ik ga nog wel heel goed met me ex om..
maar nu gaat me beste vriendin met hem :/
dus zie ik hem nog vaker dan ik al deed.
laatste aanpassing
Uitspraak van Lillith op woensdag 14 juni 2006 om 12:13:
Een gewone vriendschap tussen man & vrouw werkt bijna niet.

Idd. Uiteindelijk willen ze hem er toch bij je inschuiven. Eens komt dat moment dat je iets in je rug voelt prikken, dan weet je hoe laat het is...tijd om de vriendschap te verbreken.

Verder ot, ik kan goed met mn ex en ook goed met zijn vriendin. Beter zo als ruzies.
laatste aanpassing
 
We gaan wel normaal met elkaar om gelukkig :jaja:
 
hmmzzz... een ex van mij is nu ook mijn beste vriend, maar dat kan soms voor mensen verwarrend zijn. En irritant (?) in een nieuwe relatie, maar da's een kwestie van wennen I guess...
Ruzie schiet niks op, maar om met sommigen nou beste vriendjes te worden gaat me veeeeel te ver! haha!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 11:13:
En irritant (?) in een nieuwe relatie, maar da's een kwestie van wennen I guess...

Ja, dat is zo! Kost even tijd, maar went wel.
Ik kan ook nog steeds kei goed opschieten met me ex. zelfs nog nu hij een vriendin heeft! het is wel zo dat toen het uit ging we we elkaar ongeveer een half jaar niet meer hebben gezien dat scheelt wel natuurlijk
laatste aanpassing
 
Kheb ook een goeie band met mijn ex :)
We zijn zeker maatjes :yes:!

& mijn andere ex spreek k nooit, anders zou k er mss best goed mee op kunnen schieten :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 november 2006 om 14:37:
Kheb ook een goeie band met mijn ex
We zijn zeker maatjes :yes:!

Mn lieve ex- vriendin (L) you!
Zeker maatjes! :yes:

En me andere ex ging vreemd dus daar wil ik niet eens vrienden mee zijn :no:
ja hoor geen Probleem!
 
Dingen gaan nou eenmaal zoals ze gaan, dus kan maar zo gebeuren
ik heb met men ex zeer veel ruzie gehad de eerste maanden toen het uit was. Maar dat is nu weer opgelost en zijn weer maatjes veel beter zo (y)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:06:
een vriendschap met een ex is moeilijk!!

Klopt.. hoe graag ik het ook wil, ik zou geen vrienden met em kunnen worden.. daar komt teveel gevoel bij kijken!

Na zoveel liefde kan ik niet gewoon een vriendschap hebben..
 
Een "ex" ....:S wat is dat? 8)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 12:07:
Een "ex" .... wat is dat?

hahaha (y)
 
Met al mijn exen kan ik goed overweg. Met de ex van mijn vriend ook overigens.
 
nou gewoon een hallo hoe is het als ik hem tegenkom is meer dan genoeg :P
 
Ik heb ook nog steeds goed contact met mn ex... :yes:
Ben er wel blij mee dat we gewoon op deze manier met elkaar om kunnen gaan... altijd beter dan elkaar tegenkomen en te negeren :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:45:
Met de ex van mijn vriend ook overigens.

Iets wat ook niet bij veel mensen voorkomt.

:hug:
 
heb ook een ex waar ik al paar jaar goed mee omgaa:) en blijft het ook een schatje vinden:)
 
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 20 november 2006 om 14:55:
Iets wat ook niet bij veel mensen voorkomt.

Heej dat is toevallig! Jij ook hier! Nou zeg... gedraag je wel een beetje he? Hmzzzzz, beetje onnodig om tegen jou te zeggen he voorbeeldig typje? Haaaa.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 15:00:
gedraag je wel een beetje he?

Ik ben een hele beschaafde vrouw tessa dat weet je. ;-)
Tot nu toe nog niet gebeurd bij mij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:06:
Wat iedereen ook zegt, een vriendschap met een ex is moeilijk!! Maar ik ben super blij met mijn beste vriend, ook al zijn we 6 jaar samen geweest!
Wie ervaart hetzelfde

Tot nu toe nog niet gebeurd bij mij.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:06:
Wie ervaart hetzelfde

een beetje dan bij mij
maar ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat de reden is geweest dat het uit is gegaan zegmaar vind ik.
 
:nee: :nee: :nee: gek zeg.. nooit niet.!
laatste aanpassing
Ik was wel hele dikke maatjes met hem maar sins hij een vriendin heeft zie ik hem bijna nooit meer. En zn vriendin mag mij niet dus zolang hij met haar heeft verandert er ook niks :(
 
pfoe nou ik niet
 
Nou NEE dank je
 
Uitspraak van Deesjuh (L) Joey op woensdag 3 januari 2007 om 00:30:
En zn vriendin mag mij niet

Is dat niet omdat je zn ex bent??
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:06:
Wat iedereen ook zegt, een vriendschap met een ex is moeilijk!! Maar ik ben super blij met mijn beste vriend, ook al zijn we 6 jaar samen geweest!
Wie ervaart hetzelfde

Nou in het begin ken ik er heel gezellig mee praten en kletsen en doen tot we weer het bed in duiken en weer een soort van relatie hebben tot we ruzie hebben.
Om vervolgens weer gezellig iets met zijn 2en te gaan doen als vrienden en weer in bed belanden.
 
Ben ook blij met mn beste maatje. 1,5 jaar mee samen geweest (eerste vriend) maar moeilijk dat valt wel mee
ik kan nog maar sinds kort aardig goed met men ex opschieten
het is wel een contact wat je toch prettig vind lijkt mij!! (als het een leuke ex is ) ;P
ik kan altijd bij hem alles vertellen hij kent mij
dan is het wel fijn dat je zo goed met je ex op kan schieten vind het top :)
en vooral dat je het leuk voor elkaar vind dat je een nieuwe vriend/vriendin hebbe
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 14:06:
Wie ervaart hetzelfde

Ik met de moeder van me kind :jaja:

gelukkig !
ik ook met mijn ex heb ik 2 jaar mee gehad, nu zijn we nog harstikke goeie maatjes...maar ik ben bijna altijd goed bevriend met mn exen...op 1tje na :[
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 11:08:
Is dat niet omdat je zn ex bent??

Denk het wel..
De nieuwe vriendin van mn ex mocht mij eerst ook niet.. Ik mocht hem niet bellen en zien want dan werd ze jaloers enzo:/
Nu ze me heeft leren kennen vind ze me opeens wel tof(Y)
We zijn soms zelfs met zn drieen op stap.. En dan hebben wij 2en.. (ik en zn vriendin) de grootste lol:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 11:08:
Is dat niet omdat je zn ex bent??

Dat kan wel zo zijn, maar ze kan toch ook wel gewoon toestaan dat we vrienden zijn :S Ze hoeft me niet gelijk te willen vermoorden als ik hoi zegen tegen hem :looser:
laatste aanpassing
Ik zie mn ex oog nog en we kunnen het prima vinden. Ook geen hard feelings jegens elkaar of zo. Bij mijn andere ex heb ik het er soms een beetje moeilijk mee, maar dat is ook net pas uit. Dat komt na een tijdje wel als we over elkaar heen zijn.