Partyflock

Forumonderwerp · 876059
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=400]http://images.speurders.nl/images/19/1972/19725883_2.jpg[/img]
Deze middelste word mijn nieuwe hondje, is een kruising met een Amerikaanse Bulldog en een Engelse Bulldog, het is een pup en een reutje..
Ga hem zaterdag ophalen..

Moet alleen nog ff een naam verzinnen :P
Moet wel bij Diesel passen, maar geen andere soorten benzine ofzo en ook geen kledingmerken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet je wel hoeveel amerikaanse bulldoggen er rond lopen?
wat jij zegt zal best kloppen allemaal maar je wrijft het er wel erg in en maakt het erger dan het is het valt allemaal reuze mee maar als mensen gaan kruizen krijg je de problemen maar goed ik heb er drie waarvan net weer een pup
en maak me niet druk en zou zo weer een kopen het zou van de zotte zijn als ze al die bulldogs gaan afpakken dat gebeurd niet maar sommige plekke zijn ze wel streng maar ja mensen die niet weten hoe ze met het ras moeten omgaan en alleen stoer met ze doen en zonder stamboom aanschaffen ja daar komen de in beslagnames van

Waarschuw beheerder
Ik gaf alleen mijn mening, verder niet, ik zou het in ieder geval niet aan beginnen al die ellende...

Waarschuw beheerder
ik heb weinig ellende ervan hoor het is maar net hoe je zelf met je honden omgaat he

Waarschuw beheerder
Ik ga prima met die van mij om...:)

Waarschuw beheerder
we hebben het over ellende met bulldogs haha die heb je toch niet

Waarschuw beheerder
nee idd en je weet waarom niet :)

Waarschuw beheerder
echt flauwe kul hoor neem nou een bullterrier ,cane corso , bull mastiff, argetijnse dog en ga zo maar door wat denk je wat die kunnen dan het gelul rond de ab is nu gewoon ze zijn niet erkent in nederland en nu gaat iedereen er een chaos van maken lekker rustig blijven .D e andere gevaarlijke rassen hoor je niks over zie nou gister husky bijt kind dood echt erg