als ze super dun zijn kunnen ze nog zeggen dat ze op een varken lijken
ja maar soms krijgt een vrouw honderd complimentjes en als ze dan 1 negatief ding naar het hoofd gesmeten krijgt dan zijn die honderd complimentjes vergeten
Ach met de jaren door, wordt je steeds tevredener.
Vooral in de pubertijd zijn meisjes onzeker en heel erg unhappy met hun lichaam terwijl vrouwen die bijvoorbeeld de 30 passeren het veel minder belangrijker vinden of ze door anderen wel of niet mooi gevonden worden.
Omdat mannen de vrouwen onzeker maken
Vrouwen maken zich meer druk om hun uiterlijk dan mannen
ja maar soms krijgt een vrouw honderd complimentjes en als ze dan 1 negatief ding naar het hoofd gesmeten krijgt dan zijn die honderd complimentjes vergeten
Uitspraak van Karian op donderdag 25 mei 2006 om 11:33:
Maar ook vrouwen kunnen elkaar onzeker maken,als de één dikker of minder mooi is dan de ander kunnen ze dat goed laten merken.
mannen strelen mijn ego
vrouwen katten mij af... jaloers en onzeker dus
wat ik zei ik ben tevreden met wie ik ben
love me or hate me.
ook voor Bonbonnetjuh een
vrouwen katten mij af... jaloers en onzeker dus
ff een vaasje pakken
waarom zijn veel vrouwen te onzeker???
of zijn er hier ook nog tevreden vrouwen???
Denk echt niet dat dit alleen voor vrouwen geld hoor, steeds meer mannen raken ook onzeker of praten daarover. Alleen is dat niet mannelijk dus blijft het summier.
of zijn er hier ook nog tevreden vrouwen???
Moet ik dit nu zo lezen dat vrouwen meer onzeker zijn dan mannen? Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Vrouwen die uiten gewoon hun onzekerheid meer. Terwijl wij mannen de illusie hooghouden dat wij niet onzeker mogen zijn. Wat een onzin zeg. Laatst zag ik een man huilen, zegt zijn maatje tegen hem: " doe eens normaal zeg, mannen horen niet te huilen!" Echt waar...wat een onzin zeg. Houdt jezelf niet voor de gek. Heel veel mensen, mannen en vrouwen, zijn onzeker. Alleen de een komt er meer voor uit dan de ander
Moet ik dit nu zo lezen dat vrouwen meer onzeker zijn dan mannen? Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Vrouwen die uiten gewoon hun onzekerheid meer. Terwijl wij mannen de illusie hooghouden dat wij niet onzeker mogen zijn. Wat een onzin zeg. Laatst zag ik een man huilen, zegt zijn maatje tegen hem: " doe eens normaal zeg, mannen horen niet te huilen!" Echt waar...wat een onzin zeg. Houdt jezelf niet voor de gek. Heel veel mensen, mannen en vrouwen, zijn onzeker. Alleen de een komt er meer voor uit dan de ander
of zijn er hier ook nog tevreden vrouwen???laatste aanpassing 25 mei 2006 11:32