Partyflock

Forumonderwerp · 875811

Waarschuw beheerder
Wednesday 24 May 2006
SEATTLE - De Amerikaanse overheid heeft De U.S. Department of Transportation van 23 tot 25 mei 2006 in uiterste paraatheid gebracht voor tsunami's aan de Amerikaanse kust. In samenwerking met Federatie, Staats, local en Canadese partners houden ze naar eigen zeggen een training met de gang van zaken die in werkelijkheid zou plaatsvinden als er echt een tsunami verwacht werd.

De training houdt het voorbereiden van maatregelen in, indien een er een tsunami in de Atlantische oceaan zou ontstaan en de Amerikaanse kust zou treffen. Alle maatregelen, die naar zeggen van de overheid in scene zijn gezet, zijn bedoeld om beter voorbereid te zijn als een tsunami de kust zou treffen.

Crisisexperts zijn aan het werk extreme gebeurtenissen te trainen, waaronder managementsystemen, autoriteitenvalidaties, strategieen, plannen, politici en protocollen. Dit alles onder het motto "het is een training voor als het echt zou gebeuren". Intussen zijn de maatregelen van hetzelfde kaliber als dat er echt morgen een tsunami zou zijn.

Bron: Xerson.nl

WTF.. houdt NASA iets achter.

Had niet een weekje later kunnen zijn, Ik ga vrijdag verdomme naar traxtorm power! :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 16:12:
je plaatje klopt niet, volgens jouw plaatje overstroomt namelijk ook de veluwe, een vloedgolf van 75 meter hoog die langs Groot-Brittanië de noordzee inkomt en dan ook nog eens 100km landinwaards, haha

Tis mijn plaatje niet... ik heb em van die site af gehaald van Sissy's linkje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 18:45:
Ben ik effe blij dat ik in Hengelo woon

:yes:
wel kut joh:o amsterdam is net zo'n mooie winkelstad B)
haha maar ik geloof niet dat er zoiets gaat gebeuren.. er si wel dreiging overal van maa rik meo thet eerst zien dan geloven:yes: als ik t vreselijke nieuws hoor op de tv/radio gooi ik me auto'tje wle vol en vlucht ik duitsland wel in:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zal niet nodig zijn...
Ook als er iets zou gebeuren, dan nog zijn wij veilig omdat wij hier ongeveer 25 meter boven de zeespiegel zitten, en zo'n 150 km landinwaarts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig maar dan.. :)
wel meer feessies in het oosten dan:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe... dat wel ja.
Maar ja, des te groter kans op een overkill
;)