Partyflock

Forumonderwerp · 875543
824x bekeken

Waarschuw beheerder
dat willen we toch allemaal?

Waarschuw beheerder
indigo kinderen komen hier voor de anarchie, alles af te breken wat af te breken valt
de nieuwe tijd en kristal kinderen brengen harmonie en herstellen alles wat de indigo hebben afgebroken
daarom zeg ik bring it on! haha
voor vrijdheid moet je chaos creeeren zeker in deze maatschappij

check anders dit forum ffe

https://partyflock.nl/topic/895397
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeker weten dat er werk moet zijn. Anders verveel ik mij dood na 2/3 maanden... Ik zou als ik milioenair was nog altijd een part time baantje houden bij iets wat ik leuk vind.

Tot die tijd keihard werken en keihard centjes verdienen :)

Waarschuw beheerder
Wanneer er een tijd zal aanbreken van menselijke bewustzijnsevolutie, dan zullen de zaken wellicht anders worden. Die hoop koester ik zeker stiekem. Maar de tijd zal het leren.

Dat spirituele gezever altijd ;) Denk je dat die 'revolutie' voor iedereen op zal gaan en dat hij louter gunstige effecten met zich mee zal brengen? Als er in de toekomst grote veranderingen komen, acht ik de kans groter dat ze ten kwade zullen zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 21:45:
Dat spirituele gezever altijd

Ja sorry, voor mij is het nou eenmaal een absolute waarheid die staat te gebeuren en niet eens zozeer een kwestie van geloof. Dat dat als spiritueel gezever gezien wordt kan ik ook niet helpen. Ik zie het zelf als iets vrij normaals. ;p

Maargoed, of dat gunstig zal zijn? Tja, ik denk dat er eigenlijk nog vrij pijnlijke tijden te wachten staan. Zoals het aanbreken van nieuwe tijden wel vaker gepaard gaat met een hoop shit en ellende.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 21:12:
check anders dit forum ffe

Zal zo effe kijken, maar ik weet er opzich al wel voldoende vanaf hoor.. :P