Hier weer een nieuwe track van mij,laat maar weten wat je er van vind.
A.Dragea - The Secret File [ Part1 ]
A.Dragea - The Secret File [ Part1 ]
laatste aanpassing
ik vind het plaatje iig al prachtig..
Geluid van de kick overheerst soms wat
sfeer is goed, mag alleen hier en daar wat meer gebeuren nog
Geluid van de kick overheerst soms wat
die pianomelodie en die strings zelf gemaakt?
hier heb ik ook een beetje last van en zo hard heb ik hem niet staan.
Mag iig na de break wel wat meer gebeuren, strings zijn wel lekker spacy, mag wat voller misschien.
piano is lekker hoor
Waarna hij toch niet echt weer vet begint vind ik,
Ik vind het wel een lekkere track begrijp me goed, maar heb het gevoel over de hele track dat er nog wat mist
van?
zoals ik al zei, alsof je jezelf te veel hebt laten inspirerend door ophidian tracks.
Piano vind ik ook lekker.. paar noten deed me herinneren aan place of exile.
vind de afwisseling opzich ook prima, alleen zou ik nog freaken met je leads.
puik werk
ik ken jou als artiest totaal niet.
En het is mijns inziens niet zo tuurlijk dat men zelf iets inspeelt in de hedendaagse hardcore. Dat is eerder uitzondering dan regel.
Maar anyway dat klinkt wel vet, jammer dat het dan uitloopt op een track met zo'n overheersende 4/4 kick.
Het geheel komt me over, zoals ik al zei, alsof je jezelf te veel hebt laten inspirerend door ophidian tracks. Maar zeker geen slechte track als je de balans wat beter afstelt
Leipe ish...
Beukt goed door de speakers
weer een lekker duister/spacey sfeertje heerlijk
en dat pianostukkie
weer een meesterlijke track
2 topicstarter:
jammer zeer jammer,je komt met een piano stuk,vet tof en dan bats hoppa verder met de kicks,het is pas interresant als je dus verder opbouwt met die piano,kicks etc ernaast,dan heeft ie potentie.....
vind het jammer doen meerdere artiesten,komt er bijvoorbeeld een stukje gezang,kapt af,klaboem verder met de kicks
goede zaak
Stukje uit place of exile laatst toevallig nog gehoord.. zwaar petje af daarvoor
mm.. ik vind 't juist totaal niet Ophidian achtig.. 't stukkie piano heeft 'n totaal andere sfeer.. (als 'r piano in zit wil 't niet zeggen dat 't op Ophidian lijkt/ na geaapt is.. )
Tempo is perfect! de kick is erg diep, ik ben erg blij dat je weer 'n tikkie iets anders gedaan hebt dan je normaal doet.. (k was eerlijk gezegd bang toen ik dit topic opende om weer 'n beetje 't zelfde als voorheen van je tegen te komen) Maar 't is dus perfect!
Klinkt erg lekker.. uitbrengen die shit.. spreek je snel
maar ja als hij dat vind dan mag die jb wel eens zeggen welke naam van welke track t een kloon van is.
als 'r piano in zit wil 't niet zeggen dat 't op Ophidian lijkt/ na geaapt is..
ik zie dit als een compliment, want luister haast nooit tracks van ' bekendere artiesten
En toch ophidian als favoriet hebben?
Volgens mij had ik het een hele vette track gevonden als je wat je nu als break gebruikt(piano/strings) een totaal andere stijl track had gemaakt.
Meer IDM flavour ofzo. Of juist een soundscape.
t maakt mij niet uit waneer je t wel vet had gevonden, t gaat er nog altijd om hoe de producer het bedoeld heeft
maar ik respecteer je mening , en wellicht wel een leuk idee om dit ook een keer anders uit te voeren
dat ik ophidian in me favorieten heb staan wil nog niet altijd zegge dat ik ook daadwerkelijk al zn productie's luister?
Volgens mij had ik het een hele vette track gevonden als je wat je nu als break gebruikt(piano/strings) een totaal andere stijl track had gemaakt. Meer IDM flavour ofzo. Of juist een soundscape.
t maakt mij niet uit waneer je t wel vet had gevonden, t gaat er nog altijd om hoe de producer het bedoeld heeft
maar ik respecteer je mening , en wellicht wel een leuk idee om dit ook een keer anders uit te voeren
Het gaat er toch ook totaal niet om dat jij iets moet maken zodat ik het vet vind. Ik reik je alleen iets aan. Of jij er wat me doe maakt mij dan weer niet uit.
lees de emoticon
OK ik ga luisteren.
Hij begint zacht...
t wordt duidelijk dat dat bij de opbouw hoort. Mooi opgevoerd gedurende de intro die beat Hij s lekker zwaar en diep
2.07 een break. Mooie sfeer zet je neer met die synths.
2.34 Dramatisch pianolijntje dr op. Klinkt lekker dark.
3.22 Hij komt los. Niks op aan te merken nog steeds.
3.51 de beat weg. Ik had m persoonlijk laten doorlopen maar wat afgezwakt. Maar das me persoonlijke smaak denk ik
5.01 de outro. Mooie weg-ebbende melo
Luistert lekker weg, misschien dat iets meer variatie in de lead wel wat toevoegd. De kicks zijn mooi, ze hebben een mooie overstuurde sound.
Lekker nummer!
lekker nummertje weer ouwe ga em van middag nog ff goed onder de loop nemen
mot nu werkuh
die piano stuk mog wel wat langer van mij la
die is kk geil
Klinkt weer lekker.
Een heel vette break.
Ik heb al een keer gezegd dat een track van je op die ophi leek, maar dat was dom om te zeggen, want ik weet dat jij eigen stijl hebt. En deze track vind ik trouwens ook niet veel van de ophi-stijl weg hebben. En daarom is het zeker geen mindere track. Integendeel, ik vind hem weer erg vet. Lekker zwaar beukende kicks. Fijne triplet-feeling in de hi-hats.
En de strings en piano. Wat kan ik daarover zeggen ...
Toptrack
maarre zit jij al bij een label?
ik neem aan van niet,tegenwoordig worden alleen mensen aangenomen,die niet aan opbouw doen,en het alleen stoer vinden kicks te verneuken.....
*edit* man met de 'o '?
toch niet Oktavian?
is dat een ja?
ennuh ik wens je succes
denk niet dat je het haalt je bouwt nummers zoals het hoort,en dus niet als tegenwoordig ik doe maar wat
maar succes
anders doe je toch ook maar wat...weet je zeker dat je word aangenemen
Uitspraak van JB! op woensdag 24 mei 2006 om 23:47:
Volgens mij had ik het een hele vette track gevonden als je wat je nu als break gebruikt(piano/strings) een totaal andere stijl track had gemaakt. Meer IDM flavour ofzo. Of juist een soundscape.
Uitspraak van [ A.Dragea ] op donderdag 25 mei 2006 om 00:01:
Uitspraak van JB! op donderdag 25 mei 2006 om 00:11:
Het gaat er toch ook totaal niet om dat jij iets moet maken zodat ik het vet vind. Ik reik je alleen iets aan. Of jij er wat me doe maakt mij dan weer niet uit.
ik zie dit als een compliment, want luister haast nooit tracks van ' bekendere artiesten '
En toch ophidian als favoriet hebben?
dat ik ophidian in me favorieten heb staan wil nog niet altijd zegge dat ik ook daadwerkelijk al zn productie's luister?
wees gewoon duidelijk of reageer maar niet!
Ik vind The Secret File - Part 2 toch ook wel zeker zo leuk, alleen hij wordt 'n beetje duf aan 't eind..
Verder, die Ride is echt gewoon TE masterlijk.. en ja.. de rest van de sounds ook.. jammer van die dufheid aan 't eind..
Ik snap niet waarom je dit online zet man...
okee dr moet nog wel wat aan gebeuren maar bewaar m lekker voor je zelf..
en als je hem af hebt stuur je m naar Enzyme of DNA als demo....
Denk dat dit wel wat kan worden met de juiste aan-passingen/vullingen
egoisme is niet voor mij weg gelegd,, ik denk ook zelfs aan mn partyflock vrienden!
en het is tog altijd brakke kwaliteit wat ik hier post, dit mag tog geen problemen veroorzaken?
Als je hem alleen op Partyflock post bereik je minder mensen met releasen hoor
Voor zover ik m heb beluisterd is ie draaibaar hoor
egoisme is niet voor mij weg gelegd,, ik denk ook zelfs aan mn partyflock vrienden!
Als je hem alleen op Partyflock post bereik je minder mensen met releasen hoor
ja maar daar doe ik t ook niet voor,, ik haat het dat mense alleen maar denken aan release en geld verdienen ermee!
Ik zie t juist anders...
Iemand maakt iets waar hij veel tijd liefde en meestal ook geld in heeft gestoken...
Hij kan er trots op zijn en wil het liefst zo veel mogelijk mensen van zijn kunsten laten genieten!
En label promoot iemands muziek en streeft ernaar zoveel mogelijk mensen van diegene zijn kunsten te laten luisteren..
Geld zie ik dan als een soort onkosten vergoeding voor de super dure gear.. en als waardering tegen over de producer..
Het is tog juist mooi dat mensen geld willen uitgeven aan jou kunsten!