Partyflock
 
Forumonderwerp · 875121
2854x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Ik heb het dus.. gelukkig niet in erge mate...[sommige mensen hebben het over heel hun lichaam]...ik alleen in mn holtes...vooral de knieholtes..maar ik vind het dus Fokkin' Bout en heb dus ook al een afspraak bij de Dermatoloog staan...ik wil zo de zomer NIET in...

Wie heeft hier nog meer las van?
Ik baal er van...het maakt je geen schoonheid...:(
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En nu?
 
Waarschuw beheerder
Nu...weet ik niet wachten tot het uur van de waarheid aanbreekt? O:)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ok :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Volgens mij word die niet aangebroken :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 21:15:
Wie heeft hier nog meer las van?


soms.....

ook een hele tijd last van gehad achter op m'n hoofd

gelukkig dat daar haar overheen groeit.

maar het irriteerde wel als de neten :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook een eczeem klant, helaas (n)

Krijg eczeem als ik teveel stress heb, als ik verkeerd eet, als ik een nieuw luchtje whatever heb, eczeem van dit eczeem van dat :[

Tis kut, maja zijn ergere dingen
 
Waarschuw beheerder
dat is waar maar laatst vroeg een leuke jongen me mee naar het strand...maar heb wel nee gezegd...schaam me ervoor vind t gewoon lelijk...:(
Waarschuw beheerder
donateur
Tsjah, dat ben ik wel een beetje voorbij (y)

Maar weet hoe het is ;-)

Heb 2 jaar lang met een zeer zeldzame huidziekte rondgelopen, allemaal grote rode/paarse plekken, heb 2 jaar standaard lange broeken en shirts met lange mouwen aangehad (n)

Al dat gestaar :nocheer:
Waarschuw beheerder
heb alleen last gehad van kappers eczeem zwaar irritant is dat pffff
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg het ook zodra ik verkeerd eet of stress heb.

Ergste is wel overgegaan, maar vroeger zat ik onder van top tot teen.

Alle doktoren wel gehad toen ik klein was. Ziekenhuis in en ziekenhuis uit :(
 
Waarschuw beheerder
wat erg goed helpt is Parvenac,paar euro, gewoon bij t kruidvat te halen. ff smeren en trekt snel weg. Geen recept, is ook niet op basis van cortison ofzo. succes!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:36:
wat erg goed helpt is Parvenac,paar euro, gewoon bij t kruidvat te halen. ff smeren en trekt snel weg. Geen recept, is ook niet op basis van cortison ofzo. succes!


Nou dat helpt bij mij echt niet meer hoor :nee:
 
Waarschuw beheerder
tszarina citeer 21 mei 2006 22:36
wat erg goed helpt is Parvenac,paar euro, gewoon bij t kruidvat te halen. ff smeren en trekt snel weg. Geen recept, is ook niet op basis van cortison ofzo. succes!

Dankje voor de tip...maar zalf op recept is vaak toch net iets sterker dan iets uit de winkel..
Maar toch bedankt (F)
Waarschuw beheerder
als je dr helemaal van af wilt komen kan je NAET proberen. www.naet.nl
roep het wel meerdere malen op diverse forums. ben zelf bijna klaar met de behandeling, ik had ernstig eczeem. was echt kansloos voor me gevoel. liep al 20 jaar te tobben; niks werkte écht. behalve NAET.
eczeem krijg je omdat je een allergie hebt voor iets.. ik heb er zelf meer dan 15. ben er nu van 15 af en mn eczeem is op een klein plekje na zo goed als verdwenen. heb trouwens ook geen allergie meer voor katten sinds afgelopen week :D
 
Waarschuw beheerder
mn dochter heeft al veel geklooit met allerlei spul vd huidarts op recept dus,vaak hormoonzalf /cortison/ hielp niet veel, die parvenac hielp sneller..protopic op recept ook, maar sommige artsen schrijven t niet zomaar voor..dat hielp ook goed.
 
Waarschuw beheerder
ga naar de dokter.. vraag een cremepje(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Eczeen is vuil dat uit je lichaam moet, dat word niet beter van het wegsmeren. Want dan komt het er niet uit.

Dat hebben ze mij altijd geleerd.

Ik ben genezen door een paranormaal genezer, ik geloofde nergens in en toch was ik na 2 weken beter :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op maandag 22 mei 2006 om 18:49:
Eczeen is vuil dat uit je lichaam moet


constitutioneel eczeem zit dus in je bloed, klopt wel dat je het er niet weer ïn terug" moet smeren..meestal komt het juist door stress of iets anders opzetten..paranormale genezers gaan ervan uit dat je het achterliggende probleem moet vinden en er zo vanaf kunt komen..geloof ik wel hoor..soort preventie ipv bestrijding van klachten
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb je goed uitgelegt jah :)

Hier heeft het gewerkt gelukkig.
Waarschuw beheerder
Heb het gehad, ben er nu gelukkig van af :)

Meisje uit mijn klas heeft het heel erg op beide handen, maar die krabt het ook open enzo.. Docent vroeg van de week aan haar of ze van d'r fiets af gepleurd was ofzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 21 mei 2006 om 21:36:
Ben ook een eczeem klant, helaas


Als ik dan weer een zalfje smeer ik het binnen 3 dagen weer helemaal weg.
Maar zodra ik dan stop, komt het weer terug.

Ik heb het al van baby af aan, dus dat schamen is er niet meer zo.
Tuurlijk is het nooit leuk :no:
 
Waarschuw beheerder
donateur
helaas het is vandaag weer in ernstige mate, en dat kan zo allemaal in 1 dag.. helemaal een gebarste huid, helemaal kapot.. mn ma wil weer dat ik naar het ziekenhuis ga, ik wil dat niet, want ik weet gewoon dat ik weer opgenomen wordt :(
maar toch ik zal toch moeten, waarom heb ik dit, waarom, waarom gaat het nou nooit meer weg. Ik kan er wel om gaan huilen
Waarschuw beheerder
donateur
Klote hoor!
Zalf smeren is het enigste wat je kan doen denk ik of iets van een antibiotica kuur.
Maar die kan je ook niet te vaak doen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 13:15:
en dat kan zo allemaal in 1 dag


Ik ken het...gelukkig is het bij mij nu aardig weg, maar vorige week was het een stuk erger.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 13:15:
maar toch ik zal toch moeten, waarom heb ik dit, waarom, waarom gaat het nou nooit meer weg. Ik kan er wel om gaan huilen


:aai:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:36:
wat erg goed helpt is Parvenac,paar euro, gewoon bij t kruidvat te halen. ff smeren en trekt snel weg. Geen recept, is ook niet op basis van cortison ofzo. succes!


Tegenwoordig wel weer op recept!


VSM, Cardiflor forte
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cher op dinsdag 20 juni 2006 om 13:20:
Zalf smeren is het enigste wat je kan doen denk ik of iets van een antibiotica kuur.
Maar die kan je ook niet te vaak doen.


Kheb nu een week lang een kuurtje
daarnaast van die anti krab pillen, waar je zo lekker suf van wordt en daarnaast goed smeren met dermovate, khoop dat het van het weekend een stuk minder is, mmmmmm moet alweer een feestje opzei zetten :( maargoed... van zulke klachten wordt je dus echt depri van :(
 
Waarschuw beheerder
BEn ook eczeem klantje,heb al vaak smeersels van de dokter gehad en naar dermatoloog geweest maar nu gebruik al 2 jaar dagelijks creme bioforce van dr vogel is homeopatisch en gewoon bij de drogist te koop en ik zweer erbij maar goed voor elk mens anders
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 21:15:
Wie heeft hier nog meer las van?


:no: ik niet
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook eczeem. in mn knieholtes, echt irriant met dit mooie weer. ik krap het telkens 's nachts weer stuk, omdat het zo verdomd jeukt. parfernac heb ik al geprobeerd, helpt niet. ik had nog een oud tubetje liggen met zalf (ook voor eczeem), dat hielp wel, maar nu is het op. :S heb ook plekjes op mn handen (ja gaat lekker). moet eigenlijk ff langs de dokter, maaja..

of heeft iemand nog andere tips? wel handig topic dit (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er geen last van, maar heb gelezen dat het kan helpen om:

- Als je weinig vis eet, visolie capsules te slikken.
- Echte roomboter op je brood te smeren in plaats van halvarine, margarine of een ander chemisch goedje.
- Te bakken in olijfolie of een andere zuivere olie die uit een plant geperst is, dus geen rare spuitflessen met chemisch bewerkte vetten of harde blokken met het opschrift 'zuiver plantaardig', want dat is wel nabewerkt.

Gebruik ook zo weinig mogelijk zeep en shampo, die tasten de vettige beschermlaag in je huid aan, waardoor je gevoelig wordt voor exceem, schimmels en andere ongemakken.
Er zijn, geloof ik, wel speciale zepen en shampoo's die een minder sterk vetoplossend vermogen hebben, meestal voor honden of baby's.

Ik gebruik zelf nooit zeep om mijn lichaam te wassen, alleen warm water.
Voor mijn haar probeer ik niet vaker dan één keer per week shampoo te gebruiken en dan niet te veel, zodat er een minimale hoeveelheid vet op mijn hoofdhuid achterblijft.
Als mijn handen erg smerig zijn dan gebruik is een beetje afwasmiddel.

Als ik een droge huid heb dan vet ik het in met olijfolie. Daar zit veel vitamine E in.
Dat lijkt mischien vreemd, maar omdat alles wat op de huid gesmeerd wordt, wordt opgenomen door het lichaam is het mischien wel handig om geen dingen te smeren die niet geschikt zijn om in te nemen.
 
Waarschuw beheerder
http://www.cardiflor.nl/eczeem/eczeem.php
http://www.equilac.be/
even een paar links wie weet helpt het;)
Waarschuw beheerder
Heb sinds mn 21ste ook ecxeem. Het blijkt dat ik heel erg allergies ben voor melk en ei en zodra ik dit echt niet meer binnen krijg gaat het echt wel heel goed. Als je dus uitvoerig laat testen waar je allergies voor bent zal het misschien ook wel beter met je gaan.
Smeer wel nog heel af en toe met Betamethason.
Succes en sterkte ermee!