Partyflock

Forumonderwerp · 875016
2232x bekeken

Waarschuw beheerder
ik wil maandag een anti-Tragus piercing gaan halen, heeft iemand er al een beetje ervaring mee?..Ik hoor het graag!

Waarschuw beheerder
met de tragus schieten loop je het gevaar dat als het te dicht tegen het gezicht aan word geschoten, dat je kans hebt dat de kaak spier geraakt kan worden.. dan zit je pas met de gebakken peren ;)

Waarschuw beheerder
bij mij is t nogniet fout gegaan..dus tsjah..

Waarschuw beheerder
Ik heb 6 door het kraakbeen...
Maar bij je (anti)tragus is het kraakbeen nog harder..Er kan ook een stukje kraakbeen wegschieten en in het ergste geval je hersens beschadigen, daardoor kan je gezicht voor de helft verlamd raken..
Dat is al een keer gebeurt in nederland..
De piercer waar ik altijd kom die wil niet eens in de tragus schieten..;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 27 mei 2006 om 23:58:
met de tragus schieten loop je het gevaar dat als het te dicht tegen het gezicht aan word geschoten, dat je kans hebt dat de kaak spier geraakt kan worden.. dan zit je pas met de gebakken peren

Dat kan inderdaad ook nog..
Maar piercen is sowieso beter.. mijn geschoten gaatjes zijn vaker ontstoken(o.i.d.) dan mijn gepiercde gaatjes.. Maar das bij iedereen anders!

Waarschuw beheerder
bij mij is m'n tragus nog nbiet ontstoken geweest, en m'n anti-tragus, heb k ook nog geejn last van!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 28 mei 2006 om 13:43:
bij mij is m'n tragus nog nbiet ontstoken geweest, en m'n anti-tragus, heb k ook nog geejn last van!

Dan heb je geluk!

Waarschuw beheerder
weet ik
Waarschuw beheerder
Mijn normale tragus deed ook pijn,
Die van me moeder en me broer ook trouwens..
Wen je wel aan joh.. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 19:25:
idd heb em ook 2 keer laten schieten me hele kraakbeen is lijk net door midden gebroken als je je tragus heb je je voelt er aan is gewoon een heel stuk kraakbeen WEG

ik denk dat ik dan geluk heb.. ik heb ook aan beide kanten laten schieten en helemaal geen last van gehad (f)

Waarschuw beheerder
ik heb (bijna) nooit last gehad van geschoten piercings..alleen m'n piercing die ik bovenin heb late schieten ging 2x de mist in..maar gelukkig niet gebroken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 13:32:
Maar piercen is sowieso beter.. mijn geschoten gaatjes zijn vaker ontstoken(o.i.d.) dan mijn gepiercde gaatjes..

zeker waar!
Waarschuw beheerder
word al gek als ik eraan zit laat staan als er een piercing in zit !