Partyflock

Forumonderwerp · 874719
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Q-BASE 2006 – A 16 HOUR DAY & NIGHT RAW SOUND EXPERIENCE

Op 9 september 2006 organiseert Q-dance voor de derde maal het festival Q-BASE. De strategisch gelegen legerbasis – net over de Duitse grens nabij het plaatsje Weeze - geldt al enige tijd als één van de vetste festivallocaties van Europa. Het militaire vliegveld ligt verscholen in een bosrijke omgeving en de bunkers, opslagplaatsen en hangars zijn een passend decor voor de verschillende dance area’s. Na de succesvolle editie van vorig jaar zal Q-BASE in 2006 echter in een nieuwe vorm worden gegoten.

Voor het eerst in de Q-BASE geschiedenis zal het dit jaar maar liefst 16 uur duren, met een gedeelte overdag van 16:00 tot 00:00 uur en een gedeelte ’s nachts van 00:00 uur tot 08:00 uur. Vooral het feit dat Q-BASE hiermee het langst durende festival wordt dat Q-dance ooit heeft gegeven, zal de bezoekers als muziek in de oren klinken. In plaats van rond middernacht de reis huiswaarts in te moeten zetten, kan er tot in de vroege ochtend door worden gefeest. De tweedeling in tijd zorgt ook voor een tweedeling in de programmering. Uiteraard is er rekening gehouden met de bezoekers zonder eigen vervoer en zal er een goede aansluiting op het openbaar vervoer naar Nederland zijn.

Q-BASE is als platvorm voor de hardste dancestijlen nog rauwer, breder, dieper, vooruitstrevender en gevarieerder geworden. De muzikale programmering beslaat op 9 september het hele spectrum met genres als Hardcore, Oldstyle, Techno, Hardstyle, Psychedelische Trance, Minimal, Drum ’n Bass, Hardtrance, Hardhouse, Early Rave en Jumpstyle. Naast de grote hangar, een buitenpodium en drie bunkers, zullen de toonaangevende platenlabels Scantraxx, Fusion (beide Hardstyle), Babaorum, Jumper Records (beide Jumpstyle), Prospect (Drum ’n Bass) en Third Movement (Industrial Hardcore en Techno) een eigen area hosten.

Op vrijdag 26 mei wordt via Q-dance.nl de totale line-up bekend gemaakt.

Voor de eerste kaarten kun je vanaf zaterdag 27 mei exclusief terecht bij

Ik weet het niet hor.... maareh... ik heb er zin an :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim op dinsdag 5 september 2006 om 16:44:
Yup Zin in!!

Aaah, bellen we daarzo wel ofzo... Nouja, denzo dan. O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 16:45:
Ja toch, lekker uitwaaien... Soms nog sneller thuis.

Ga alleen de laatste tijd niet echt meer naar feestjes hier in buurt, of wel maar dan moet ik al gauw weer het OV nemen:[ omdat het met de fiets te ver is..

Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 16:45:
:(

Ahhh :aai: Ik ga je gewoon wel eventjes zoeken en dan gaan we samen even een biertje drinken en een dansje doen (Y)

AAAAAAAH is het al Zaterdag?! :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 5 september 2006 om 16:14:
Moet nu alleen nog niet denken aan de terug reis pfff

Sow das een goeie... ik denk dat ik dan ook behoorlijk gesloopt ben. Bus terug richting Nijmegen, trein naar Den Bosch, naar huis fietsen. Achja... je moet er wat voor over hebben :P Ben alleen minder blij als ik denk hoe ik maandagochtend om 10.00 in de auto zit om af te rijden :D

Maargoed, in ieder geval supppper veel zin in, hopelijk overtreft het vorig jaar, en wordt het me nieuwe #1 feest :P
MOET haast wel! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 5 september 2006 om 16:55:
Ga alleen de laatste tijd niet echt meer naar feestjes hier in buurt, of wel maar dan moet ik al gauw weer het OV omdat het met de fiets te ver is..

In de buurt is laatste tijd ook niet zoveel bijzonders meer... Alleen zo dan weer ffies een golfie na Q-base en 25 november in de Kade meen ik. :)

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 5 september 2006 om 16:55:
Ik ga je gewoon wel eventjes zoeken en dan gaan we samen even een biertje drinken en een dansje doen

Heb alleen niet echt de behoefte om bij een bepaalde bunker ofzo te blijven, dus ik weet niet me god niet waar ik dan uithang... ;p Jij bent meer bij de hardstyle en techno-achtige-shit ofzo? :P

En verder, shieße pliesie.
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op dinsdag 5 september 2006 om 16:59:
Ben alleen minder blij als ik denk hoe ik maandagochtend om 10.00 in de auto zit om af te rijden

ik heb in dezelfde situatie gezeten, sensation black 2004 was ik geweest, en moest ook smaandags afrijden om 9.30...

was niet gelukt haha

sterkte ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi dat ik t/m maandagochtend in het zwembad lig! :yes:
Waarschuw beheerder
:bounce: Ja begin er nu ook wel erg veel zin in te krijgen :yes:

Hopen op mooi weer i.d.d.,gewoon wat extra kleding meenemen,en`n goed humeur,gaat`t helemaal goed komen !!!! :cheer:

Maandag`s vrij :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Markiez op dinsdag 5 september 2006 om 17:04:
ik heb in dezelfde situatie gezeten, sensation black 2004 was ik geweest, en moest ook smaandags afrijden om 9.30...

Hehe ben ook benieuwd of het gaat lukken... mooie datum ook om af te rijden .. 9/11 :) Ik ga dr gewoon voor, laatste uurtjes niet echt meer supererg inspannen, al kan ik dat niet beloven o:)

Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 17:06:
Mooi dat ik t/m maandagochtend in het zwembad lig! :yes:

Grrr pestkop :[ :D
Waarschuw beheerder
is de controle op weg naar/aan ingang van Q-Base, echt zo streng? of valt dit met een korreltje zout te nemen... :p
laatste aanpassing

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
2 uur early rave van the prophet :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 17:01:
Heb alleen niet echt de behoefte om bij een bepaalde bunker ofzo te blijven, dus ik weet niet me god niet waar ik dan uithang... Jij bent meer bij de hardstyle en techno-achtige-shit ofzo?

Ik ben ook niet een persoon die de hele avond/nacht ergens staat het liefst ben ik overal en nergens dus misschien komen we elkaar dan vast wel tegen

Uitspraak van chrizzle op dinsdag 5 september 2006 om 16:59:
Ben alleen minder blij als ik denk hoe ik maandagochtend om 10.00 in de auto zit om af te rijden

Heel veel succes dan :D

Ik denk dat ik wel rond een uurtje of 11 thuis ben dan naar huis fietsen en heerlijk de hele dag gaar zijn in me bed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik ERGENS niet aan denk, is het wel de terugreis....;)

I feel like :bounce:!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 17:50:
2 uur early rave van the prophet

Of beter gezegd, 16 uur lang pokkeherrie! :D
Waarschuw beheerder
donateur

:D en die andere 14 uur vermaak ik me ook wel (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ruudvaneijk op dinsdag 5 september 2006 om 18:27:
en die andere 14 uur vermaak ik me ook wel

:D:D Endymion, Headhunterz, Donkeyrollers, Bass D & King Matthew, Hardheadz, Vince :kwijl: Teveel om op te noemen. Maar dat ik me wel ga vermaken staat vast!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop op regen, kan ik eindelijk eens me regendans uitvoeren... :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 18:38:
kan ik eindelijk eens me regendans uitvoeren...

Of we nog niet genoeg regen hebben gehad :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 18:39:
Of we nog niet genoeg regen hebben gehad

Jij wil beweren dat jij zo'n terrein als achtertuin hebt ofzo? :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 18:44:
Jij wil beweren dat jij zo'n terrein als achtertuin hebt ofzo?

staat dat ergens dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik het citaat van de Malibu-commercial maar opzoeken? :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 18:38:
Ik hoop op regen, kan ik eindelijk eens me regendans uitvoeren...

:S Tuurlijk ga jij maar de regen dans doen maar dan als ik je tegen mocht komen kan je betre heel hard weg rennen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim op dinsdag 5 september 2006 om 16:44:
Uitspraak van Lawa · a way of life :bye: op dinsdag 5 september 2006 om 16:40:
Hoezo pakketje?

Naja ik moet handtekening zette bij ontvangst... Dus daarom kon de pakkettendienst het niet brengen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En waarom loopt het bezoekersaantal terug:( kan nog wel wat bij hoor(Y):)
Waarschuw beheerder
ze voorspellen in ieder geval best redelijk weer:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biertap op dinsdag 5 september 2006 om 17:33:
is de controle op weg naar/aan ingang van Q-Base, echt zo streng? of valt dit met een korreltje zout te nemen...

Vorig jaar was ik er niet maar 2 jaar terug was het wel streng. Op de weg daar naartoe kom je veel politie tegen en op de terugweg werden de auto's voor ons aangehouden en doorzocht op een parkeerterrein. Gelukkig voor ons hadden we mazzel want degene met wie wij meereden had gewoon pillen op het dashboardkastje liggen. :X :X

Ohhh ga ik je zoeken. Gaan we effe samen :bounce:.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 5 september 2006 om 19:06:
Tuurlijk ga jij maar de regen dans doen maar dan als ik je tegen mocht komen kan je betre heel hard weg rennen..

Nou, als je me net zo te grazen neemt als die gast op je foto hier... :D

Uitspraak van Lange Erwin op dinsdag 5 september 2006 om 19:16:
Naja ik moet handtekening zette bij ontvangst... Dus daarom kon de pakkettendienst het niet brengen!

Oke oke, hoop voor me maat dat hij thuis is dan... :[

Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 5 september 2006 om 19:29:
Gaan we effe samen

We gaan met zn allen................. :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 19:33:
Nou, als je me net zo te grazen neemt als die gast op je foto hier... :D

:roflol: in you're dreams baby
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dol komisch. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 5 september 2006 om 19:29:
Ohhh ga ik je zoeken. Gaan we effe samen :bounce:.

hakkûh b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 19:33:
We gaan met zn allen.................

Zolang je maar hakkuh wilde zeggen want ik vind 1 pogo clown per week wel genoeg. :[ :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 19:58:
hakkûh

Voorin? :9

Edit: ik heb je nummer. Het stalken wordt steeds makkelijker. :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 5 september 2006 om 20:11:
Zolang je maar hakkuh wilde zeggen want ik vind 1 pogo clown per week wel genoeg.

Nooo, HAKKûH uiteraard! :yes: Soms kom ik ook wel eens ergens *ahum* en dan zie ik alleen maar gasten met maxies, en hardcore-gerelateerde kleding in OVERVLOED. En er is er geen een van *ahum* die ook nog maar een BEETJE kan hakkûh... Alleen maar dat heen & weer GE-IETS (kan het niet eens benoemen)... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had zondag een pogo clown die op hardstyle stond te pogo'en. :| :roflol: Het volk wordt steeds triester. Later stond hij een vrouw te versieren die zijn moeder kon zijn. 8)

Wij gaan lekker HAKKUHHH! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dj's draaien mooi twee uurtjes :)
Super..
AFTELLEN :bounce:
(K)(K)

Waarschuw beheerder
Lijkt me een Super lokatie! iemand goed ervaringen?

Sta op de Gastenlijst dus komt goed :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 5 september 2006 om 21:29:
Ik had zondag een pogo clown die op hardstyle stond te pogo'en. Het volk wordt steeds triester. Later stond hij een vrouw te versieren die zijn moeder kon zijn.

Wij gaan lekker HAKKUHHH!

Ze moeten er gewoon serieus boetes voor uitdelen. :vaag: Dat er nog eens de prijs van 4 kaarten bij komt ofzo. Aangezien ze zoveel ruimte nodig hebben... :o

Maar idd, WIJ gaan gewoon lekker HAKKUH! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 21:37:
iemand goed ervaringen?

:X Ik hou wijselijk mijn mond. O:)

Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 21:39:
Ze moeten er gewoon serieus boetes voor uitdelen. Dat er nog eens de prijs van 4 kaarten bij komt ofzo. Aangezien ze zoveel ruimte nodig hebben...

Er was ook totaal geen ruimte voor. Als je dat in de Jaarbeurs doet is het nog irritant maar okee maar een kleine strandtent. :nee: Hij werd er ook rijkelijk voor beloond. 8)

Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 21:39:
Maar idd, WIJ gaan gewoon lekker HAKKUH!

:jaja: Fuck Pogo! :looser:

Waarschuw beheerder
kben snachts te bekennen bij scantraxx :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 5 september 2006 om 20:11:
Edit: ik heb je nummer. Het stalken wordt steeds makkelijker. :devil:

ook in duitsland? :|

Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 5 september 2006 om 21:29:
Later stond hij een vrouw te versieren die zijn moeder kon zijn. 8)

stond ie jou te versieren ? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:31:
ook in duitsland?

:jaja: Dus ik zou maar uitkijken. :devil:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 23:31:
stond ie jou te versieren ?

:nee: mijn moeder. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er nog mensen die met de bus vanuit Zaandam gaan??
Ga namelijk ff een cdtje branden met lekkere nummers of livesets zodat we onderweg goeie muziek hebben :)

Iemand suggesties of nummers die je graag wilt horen om goed in de stemming te komen?? :)

Waarschuw beheerder
Gewoon een club r_AW setje of iets van TOA opzetten in die bus (y)

Dat gaan wij ook regelen in onze bus die vanuit Hilversum vertrekt :) Ik kan niet wachten tot het zover is, flessie Champagne mee in die bus en het feestje kan beginnen!

Nu maar hopen dat het droog blijft van het weekend en dat de temperatuur zo rond de 20/22 graden hangt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lawa op dinsdag 5 september 2006 om 20:24:
alleen maar gasten met maxies

heu! niets mis met maxies... 8)ik draag ze vanwege knie problemen... ;) moet goede demping hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op woensdag 6 september 2006 om 01:17:
Iemand suggesties of nummers die je graag wilt horen om goed in de stemming te komen??

liveset donkeyrollers defqon 2005, duurt een half uur, en kan iedereen zich wel mee vermaken. (dus niet het gezeik na 5 minuten: mag die muziek af, )
en tussen door: ophedian, butterfly (VIP) , wat ook niet mag ontbreken is de anthem van vorig jaar, lost in dreams.is niet hard, maar genoeg om iedereen toch in de stemming te krijgen. voor de rest: in vullen naar eigen smaak. (heb je toch weer mooi 42 minuten vol... nog 38 te gaan.)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan met het busje vanuit nieuwegein ware pret :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Just Ferry op woensdag 6 september 2006 om 09:05:
Wij gaan met het busje vanuit nieuwegein ware pret

wij met het busje vanuit asten. waanzinnige pret
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Just Ferry op woensdag 6 september 2006 om 09:05:
Wij gaan met het busje vanuit nieuwegein ware pret :D

Hey Ferry, gaan jullie wel? Of gaat Nikki niet mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WALDI op woensdag 6 september 2006 om 02:04:
liveset donkeyrollers defqon 2005, duurt een half uur, en kan iedereen zich wel mee vermaken. (dus niet het gezeik na 5 minuten: mag die muziek af, )
en tussen door: ophedian, butterfly (VIP) , wat ook niet mag ontbreken is de anthem van vorig jaar, lost in dreams.is niet hard, maar genoeg om iedereen toch in de stemming te krijgen. voor de rest: in vullen naar eigen smaak. (heb je toch weer mooi 42 minuten vol... nog 38 te gaan.)

Precies, Donkey Rollers stonden er al op :)

Beetje inkomen voor hun optreden daar. Zin in!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Super ik op woensdag 6 september 2006 om 09:56:
Hey Ferry, gaan jullie wel? Of gaat Nikki niet mee?

ik ben van de partij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WALDI op woensdag 6 september 2006 om 02:00:
heu! niets mis met maxies...

Zeg ik toch niet... :\ Gaat er gewoon om dat sommige mensen er alles aan doen om bij de gabbercultuur te 'horen' en dan nog niet eens een beetje de moves te pakken hebben. ;P

Maar waar maak IK me druk om. :D
Waarschuw beheerder
ik zou eigenlijk niet gaan omdat ik geen vervoer had...
maar ben net me bed uitgebelt dat ik een helicoptervlucht heen en terug heb gewonnen :D:D:D
dus ik ben happy en kom ook!!!!

thnx pepsi en q-dance :D
laatste aanpassing