Partyflock

Forumonderwerp · 874719
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 9 september 2006 om 16:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Q-BASE 2006 – A 16 HOUR DAY & NIGHT RAW SOUND EXPERIENCE

Op 9 september 2006 organiseert Q-dance voor de derde maal het festival Q-BASE. De strategisch gelegen legerbasis – net over de Duitse grens nabij het plaatsje Weeze - geldt al enige tijd als één van de vetste festivallocaties van Europa. Het militaire vliegveld ligt verscholen in een bosrijke omgeving en de bunkers, opslagplaatsen en hangars zijn een passend decor voor de verschillende dance area’s. Na de succesvolle editie van vorig jaar zal Q-BASE in 2006 echter in een nieuwe vorm worden gegoten.

Voor het eerst in de Q-BASE geschiedenis zal het dit jaar maar liefst 16 uur duren, met een gedeelte overdag van 16:00 tot 00:00 uur en een gedeelte ’s nachts van 00:00 uur tot 08:00 uur. Vooral het feit dat Q-BASE hiermee het langst durende festival wordt dat Q-dance ooit heeft gegeven, zal de bezoekers als muziek in de oren klinken. In plaats van rond middernacht de reis huiswaarts in te moeten zetten, kan er tot in de vroege ochtend door worden gefeest. De tweedeling in tijd zorgt ook voor een tweedeling in de programmering. Uiteraard is er rekening gehouden met de bezoekers zonder eigen vervoer en zal er een goede aansluiting op het openbaar vervoer naar Nederland zijn.

Q-BASE is als platvorm voor de hardste dancestijlen nog rauwer, breder, dieper, vooruitstrevender en gevarieerder geworden. De muzikale programmering beslaat op 9 september het hele spectrum met genres als Hardcore, Oldstyle, Techno, Hardstyle, Psychedelische Trance, Minimal, Drum ’n Bass, Hardtrance, Hardhouse, Early Rave en Jumpstyle. Naast de grote hangar, een buitenpodium en drie bunkers, zullen de toonaangevende platenlabels Scantraxx, Fusion (beide Hardstyle), Babaorum, Jumper Records (beide Jumpstyle), Prospect (Drum ’n Bass) en Third Movement (Industrial Hardcore en Techno) een eigen area hosten.

Op vrijdag 26 mei wordt via Q-dance.nl de totale line-up bekend gemaakt.

Voor de eerste kaarten kun je vanaf zaterdag 27 mei exclusief terecht bij

Ik weet het niet hor.... maareh... ik heb er zin an :P

Waarschuw beheerder
kaartje net besteld :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 10:02:
dus je herinnert me tog nog wel hahaha

maar natuurlijk!!

toen stond k net te stuiteren op de freestyle area :D:D

Waarschuw beheerder
:D kaartje besteld en volgende week binnen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sant. op donderdag 27 juli 2006 om 18:03:
toen stond k net te stuiteren op de freestyle area

ja maar toen keek je me zo raar aan hahaha
daarom liep ik maar snel verder ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 09:54:
ja maar toen keek je me zo raar aan hahaha
daarom liep ik maar snel verder

moest wel ff nadenken jah :D
maar dat kwam niet alleen door jou spontane bezoekje ;)

Q-Base herkansing dan maar? :p

wordt echt weer n dik feessie!

Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen,
zeer relaxed zo'n feestje van 16 uur!:yes: (y)
eerst nog even naar een andere legerbasis> Nature One!
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
kaartje gister besteld :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sant. op vrijdag 28 juli 2006 om 17:55:
Q-Base herkansing dan maar?

wordt echt weer n dik feessie!

oew zeker!
vorig jr was me eerste qbase, met vrijkaarten nog wel dus dat was zeker voor herhaling vatbaar!
gaat helemaal goedkomen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 13:10:
gaat helemaal goedkomen

en nu ben ik er bij..:P dus dan helemaal he meis :cheer:
(K)
Waarschuw beheerder
Gister 2 kaartjes gehaald dus... Jetzz Getzz Loszz

Btw weten mensen hier nog een idiaale tijd om erheen tegaan want hoor van alle kanten hier dat het echt een ramp is qua Files en lange rijen.
En hoe zit het drugsbeleid bij onze buren, zijn ze echt voor de 90% controles of is het best te doen.

Is nl me 1e jaar dus een beetje goed voorbereid erheen kan geen kwaad :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van.God.Los op maandag 31 juli 2006 om 14:35:
Btw weten mensen hier nog een idiaale tijd om erheen tegaan want hoor van alle kanten hier dat het echt een ramp is qua Files en lange rijen.
En hoe zit het drugsbeleid bij onze buren, zijn ze echt voor de 90% controles of is het best te doen.

dat van die rijen enzo was alleen het 1ste jaar,
nou dat hadden ze vorig jaar goed verbeterd HELEMAAL NIKS VAN GEMERKT.

en met die controlles is het best te doen, aleen niet als je met de auto de grens overgaat. ken beter met de taxi de grens overgaan ofzo
Waarschuw beheerder
donateur

Ga met de bus, geen controles, eigen route + parkeerplaats voor de deur.

We moesten vorig jaar 25 meter lopen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Paar vrienden en ik, willen ook wel met de trein eigenlijk. En dan vrijdag heen en zondag terug. Maar welke Nederlandse plaats (met treinstation) ligt het dichtst bij de grens? Arnhem, Nijmegen of iets anders? En dan daar vandaan met de taxi...

Met de taxi vanaf het treinstation naar het hotel en dan van het hotel met de taxi naar Q-base en vice-versa.
Waarschuw beheerder
boxmeer volgens mij, moet je ff routeplannertje goed bekijke. En bij venlo rijd er een pendelbus vanaf het station naar q-base
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op dinsdag 1 augustus 2006 om 15:19:
Ga met de bus, geen controles, eigen route + parkeerplaats voor de deur.

We moesten vorig jaar 25 meter lopen :D

Ja we zaten er indd al aan te denken om met Eventtravel te gaan.
Maar we wouden zowiezo ook een hotel boeken dus we moeten ff kijken hoe of wat.
Maar het is dus wel zo dat als je met eigen vervoer gaat (auto dus) het dus wel tot een kleine ramp kan uitlopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Van.God.Los op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:20:
Maar het is dus wel zo dat als je met eigen vervoer gaat (auto dus) het dus wel tot een kleine ramp kan uitlopen

Zolang dat je ervoor zorgt dat je chauffeur nuchter blijft... is er niets aan t handje.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op dinsdag 1 augustus 2006 om 17:45:
En bij venlo rijd er een pendelbus vanaf het station naar q-base

is dat zeker? q-dance geeft nl geen mail terug want had mailtje gestuurd met die vraag erin :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 21:46:
En bij venlo rijd er een pendelbus vanaf het station naar q-base

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 augustus 2006 om 21:46:
is dat zeker? q-dance geeft nl geen mail terug want had mailtje gestuurd met die vraag erin

dat was dus ook mijn vraag
Waarschuw beheerder
Ja paar maanden terug al gevraagd of er verbinding was met het ov.
toen vertelde ze dat dus van die pendelbus vanaf venlo
toen zag ik de nieuwe website stond er niks overop.
weer mailtje en toen kreeg ik weer bevestiging dat er idd een pendelbus rijd vanaf venlo en dat ze dat snel op de website gingen plaatsen
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou wel heeel chill zijn :D

Waarschuw beheerder
ik heb het kaartje al een maand binnen ik heb er gvd zin in
Waarschuw beheerder
Ja zeker die site, ik krijg er gelijk de kriebels van haha zin in dus en niet zon klein beetje ook (Y)

Waarschuw beheerder
Kaartje binnen!!! En zeker dat ik er na vorig jaar nu weer zin in heb!!!! Vorig jaar was t echt een superfeestje..beloofd zeker wat voor dit jaar!!! :D
Waarschuw beheerder
Wij hebben geboekt via eventtravel.

Iemand die daar ervaring mee heeft??

Waarschuw beheerder
iemand die weet hoe het zit met die processie rupsen oid, vorig jaar tering jeuk gehad na q-base en velen met mij.. hehe
Waarschuw beheerder

vorig jaar werden al mensen van het terrein geplukt waarbij het leek of ze aan het handelen oid waren. (trok je je portomonnee, en zat je naast een ander, kwamen ze al in de buurt spieken. de eventtravel ingang leverde nul controle, maar dat is geen garantie voor dit jaar natuurlijk. houd er rekening mee, dat ze minstens 3 keer ijveriger aaan het zoeken zijn dan in nederland, zowel bij binnenkomst, als tijdens en na het feest. heb nog leuke foto's waarop je kan zien, dat de politie voortdurend met busjes en auto's over het terrein rijden
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was super gruwelijk!
Dus dit jaar moet het ook gewoon geweldig worden :respect:

Q-Base, here we come
(6)

Daarna lekker op vakantie naar Turkije

(L) b) (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WALDI op vrijdag 11 augustus 2006 om 02:42:
heb nog leuke foto's waarop je kan zien, dat de politie voortdurend met busjes en auto's over het terrein rijden

Serieus? :|

Waarschuw beheerder
Kaartjes zijn besteld,

heb er zin in!!!! :D :D

Vorig jaar was goed, dit jaar wordt beter! :cocktail:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 13:18:
Kaartjes zijn besteld,

:yes: hier ook + de busreis.. Ik zeg gekkenhuis en op naar de 9e
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
heb nog leuke foto's waarop je kan zien, dat de politie voortdurend met busjes en auto's over het terrein rijden

plaats die hier eens dan, ben wel benieuwd,

volgens mij valt t allemaal wel mee hoor met die controles

2 jaar geleden werd ik bij Q-base niet eens gefouilleerd
Waarschuw beheerder
Ik vond het vorig jaar ook wel meevallen... alleen bij een opstootje bij vlakbij hardcore waren ze er opeens wel snel en met heel veel bij.
Waarschuw beheerder
nog een maandje en dan weer knalluh op q-base :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Markiez op vrijdag 11 augustus 2006 om 18:14:
plaats die hier eens dan, ben wel benieuwd,

zie plaatje hier links. was niet eenmalig
was zelf van redelijk onbesproken gedrag. maar zag ze om me heen met regelmaat in busjes gezet worden. de heren kwamen dan op iemand af, werden onderzocht en afgevoerd.er zullen ongetwijfeld heel veel zijn die hier geen last van hadden, maar het is toch zeker, dat ze dit jaar niet minder zullen controleren
Waarschuw beheerder
geen q base meer voor mij dit jaar :s jammergenoeg maaaaar zit lekker in barcelona ook goed toch? ;)
Waarschuw beheerder
vorig jaar werden al mensen van het terrein geplukt waarbij het leek of ze aan het handelen oid waren. (trok je je portomonnee, en zat je naast een ander, kwamen ze al in de buurt spieken. de eventtravel ingang leverde nul controle, maar dat is geen garantie voor dit jaar natuurlijk. houd er rekening mee, dat ze minstens 3 keer ijveriger aaan het zoeken zijn dan in nederland, zowel bij binnenkomst, als tijdens en na het feest. heb nog leuke foto's waarop je kan zien, dat de politie voortdurend met busjes en auto's over het terrein rijden

:S ojezus :D dat ken nog leuk worden dan met die zwaar gestresste deutchers, maar wat je zeg over de eventtravel ingang, dat is niet eveneeens als de rest van de ingangen natuurlijk, maarja ik vindt ook dat als je naar zo,n feest ga, je gewoon lekker voor jezelf moet meenemen en niet om te verkopen (ookal kan je dan ECHT veel geld verdienen) want dat is niet ALTIJD een rede waarom je naar een feest gaat natuurlijk :P . maarja we zien het wel, er zullen toch wel geen 100% controles zijn, en ze zullen je toch ook niet helemaal kaalstrippen want 5 snoepies zijn echt niet te vinden. Maar hoe zit het trouwens btw met de ingangen, heb je verschillende ingangen of is er gewoon 1 hoofdingang met tientallen poortjes(hekken) want ik hoor van de 1 dat het een ramp is bij Q-base, en van de ander hoor je weer dat je zo binne ben. maar ik heb er toch volop zin in dus dan maar wachten.

Waarschuw beheerder
Je staat er zo binnen, athans vorig jaar wel :P
Waarschuw beheerder
Q-base 2005 is vetste party waar ik tot nu toe ben geweest. Toch ga ik dit jaar niet. Nightmare Outdoor lijkt me namelijk ook echt te bruut.
:bounce:
Waarschuw beheerder
kaartje is in de pocket :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondiej @ KRETA op maandag 24 juli 2006 om 17:21:
en van t 4e nr in BUNKER 3

Dat is sowieso van The Prophet. Ben alleen de titel even kwijt...

The Prophet - OG Pimp

Waarschuw beheerder
Nog een paar weekjes!! :cheer:

Tip voor degene die zelf rijden, mijd de snelweg die dag of zorg dat je rond een uur of 2 's middags er al over bent, in Goch (3km.) kun je nl. heerlijk eten of zoiets....

Waarschuw beheerder
Ben der klaar voor :cheer::beer:

Waarschuw beheerder
Ik ben er pas om 22.00 uur ofzo...maar nog GENOEG tijd om los te gaan! :D
Waarschuw beheerder
donateur
teveel zin in! feesje waar ik het meest naar uit kijk weer! :yes:
en zo meteen het festival seizoen voor mij af te sluiten! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog 23 nachies slapen ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 augustus 2006 om 16:29:
Ik ben er pas om 22.00 uur ofzo...maar nog GENOEG tijd om los te gaan! :D

De meeste feesten beginnen rond die tijd:D, Q-base is dan bijna op t eind van de eerste helft:P