Uitspraak van misslizard op vrijdag 19 mei 2006 om 19:22:Brazilie heeft een vrij groot vrouwenoverschot, dus moeten vrouwen meer hun best doen om aan een man/seks/relatie te komen. Niet zo'n gezonde situatie dus.
verhuizen....
Laat die vrouwen uit nederland maar eens een voorbeeld aan ze nemen dat ze moeite voor mannen moetden doen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 10:28:Laat die vrouwen uit nederland maar eens een voorbeeld aan ze nemen dat ze moeite voor mannen moetden doen
Wat schiet je er nou uiteindelijk mee op als je met zo'n armzalige slet opgescheept zit die meteen met je wilt trouwen, omdat ze denkt dat je rijk bent.
Je kunt ook niet iedereen over één kam scheren. Hier in NL zijn denk ik ook genoeg vrouwen te vinden die wel doen wat je wilt.
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op dinsdag 23 mei 2006 om 14:48:Je kunt ook niet iedereen over één kam scheren. Hier in NL zijn denk ik ook genoeg vrouwen te vinden die wel doen wat je wilt.
Sinner... namen wil ik heben!
namen!!!
(en adressen
Uitspraak van el sherrif op vrijdag 19 mei 2006 om 16:03:ik woon nu iets langer dan een jaar in brazilie en het valt mij op dat de vrouwen hier veel mooier zijn, en altijd zin hebben in sex... nou vraag ik mij dus af: zouden jullie voor alle mannen in nederland hier aub een voorbeeld aan kunnen nemen?!
Ben het niet met je eens, ga in augustus weer 15 dagen naar Brazilie maar ik moet zeggen dat nederlandse vrouwen tot de allermooiste vrouwen van de wereld behoren, ja ik weet het je hebt in bijna elk land mooie vrouwen maar in Holland worden we sterk verwend
hehehehehe deze is toch wel een beetje dubbel:
https://partyflock.nl/topic/812900
maar ik snap je punt.
misschien kijken ze wel graag naar je portemonnee maar aan de andere kant zijn ze heel lief en doen ze enorm hun best om je te houden. Want dankzij dat vrouwenoverschot weet de vrouw dat wanneer de relatie strandt er zo 3 andere in de rij staan om haar plaats in te nemen...
Dus ze zorgt er wel voor dat ze je gelukkig maakt
Ow ja en vrouwen die menen dat de Nederlandse kerels 'afdankertjes' moeten ook maar eens in de spiegel kijken. Je moest eens weten hoe overmatige zelfingenomenheid wat de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft een vrouw enorm onaantrekkelijk maakt...
https://partyflock.nl/topic/812900
maar ik snap je punt.
misschien kijken ze wel graag naar je portemonnee maar aan de andere kant zijn ze heel lief en doen ze enorm hun best om je te houden. Want dankzij dat vrouwenoverschot weet de vrouw dat wanneer de relatie strandt er zo 3 andere in de rij staan om haar plaats in te nemen...
Dus ze zorgt er wel voor dat ze je gelukkig maakt
Ow ja en vrouwen die menen dat de Nederlandse kerels 'afdankertjes' moeten ook maar eens in de spiegel kijken. Je moest eens weten hoe overmatige zelfingenomenheid wat de gemiddelde Nederlandse vrouw heeft een vrouw enorm onaantrekkelijk maakt...
laatste aanpassing