Partyflock
 
Forumonderwerp · 874301
HILVERSUM - Het voetballied 'Wij houden van Oranje' van André Hazes is door rapper Ali B in een nieuw jasje gestoken. Het eerste exemplaar van de single wordt donderdag aan de rapper overhandigd door Johan Cruijff in het Olympisch Stadion in Amsterdam.

De Radio 538-dj's Edwin Evers en Ruud de Wild namen het initiatief om het nummer opnieuw uit te brengen. Weduwe Rachel Hazes heeft haar toestemming gegeven. De single is vanaf 22 mei te downloaden via de internetpagina van de radiozender en ligt vanaf 2 juni in de winkels. Ali B heeft al laten weten dat zijn deel van de opbrengst naar de Cruijff Foundation gaat. De organisatie van oud-voetballer organiseert sportprojecten voor kinderen.

Bron: Telegraaf.nl

Lekker origineel :/
laatste aanpassing
Zou toch maar wat aan je Engels doen als ik jou was, 'Cucking Funt' :p
 
:o


Why :o
 
Wat een gelul zeg. Laat die gast lekker een plaatje maken, als je het niks vind luister je gewoon niet. Tsss, gaan we hier ff Andre Hazes heilig verklaren.

Ali B is gewoon een jongen die met wat hij doet mensen boeit. En dan zijn er genoeg handige jongens die geld ruiken en zorgen dat er het maximale uit zo'n gast wordt gehaald, er zijn maar weinig artiesten die het zonder hulp halen. Ik denk dat de regering wel wat beters te doen heeft dan een Marokkaans idool omhoog te werken. Het is overigens wel zo dat zo'n jongen gevraagd kan worden voor maatschappelijke doeleinden, maar dat betekend nog niet dat hij helemaal door de regering is "gemaakt".
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 23:09:
Wat een gelul zeg. Laat die gast lekker een plaatje maken, als je het niks vind luister je gewoon niet. Tsss, gaan we hier ff Andre Hazes heilig verklaren.

Ali B is gewoon een jongen die met wat hij doet mensen boeit. En dan zijn er genoeg handige jongens die geld ruiken en zorgen dat er het maximale uit zo'n gast wordt gehaald, er zijn maar weinig artiesten die het zonder hulp halen. Ik denk dat de regering wel wat beters te doen heeft dan een Marokkaans idool omhoog te werken. Het is overigens wel zo dat zo'n jongen gevraagd kan worden voor maatschappelijke doeleinden, maar dat betekend nog niet dat hij helemaal door de regering is "gemaakt".

Goh, zijn we het nog ergens over eens ;P
 
Uitspraak van B) Jerommeke B) op donderdag 18 mei 2006 om 22:02:
Hazes is door rapper Ali B in een nieuw jasje gestoken

echt een marokaan weer heh :d
heeeeeeeeeeeeeeeel goor
dat Trali B is snel met pensioen gaat...
tis niet mijn favo stijl, maar bijna alle tracks van ali b zitten commercieel gezien gewoon erg goed in elkaar.en eerlijk gezegd vind ik t vaak ook niet onaardig klinken,voor het genre dan ;)

ook niet vreemd dat hij een remix gaat maken van HET oranje nummer.heb m alleen nog niet gehoord,is ie al ergens te luisteren??
 
Ali b. mag van mij 10 jaar eenzame opsluiting krijgen. Wegens verkrachting van een voetballied :[
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 10:02:
verkrachting van een voetballied

haha :respect:
Dus die schrali b zit erachter? :S hoorde m vandaag al langskomen op de radio! Pure lijkenpikkerij dus :D
 
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 24 mei 2006 om 21:58:
dat is toch de nieuwe waterzak drager van oranje op het WK

:respect:
 
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 24 mei 2006 om 21:58:
dat is toch de nieuwe waterzak drager van oranje op het WK

The Waterboy:)
 
Uitspraak van B) Jerommeke B) op donderdag 18 mei 2006 om 22:02:
Het voetballied 'Wij houden van Oranje' van André Hazes is door rapper Ali B in een nieuw jasje gestoken.

Ik vind dit gewoon muziekverkrachting, heiligschennis is het :(
 
Heel typerend dit: je storen dat een bepaald nummer in een nieuw jasje (lees andere stijl) wordt uitgebracht.

Dit is godverdomme een dancemuzieksite en als er 1 muziekstroming veel bekende muziek in een nieuw jasje heeft gestoken (verkracht volgens de meeste hier dus)...

8)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 12:59:
Dit is godverdomme een dancemuzieksite en als er 1 muziekstroming veel bekende muziek in een nieuw jasje heeft gestoken (verkracht volgens de meeste hier dus)...

He, je hebt 2 verschillende dingen..
platen sampelen en remixen,

En André Hazes verpesten. Dat is iets heel anders.

Dat ik geen hekel aan samples heb, blijkt hier wel ;)

http://partyflock.nl/topic/760196
laatste aanpassing
haha wie koopt deze troep nou eigenlijk dan, zal in de randstad wel goed verkocht worden. Laat laat Alibi maar gaan rappe voor Ajaks


Uitspraak van Hassanova op zondag 21 mei 2006 om 21:53:
Ali B kan ik met zn amsterdamse accent en raar straattaalgebruik nog altijd veel beter verstaan dan de zuidelijke accenten, Achterhoeks of noordelijke accenten.

Houwe zo!
 
Ali Snee :o




Tazzz :P
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 24 mei 2006 om 21:58:
dat is toch de nieuwe waterzak drager van oranje op het WK

nee daar is hij te min voor..
 
Uitspraak van B.  op donderdag 25 mei 2006 om 15:41:
nee daar is hij te min voor..

Hij is de schoenpoetser van de waterdragers :yes:
de schoenpoetser van de schoenpoetser van de waterdragers..
 
Je kunt hem ook huren als "tuinmarrokaantje" dan gaat ie de hele dag met een kruiwagen in zijn handen in je voortuin staan lachen :lol:
laatste aanpassing
 
beetie makelijk daan, maar het wel wat!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
hoe komt ie eik aan dat nieuw jasje ? :/

:devil:
Ali b. mag van mij 10 jaar eenzame opsluiting krijgen. Wegens verkrachting van een voetballied

en

Ik vind dit gewoon muziekverkrachting, heiligschennis is het

Waar maken we ons druk om, om het feit dat Hazes van dit lied (wat oorspronkelijk een Schots nieuwjaarslied is) het meest trieste voetballied ooit heeft gemaakt? Of dat er nu ineens een rapper deze cover van een cover van een cover gaat coveren?

Moeilijk, origineel zijn... zowel voor "volkszangers" als voor rappers.
 
Uitspraak van Necrid op zondag 21 mei 2006 om 21:52:
Die remix van Akon heeft ie natuurlijk alleen maar mogen doen, omdat hij zo populair is in Nederland. Akon had beter in zee kunnen gaan met The Opposites of Opgezwolle, maar ja Ali B brengt meer geld in het laatje. Rappen kan hij trouwens sowieso niet..Hij heeft absoluut geen flow, hij articuleert net zo goed als Daffy Duck en freestylen kan ie niet..
Die muziek van hem kan je ook nauwelijks Rap of Hiphop noemen..Is gewoon pop muziek

Dat hij succesvol is staat buiten kijf.
Maar die jongen heeft echt geen talent. Als artiest niet iig, als persoon vind ik hem wel heel sympathiek overkomen, maar dat is een ander verhaal.

Vind ik dan he..

Misschien dat je niet op de hoogte was maar ik zal het ej ff vertellen.

Ali B en Akon zijn vrienden en ze hebben elkaar al leren kennen voor dat er uberhaupt over die remix is gesproken of watso ever ;)

Dat nummer hebben ze er gewoon bij gemaakt en later is besloten het nummer alsnog uit te brengen hier in NL ;)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 mei 2006 om 14:26:
Ali B



wint de gouden plak
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 mei 2006 om 14:26:
Misschien dat je niet op de hoogte was maar ik zal het ej ff vertellen.

Ali B en Akon zijn vrienden en ze hebben elkaar al leren kennen voor dat er uberhaupt over die remix is gesproken of watso ever

Dat nummer hebben ze er gewoon bij gemaakt en later is besloten het nummer alsnog uit te brengen hier in NL

Jij denkt dat het ook vrienden waren geweest als Ali B niet zo bekend was? ;)
 
Uitspraak van Necrid op vrijdag 26 mei 2006 om 23:51:
Jij denkt dat het ook vrienden waren geweest als Ali B niet zo bekend was?

Jij denkt dat je toch wel geboren zou zijn als je vader je moeder niet had leren kennen? ;)
 
Laat die jongen toch. Straks staan we met z'n allen rappend ons land te steunen, thatz the shizzle of niet toch???
 
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 26 mei 2006 om 10:35:
Moeilijk, origineel zijn... zowel voor "volkszangers" als voor rappers.

Als hij de plaat gewoon gecoverd had, was er niets aan de hand geweest. Maar hij moest weer "samen zingen met andre", en dat is wat me dwars zit.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 395, 15937}
Wat een schijtplaat zeg. Laat Andre Hazes gewoon in z'n waarde!!!! Dank u!
was dat da ali b moet volgens mij nog inburgeren ofzo ofnie. ik vind dat oral b het moet worden haha
Uitspraak van brainmaster op zaterdag 27 mei 2006 om 13:25:
Wat een schijtplaat zeg. Laat Andre Hazes gewoon in z'n waarde!!!! Dank u!

Welke waarde?? André heeft ook alleen maar gecovered.
nou laat ali b voor marroko of wat ook coveren wij hebben onze eigen nederlandse zangers of zangeressen dus kvind het beetje raar ik ga toch ook nie van kom op manshaft en weet ik et kga toch ook nie rappen voor duitsland.
 
Kan ik hem nou al downloaden voor 7.50 per minuut?
 
Uitspraak van dunkel op zaterdag 27 mei 2006 om 13:44:
nou laat ali b voor marroko of wat ook coveren wij hebben onze eigen nederlandse zangers of zangeressen dus kvind het beetje raar ik ga toch ook nie van kom op manshaft en weet ik et kga toch ook nie rappen voor duitsland.

1. Hij is een Nederlander
2. Je hebt gewoon een hekel aan Noord-Afrikaanse jongeren, geef maar toe!
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 mei 2006 om 14:39:
Je hebt gewoon een hekel aan Noord-Afrikaanse jongeren, geef maar toe

Ondanks dat ik een hekel aan Noord Afrikaanse jongeren heb :O 8) vind ik het gezeik op zo'n plaatje zwaar gelul. Bevalt het niet, luister dan niet.

Verder, zie me vorige post:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 12:59:
Heel typerend dit: je storen dat een bepaald nummer in een nieuw jasje (lees andere stijl) wordt uitgebracht.

Dit is godverdomme een dancemuzieksite en als er 1 muziekstroming veel bekende muziek in een nieuw jasje heeft gestoken (verkracht volgens de meeste hier dus)...
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 14:58:
Verder, zie me vorige post:

En dat raakt kant nog wal..

Om dezelfde reden als voor deze

Uitspraak van Roel63 op zaterdag 27 mei 2006 om 13:37:
Welke waarde?? André heeft ook alleen maar gecovered.

Nogmaals, het maakt niet uit dat hij de pláát coverd, het gaat erom dat de stem van Andre gebruikt word.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 mei 2006 om 04:19:
Jij denkt dat je toch wel geboren zou zijn als je vader je moeder niet had leren kennen?

Draai er maar om heen :) (Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 10:02:
Ali b. mag van mij 10 jaar eenzame opsluiting krijgen. Wegens verkrachting van een voetballied :[

hulde :P b)
Ja hoor. Hebben we een alweer een "goede" buitelander gaan we nog van dit soort topics maken. "Ali B Steekt"

Ontopic: Wat is nou het probleem? Er worden zo vaak liedjes gecovered. Vaak zelfs door mensen die nog minder goed kunnen zingen/rappen dan Ali B en zonder dat er een goed doel aan verbonden is. Best dat je het geen mooi liedje vindt, maar net zoals alle andere liedjes die je niet mooi vindt, hoef je er niet naar te luisteren.
laatste aanpassing
Origineel is en blijft het Voetbalnummer aller tijden.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 16:17:
Nogmaals, het maakt niet uit dat hij de pláát coverd, het gaat erom dat de stem van Andre gebruikt word
 
Uitspraak van gijsjuh op woensdag 31 mei 2006 om 03:33:
Ja hoor. Hebben we een alweer een "goede" buitelander gaan we nog van dit soort topics maken. "Ali B Steekt"

scherp.. 8)


Uitspraak van gijsjuh op woensdag 31 mei 2006 om 03:33:
Ontopic: Wat is nou het probleem? Er worden zo vaak liedjes gecovered. Vaak zelfs door mensen die nog minder goed kunnen zingen/rappen dan Ali B en zonder dat er een goed doel aan verbonden is. Best dat je het geen mooi liedje vindt, maar net zoals alle andere liedjes die je niet mooi vindt, hoef je er niet naar te luisteren

mee eens..

ali b heeft al meer dingen met nederlandselftallen *jong oranje en het 1e gewoon* gedaan, meegespeeld, met ze gezongen etc.
zo blijkt hij dus een echte supporter te zijn..
wat doen supporters: ze STEUNEN...waarom dan niet met een liedje?
Enig nummer NIET
 
anders had je dit nummer nooit meer gehoord als ali er geen remix van had gemaakt.