Partyflock

Forumonderwerp · 873909
Waarschuw beheerder
dit staat in de telegraaf!

vind het echt schandalig dat ze zoiets durven te publiceren
net ofdat het een spelletje is

wat vinden jullie ervan???

Binnenland

wo 17 mei 2006, 15:17 | 177 reacties
'Raad datum eerste dode Uruzgan, en win'
RIJSWIJK - 'Raad wanneer de eerste Nederlandse militair omkomt in Uruzgan, wat de doodsoorzaak is, hoe laat de lijkkist op Nederlandse bodem arriveert en hoe minister van Defensie Henk Kamp zal reageren.'

Degene die dat exact weet te voorspellen wint de 'Laat je niet kisten Prijsvraag' van de online discussieclub Herenlunch die sinds woensdag op hun internetpagina staat. De winnaar krijgt een unieke trui met daarop de betreffende datum, een rood-wit-blauwe lijkkist en de tekst 'Ich habe es gewusst'.

Het ministerie van Defensie wil er niet op reageren. „Persoonlijk vind ik het ziek. We zijn heel serieus bezig en geven de grootste prioriteit aan de veiligheid van onze mensen”, aldus een woordvoerder.

Iedereen kan op de website van de zelfverklaarde vrijedenkers club Herenlunch proberen te raden wanneer het eerste Nederlandse slachtoffer van de missie naar Afghanistan valt. De pagina meldt overigens dat zelfmoordterroristen en hun familie zijn uitgesloten van deelname.

Michiel Eijsbouts, een van de leden van Herenlunch, geeft toe dat de prijsvraag enigszins satirisch bedoeld is. „We hopen natuurlijk dat we de prijs helemaal niet hoeven uit te reiken, we willen mensen aan het denken zetten. Het is nu wel duidelijk dat het helemaal niet slim is om naar Uruzgan te gaan, maar we gaan toch.” Volgens Eijsbouts is het mooiste wat hij met de actie kan bereiken dat de missie wordt afgeblazen.

Hij ziet de prijsvraag niet als kwetsend voor militairen. „Nu is er nog niemand dood, dus we kwetsen niemand.” De prijsvraag zal van de website verdwijnen op het moment dat het eerste Nederlandse dodelijke slachtoffer valt. Herenlunch belooft een legergroene krans naar de uitvaart te sturen.

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
is dat een serieuze actie? of is het gewoon een titel die grappig bedoelt is?
Waarschuw beheerder
sorry sorry naar de telegraaf lees nu het stuk op internet heb t namelijk gehjoort van iemand die het niet goed heeft verteld maar het staat gepublificeerd op een internet site.

Degene die dat exact weet te voorspellen wint de 'Laat je niet kisten Prijsvraag' van de online discussieclub Herenlunch die sinds woensdag op hun internetpagina staat. De winnaar krijgt een unieke trui met daarop de betreffende datum, een rood-wit-blauwe lijkkist en de tekst 'Ich habe es gewusst'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op woensdag 17 mei 2006 om 18:25:
De winnaar krijgt een unieke trui met daarop de betreffende datum, een rood-wit-blauwe lijkkist en de tekst 'Ich habe es gewusst'

trieste actie!!!
Waarschuw beheerder
23 juni

Waarschuw beheerder
das idd wel triest

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van juichy op woensdag 17 mei 2006 om 18:22:
vind het echt schandalig dat ze zoiets durven te publiceren
net ofdat het een spelletje is

ik hoop dat dit een zieke grap is!
Waarschuw beheerder
durf respect te hebben, is tegenwoordig best moeilijk voor sommige mensen!
Waarschuw beheerder
kijk maar bij msn vandaag daar staat de link naar de telegraaf

Waarschuw beheerder
Niet te geloven, hoe laag kun je zinken :S

Waarschuw beheerder
Binnenland

wo 17 mei 2006, 15:17 | 177 reacties
'Raad datum eerste dode Uruzgan, en win'
RIJSWIJK - 'Raad wanneer de eerste Nederlandse militair omkomt in Uruzgan, wat de doodsoorzaak is, hoe laat de lijkkist op Nederlandse bodem arriveert en hoe minister van Defensie Henk Kamp zal reageren.'

Het ministerie van Defensie wil er niet op reageren. „Persoonlijk vind ik het ziek. We zijn heel serieus bezig en geven de grootste prioriteit aan de veiligheid van onze mensen”, aldus een woordvoerder.

Iedereen kan op de website van de zelfverklaarde vrijedenkers club Herenlunch proberen te raden wanneer het eerste Nederlandse slachtoffer van de missie naar Afghanistan valt. De pagina meldt overigens dat zelfmoordterroristen en hun familie zijn uitgesloten van deelname.

Michiel Eijsbouts, een van de leden van Herenlunch, geeft toe dat de prijsvraag enigszins satirisch bedoeld is. „We hopen natuurlijk dat we de prijs helemaal niet hoeven uit te reiken, we willen mensen aan het denken zetten. Het is nu wel duidelijk dat het helemaal niet slim is om naar Uruzgan te gaan, maar we gaan toch.” Volgens Eijsbouts is het mooiste wat hij met de actie kan bereiken dat de missie wordt afgeblazen.

Hij ziet de prijsvraag niet als kwetsend voor militairen. „Nu is er nog niemand dood, dus we kwetsen niemand.” De prijsvraag zal van de website verdwijnen op het moment dat het eerste Nederlandse dodelijke slachtoffer valt. Herenlunch belooft een legergroene krans naar de uitvaart te sturen.

Bron :http://www.telegraaf.nl/binnenland/42668561/_Raad_datum_eerste_dode_Uruzgan,_en_win_.html
Waarschuw beheerder

Gezien jullie reacties is het goed.. en volgens mij is dat ook de bedoeling van dit alles.

Ik hoop dat onze vrienden in de regering het ook lezen. Misschien gaan ze wel nadenken?

Waarschuw beheerder
Het kan dan wel niet kwetsend bedoeld zijn maar zo komt het wel over. Het is prima dat je de regering aan het denken wil zetten maar dat kan toch ook wel op een andere manier...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:38:
Het kan dan wel niet kwetsend bedoeld zijn maar zo komt het wel over. Het is prima dat je de regering aan het denken wil zetten maar dat kan toch ook wel op een andere manier...

(Y)
Waarschuw beheerder
Wat een kutwedstrijd......Honden.
Wat je redene hiervoor ook zijn,je gaat dan zeker over lijken.Of het nou militaire of slachtoffers van zinloos geweld zijn,zo een prijsvraag.......Hufters zijn het!!!!!!
Waarschuw beheerder
Heeft iemand een linkje naar die site misschien?

Waarschuw beheerder
wie verzint zoiets ziekelijks :S

Waarschuw beheerder
http://www.herenlunch.nl/home.php
Waarschuw beheerder

Aha ,dank u.

Waarschuw beheerder

Telegraaf voor al uw geweld behoeften

Waarschuw beheerder
jammer dat je nergens je gal kan spuien op die site van hun
Waarschuw beheerder
ik vind het echt totaal respectloos en tuurlijk moet er over nagedacht worden maar dat is al gedaan en de missie wordt echt niet zomaar afgeblazen hoor zou eigenlijk gisteren zelf zijn vertrokken maar het is voor 2 weken uitgesteld

en of je het er nou mee eens bent of niet geeft niemand je het recht om er zo mee om te gaan!

er zitten daar al genoeg militairen fijn voor hen als ze dit horen...

Waarschuw beheerder
Echt niet leuk om zo iets te lezen vlak voor je vertrek :aai:. Ze mogen wel wat meer resprect tonen!
Zijn gelukkig genoeg mensen die wel warderen wat voor werk daar verzet wordt. Succes daar meissie (Y)
Waarschuw beheerder
thanx meissie

ben blij dat ik niet de enige ben die daar zo overdenkt

stelletje mafkezen

Waarschuw beheerder
Dat is ziek.

Waarschuw beheerder
Nou ik vind het toch echt een hele zieke grap.

Dan te bedenken dat mijn lieve vriendinnetje in juni ok naar afghanistan vertrekt :S
Ik hoop dat iedereen heel thuis komt.

Sommige mensen :frusty:

Waarschuw beheerder
wat is dit dan weer ziek iets :S:S zo ga je toch niet om met mensen die daar zitten zo net een famillie lid op internet en dit lezen dan denk je ook wat is dit dan weer voor ziek iets :S

Waarschuw beheerder
Vorig jaar kon je raden waar de volgende likwidatie zou zijn, dan kon je een kogelvrij vest winnen ofzo dat was wel een goede aktie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom er zo'n ophef over gemaakt word. Ze willen de mensen gewoon aan het denken zetten hoe gevaarlijk het in Uruzgan is op dit moment. Zoals in artikel staat hopen ze uiteraard ook dat iedereen gezond en wel thuis komt. (net als iedereen in Nederland) Maar in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers en daar zou best een keer een Nederlander tussen kunnen zitten. Zou het wel erg vinden voor de nabestaanden, maar je weet als je in het leger gaat dat je uitgezonden kan worden naar crisis/oorlogsgebieden.

Naam op trui laten zetten vind ik wel wat ver gaan, betwijfel ook of het echt gedaan word. Maar ze moeten iets om de aandacht te trekken natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op woensdag 17 mei 2006 om 20:05:
Naam op trui laten zetten vind ik wel wat ver gaan,

Datum.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 20:10:
Datum.

Idd ik had fout gelezen.

Ach dan vind ik het helemaal niet zo'n probleem.

Waarschuw beheerder
Kan twee kanten op met dit geval, of je bekijkt het vanuit een satirisch oogpunt dan is het wel een soort humor, aan de andere kant is het vrij kans en respectloos..

:S

Waarschuw beheerder
donateur
Erg ziek dat je over andermans rug publiciteit moet winnen inderdaad.

Ik zou trouwens even in je openingspost duidelijk maken dat het niet om de Telegraaf gaat, die die actie heeft opgezet. Dat dacht ik in eerste instantie wel namelijk.
Waarschuw beheerder
ja klopt dat heb ik een post later gecorrigeerd.....
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom er zo'n ophef over gemaakt word. Ze willen de mensen gewoon aan het denken zetten hoe gevaarlijk het in Uruzgan is op dit moment. Zoals in artikel staat hopen ze uiteraard ook dat iedereen gezond en wel thuis komt. (net als iedereen in Nederland) Maar in een oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers en daar zou best een keer een Nederlander tussen kunnen zitten. Zou het wel erg vinden voor de nabestaanden, maar je weet als je in het leger gaat dat je uitgezonden kan worden naar crisis/oorlogsgebieden.

Juist..(Y)

volgens mij heeft iedereen alleen de topictitel gelezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is nu wel duidelijk dat het helemaal niet slim is om naar Uruzgan te gaan,

tja... moet je maar geen militair worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nocternal op woensdag 17 mei 2006 om 21:09:
tja... moet je maar geen militair worden

beetje lullig om iets te citeren dat van internetsite afkomt en het net doen laten lijken ofdat ik vind dat ik het niet slim vind om naar uruzgan te gaan... beetje jammer :S

Waarschuw beheerder

ZIEK!!!!!!!!!!! in 1 woord

Uitspraak van Knoalster op woensdag 17 mei 2006 om 18:36:
Ik hoop dat onze vrienden in de regering het ook lezen. Misschien gaan ze wel nadenken?

Waar moeten ze dan nog over nadenken?
Dat hebben ze al gedaan en niet alleen de regering heeft ingestemd met deze missie,maar ook de tweede kamer!

Het enige waar nog over nagedacht kan worden,is als deze missie afgelopen is,dan kan de regering en tweede kamer weer eens gaan nadenken of het verstandig was om deze missi te doen.

Maar dan zijn we denk ik wel 2 jaar verder en is het leed al aangericht.

Dus is een nutteloze actie,die voor het besluit om te gaan,misschien mensen in de regering en kamer aan het denken hadden gezet.

Mosterd na de maaltijd,zal ik maar zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je de titel van dit topic leest lijkt het net of de telegraaf ut verzonnen heeft!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 21:29:
Mosterd na de maaltijd,zal ik maar zeggen.

Dat klopt wel. Misschien voor de volgende keer?

Ik maak me meer boos om het feit dat de regering onze familie en vrienden naar Afghanistan stuurt dan het feit dat deze mensen op een zo'n zieke manier aandacht voor de zaak vragen.

Misschien zitten er mensen bij wie nu het lampje gaat branden en die over een paar jaar weer betrokken zijn bij dergelijke besluiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 19:01:
jammer dat je nergens je gal kan spuien op die site van hun

Ophef.. Heb je enig idee hoe dit voelt voor het thuisfront dat er zo`n actie is..
Het is dan misschien niet kwetsend bedoelt ofzo..
Maar het kan wel je vriend, man, vader of zusje zijn die dood terug komt..
Heb je daar wel eens over na gedacht!
Uitspraak van Knoalster op woensdag 17 mei 2006 om 21:37:
Ik maak me meer boos om het feit dat de regering onze familie en vrienden naar Afghanistan stuurt dan het feit dat deze mensen op een zo'n zieke manier aandacht voor de zaak vragen.

Idd

Waarschuw beheerder

Je kan mensen ook op een leuke manier aan het denken zetten. Ik voel me wel gekwetst op deze manier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 21:49:
Ik voel me wel gekwetst op deze manier.

Kan wel janken serieus..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op woensdag 17 mei 2006 om 21:21:
beetje lullig om iets te citeren dat van internetsite afkomt en het net doen laten lijken ofdat ik vind dat ik het niet slim vind om naar uruzgan te gaan... beetje jammer

was niet tegen jou gericht hoor :FLOWER:maar tegen de bedenkers van die actie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 21:49:
Je kan mensen ook op een leuke manier aan het denken zetten. Ik voel me wel gekwetst op deze manier.

Kan ik me voorstellen.
Maar ik heb het idee dat hier in Nederland het allang een standaard procedure is,om mensen in de media e.d. om deze manier te kwetsen.

Als de telegraaf hier werkelijk aan meedoet,is dit wel het topunt van alle harde en kwetsende manieren,die de media e.d. gebruikt om aandacht te vragen.

Het gevoel van respect en medeleven is bij sommige mensen allang verdwenen.
Alles moeten toch kunnen in Nedeland,vrijheid van meningsuiting,ook als je er iemand of groepen mee kwetst of toch niet?

Waarschuw beheerder
Harteloos:s Ik kan er echt niet bij..
Wie dit verzonnen heeft, heeft echt een zieke geest gewoon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op woensdag 17 mei 2006 om 19:10:
ik vind het echt totaal respectloos en tuurlijk moet er over nagedacht worden maar dat is al gedaan en de missie wordt echt niet zomaar afgeblazen hoor zou eigenlijk gisteren zelf zijn vertrokken maar het is voor 2 weken uitgesteld

2 maatjes zijn net terug en er gaan er 2 heen binnenkort, zo'n actie is stijlloos klaar. ieder geval jij straks veel geluk en kom in goede gezondheid terug!!!

Waarschuw beheerder
de gene wie dit leuk vind is echt ziek en geld dus ook voor sommige op deze topic bijv.: Nocternal en Casper!! ik mag hopen voor jullie dat je ver uit mijn buurt woont anders zal ik ervoor zorgen dat jullie overleidens datum op een trui kan!!

Zo boos ben ik!!!!!!!

dit is gewoon niet normaal en alleen zieke mensen kunnen dit grappig of positief vinden!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 22:50:
de gene wie dit leuk vind is echt ziek en geld dus ook voor sommige op deze topic bijv.: Nocternal en Casper!! ik mag hopen voor jullie dat je ver uit mijn buurt woont anders zal ik ervoor zorgen dat jullie overleidings datum op een trui kan!!

Zo boos ben ik!!!!!!!

dit is gewoon niet normaal en alleen zieke mensen kunnen dit grappig of positief vinden!!

Compleet mee eens..
Dit is echt vreselijk voor het thuisfront!
Waarschuw beheerder
donateur
De te winnen prijs:

[img width=250 height=249 cacheid=000c5d8f002399700f06aa801a01688299]http://images.fok.nl/upload/060517_52229_kistenshirt.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
moest dit er nou ook nog ff bij??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op woensdag 17 mei 2006 om 22:52:
De te winnen prijs:

Achja doe er nog een schepje boven op joh..;)
Zal ik jou ook een trui sturen.. Met achter op..
"ik ben de meest harteloze persoon in nederland"
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 22:55:
moest dit er nou ook nog ff bij??

Dat hoort bij het bericht hoor :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 22:59:
Achja doe er nog een schepje boven op joh..
Zal ik jou ook een trui sturen.. Met achter op..
"ik ben de meest harteloze persoon in nederland"

OMG! Op een ander forum zit ik mensen die dit leuk vinden uit te schelden en hier doen jullie of ik de slechte jongen ben. JEZUS TERING!! Denk eens na voordat je wat zegt. Dat hoorde gewoon bij het bericht en is een extra toelichten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor alle duidelijkheid de telegraaf heeft dit NIET verzonnen...

ik heb dat gelijk erna gepost

en laten we hier ook ff respect naar elkaar tonen
Waarschuw beheerder
Echt ziekelijk..Satire heeft ook zijn grenzen.
En dit vind ik toch wel grensoverschrijdend wat dat betreft.

En de beargumentatie van die Michiel Eijsbouts gaat helemaal nergens over..Zoals al gezegd in dit topic zijn er ook andere manieren om mensen aan het denken te zetten, manieren die niet kwetsend hoeven te zijn als deze..En verder vind ik het wel "slim" dat we daar heen gaan, dus die uitspraak kan ie van mij ook inpakken (Y)

Edit: Verder vind ik zo´n actie ook behoorlijk respectloos naar de militairen die daar heen gaan, of er al zijn..Dat zijn toevallig wel mannen die hun leven wagen (Hebben ze voor gekozen idd, maar ga er maar aan staan) om dat land er boven op te krijgen..En kom nou niet met reacties als "Ze zijn een verlengstuk van Amerika" of "Het enige wat ze doen is olie bewaken"..Want de praktijk is gewoon dat die militairen daar hun handen uit de mouwen steken en scholen bouwen, waterleidingen aanleggen, elektriciteitcentrales bouwen, en de bevolking echt proberen te helpen (Ik heb het over de Nederlanders he, Amerikanen zijn een geval apart). Als die tijdens hun taak sneuvelen, dan is het toch te misselijkmakend voor woorden dat een of andere onverlaat van Herenluch zo´n actie verzint.

@ Kattivo: Waren wij het er laatst trouwens niet over eens dat het juist goed is dat Nederlanders daar zitten i.p.v de Amerikanen, zodat het geschonden vertrouwen terug kan worden gewonnen? Want nu lees ik weer dat je boos bent op de regering omdat ze dat besluit hebben genomen..Misschien heb ik je toen verkeerd begrepen ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 21:44:
Ophef.. Heb je enig idee hoe dit voelt voor het thuisfront dat er zo`n actie is..
Het is dan misschien niet kwetsend bedoelt ofzo..
Maar het kan wel je vriend, man, vader of zusje zijn die dood terug komt..
Heb je daar wel eens over na gedacht!

Natuurlijk voelt het super klote voor het thuisfront als je vriend, man, dochter enz. nooit levend terug zou keren in Nederland, maar daar kiezen deze mensen bewust voor.
Maar je moet toch wel kunnen inzien dat deze actie opgezet is om mensen aan het denken te zetten over de oorlog in Aghanistan. En niet om te shoqueren.

Waarschuw beheerder
donateur
triest is dat we onze jongens daar naartoe sturen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 02:43:

Nix nieuws hoor. Gaat al jaren zo. Naar de vaagste landen worden ze gestuurd. Maatje van me heeft zelfs een deuk van een kogel in zijn helm gehad. (Bosnie).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op donderdag 18 mei 2006 om 02:32:
Natuurlijk voelt het super klote voor het thuisfront als je vriend, man, dochter enz. nooit levend terug zou keren in Nederland, maar daar kiezen deze mensen bewust voor.

Je kiest er niet bewust voor om tussen 6 planken terug te keren naar Nederland.
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op donderdag 18 mei 2006 om 02:32:
Maar je moet toch wel kunnen inzien dat deze actie opgezet is om mensen aan het denken te zetten over de oorlog in Aghanistan. En niet om te shoqueren.

Niet om te shoqueren bedoeld??? Dan hebben ze het echt verkeerd aangepakt! En je kunt mensen op een andere manier wel aan het denken te zetten. Daar hoef je geen mensen voor te kwetsen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 21:59:
Alles moeten toch kunnen in Nedeland,vrijheid van meningsuiting,ook als je er iemand of groepen mee kwetst of toch niet?

Ja alles moet kunnen, maar moet je alles ook willen? Ik zou me schamen als ik deze actie had verzonnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 02:43:

Waarom?
Waar moeten ze dan heen gaan?
Ik bedoel, het zijn militairen..En die worden dus ingezet in gebieden waar ze nodig zijn (Naar mijn mening zijn de Nederlandse militairen harstikke nodig in Uruzgan)..Logisch dat het meestal gebieden zijn waar het niet altijd erg gezellig is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat die kut amerikanen het lekker uitzoeken daaro, Nederland moet zich er helemaal niet mee gaan bemoeien.

Amerikanen zijn zelf de oorlog begonnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 09:38:
Laat die kut amerikanen het lekker uitzoeken daaro, Nederland moet zich er helemaal niet mee gaan bemoeien.

Amerikanen zijn zelf de oorlog begonnen.

Weer eentje die echt geen idee heeft waar ie over praat (Y)
Echt, zeg dan niks..Want je slaat best een flater met deze uitspraak.
Waarschuw beheerder
mijn beste vriendin gaat daar ook heen, ik vind dit helemaaaaaal niet leuk! maak me er al zo'n zorgen om

respectloos! bah

losers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op woensdag 17 mei 2006 om 22:59:
OMG! Op een ander forum zit ik mensen die dit leuk vinden uit te schelden en hier doen jullie of ik de slechte jongen ben. JEZUS TERING!! Denk eens na voordat je wat zegt. Dat hoorde gewoon bij het bericht en is een extra toelichten.laatste aanpassing 17 mei 2006 23:01

Nou het kwam gewoon over dat je er nog een schepje bovenop deed.. Beetje lullig toelinchting..
Maar goed ik had het ook niet moeten plaatsen maar ik was op het moment zo kwaad..
Mijn mannetje zit daar en ik kon gewoon wel janken dat iemand zoiets trietst verzint..
Sorry!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op donderdag 18 mei 2006 om 09:48:
Weer eentje die echt geen idee heeft waar ie over praat
Echt, zeg dan niks..Want je slaat best een flater met deze uitspraak.

Nederland laat zich gewoon gebruiken, ze moeten zich er gewoon niet me bemoeien
Waarschuw beheerder
en waar baseer je dat dan op?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:08:
Nederland laat zich gewoon gebruiken, ze moeten zich er gewoon niet me bemoeien

Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 11:12:
en waar baseer je dat dan op?

Ik denk dat die 2 jarige missie helemaal geen hol zal gaan schelen aan de onveiligheid voor de bevolking daaro..
Gisteren is er ook een marinefregat terug gekomen van een missie.. Nou ze hadden geloof ik niet eens zo`n Taliban gast gezien, laat staan doodgeschoten..!
Ik denk dat nederlanders helemaal niet nodig zijn nu..!

Waarschuw beheerder
best bizar,

maar toch moeten de soldaatjes niet zeuren.. wél in het leger willen, maar als het een beetje spannend wordt gaan mekkeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:21:
maar toch moeten de soldaatjes niet zeuren.. wél in het leger willen, maar als het een beetje spannend wordt gaan mekkeren

En daar heb je ook weer gelijk in;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:18:
Ik denk dat die 2 jarige missie helemaal geen hol zal gaan schelen aan de onveiligheid voor de bevolking daaro..
Gisteren is er ook een marinefregat terug gekomen van een missie.. Nou ze hadden geloof ik niet eens zo`n Taliban gast gezien, laat staan doodgeschoten..!
Ik denk dat nederlanders helemaal niet nodig zijn nu..!

ofdat we nou nodig zijn of niet daar we gaan toch wel!
en ik geloof best dat het ergens goed voor is hoor!
enne de marine.... de taliban zit daar in de bergen verstopt die hebben geen fregatten... wast maar waar konden ze t lekker op zee uitvechten
Waarschuw beheerder
enne dit gaat niet over zeuren als soldaatje zijnde maar over het geplaatste artikel;)
Waarschuw beheerder
Echt ziek dit.

En natuurlijk zullen er mensen helaas sneuvelen daar.
Maar om er een prijs vraag van te maken is niet meer normaal en totaal respect loos.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 11:24:
enne de marine.... de taliban zit daar in de bergen verstopt die hebben geen fregatten... wast maar waar konden ze t lekker op zee uitvechten

Ja als de taliban zo stom was omdat te doen waren ze er allang niet meer:P:P

en ik geloof best dat het ergens goed voor is hoor!

Het zal ook best wel ergens goed voor zijn, maar ik zie dat nu nog niet echt in..!
De missie is nog niet eens echt begonnen en ze worden nu al beschoten met raketten en mortier en weet ik veel wat allemaal.. Hoe zal dat zijn na 1 augustus??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:26:
Het zal ook best wel ergens goed voor zijn, maar ik zie dat nu nog niet echt in..!

dat is ieder zijn eigen mening he
ik doe alleen mijn plicht om gewoon mijn missie te draaien en als ik daar zelf niet in zou geloven dan zou het niet goed zitten denk ik...

pffoe beetje zwaar geformuleerd he haha
Waarschuw beheerder
ik had er eigenlijk al moeten zijn in kandahar dan maar ik werdt net gebeld door me baas... ja tis voorlopig weer uitgesteld. dus het schiet daar niet öp... en ik hoor natuurlijk iets meer dan jullie en het valt opzich allemaal best mee hoor wat daar gebeurd en als je dan gaat kijken hoeveen mensen er zitten, ong verkeersongelukken in nl %

maar toch indd ik weet zelf dat het niet niks is daar maar positief blijven he
Waarschuw beheerder
Ik vind het te ziek voor woorden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 11:30:
ik had er eigenlijk al moeten zijn in kandahar dan maar ik werdt net gebeld door me baas... ja tis voorlopig weer uitgesteld. dus het schiet daar niet öp... en ik hoor natuurlijk iets meer dan jullie en het valt opzich allemaal best mee hoor wat daar gebeurd en als je dan gaat kijken hoeveen mensen er zitten, ong verkeersongelukken in nl %

maar toch indd ik weet zelf dat het niet niks is daar maar positief blijven he

Kom er nu pas achter dat je zelf ook moet;)
Mn vriend zit er nu wel dus ik hoor wel eens wat dingetjes.. En ook van mn ex die zit nu in het leger..
Wat doe je int leger?
Waarschuw beheerder
ik zit bij de genie... wij gaan daar in uruzgan kampementen bouwen voor de rest die later dit jaar komt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 11:41:
ik zit bij de genie... wij gaan daar in uruzgan kampementen bouwen voor de rest die later dit jaar komt..

Ohja.. Die spulletjes is mn vriend als het goed is NU aan het uitladen in Uruzgan;)
Waarschuw beheerder
hehe oke dan :D

Waarschuw beheerder
de jongens worden goed getraind daarbij is het hun werk...

let maar op dat ze allemaal wel weer gezond thuiskomen :)
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom er zo'n ophef over gemaakt word. Ze willen de mensen gewoon aan het denken zetten hoe gevaarlijk het in Uruzgan is op dit moment.

Je moet niet vergeten tot de mensen die naar zo'n gebied gaan daar goed op voorbereid zijn.Maar een risico blijft het altijd,en als ze daar dan wedstrijdjes over gaan houden wanneer het eerste slachtoffer valt,dan is dat zeer smakeloos.En als jij dat dan niet snapt,betekent voor mij tot jij niet al te slim bent.En of er nu een naam of datum op die trui komt,dat maakt voor de nabestaande niet zo veel uit.Denk tot die datum net zo confronterend is als de naam.Als ik iemand ooit zou tegenkomen met zo,n trui aan zal die er niet veel plezier van beleven.........
Waarschuw beheerder

kijk je wel uit daar... schijnt daar nogal gevaarlijk te zijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:48:
let maar op dat ze allemaal wel weer gezond thuiskomen

Kijk daar word je wel blij van:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op donderdag 18 mei 2006 om 11:49:
kijk je wel uit daar... schijnt daar nogal gevaarlijk te zijn..

Kandahar is ook gevaarlijk..
Alleen Uruzgan is meer bergen enzo toch..
Daar kunnen ze zich beter verstoppen.. Kandahar is meer plat...Dacht ik;)

Waarschuw beheerder
ik zit bij de genie...

you go girl!!!!
Waarschuw beheerder
tis eigenlijk 1 kale vlakte met bergketens die heel hoog en onbegaanbaar kunnen zijn en kandahar ligt wel op een kaal stuk jah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:58:
you go girl!!!!

thanks...

ermee bekent ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 11:28:
ik doe alleen mijn plicht om gewoon mijn missie te draaien en als ik daar zelf niet in zou geloven dan zou het niet goed zitten denk ik...

zo zo jij heb goed opgelet bij mediatraining!! hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 12:00:
ermee bekent ofzo

Vrouwtjes van Militairen he..;)
Dan krijg je weleens wat te horen:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 11:59:
tis eigenlijk 1 kale vlakte met bergketens die heel hoog en onbegaanbaar kunnen zijn en kandahar ligt wel op een kaal stuk jah

Haha en dat is meteen ook het enige wat ik van Afghanistan weet:P:P

Waarschuw beheerder
ermee bekent ofzo

nou ja ik ga al 4 jaar met een militair en hij zit bij de verbindingen en mijn ma der vriend heeft vroeger genie gedaan en ik weet dus wat het is!! en mijn zus is in burger timmerVROUW!!
Waarschuw beheerder
wij gaan daar in uruzgan kampementen bouwen voor de rest die later dit jaar komt..

Succes!!!

Waarschuw beheerder
ermee bekent ofzo

ik heb zelf ook de keuring gedaan en ik weet hoe zwaar het is (ben er zelf niet door gekomen had nog wel herkansing maar ben niet meer gegaan ik durf zo'n uitzending niet en zeker niet Afghanistan) en zeker voor de genie is toch eigenlijk een "mannen functie"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:14:
en zeker voor de genie is toch eigenlijk een "mannen functie"

Waarom een mannen functie? vrouwen kunnen het net zo goed beoefenen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:21:
Waarom een mannen functie? vrouwen kunnen het net zo goed beoefenen!

ben ik helemaal met je eens maar in de maatschappij word het als een mannenfunctie gezien! ik zie het dus NIET zo!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:27:
ben ik helemaal met je eens maar in de maatschappij word het als een mannenfunctie gezien! ik zie het dus NIET zo!!

Oh dacht dat je dat zelf vond.
Er worden wel meer functies als mannenfuncties gezien daar trek ik me niet zo veel van aan.

Maar goed idee om die kerel van die prijsvraag als schietschijf meetenemen naar Uruzghan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:34:
Maar goed idee om die kerel van die prijsvraag als schietschijf meetenemen naar Uruzghan!

ja toch kijken hoelang hij moet lachen!! en dan natuurlijk als we snel genoeg zijn ook een prijsvraag op zetten en dan zo'n trui naar zijn nabestaande sturen en ja als verzachting ook een bosje onkruid natuurlijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:41:
ja toch kijken hoelang hij moet lachen!! en dan natuurlijk als we snel genoeg zijn ook een prijsvraag op zetten en dan zo'n trui naar zijn nabestaande sturen en ja als verzachting ook een bosje onkruid natuurlijk!!

Dan kunnen we toch meedoen aan zijn eigen prijsvraag!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:02:
zo zo jij heb goed opgelet bij mediatraining!! hahahaha

:yes:

moet ook oppassen wat ik zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:41:
Uitspraak van Erin® op donderdag 18 mei 2006 om 12:34:

:yes:
zeer goed plan zal kijken of ik nog wat in me ruim bagage kwijt kan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 12:48:

Hij kan jouw bagage daar mooi dragen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 12:48:

hihi.. nou ik wil die vent niet in mn bagage..;)
Gewoon net als vroeger op transport..;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:49:
Hij kan jouw bagage daar mooi dragen

Das dan wel weer zo:P
En van de rest van het peleton:p

Waarschuw beheerder
jammer dat er geen e-mail adres of andere contactgegevens op die site staan. Ik had het hem wel ff wil voorleggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 12:47:
moet ook oppassen wat ik zeg

nee hoor hoeft niet maar ik heb hier geloof ik wel 10 van die kaartjes liggen waar op staat wat je moet zeggen!!

en zo kan je gelijk oefenen voor de echte journalisten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:53:
en zo kan je gelijk oefenen voor de echte journalisten!!

Cool!! Mag ik ook zo`n cursus.. Kan ik ook leuk praat hebben met Bauke;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:57:
Kan ik ook leuk praat hebben met Bauke

je mag bijna niks zeggen alleen dat je goed voorbereid ben en dat je voor 100% achter de missie staat daar komt het op neer!!

niet door vertellen he!! anders krijgt mijn poepie dalijk op zijn kop dat ie alles heeft laten slingeren!!

Waarschuw beheerder
ja toch juichy??

of heb ik het fout??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:00:
niet door vertellen he!! anders krijgt mijn poepie dalijk op zijn kop dat ie alles heeft laten slingeren!!

Nee hoor..:P
Ik zal niks zeggen tegen meneer de minister van Defensie;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:01:
ja toch juichy??

of heb ik het fout??

nee hoor je hebt t goed in grote lijnen...
en zeker daar is het goed nadenken wat je zegt is best moeilijk maja voor je eigen veiligheid he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 13:05:
en zeker daar is het goed nadenken wat je zegt is best moeilijk maja voor je eigen veiligheid he

als je mijn vriend zou zijn had je die training niet nodig die ruikt die journalisten volgens mij al van een kilometer afstand en maakt zich dan uit de voeten!!hahahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:08:
als je mijn vriend zou zijn had je die training niet nodig die ruikt die journalisten volgens mij al van een kilometer afstand en maakt zich dan uit de voeten!!hahahahlaatste aanpassing 18 mei 2006 13:08

: We zijn in gevaar!!!!
:Hoezo??
:Zie je die journalisten niet dan;)
:roflol::P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:08:
als je mijn vriend zou zijn had je die training niet nodig die ruikt die journalisten volgens mij al van een kilometer afstand en maakt zich dan uit de voeten!!hahahahlaatste aanpassing 18 mei 2006 13:08

dan hoeft ie niet met ze te praten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:13:
dan hoeft ie niet met ze te praten

Idd vet hard renne..
Zie je zo`n journalist met zn kladblokje erachter aan rennen.. Haha;)
Ik zie het al helemaal voor me;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 08:10:
Je kiest er niet bewust voor om tussen 6 planken terug te keren naar Nederland.

Ze nemen wel bewust het risico door in leger te gaan

Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 18 mei 2006 om 11:48:
Je moet niet vergeten tot de mensen die naar zo'n gebied gaan daar goed op voorbereid zijn.Maar een risico blijft het altijd,en als ze daar dan wedstrijdjes over gaan houden wanneer het eerste slachtoffer valt,dan is dat zeer smakeloos.En als jij dat dan niet snapt,betekent voor mij tot jij niet al te slim bent.En of er nu een naam of datum op die trui komt,dat maakt voor de nabestaande niet zo veel uit.Denk tot die datum net zo confronterend is als de naam.Als ik iemand ooit zou tegenkomen met zo,n trui aan zal die er niet veel plezier van beleven.........

Datum van overlijden blijft altijd in je geheugen zitten, maar dat geldt ook voor als je vader, moeder of iemand anders die je lief hebt komt te overlijden. Ik zie niet in dat dit erger zou zijn dan dat.
Waarschuw beheerder
wij militairen hebben daar een neus voor, maar ik kreeg die pas toen ik in 7 kranten had gestaan toen de persconferentie over uruzgan er was bij ons op de kazerne werd gewoon besprongen bijna omdat ik daar toevallig als enige meisje rondliep...

tegenwoordig heb ik ook zo'n neus;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op donderdag 18 mei 2006 om 13:16:
Datum van overlijden blijft altijd in je geheugen zitten, maar dat geldt ook voor als je vader, moeder of iemand anders die je lief hebt komt te overlijden. Ik zie niet in dat dit erger zou zijn dan dat.

Dat is het ook niet maar jij zou het toch ook niet leuk vinden als er zo`n actie werd uitgeschreven wanneer jouw pa zou het lootje gaat leggen. En dat daar dan een trui van wordt gedrukt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 13:16:
wij militairen hebben daar een neus voor, maar ik kreeg die pas toen ik in 7 kranten had gestaan toen de persconferentie over uruzgan er was bij ons op de kazerne werd gewoon besprongen bijna omdat ik daar toevallig als enige meisje rondliep...

tegenwoordig heb ik ook zo'n neus

hahahahahah arm kind! hahah

welke kazerne zit je??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:20:
at is het ook niet maar jij zou het toch ook niet leuk vinden als er zo`n actie werd uitgeschreven wanneer jouw pa zou het lootje gaat leggen. En dat daar dan een trui van wordt gedrukt!

Die zit..!!;)
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 13:16:

tegenwoordig heb ik ook zo'n neus

Het zou ook niet best zijn als je die neus nu nog niet had;)

Ik ken ook niet zoveel meisjes in het leger.. 1tje maar:p

Waarschuw beheerder

kruip in gods naam terug je ei in als je niks zinnigs te zeggen heb!!

je ken zeker niemand die daar zit of uberhaubt in het leger zit!!??
Waarschuw beheerder

Wel als iemand daar een trui van gaat maken,of dragen.Maar ik vond jouw al niet zo snugger.Wij verschillen nou eenmaal van mening kerel...........
Ze nemen wel bewust het risico door in leger te gaan

Misschien willen die mensen een bijdragen leveren aan een beter leefomgeving voor die mensen.Alleen je mening geven op een forum kan iedere mafkees,geen woorden maar daden.Ik blijf het een foute actie vinden,of je er nou voor kiest om in het leger te gaan of niet.Staat daar helemaal los van!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:22:
kruip in gods naam terug je ei in als je niks zinnigs te zeggen heb!!

Idd.. Volgens mij heeft die jongen niet zoveel gevoel:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 18 mei 2006 om 13:23:
Misschien willen die mensen een bijdragen leveren aan een beter leefomgeving voor die mensen.Alleen je mening geven op een forum kan iedere mafkees,geen woorden maar daden.Ik blijf het een foute actie vinden,of je er nou voor kiest om in het leger te gaan of niet.Staat daar helemaal los van!

met jou kan ik praten!!!

als je in een auto stapt en je krijgt een dodelijk ongeluk (niet jou schuld) heb je er toch ook niet zelf voor gekozen ookal ben je zelf ingestapt??
Waarschuw beheerder
ik zit in wezep op de kazerne

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 13:28:
wezep

uhmmmmmm waar ligt dat ookal weer??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:30:

Haha komt zij weer aanzetten met haar supertopografie geheugen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:22:

Toch wel, paar vrienden van me zitten in het leger.

Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 18 mei 2006 om 13:23:
Misschien willen die mensen een bijdragen leveren aan een beter leefomgeving voor die mensen

Natuurlijk willen ze dat daar zijn/gaan ze voor naar Uruzgan. Maar het blijft een feit dat de risico's daar een stuk groter zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op donderdag 18 mei 2006 om 13:33:

ex vrienden inmiddels neem ik aan?

Natuurlijk willen ze dat daar zijn/gaan ze voor naar Uruzgan. Maar het blijft een feit dat de risico's daar een stuk groter zijn.

Dat maakt zo`n actie toch nog niet goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Hoe kan je dan voor die actie zijn..
Heb je geen gevoel ofzo..
Zullen die vrienden uit het leger van je blij mee zijn dat je voor zo`n actie bent..
Straks is 1 van hun de eerste:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:33:
Haha komt zij weer aanzetten met haar supertopografie geheugen

hahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 13:28:
ik zit in wezep op de kazerne

owh misschien ken je mijn vriend wel hij zit in garderen!!de van koot kazerne!!
Waarschuw beheerder
dat de risico's daar een stuk groter zijn.

Dus,wat wil je daar nou mee onderbouwen.kijk nog eens naar het onderwerp!!!Is het daarom een goeie actie????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Best wel veel meisjes in het leger zijn vrachtwagen chauffeur volgens mij;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 18 mei 2006 om 13:39:
kijk nog eens naar het onderwerp!!!Is het daarom een goeie actie????laatste aanpassing 18 mei 2006 13:40

Hij is een beetje dom!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op donderdag 18 mei 2006 om 13:39:
Is het daarom een goeie actie????

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:40:
beetje

beetje zeg maar gerust hij heeft geen hersens!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:41:
beetje zeg maar gerust hij heeft geen hersens!!!!!!!!

Ohja.. Das wat duidelijker uitgedrukt;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:30:

bij zwolle ligt dat;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:40:
Best wel veel meisjes in het leger zijn vrachtwagen chauffeur volgens mij

is het toeval dat je dit zegt.....haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 13:52:
bij zwolle ligt dat

ja ik weet ik heb het opgezocht hahahaha

Waarschuw beheerder
kom je wel is in garderen?? Juichy??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 13:53:

Meisje die ik ken is het ook.. Vandaar;)

Waarschuw beheerder

ben je ook 4 tonner chauffeur??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:53:
ja ik weet ik heb het opgezocht hahahaha

Maantje20 heeft ff de atlas erbij gepakt;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:55:

Scania:yes: of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:56:
Maantje20 heeft ff de atlas erbij gepakt

nee ik kreeg de link van erin hahahahah

Waarschuw beheerder

Ohja.. Hihi..
Das ook nog mogelijk:P

Waarschuw beheerder

(Y)

Nog 1 nachtje slapen en ik zie mijn vriend weer :cheer:
Jullie nog leuke plannen voor dit weekend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:00:
Nog 1 nachtje slapen en ik zie mijn vriend weer

zit ie niet in afghanistan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:01:
zit ie niet in afghanistan??

nee in juli pas, nou pas, al...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:02:

ok dan komt mijn ventje alweer bijna thuis!!

als het goed is in augustus!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:02:

Dan moet mijne nog ongeveer een maandje:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:03:
ok dan komt mijn ventje alweer bijna thuis!!

als het goed is in augustus!!

dat is het nadeel van defensie dat je nooit precies weet wanneer. En dat het altijd weer veranderd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:04:
dat is het nadeel van defensie dat je nooit precies weet wanneer. En dat het altijd weer veranderd.

Ja inderdaad..
Mijn vriend heeft tot 4 keer toe steeds uitstel gekregen..
Anders wassie nu al anderhalve maand langer weg:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:06:
Anders wassie nu al anderhalve maand langer weg

mijn ventje is nu al 2 en een halve maand weg en hij was de eerste officieele lichting en was dus ook op het nieuws!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:06:
Ja inderdaad..
Mijn vriend heeft tot 4 keer toe steeds uitstel gekregen..
Anders wassie nu al anderhalve maand langer weg

Hier in Leeuwarden stonden ze een keer allemaal klaar voor vertrek. Maar er ging ergens wat fout, hebben hele dag op de basis gestaan en kregen aan het eind van de dag te horen dat ze naar huis konden en die dag erna weer terug konden komen. Nou was dat bij een oefening maar het zal je maar bij een uitzending gebeuren :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:00:
Nog 1 nachtje slapen en ik zie mijn vriend weer
Jullie nog leuke plannen voor dit weekend?

me too:D
tis bij mij ook weer uitgesteld wordt er niet goed van weetje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 14:08:
me too

Ja klote is dat, ben je er helemaal klaar voor en dan laten ze je maar wachten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 14:08:
me too

Zal je misschien nog wle vaker gebeuren..
Steeds als het een week van te voren was werd het weer uit gesteld..
Zwaar irritant..
Maar hij was toen wel anderhalve maand vrij.. Dat was wel leuk:D

Waarschuw beheerder
Ik hoop niet dat het van mijn vriend steeds uitgesteld wordt, straks zit hij met kerst daar. Dat zou ik echt niet leuk vinden :(
Waarschuw beheerder
ik zit nu ook al 3 weken thuis bijna
nog een weekje en dan moet ik weer naar de kazerne want ze hebben een of ander lullig programatje in elkaar gedraaid dan voor ons omdat we anders ineens in het diepe worden gegooid daar

Waarschuw beheerder

hmm hahaha;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:55:

?????
Scania???:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 14:13:
ik zit nu ook al 3 weken thuis bijna
nog een weekje en dan moet ik weer naar de kazerne want ze hebben een of ander lullig programatje in elkaar gedraaid dan voor ons omdat we anders ineens in het diepe worden gegooid daar

Bauke moest de laaste week ook een paar keer naar de kazerne omdat die verpleegsters enzo dan nog ff konden oefen met infuzen aan leggen..
Word je daar even voor gebruikt:P

Waarschuw beheerder
kom je wel is in garderen juichy??
Waarschuw beheerder
das ook lekker als je daarvoor gebruikt wordt haha

ik kan dat ook infuus aanleggen:D

das leuk om te doen joh
maar hopelijk niet daar
Waarschuw beheerder
heel soms kom ik daar maar ken er eigenlijk niemand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 14:19:
heel soms kom ik daar maar ken er eigenlijk niemand

Rijdt je Scania?

Waarschuw beheerder
owh nou misschien ken je Strienie is nogal berucht daar volgens mij!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 14:18:
das ook lekker als je daarvoor gebruikt wordt haha

ik kan dat ook infuus aanleggen

das leuk om te doen joh
maar hopelijk niet daar

Das wel stoer haha.. Dat wil ik niet eens kunnen:S:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:20:
owh nou misschien ken je Strienie is nogal berucht daar volgens mij!

Hihi..;)
Waarschuw beheerder

Vrij lugubere manier van een media stunt....Hou wel van een beetje botte humor maar Neh ik vind dit dan weer niet kunnen maarja...wie ben ik.

Beetje Talpa niveau.

Waarschuw beheerder
binnen nu en 2 weken
Waarschuw beheerder
nee sorry ken hem niet er zijn heel veel beruchte mensen binnen de landmacht:P
Waarschuw beheerder
dies toch wel te ver. Lekker als je daar als nederlander zit en dit lees :S

Waarschuw beheerder
Ja aan de ene kant zullen ze er echt wel wat mee kunnen bereiken, het heeft nu in de telegraaf gestaan en heel Nederland heeft het kunnen lezen en zal er dus echt wel over na kunnen denken.
Maar aan de andere kant vind ik het veel te ver gaan, je hebt eigenlijk gewoon geen respect voor het leger en de dode die er eventueel zullen gaan vallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 15:45:
Maar aan de andere kant vind ik het veel te ver gaan, je hebt eigenlijk gewoon geen respect voor het leger en de dode die er eventueel zullen gaan vallen.

Dat heb ik dus ook;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:08:
Nou het kwam gewoon over dat je er nog een schepje bovenop deed.. Beetje lullig toelinchting..
Maar goed ik had het ook niet moeten plaatsen maar ik was op het moment zo kwaad..
Mijn mannetje zit daar en ik kon gewoon wel janken dat iemand zoiets trietst verzint..
Sorry!

Maakt niet uit (f). Ik vind het iig net zo domme actie als jij.
Waarschuw beheerder
:vaag: dat vind ik dus echt NIET kunnen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op donderdag 18 mei 2006 om 16:58:
Ik vind het iig net zo domme actie als jij.

Okeej Dankjewel..:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 11:44:
Ohja.. Die spulletjes is mn vriend als het goed is NU aan het uitladen in Uruzgan

En mijn vriend moet dat beveiligen met konvooien enz
Waarschuw beheerder
zo ist plaatje compleet!

Waarschuw beheerder
telegraaf = kut krant..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 18:46:
telegraaf = kut krant..

het is niet actie van de telegraaf!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 18:46:
telegraaf = kut krant..

Volledig mee eens. En het is idd een hersenloos idee, die actie..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 18:48:
het is niet actie van de telegraaf!!

Nee, maar dat ze het publiceren zegt al genoeg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 18:50:
Nee, maar dat ze het publiceren zegt al genoeg..

Is toch juist goed dat ze laten zien dat er zulke leipo`s bestaan!!! Als iemand wordt vermoord wordt dat toch ook geplaatst terwijl dat een hersenloze actie is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baukkie:bier: op donderdag 18 mei 2006 om 17:52:

en mijn vriend zorgt voor de coordinatie!!

Uitspraak van juichy op donderdag 18 mei 2006 om 18:44:
zo ist plaatje compleet!

nu is het plaatje compleet hahaha
Waarschuw beheerder
nne de marine.... de taliban zit daar in de bergen verstopt die hebben geen fregatten... wast maar waar konden ze t lekker op zee uitvechten

Gelukkig is er een verschil tussen de Zeedienst (Die alles met die fregatten te maken hebben etc) en het Korps Mariniers (De elite troepen van de Marine) binnen de Koninklijke Marine (Y) ;)

Het korps mariniers heeft zelfs nog een Mountain Leader Verkenningspeleton, die speciaal voor die bergen is getraind, en daar dus hardstikke goed van pas komen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelukkig maar dat ik ook marine zeg.... anders zeg ik wel mariniers hoor heb ervaring genoeg met die gasten om te weten dat ik hun mariniers moet noemen en het liefst korps erbij....;)
Waarschuw beheerder
Mwuah, met de Marine omvat je volgens mij eigenlijk alle onderdelen van de Koninklijke Marine..Dus vandaar dat ik even specifiek het woord "Zeedienst" aangaf :flower:

Doet er verder niet toe, jij weet het verschil tussen een marinier en een matroos gelukkig wel dus 8)

Vind het alleen een beetje sneu dat sommige mensen een grote mond opzetten over die missie in Afghanistan, terwijl ze zich niet hebben verdiept in de soorten eenheden die er heen gaan, en wat hun taken zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 19:56:

En mijn vriend moet ook beveiligen en later (soms) helpen met uitladen;)
nu is het plaatje compleet hahaha

Compleet compleet;):flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op donderdag 18 mei 2006 om 21:15:
Mountain Leader Verkenningspeleton,

Das nou handig:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biermeiske op donderdag 18 mei 2006 om 17:52:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 10:59:
En mijn vriend moet ook beveiligen en later (soms) helpen met uitladen

En dat zijn allemaal spullen die mijn vriend nodig heeft :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:04:
En dat zijn allemaal spullen die mijn vriend nodig heeft

En toen was de cirkel rond..:P
Of is er nog iemand met een tussenliggende functie..??;)

Waarschuw beheerder
Eerste konvooi aangekomen in Tarin Kowt

De Deployment Task Force (DTF) heeft gisteren haar eerste bevoorradingskonvooi naar Tarin Kowt in de provincie Uruzgan (Afghanistan) succesvol afgesloten. Het konvooi vertrok vroeg in de ochtend van de thuisbasis in Kandahar. Aan het einde van de middag bereikte het zonder noemenswaardige incidenten de eindbestemming.

Het betrof een konvooi met materieel dat nodig is voor de opbouw van de kampementen in Uruzgan. Aan het konvooi waren verschillende beschermingseenheden aan toegevoegd, zoals Apache gevechtshelikopters en F-16 jachtvliegtuigen.

Bron: www.landmacht.nl

Ja hoor, ze zijn er (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:25:
Ja hoor, ze zijn er

YES mn vriendje is veilig aangekomen..
Ik had er nog niks van gehoord..
Dankjewel nu ben ik echt opgelucht:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:33:
YES mn vriendje is veilig aangekomen..
Ik had er nog niks van gehoord..
Dankjewel nu ben ik echt opgelucht

Kun jij ook weer beetje gerust je weekend in (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:35:
Kun jij ook weer beetje gerust je weekend in

Haha ja..
Nu moeten ze nog terug;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:37:
Haha ja..
Nu moeten ze nog terug

jah allemaal!!!
Waarschuw beheerder
dat is echt beter joh....

dat ze gewoon aangekomen zijn zonder incidenten pffoee
want dat is het spannendste gedeelte he die konvooien..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:37:
jah allemaal!!!

Veilig en wel..
Maar ik heb er wel vertrouwen in..
Als dit al zo goed is gegaan:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op vrijdag 19 mei 2006 om 11:42:
dat is echt beter joh....

dat ze gewoon aangekomen zijn zonder incidenten pffoee
want dat is het spannendste gedeelte he die konvooien..

Haha inderdaad..
Mn vader is vooral blij dat de scanias nog heel zijn..;)
Anders moettie weer de hele tijd dubbelcheck doen bij laatste controle..
Daar hattie al wel wat genoeg van:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:38:

Ik denk dat wel dat het kwetsend is bedoeld. En terecht...
Maar puur en alleen om die :looser:'s in Den Haag flink te shockeren en ze met hun neus op de feiten te drukken

Misschien dat ze es een keer wakker worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:48:
Ik denk dat wel dat het kwetsend is bedoeld. En terecht...
Maar puur en alleen om die 's in Den Haag flink te shockeren en ze met hun neus op de feiten te drukken

Misschien dat ze es een keer wakker worden

Dat kun je toch ook op een andere manier doen, zonder vrienden/familie bij te betrekken. Zieke lui

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:50:
Dat kun je toch ook op een andere manier doen, zonder vrienden/familie bij te betrekken. Zieke lui

Heb je het gisteren ook gezien op Hart van Nederland..
Er waren ouders voor van militairen die lieten zien hoe onsmakelijk ze die site vonden...
Die man zei ook van het moet eraf.. We leven als in zoveel angst en dan ook nog zo respectloze actie erbij enzo.:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:52:
Heb je het gisteren ook gezien op Hart van Nederland..
Er waren ouders voor van militairen die lieten zien hoe onsmakelijk ze die site vonden...
Die man zei ook van het moet eraf.. We leven als in zoveel angst en dan ook nog zo respectloze actie erbij enzo.

Nee heb ik niet gezien maar ik geef ze groot gelijk. Het moet zoveel mogelijk in het nieuws komen dat het een respectloze actie is! Dan wordt er misschien wat aan gedaan. Ik wou ze een mail sturen maar kan nergens contact gegevens vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:54:
Ik wou ze een mail sturen maar kan nergens contact gegevens vinden.

Idd zo slim is die meneer dan weer wel:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:56:
Idd zo slim is die meneer dan weer wel

ja niet gedacht dat zo`n man kon nadenken maar blijkbaar wel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:57:
ja niet gedacht dat zo`n man kon nadenken maar blijkbaar wel..

Inderdaad...
Leeft die site nog steeds?

Waarschuw beheerder
www.herenlunch.nl
Er staat nu een brief op van een sergeant en een wederreactie van herenlunch op de brief van de sergeant..
Lees maar eens;)

Waarschuw beheerder
yep

Waarschuw beheerder
Ik heb gevonden waar je kan reageren op hun site!!
http://www.herenlunch.nl/site/?p=7

Met zijn allen even!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 11:50:

Dat is wel waar...maar geef toe op deze manier werkt het wel
gezien de reacties in de media en op PF zelf. De manier waarop Herenlunch verdient geen schoonheidsprijs, desondanks is het super effectief

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 12:09:
Met zijn allen even!!!

Ik zet ook een berichtje neer..

Waarschuw beheerder
E.B. Dijkman (majoor) Zegt:

Vanavond presenteert Nance haar duizendste aflevering van Lingo. De jury in dit programma is Michiel Eijsbouts. Hij mag af en toe een onbegrijpelijk tienletterwoord te verklaren, maar is nog nooit in beeld geweest. Wie is hij?
Eijsbouts is vijfentwintig jaar en begon drie jaar geleden hij bij Lingo als ‘chef ballen’. Een enorme verantwoordelijkheid: het tellen, op volgorde leggen en bijstorten van de ballen. Al snel hadden de bazen bij Lingo in de gaten dat mijn talent verder reikte en werd ik bevorderd tot intikker van woorden, hét opstapje naar het juryschap. Die functie gaat absoluut niet samen met de verantwoordelijkheid voor de ballen. Bij Lingo worden cijfers en letters strikt gescheiden gehouden.
Lees verder >>Sinds tweeënhalf jaar houdt Eijsbouts niet alleen toezicht op de spellingsregels, maar selecteert ook de zes- en tienletterwoorden die de kandidaten moeten raden.Ze staan allemaal in de Dikke van Dale. De sport voor mij is natuurlijk om de moeilijke er uit te halen. ‘Quincunxen’ bijvoorbeeld. Raden ze nooit, ook niet als er al negen letters staan. Het is tuinaanlegjargon: het in een bepaalde vorm poten van planten. En dat mag ik dan weer uitleggen in de uitzending.

Zijn functie bij Lingo kost Eijsbouts iets meer dan twee weken per maand. De rest van de tijd brengt hij door met liedjes verzinnen, columns en ingezonden brieven schrijven. Ik ben iemand die altijd met heel veel dingen bezig is, maar dat niet uit. Ineens ontstaat er dan een explosie binnenin en heb ik weer wat bedacht, meestal een liedje of een idee voor een tv-programma.
Zijn ambitie is een veel gevraagd artiest op feesten en partijen te worden. Onder de artiestennaam Johnny Klisma, want het moet natuurlijk niet mijn baan als juryvoorzitter dwarsbomen. Ik specialiseer me momenteel in medische optredens. Weet je hoeveel congressen er worden gehouden voor artsen? Een gat in de markt als je het mij vraagt. Ik ben al bezig met liedjes over galstenen, huidziekten en zo nog wat andere kwalen.

Maar Lingo is ‘zijn lust en leven’. Het is niet zomaar een programmaatje. Nadat prins Bernhard Nance bloemen had gestuurd toen ze ziek was, waren we helemaal euforisch. Het idee dat die man in zijn olifantenkamertje elke avond naar Lingo keek!
In beeld komen bij Lingo hoeft hij niet. Ik zit er niet op te wachten dat mensen mij in de kroeg aanspreken als een soort wandelende Dikke van Dale of op straat ‘Lingoooo’ naar me gaan roepen. Bovendien wil ik de mensen de schrik besparen. Voor de kijkers heb ik inmiddels de mythische proporties aangenomen van een kruising tussen Jezus en God. En dat voor een iel, kalend mannetje! (GPD)

Een reactie op de site, vond ik wel goed

Waarschuw beheerder
Inderdaad.. Hier zal de Tros blij mee zijn;)

Waarschuw beheerder
Ik heb je reactie gelezen, ik had zelf ook een geplaatst maar die staat er nog niet op.
(Y)
Waarschuw beheerder
ik heb ook ff een ractie geplaats en die stond er binnen 10 seconden op.Ben alleen bang tot het niet helpt,maar baat het niet.............................

Waarschuw beheerder
gewoon blijven doen al zet je 100 reacties neer onder steeds een andere naam natuurlijk eens zal het helpen!!

ik heb altijd geleerd de aanhouder wint!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 12:59:
ik heb altijd geleerd de aanhouder wint!!!!

Daarom..
Onze missie is om die achterlijke actie van die site te krijgen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 15:32:
Daarom..
Onze missie is om die achterlijke actie van die site te krijgen

:yes: :yes:

Waarschuw beheerder
Maarja... HOE???

Waarschuw beheerder
Veel reacties plaatsen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 15:54:
l reacties plaatsen

Ja inderdaad ik hoop dat het werkt..
Gaat iemand nog wat leuks doen van het weekend..??
Ik zal ff uit met het broertje van mn vriend:P:P

Waarschuw beheerder
Mijn vriendje komt zo :D nog geen plannen voor dit weekend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 15:54:
Maarja... HOE???

Het gaat natuurlijk niet werken door die gast daar effe te bedreigen,dat werkt averechts.Hoop tot ie gaat nadenken,hij zal ze vast wel lezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 15:57:
Gaat iemand nog wat leuks doen van het weekend..??

Emporium....maar daar zijn al zat topics van hiero!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op vrijdag 19 mei 2006 om 16:10:
Het gaat natuurlijk niet werken door die gast daar effe te bedreigen,dat werkt averechts.Hoop tot ie gaat nadenken,hij zal ze vast wel lezen.

Denk het wel inderdaad..
We zullen zien wat het teweeg brengt;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op vrijdag 19 mei 2006 om 16:12:
Emporium....maar daar zijn al zat topics van hiero!!!

Haha:PSssttttt
Waarschuw beheerder
ssssssssssst emporium:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op vrijdag 19 mei 2006 om 16:16:
ssssssssssst emporium

Ik ga gewoon zuipen in de plaatselijke stamkroeg;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 16:18:
Ik ga gewoon zuipen in de plaatselijke stamkroeg

Daar heb je in ieder geval geen last van het weer,en is altijd gezellig.Veel plezierbier!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op vrijdag 19 mei 2006 om 16:55:
Daar heb je in ieder geval geen last van het weer,en is altijd gezellig.Veel plezierbier!!!

Drink geen bier:nee::P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 17:05:
Drink geen bier

Of iets anders natuurlijk!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op vrijdag 19 mei 2006 om 17:13:
Of iets anders natuurlijk!!!

Haha bijvoorbeeld..
Whiskey cola`tje:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van juichy op vrijdag 19 mei 2006 om 16:16:
ssssssssssst emporium

wat is ermee????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op vrijdag 19 mei 2006 om 17:43:
wat is ermee????

Niet over praten.. Zijn genoeg andere forums over;)
SStttt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 17:47:
Niet over praten.. Zijn genoeg andere forums over
SStttt

okee...ik ga er toch niet heen dus ik zal er niks over zeggen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op vrijdag 19 mei 2006 om 17:51:
okee...ik ga er toch niet heen dus ik zal er niks over zeggen

Stil dan;)
Waarschuw beheerder
Vind het humor :lol:

En een ludieke actie om mensen bewust te maken
van waar we nu eigenlijk aan mee doen en wat de risico's zijn. . (y)

Tuurlijk zullen bepaalde mensen hierdoor gekwetst zijn . . .
maar ja , we leven in nederland ,dus wat je ook doet ,
altijd wel iemand die zich weer gekwetst voelt toch ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou je het ook humor vinden als een famielid of vriend van je daar sneuvelt, en je krijgt vervolgens van die site een krans toegestuurd??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vindt het gewoon te triest voor woorden. Pfft wat een stelletje balletjes die achter die site zitten.

Tis toch gewoon te zielig voor woorden om op dit soort manieren de publiciteit te proberen te krijgen. En waarvoor? Zodat er meer hits komen op die lelijke kutsite zonder fatsoenlijke opmaak...?

Ik kan me om dit soort dingen best opnaaien, omdat we het toch allemaal zo goed hebben hier in NL dat we zo belachelijk zielig worden. Die jongens die daar heen gaan hebben niets met den haag te maken. Ze doen hun werk! En dit wordt opgedragen om te doen. Dan ga je toch gvd niet een of andere trieste kutshit verzinnen omdat je je geroepen voelt om de linkse eikel uit te hangen en Den haag dwars te proberen te zitten.

Die mensen gaan daar misschien sterven om een ander land waar al onderhand 30 JAAR OORLOG is te helpen. Terwijl wij hier al 30 jaar niets anders doen als zeiken terwijl we het al zo goed hebben.

Ik weet niet hoe oud die mensen zijn die achter deze site zitten, maar ze zullen waarschijnlijk wel niet vaak de realiteit hebben gezien of in ieder geval een poging wagen om te proberen te snappen dat er meer is al NL met onze maatschappelijke kwesties.

Ik vindt zoiets gewoon echt te ver gaan, over de rug van die soldaten publiciteit proberen te trekken omdat je het ergens niet mee eens bent.

Nou ik denk dat als er 1500 militairen gaan, zegge per militair 8 familieleden zijn die meeleven met diegene, heb je nu dus 12000 mensen potentieel al tegen je! Kweet niet of ik daar zo blij mee zou moeten zijn...

EDIT

vernieuwde versie

Raad de datum dat die eikels kapot geslagen worden! < ja van die site ja!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 19 mei 2006 om 20:52:
Zou je het ook humor vinden als een famielid of vriend van je daar sneuvelt, en je krijgt vervolgens van die site een krans toegestuurd?

nee , dan vindt ik het niet grappig nee . .

En ?
Waarschuw beheerder
Dan begrijp je dus ook dat dit niet zo'n leuke manier is om mensen aan het denken te zetten :)

Teknologix: (Y)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van juichy op woensdag 17 mei 2006 om 18:25:
Degene die dat exact weet te voorspellen wint de 'Laat je niet kisten Prijsvraag' van de online discussieclub Herenlunch die sinds woensdag op hun internetpagina staat. De winnaar krijgt een unieke trui met daarop de betreffende datum, een rood-wit-blauwe lijkkist en de tekst 'Ich habe es gewusst'

Gaat echt helemaal nergens over:S

Kijk, we gaan erheen, da's niet te vermijden, maar om er nou zoiets op te verzinnen, vind ik echt zwaar zielig:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 19 mei 2006 om 22:48:
Dan begrijp je dus ook dat dit niet zo'n leuke manier is om mensen aan het denken te zetten

ik denk dat dat juist bijdraagt aan 'the point''
Waarschuw beheerder
toevoeging:

'een woord is slechts een woord
ook als iedereen het hoort''

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Welluk...?! op vrijdag 19 mei 2006 om 21:05:
vernieuwde versie

Raad de datum dat die eikels kapot geslagen worden! < ja van die site ja

Inderdaad ja, stelletje mafkezen:frusty:

Waarschuw beheerder
teknologix: Ben het helemaal met je eens;)
Waarschuw beheerder
Eenmalige bezoek aan Partyflock (primeur) van Here­nlynch, aangezien Herenlunch selectief is in het p­laatsen van reacties in het gastenboek.

Voorop­gesteld: het VOORNEMEN tot Herenlynch betrof een u­itgewerkt concept van enkele pagina's in exact dez­elfde 'satirische' stijl als Herenlunch, met als d­oel hen tot denken aan te zetten en te bewegen tot­ het annuleren van de prijsvraag. Het zou niet de ­bedoeling van Herenlynch geweest te zijn om wie da­n ook te kwetsen of aan in zijn algemeenheid aan t­e zetten tot haat o.i.d. Juist het tegenovergestel­de!

- een initiatief van 'een koekje van eigen ­deeg -

----------------------------------------­--------------------
Herenlynch Zegt:

Geacht­e Herenlunch,

het is een verstandig besluit, in­derdaad ook in het belang van jullie eigen veiligh­eid zoals jullie zelf al aangeven, dat jullie de p­rijsvraag ingetrokken hebben. Wij van Herenlynch, ­een initatief van ‘koekje van eigen deeg’ waren in­middels al in gesprek met een reclamebureau - een ­dat wel van een onorthodox geintje houdt - om de w­ebsite Herenlynch op korte termijn te lanceren, me­t hieraan gekoppeld de prijsvraag ‘De Laat Je Niet­ Lynchen Prijsvraag’. Dit n.a.v. de verhitte react­ies in jullie gastenboek. Het concept spreekt verd­er voor zich nemen wij aan. Wij zullen echter van ­dit initiatief afzien nu jullie de prijsvraag inge­trokken hebben.

Overigens vragen wij ons sterk­ of af of de daadwerkelijke reden achter jullie pr­ijsvraag überhaupt wel de missie naar Afghanistan ­is. Wij vermoeden namelijk dat het jullie veel mee­r om de publiciteit te doen is. Puur eigen belang.­ Niek E.: Pas afgestudeerd (’06) Fontys Hogeschool­ Communicatie - richting Creatief, liep stage bij ­Saatchi & Saatchi ’s werelds grootste ‘idea compan­y’, rekent zichzelf tot de generatie Jonge Honden ­(www.jongehonden.nl, portfolio: Flupvis). Vers uit­ de collegebanken kan deze jonge gast wel een rell­etje gebruiken om zichzelf in de picture te spelen­ in de media- en reclamewereld. Iets dat we helaas­ steeds vaker zien gebeuren, ook in het bedrijfsle­ven. Hoe groter de rel, hoe groter de aandacht.. e­yeballs creëren toch? Mediageile aandachttrekkers,­ dat zijn jullie volgens ons. Helemaal geen ’strij­dkrachtige Heren’. Jullie denken vast dat je heel ­creatief bent door zo’n prijsvraag te bedenken. No­u, zo moeilijk is dat niet. Menig Nederlander is v­ast op een soortgelijk idee gekomen want het ligt ­erg voor de hand. Het verschil tussen hen en julli­e, is dat jullie wel de brutaliteit -of zoals jull­ie zelf graag zeggen ‘lef’, hebben om het idee te ­realiseren en het ‘gewoon te doen’. Moet je daar w­el zo trots op zijn? Deze actie heb je vast al op ­je CV gezet Niek, toch? CV neuken noemen wij dat.
­

Laat Je Niet Kisten Prijsvraag: Brutaal? Ja. Cr­eatief? Matig.
En elk bureau / werkgever dat jou ­Niek, aan de hand van je CV in de toekomst credits­ geeft voor deze actie en je daarom aanneemt zal w­aarschijnlijk hetzelfde karakter toebedeeld worden­. Weinig creatief, doch succesvol door de brutalit­eit. Gering ethisch besef en nauwelijks empathisch­ vermogen. Korte termijn denkers. Money, money, mo­ney. Dat typeert ‘Heren’ zoals jullie.

Laten we­ hopen dat dit niet de nieuwe generatie creatieven­ is, want dan wordt ‘t er in ons landje niet gezel­liger op.

Rest ons te zeggen dat wij van Heren­lynch oprecht hopen dat de gemoederen nu zullen be­daren en dit alles met een sisser af zal lopen. Va­n ons zul je niets meer horen…

Met vriendelijke­ groet,

Herenlynch.nl, een (voorgenomen) initat­ief van koekje van eigen deeg.

“Communication b­y empathy is a talent that few possess.”

Waarschuw beheerder
Krekt wot(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Herenlynch op zaterdag 20 mei 2006 om 18:36:
- een initiatief van een koekje van eigen ­deeg -

Herenlynch... hahahaha hoe verzin je het !! te kick !!

:respect: (Y)

:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tripchick op zaterdag 20 mei 2006 om 23:14:
Herenlynch... hahahaha hoe verzin je het !! te kick !!

Echt super inderdaad:D

Waarschuw beheerder
donateur
btje zielig dit ja
Waarschuw beheerder
donateur
Stel dat je mee doet en dat die dode een vriend of familielid is :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat zou lullig zijn ja. :d