Partyflock

Forumonderwerp · 873848
1 volger · 13115x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie heeft er nog meer een franse bulldog?
En heb je nog andere huisdieren erbij..
Of gaat dat niet?
Ik heb een franse bulldog en een mini bull terrier.
Gaat perfect!
Laat je horen
Waarschuw beheerder
bas van toor heeft er een gehad maar dat ging niet samen met robin. toen heeft ie m mar weer weggedaan

Waarschuw beheerder
ik heb er geen een maar wil er wel 1 :yes:
maar wij hebben al een maltezer leeuwtje en me ma wil er geen 2 :no:
Waarschuw beheerder
Ik heb hier een franse bullog lopen..
Zij is beste vriendjes met mijn Duitse dog ...
Die twee zijn onafscheidelijk....verder heeft ze hier in huis nog meer dieren waar ze niet zonder kan hoor maar geen andere honden..
Waarschuw beheerder
Ik wil een mops..

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=291 height=354]http://www.koopjeskrant.be/fotozoekertje/11450357_1.jpg[/img]

dit wordt binnenkort mijn schatje O:)
Waarschuw beheerder
Mops.. Die wil ik een..:D
[img width=333 height=250 cacheid=0000dd980001caf94a4e08071a01684970]http://www.mops-computer.de/mops07.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
franse bulldogs zijn echt gek me ma heeft er 2 en ik lach me helemaal suf om ze (Y)
Waarschuw beheerder
Mijn 2 moppies bij elkaar..
Mijn franse bulldog is btw wel uniek.. ze is gehandicapt ;) heb dus een Josti-tosti bulletje :D

[img width=384 height=512 cacheid=000c5d13002398155c4926c81a01684d3d]http://i23.photobucket.com/albums/b355/Marquesa_/Wickey/Partyflock/sS.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=291 height=354]http://www.koopjeskrant.be/fotozoekertje/11450357_1.jpg[/img]
vind zon eentje heel mooi vna kleur een helemaal zwarte vind ik persoonlijk niet zo mooi maar vind ze geweldig heb tijd op moeten passen op 2 hondjes

Waarschuw beheerder
Leuke Honden..K heb er ook 1 Gehad..:D:jaja:

Waarschuw beheerder
khad ook franse bull
ging goed met myn kat hoor...

Waarschuw beheerder
Gaat prima hoor, kep een vriend die er 1 heeft samen met een kat

Waarschuw beheerder
echt super lelijke verkrachte honden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 17:11:
echt super lelijke verkrachte honden

en hoe moeten we jou dan wel niet noemen O:) :x
Waarschuw beheerder
donateur
ga er binnen kort ook voor eentje kijken, zijn echt zo lief.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 17:15:
en hoe moeten we jou dan wel niet noemen

verzin iets leuks.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een franse bulldog, gizmo. En een mopshond, arie.

En wil niks anders dan bulldoggen (L) en mopshondjes :P

Waarschuw beheerder
die zijn echt helemaal geweldig (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 15:33:
dit wordt binnenkort mijn schatje O:)

ahh gossie wat een schatje!!egt een mooierd!

Uitspraak van WENDY26J op woensdag 17 mei 2006 om 16:14:
ze is gehandicapt

Ahh..wat heeft ie dan?
wel een hele mooie zeg..die kop..:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op woensdag 17 mei 2006 om 21:40:
Ahh..wat heeft ie dan?
wel een hele mooie zeg..die kop..

Wat heeft ze niet ..
Slechte start gehad... paar keer op het randje van de dood gelegen..
Vocht tekort..
temparatuur van haar lichaam kon ze niet regelen.. Maar het grootste probleem is:

De basis van haar tong is te groot voor haar kop..
dus ze heeft een nog kleinere opening om lucht te halen dan een gezonde bulldog.. En nu heeft de DA tijdje terug aar amandelen verwijdert..ne ze is herboren.. maar nog niet 100% gezond...

ze zou met heeeeeeeeeeel veel mazzel 1 jr worden.. Als ze haar eerste 3 maanden al zou halen..
Nu is ze bijna 3 :D
Waarschuw beheerder
die van ons vind katten trouwens niks aan..gaat ie ervoor staan..beetje om zich heen kijken..en dan gaat ie weer..
Konijnen vind ie trouwens wel leuk..we hebben er 2 en als ik ze loslaat begint ie er als een gek 8terna te rennen.
Maar hij speelt tog het liefst met zijn eigen maatje..onze andere hond.
Hij is alleen nog niet zindelijk :S duurt best lang vind ik.
Onze andere hond hadden we binnen 3 dagen zindelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op woensdag 17 mei 2006 om 21:44:
Wat heeft ze niet ..
Slechte start gehad... paar keer op het randje van de dood gelegen..
Vocht tekort..
temparatuur van haar lichaam kon ze niet regelen.. Maar het grootste probleem is:

De basis van haar tong is te groot voor haar kop..
dus ze heeft een nog kleinere opening om lucht te halen dan een gezonde bulldog.. En nu heeft de DA tijdje terug aar amandelen verwijdert..ne ze is herboren.. maar nog niet 100% gezond...

ze zou met heeeeeeeeeeel veel mazzel 1 jr worden.. Als ze haar eerste 3 maanden al zou halen..
Nu is ze bijna 3 :D

ahh..wat zielig!!gelukkig maar dat t nu goed met haar gaat!
En dat ze al 3 is!hopelijk nog vele jaartjes meer!

Die van ons had ook een slechte start..hij had een huidschimmel..dus niemand wou m hebben, dus bleeft ie als laatste over van t nest.we kregen hem toen tie 16 weekjes was.Maar ben echt blij dat we hem genomen hebben, de huidschimmel is helemaal weg, en het is echt een schat van een hond!!
Waarschuw beheerder
k weet nie of de foto het doet..en heb er helaas maar 1
maar dit is mijn brutus!!

[img width=300 height=245 cacheid=000c5de400239a33d07fa0611a0168a2eb]https://partyflock.nl/images/user/252798_large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op woensdag 17 mei 2006 om 21:48:
En dat ze al 3 is!hopelijk nog vele jaartjes meer

Ja, dat hopen wij ook..
Maar omdat ze dus de eerste maanden zo ziek geweest is hebben wij niet vanaf dag 1 bij ons getraind op luisteren en gehoorzamen.
Het leuke hiervan is dat ze wel naar mij luistert (ik was net een kangeroe want droeg haar in een buidel... ze kon zich niet warm houden dus had haar in dekentje altijd bij me hahaha) maar niet naar de rest hier in huis :$ (tot hun irritatie)...
Zelfs zo leuk dat als mijn pa haar uitlaat en loslaat en hij roept haar dan ze niet komt.. en als ik eraan kom en ik zeg dan Shanti hier.. dan komt ze aangelopen en loopt hem voorbj terwijl hij dan al 6x geroepen heeft wahhahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op donderdag 18 mei 2006 om 19:05:
Ja, dat hopen wij ook..
Maar omdat ze dus de eerste maanden zo ziek geweest is hebben wij niet vanaf dag 1 bij ons getraind op luisteren en gehoorzamen.
Het leuke hiervan is dat ze wel naar mij luistert (ik was net een kangeroe want droeg haar in een buidel... ze kon zich niet warm houden dus had haar in dekentje altijd bij me hahaha) maar niet naar de rest hier in huis :$ (tot hun irritatie)...
Zelfs zo leuk dat als mijn pa haar uitlaat en loslaat en hij roept haar dan ze niet komt.. en als ik eraan kom en ik zeg dan Shanti hier.. dan komt ze aangelopen en loopt hem voorbj terwijl hij dan al 6x geroepen heeft wahhahaha

ahh in een buideltasje!!zie t al helemaal voor me!met een dekentje erbij!ahh wat schattig, en leuke naam, shanti.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op vrijdag 19 mei 2006 om 10:38:
ahh in een buideltasje!!zie t al helemaal voor me!met een dekentje erbij!ahh wat schattig, en leuke naam, shanti.

Ja en ze sliep in een cementton met dekentjes en een kruik :D
Wanneer ik nu kruik maak staat zij vooraan zo van die is voor mij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op vrijdag 19 mei 2006 om 11:10:
Ja en ze sliep in een cementton met dekentjes en een kruik :D
Wanneer ik nu kruik maak staat zij vooraan zo van die is voor mij :D

ahh hahahha egt leuk, zijn egt leuke beestjes.die van mij is egt een schoothond..zodra je gaat zitten.hup zit ie al op je schoot, en op de grond slapen ho maar :S ach jah heerlijk eigenwijs zijn ze!

Waarschuw beheerder
Ik heb er ook 1!! Ze zijn de liefste honden die er maar bestaan.. Heb ook nog een poes.. Nou wil Bolle (mijn fransje) wel met poes spelen maar andersom niet.. Maar als het aan mij ligt komt er ZSM nog een bulletje bij!!
Waarschuw beheerder
jah ze zijn idd super lief..en heb ff gekeken bij je persoonlijke tekst..wat lief samen!

Waarschuw beheerder
Aaaaah dank je!!

Ik vind die van jou ook zo schattig!!! :D
Waarschuw beheerder
weinig mensen met franse bullen hier :S helaas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op dinsdag 23 mei 2006 om 16:04:
weinig mensen met franse bullen hier helaas

Denk weinig mensen die het topic lezen ;)

Waarschuw beheerder
Wij hadden een frans bulletje gekocht maar helaas is ze plots bij 6 weken overleden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 17:02:
Wij hadden een frans bulletje gekocht maar helaas is ze plots bij 6 weken overleden

aah wat erg!!maar ze mogen tog pas weg bij 8 weken?misschien dat het daaraan lag?
iig wel heel zielig !

Waarschuw beheerder
We zouden haar over 2 weekjes gaan halen..
de dierenarts kon niets vinden echt klote !!
Waarschuw beheerder
ohw zoo ach wat zielig!

Waarschuw beheerder
Ik heb 2 franse bullen Gizmo en Doris (moeder en dochter..) ze leven samen met mijn papegaai, gaat prima achter ons huis hebben we een ezel en geiten, zomers speelt de jongste bull met de geiten echt super leuk gezicht.

[img width=90 height=90]http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=MZKULHR3[/img]

deze foto was voor dierendag gemaakt bij een dierenwinkel.. echt fotomodellen he...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 18:39:
deze foto was voor dierendag gemaakt bij een dierenwinkel.. echt fotomodellen he...

damn..wat een mooie foto!!Egt fotomodellen jah!!zo zou ik helaas nooit mijn honden op de foto kunnen zetten!!:S die zijn veels te druk!!maar egt een mooie foto!
Waarschuw beheerder
heb franse bulldog

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023bb3f2e7a60891a016c4f01]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EINDXTI3[/img]

zijn echt super lieve hondjes met perfect karakter
echte kinder en allemans vriendjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op zaterdag 27 mei 2006 om 12:43:
zijn echt super lieve hondjes met perfect karakter

ahahha wat een gave foto :D
hhihihi lekker in de hangmat van de kat :D
Waarschuw beheerder
als hij zou passen zou hij er nog in liggen,maar hij heb er al 2 afgebroken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elesdee sc op zaterdag 27 mei 2006 om 12:43:
heb franse bulldog

ach wat een lieverd!hihi leuke foto hoor!is ook nog een kleintje?of niet

Waarschuw beheerder
Wij hebben net een kleine dame van nu bijna 11 weekjes oud, echt een dotje...

[img width=308 height=410 cacheid=000c69c70023bde5bcb0ff541a016cac2d]http://img.photobucket.com/albums/v711/engelssabrina/pebblesforum.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nu is g1 kleine meer ,maar hij blijft me verbaze ;)
zoals dat hij graag met ze speeltjes in slaap valt;)

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023bf382c8753b71a016cc72c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6UJTLO4N[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb ook 2 franse....
zkr stoere en grappige honden..
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://partyflock.nl/images/album/189959.jpg[/img]

Dit is de laatste foto die gemaakt is van mijn franse mormel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een schatjes allemaal!!!vooral die van jou wendy!!hihi lijkt een beetje op de mijne namelijk :) ahahha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op maandag 29 mei 2006 om 21:58:
wat een schatjes allemaal!!!vooral die van jou wendy!!hihi lijkt een beetje op de mijne namelijk ahahha

Het is een spook op poten :D

Maar wel mijn spookje :P

Waarschuw beheerder
wij hebben ook een franse bull zijn naam is binky nu bink.
hij is a.s. donderdag jarig en is dan 1jr jong.

[img width=477 height=644 cacheid=000c5ff30023a030bdb21cd61a016d4aa1]http://i45.photobucket.com/albums/f61/daveje/binky11mndn.jpg[/img]

gaat prima samen met 3 katten, en andere honden los in het bos.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:56:
wij hebben ook een franse bull zijn naam is binky nu bink.
hij is a.s. donderdag jarig en is dan 1jr jong.

hey daar hebben we binky weer! :cheer: nog gefeliciteerd dan he!

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=600 height=480 cacheid=0003a6e50008e71b0f5f76f31a0176d171]http://img50.imageshack.us/img50/1605/kees0zt.jpg[/img]

Dit is Kees mijn Franse Bulldog toen ze 12 weken oud was (L)
Nu is ze 8maanden en niet veel grooter! Ben onwijs gek op der en zou niet meer zonder der willen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 14:19:
Dit is Kees mijn Franse Bulldog

ag wat een schatje!
ik heb trouwens gemerkt..dat mijn bull blond word!hij is gestroomd, en nu in de zomer word ie zwart/blond!heel grappig om te zien!alleen hij verhaar nu zooo erg :S word er gek van!
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 lieve franse bulldogs (Djino en Billy), heb foto's in mijn album staan! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind die hondjes echt helemaal geweldig, maar ik heb een vraagje;

Hoe doet iedereen dat met zn werk????
Over het algemeen werken wij allebei 40 uur per week en ik vind dat dan een beetje zielig om zo'n scheet alleen te laten.....?!?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 09:41:
Over het algemeen werken wij allebei 40 uur per week en ik vind dat dan een beetje zielig om zo'n scheet alleen te laten.....?!?!

mijn vriend maakt lange dagen van zo'n 10/12 uur per dag..
dus ik werk maar 5 uur per dag!toen we hem kregen had ik vakantie, dus hebben we hem langzaam geleerd alleen te zijn, nu kan tie makkelijk 5 uur alleen zijn!!!

Waarschuw beheerder
ok, 5 uurtjes vind ik 'moet kunnen'.......jij werkt dus eigenlijk halve dagen.

Maar ik ben gewoon benieuwd hoe anderen dat doen???
Waarschuw beheerder
die zijn goed man ik werd er echt knetterlijp van

Waarschuw beheerder
Ik werk min. 24 en max. 36 uur per week, dat verschilt elke keer.. en mijn vriend 40 uur. Als ik een hele week moet werken dan logeert hij bij mijn ouders, als ik bv 2 hele en 3 halve dagen moet werken, dan regel ik hondenoppas/uitlaat voor die 2 hele dagen.. dat gaat hartstikke goed! Ik zou Bolle nooit hele dagen alleen laten zonder oppas/uitlaat of whatever..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 09:41:
ik vind die hondjes echt helemaal geweldig, maar ik heb een vraagje;

Ik werk dagen van 9:00 tot 17:00 en mijn vriend heeft ploegendienst. Op de dagen dat hij van 7:00 tot 15:00 werkt of van 10:00 tot 18:00 gaat kees mee met de uitlaat service. Ik loop dan om 8uur een stuk met der, en de uitlaatservice komt om ong 12:00 en is dan rond 13:45 weer terug. Als ze mee is geweest met de uitlaat service is ze bek af en gaat ze lekker slapen

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://partyflock.nl/images/album/752061.jpg[/img]

Heintje hij wordt 19 augustus 1 jaar echt een schat (L)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hardblast Events
Artiest {SHOWLIST artist 36773, 60431, 33916}
Waarschuw beheerder
K eb Franse bulldogjee :D
Relaxste hondjes :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op dinsdag 23 mei 2006 om 16:04:
weinig mensen met franse bullen hier helaas

wij hebben er twee ...een reutje van 3 Stitch en een zwart teefje van 9 maanden Lillo ...lillo hebben wij in november gekocht voor stitch omdat hij zich alleen voelde dat merkte wij op omdat hij alleen maar lag te slapen en likte de voordeur op .nu zijn ze bijna een jaar bij elkaar en het zijn echt beste maatjes ! ik wil lillo volgend jaar laten dekken (stitch kan niet want die heefdt niks meer)dus mooie reuen mogen zich aanmelden ..hehehe

kan helaas geen foto plaatsten van die twee maar heb ze wel in mn album staan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb een franse bull en een asbak,gaat prima.
hij is beetje gek maar wel lief
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ikke heb een engelse bull !hihi
Waarschuw beheerder
in december gaat de onze komen hoop ik
Waarschuw beheerder
het zijn echt schatjes, ik ken iemand die er ook 2 heeft ben helemaal gek op die beesten ze knorren ook altijd zo leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
Franse bulldog?
[img width=285 height=384]http://www.sarkozy-president.org/Sarkozy_edited.jpg[/img]
Sarkozy:
minister van het binnenland
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=375]http://modulo2.rendered.startpda.net/30300001-30350000/30331398_500_500_aINE.jpeg[/img]

[img width=500 height=375]http://modulo0.rendered.startpda.net/30300001-30350000/30331399_500_500_sASD.jpeg[/img]
Mijn schatje Kees(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb dit weekend bij vriendin van mn neef een Franse bulldog gezien!! Wat een schatje, ben eigenlijk echt helemaal verkocht!
Ze vertelde alleen dat de luchtwegen bij die honden vaak niet goed ontwikkeld zijn (vooral niet als het geen echte rashonden zijn) en ze het daardoor vaak erg benauwd hebben en niet veel kunnen lopen en dergelijke..
Hoe is jullie ervaring daarmee? Klopt het echt?
Verre familie van ons hebben er ook 2 gehad en die zijn allebei doodgegaan door te stikken.. Ook door hun luchtwegen.

Waarschuw beheerder
Me tante heeft er 2 erg leuke beestjes, maar zou zelf liever iets van een stafford willen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Goudenkimmetje op zondag 8 oktober 2006 om 14:33:
Heb dit weekend bij vriendin van mn neef een Franse bulldog gezien!! Wat een schatje, ben eigenlijk echt helemaal verkocht!
Ze vertelde alleen dat de luchtwegen bij die honden vaak niet goed ontwikkeld zijn (vooral niet als het geen echte rashonden zijn) en ze het daardoor vaak erg benauwd hebben en niet veel kunnen lopen en dergelijke..
Verre familie van ons hebben er ook 2 gehad en die zijn allebei doodgegaan door te stikken.. Ook door hun luchtwegen.

Klopt. Door hun platte neus hebben ze er last van. Het zijn hondjes die vaak iets mankeren. Ook erg vaak onstoken oogjes. Die van ons iig wel en hoor mensen er vaker over. Komt door de platte neus, dus als ze snuffelen op de grond komt al het vuil in de oogjes.
Bij honde die gewoon een normale snoet hebben komt de neus op de grond i.p.v. de neus en ogen.

Maar ondanks dat allemaal zijn het leuke hondjes!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 18:25:
Maar ondanks dat allemaal zijn het leuke hondjes!!

Ja dat is zeker zo! Maar het is wel een beetje zielig dat ze 'eerder' last van zulke dingen hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op zondag 8 oktober 2006 om 14:33:

nou die van mij heeft daar egt geen last van!
ook al is hij hardstikke moe tijdens het wandelen, hij blijft maar doorgaan, hij zit vol energie, en ook ontstoken oogjes heeft ie geen last van.en dan was t zo'n zielig stumpertje toen we hem kregen..en zonder stamboom..tis egt een gezond hondje!
Waarschuw beheerder
hooii mense..
Ik kom jullie franse bulletjes team versterken.. :lol:

k heb ook een franse bull ( 7 maandjes oud) en zn naam is
Diëgo

hier even een foto van Diëgo toen hij van de zomer bij ons kwam wonen:

[img]https://album.partyflock.nl/921040.jpg[/img]
Hij houdt veel van water en zwemmen..
Die van jullie toevallig ook?

(F)Sharon
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 fransen en 1 bordeauxdog . De bordeauxdog had ik als 1ste en we wouden er nog een hond er bij en naar lang lezen en informatie zijn we bij een fransen bulldog gekomen en dat ging perfect en na 2 jaar hebben we nog een fransen bulldog gekocht een teefje. Het werd een teefje omdat we al een reutje hebben maar nu willen we graag 1x een nestje als dat lukt. Ik wil graag die ervaring een xtje hebben ik weet dat je er wel heel druk mee bent en heb gelukkig hulp van een erkenden fokker die mijn de informatie geeft en mijn straks ook helpt dit vind ik zeer belangrijk!!!! groetjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjer :sweethug: op woensdag 22 november 2006 om 15:58:
k heb ook een franse bull ( 7 maandjes oud) en zn naam is
Diëgo

wat een schatje!!
pcies de mijne, ook zo blij met zijn zwembadje (in de zomer)
(L)(L)(L)
Waarschuw beheerder
dit is onze Bickel nu 7 maanden echt een schat kan met alle andere dieren op schieten.

[img]https://album.partyflock.nl/1689943.jpg[/img]

dit is bickel samen met zijn grote vriend

[img]https://album.partyflock.nl/1690267.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
echt niet meer mensen met een franse bull
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wilde Hilde op dinsdag 28 november 2006 om 19:56:
dit is onze Bickel nu 7 maanden echt een schat kan met alle andere dieren op schieten.

ik moet eerlijk zeggen..wat een prachtige franse bull zeg!! 7 maanden pas en dan nu al zo'n dikke kop!!geweldig!die van ons is nu bijna een jaar en ziet er lang nie zo uit, nog zo ielig is tie haha
(L)

Waarschuw beheerder
wij hebben een franse bulldog, met een zeer gepaste naam
"bully"
bijna 7 jr alweer
of daar dieren bij kunnen, tja dacht het wel we hebben hier een complete dierentuin
bully de bulldog, 2 HTK katten en een raskat een bengaal van 4 mnd
4 schildpadden in 2 grote aqua's

onze bully is zeer uit de kluiten gewassen door alle prednison, heeft al jaren zo af en toe last van zijn hernia, daar krijgt hij dan prednison voor
ook is de hernia weggelaserd, maar met weinig succes
effe afkloppen het is alweer even geleden dat de hernia de kop op kwam steken, maar BIG blijft hij ondanks dat hij alleen zijn gewone eten krijgt
ik denk dat onze bully zowat een engelse bulldog is
hij weegt 18 a 19 kg
maar verder kerngezond, buiten die klotehernia om dan

in mijn fotoalbum staat een foto van en aantal jaren geleden, nu is hij dus nog bigger als toen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb er ook een franse bulldog..lilly van 6 jaar oud..echt een schatje en ik wil haar niet meer missen..foto in me album..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op zondag 3 december 2006 om 19:51:
wat een prachtige franse bull zeg!! 7 maanden pas en dan nu al zo'n dikke kop!!

hihi die van jou is echt supper schattig en bickel is op die foto nog maar 6 maanden gelukkig groet ie nu niet meer zo snel :)
Waarschuw beheerder
dit is draco het broertje van bickel en draco woont bij een goede vriendin van ons dus bickel en draco zijn vaak samen en dan denken ze de hele wereld aan te kunnen:)
maar eigenlijk kunnen ze dat nog lang niet

[img]https://album.partyflock.nl/3023162.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wilde Hilde op maandag 4 december 2006 om 13:04:
denken ze de hele wereld aan te kunnen

Haha dat denken ze meestal.. Ookal zijn ze alleen.. tenminste die van mij wel.. haha
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is de Franse Bulldog van mijn vriend..

[albumelement=1179767]{element is niet toegankelijk}

[albumelement=3233980]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kijk eens op www.fransebulldogforum.nl aankomende zondag wandeling met allemaal bulletjes. Erg leuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 december 2006 om 13:41:
aankomende zondag wandeling met allemaal bulletjes.

heh jammer dat ik dit gister niet gelezen had :@ anders waren wij ook zeker aanwezig!!
jammer :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op maandag 18 december 2006 om 20:09:
aankomende zondag wandeling met allemaal bulletjes.

heh jammer dat ik dit gister niet gelezen had

psies wij ook

Waarschuw beheerder
misschien dat ik er een vind onder de kerstboom!!!!!!
me vriend heeft zich versproken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 december 2006 om 11:05:
misschien dat ik er een vind onder de kerstboom!!!!!!
me vriend heeft zich versproken!

ohw wat een leuk kerstkadoo!!!
nou ik hoop t voor je joh!!
Waarschuw beheerder
medio maart willen me vriendin en ik ook een franse bull gaan kopen mijn vraag is waar hebben jullie je bul gekocht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mastruberik op zondag 24 december 2006 om 14:20:
medio maart willen me vriendin en ik ook een franse bull gaan kopen mijn vraag is waar hebben jullie je bul gekocht

wij hebben hem in breda gekocht,maar dat waren broodfokkers:@ gelukkig is er niks met t hondje aan de hand en is tie super gezond en goedaardig, dus ik kan je helaas niks aanraden
Waarschuw beheerder
ik ga morgen me bulletje halen :)
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a0003bc4674036de01a01b6c8ea]http://www.mijnalbum.nl/Foto=E4NCWKFY[/img]
Mijn nieuwe aanwinst Murphy 8weekjes :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een schatje ik ben mede eigenaar van bickel zie foto's eerder op forum en mijn vriendin wil het liefst er nog een bulletje bij psies zo'n een als die van jou haha
Waarschuw beheerder
ja hij is echt heel lief.. heb hem nu vanaf vrijdag..
Hij jankt en piept wel heel hard als ie in zijn bench ligt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim Kim op zondag 31 december 2006 om 18:13:
Hij jankt en piept wel heel hard als ie in zijn bench ligt..

puppie he.. mist zn moeder en broertjes/zusjes..
Werkzaam bij TFM Events
Artiest ArCee
Waarschuw beheerder
Als ik ooit een kleine hond zou nemen zou het zonder enige twijfel een franse bull worden. Loving them.
Waarschuw beheerder
er is op 14 january een wandeling met fransebulldoggen en mopshonden in Drenthe wij gaan daar ook naar toe met een stel bullen misschien wonen jullie in de buurt en willen jullie ook mee.Voor meer info lees onderstaand bericht. mischien tot snel.

Hallo mede Franse bulletjes en mopsen eigenaren,

op zondag 14 januarie willen we weer een gezellige wandeling organiseren.
We willen dan gaan wandelen in het Drentse Havelte.
Om 12:30 spreken we af bij de hunnebedden , aan de hunnebeddenweg.

voor verdere informatie en route beschrijving mail naar:
minxan@home.nl of debora_diddlina@hotmail.com

Hopenlijk tot dan.
Waarschuw beheerder
Ja dat wordt zeker een leuke wandeling er zijn al 27 mensen die zich opgegeven hebben met meerdere bulletjes en mopsen wij gaan ook met twee franse bullen.
Waarschuw beheerder
volgende keer ga ik ook mee met de wandeling, lijkt me erg leuk.. Helaas gaat dat nog niet want me bulletje is pas 9 weekjes.
Waarschuw beheerder
wij zijn ook aanwezig!!
ook al is t anderhalf uur rijden :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op vrijdag 5 januari 2007 om 20:31:
wij zijn ook aanwezig!!
ook al is t anderhalf uur rijden

supper dat jullie ook komen wij moeten een uurtje rijden.
dat is nog te doen hopen op eeen beetje normaal weer.:)
Tot 14 january dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wilde Hilde op zaterdag 6 januari 2007 om 12:33:
hopen op eeen beetje normaal weer

jah idd!!als t ma nie regent vind ik het goed!
tot 14 januari!
Waarschuw beheerder
jammer ik kan tog nie komen!!
me vriend had een weekendje weg gepland..pcies volgend weekend!!
dus ik baal enorm!
maar ik heb ook ergens gelezen dat er de 21ste ook een wandeling is in utrecht, dus das ook wat dichterbij!
maja egt jammer dat we er nie bij kunnen zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op maandag 8 januari 2007 om 13:15:
jammer ik kan tog nie komen!!
me vriend had een weekendje weg gepland..pcies volgend weekend!!

jammer maar een weekendje weg is ook niet verkeerd:)
Waarschuw beheerder
Leuke hondjes, m'n tante heeft er een kennel ("La Frontiere Noire" van vol zitten. Iemand toevallig ervaring mee?

Zelf hebben we er geen tijd voor.

Waarschuw beheerder
Voor diegene die een hond hebben:

Als het je leuk lijkt kun je op aansluiten klikken en mee praten (Y)
https://partyflock.nl/flock/3038
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vandaag een wandeling gemaakt in havelte met ongeveer 30 bullen en mopsen zie mijn album voor foto's grtzz
Waarschuw beheerder
heb een kruising franse bull met mopshond :D
Waarschuw beheerder
gaan er ook mensen naar de wandeling in utrecht zondag?
ik zal vanaaf ff meer info erover opzoeken maar nu gaan we EGT ZEKER!hihi

Uitspraak van Wilde Hilde op zondag 14 januari 2007 om 23:06:
Vandaag een wandeling gemaakt in havelte met ongeveer 30 bullen en mopsen zie mijn album voor foto's grtzz

haha vooral die ene foto is leuk dat ie t mopshondje wel een beetje errug leuk vond hihi
Waarschuw beheerder
owkeej heb effe nagevraagd

zondag 21 januari (zondag dus)
Om 13:00 in het baby bos in Utrecht

ADRES: Gageldijk nr. 83
3566 ME
Utrecht

parkeerplaats voor het babybos ligt achter het witte huis nr. 83

dusss..hopen dat er nog meer mensen meegaan?!?!
x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op woensdag 17 januari 2007 om 15:45:
haha vooral die ene foto is leuk dat ie t mopshondje wel een beetje errug leuk vond hihi

ja dat was draco het broertje van bickel had mijn handen er vol aan pfff
menneer maakte het niet uit mannetje vrouwtje of kop of kont kon hem overal van aftrekken heb hem maar vast gelijnd was geen doen hihi
Waarschuw beheerder
Wij hebben ook 2 frenchies. Spike van 2,5jaar en Tygo van 5,5 maand. Allbei 2 totaal verschillende types en gaat prima! Check onze site (www.ourweb.nl) voor foto's!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wilde Hilde op zondag 21 januari 2007 om 18:25:
ja dat was draco het broertje van bickel had mijn handen er vol aan pfff
menneer maakte het niet uit mannetje vrouwtje of kop of kont kon hem overal van aftrekken heb hem maar vast gelijnd was geen doen hihi

jah wij hebben het nu ook meegemaakt met de bullenwandeling!
Brutus had 1 vriendje uitgekozen, genaamd Mylo en daar heeft ie ook 20000 keer op lopen rijen en doen..voorkant 8terkant maakte voor hem idd ook niks uit!!
ik zal effe foto's in me album plaatsen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op woensdag 17 mei 2006 om 15:06:
Wie heeft er nog meer een franse bulldog?
En heb je nog andere huisdieren erbij..
Of gaat dat niet?
Ik heb een franse bulldog en een mini bull terrier.
Gaat perfect!
Laat je horen

ik heb er 1!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bandit. op dinsdag 23 januari 2007 om 23:12:
ik heb er 1!!!!

wat een schatje!!
hoe oud is tie nu?
Waarschuw beheerder
Nog niet, maar die gaat er zeker komen in de toekomst. Wat een mooie beesten:lief:
Waarschuw beheerder
me vriendin wilde eerst een franse maar na lang zeuren word t nu toch een engelse
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op woensdag 24 januari 2007 om 16:04:
wat een schatje!!
hoe oud is tie nu?

9 maanden,
groeit best hard zo ding,
weegt nu 9,8 kg
Waarschuw beheerder
hebben jullie een tuigje of gewoon een halsband voor jullie bull? Ik heb een halsband, maar merk als ie afentoe zich zelf te druk maakt hij weleens een klein beetje moet overgeven.mijn bulletje is nu bijna 14 weken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op woensdag 7 februari 2007 om 18:40:
hebben jullie een tuigje of gewoon een halsband voor jullie bull? Ik heb een halsband, maar merk als ie afentoe zich zelf te druk maakt hij weleens een klein beetje moet overgeven.mijn bulletje is nu bijna 14 weken.

wij hebben gwoon een halsband..Heb het ook nog nooit meegemaakt dat hij moest spugen ivm zijn halsband, dus kan je niet helpen sorry.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op donderdag 8 februari 2007 om 12:43:
moest spugen

ja 2 keer gehad komt omdat ie dan zichzelf zo druk maakt.
Waarschuw beheerder
heey
ik heb zelf ook een bull hij heet spike en hij is egt super lief ook is die of en toe eigenwijs maar dat hoort erbij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het is rustig hier!!
Waarschuw beheerder
jah idd!
word tijd dat de mensen zich eens gaan verdiepen in het karakter van de franse bull, en er dan eentje aanschaffen:P
word het hier ook wat drukker!
Waarschuw beheerder
Ik heb een halve Fransebull.. Was een klein ongelukje maar wel een heel mooi en lief ongelukje!!
Maar er zit wel echt iets in van een Franse Bulldo
g..
:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb n Franse bulldog gekregen voor me verjaardag :D

hij is echt te lief gewoon...

[img width=600 height=450 cacheid=0009aab9001baa3c4ea3e60a1a01ce5ddf]https://album.partyflock.nl/5292549.jpg[/img]

Is ongeveer 3 maanden oud, Piept niet als hij in zn bench moet...behalve wanneer hij teveel energie heeft...

En het gaat super met onze twee andere honden.. Die zijn 6 keer zo groot als hem en hij zit er vrolijk in te bijten en tegen te blaffen en ze laten het gewoon toe...

Alleen heeft hij volgens mij een vorm van ADHD ofzo... :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb 2 mopsen, maar wil over een poosje nog een Franse Bull en een Boston Terrier erbij.

Effe een plaatje van een Boston

[img width=198 height=195 cacheid=000db18000273a04137dc5081a01ce5e64]http://www.perrosderaza.net/imagenes/razas/raza-Boston-Terrier.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 09:39:
Effe een plaatje van een Boston

vind die niet zo mooi,
heel ielig en alles is wat puntiger..
zou tog voor een franse bull gaan!
en dan vooral voor zijn karakter!

Waarschuw beheerder
wij hebbe ook een bulletje echte drolletjes zijn het en lekker eigenwijs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 23:51:
wij hebbe ook een bulletje echte drolletjes zijn het en lekker eigenwijs

wat een scheetje (L) hoe oud is tie nu?
Waarschuw beheerder
welke voeding hebben jullie voor jullie franse bull?? ze hebben zon mooie vacht!!

Waarschuw beheerder
We hebben er 1 gehad! samen met nog 2 andere honden! maar hij wou wel de baas spelen haha!

Maar lief zijn ze wel(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op dinsdag 27 maart 2007 om 20:46:
welke voeding hebben jullie voor jullie franse bull?? ze hebben zon mooie vacht

voor een mooie vacht kan je het beste schapenvet kopen, gaan ze mooi van glimmen, en verharen ze minder!

Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op woensdag 28 maart 2007 om 12:30:
vind je bull terrier mooier
bull terriers

dank je wel maar helaas is tie overleden.
vind bull terriers ook MOOIER, maar het karakter van een franse bull is gwoon geweldig!!
en tuurlijk zijn fb en ook mooi en vooral LIEf!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op woensdag 28 maart 2007 om 15:32:
dank je wel maar helaas is tie overleden.

:( :flower:

Uitspraak van 0oKelly0o op woensdag 28 maart 2007 om 15:32:
vind bull terriers ook MOOIER, maar het karakter van een franse bull is gwoon geweldig!!
en tuurlijk zijn fb en ook mooi en vooral LIEf!!

alles aan een bull terrier is geweldig..
enne.. k hou nie van dat kleine..
maar ze zijn wel schattig die franse bulls..
net varkentjes haha

Waarschuw beheerder
Als ik groter ga wonen (kut lotings systeem...) wil ik ook een hondje en zat te denken aan een Franse Bulldog :P lijken me erg leuke beesten :jaja:. Heb nu een boa constrictor imperator als huisdier :P

Ik werk wel uiteraard maar hoelang kan een hondje ongeveer alleen blijven en waar laten jullie hem dan ? in huis of in een bench ? en wat kost een pup gemiddeld?

alvast bedankt :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 22:45:
Als ik groter ga wonen (kut lotings systeem...) wil ik ook een hondje en zat te denken aan een Franse Bulldog lijken me erg leuke beesten . Heb nu een boa constrictor imperator als huisdier

Ik werk wel uiteraard maar hoelang kan een hondje ongeveer alleen blijven en waar laten jullie hem dan ? in huis of in een bench ? en wat kost een pup gemiddeld?

alvast bedankt

Ligt er maar net aan denk ik.
wij hebben het geluk dat mijn vriend overdags fulltime werkt, en ik s'avonds, dus er is altijd wel iemand bij onze hond, en als we een keer weg gaan is het niet langer dan 6 uur.
ik denk dat het er maar gwoon aan ligt hoe je je pup opvoed.
en wat een pup kost..dat is ook verschillend, kan goedkoop kan duur, ligt er maar net aan wat je er voor over hebt, en of je met of zonder stamboom wilt.
ik zou zeggen kijk ff op marktplaats, onder franse bull.
dan krijg je een beetje een idicatie!
groetjes

Waarschuw beheerder
stamboom is wel aan te raden toch ?!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:42:

het is zeker wel aan te raden, maar die van ons heeft geen stamboom, en heb er nooit problemen mee gehad!
je moet gewoon naar een goede fokker kijken, stamboom of geen stamboom, als het maar geen broodfokker is!
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000dc5a900276f5858ae50a21a01d4df30]https://album.partyflock.nl/8154612.jpg[/img]

nieuwste foto van me knulletje :D

Nou 4 maandjes oud & ongeveer 8 kilo...:D

kleine dikzak dus :lol:
Waarschuw beheerder
hij groeit goed zeg!!
mijne is nu 5 maanden zal ook ff foto's erop zetten.
is de jouwe ook zo hyper?? haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:42:

Vind ik wel want na al die verhalen weet ik niet meer of ik mijn tweede bull wel zonder stamboom durf te halen.
Als je wel voor een hondje zonder stamboom gaat, moet je er om denken waar je hem of haar haalt.

Anders moet je eens een kijkje op het forum nemen wordt je een stuk wijzer van en het is supper gezellig.
www.fransebulldog.nl onder het kopje forum.

Prijs van franse bulldog
zonderstamboom 450 t/m 600
met stamboom 1000 t/m 1500
Zoals je ziet een groot prijs verschil. Met stamboom ben je er wel zeker van dat ie 100% ras zuiver is. Want ik ken mensen die de twee ouder honden hadden gezien maar toen het pupje uitgroeide bleek dat er engels in zat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op dinsdag 3 april 2007 om 13:57:
nieuwste foto van me knulletje

Nou 4 maandjes oud & ongeveer 8 kilo...

kleine dikzak dus

Wat een heerlijk ding echt een schatje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op dinsdag 3 april 2007 om 16:50:
is de jouwe ook zo hyper?? haha

word er af en toe gek van :lol:

gaat ie op de bank heen en weer rennen... gooit ie zich tegen de ene leuning... begint hij beetje hysterisch te blaffen gooit ie zich weer tegen de andere leuning :lol:

of hij begint als een idioot rond de tafel te rennen enzo...

maar hij is lief :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op dinsdag 3 april 2007 om 20:51:
word er af en toe gek van

gaat ie op de bank heen en weer rennen... gooit ie zich tegen de ene leuning... begint hij beetje hysterisch te blaffen gooit ie zich weer tegen de andere leuning

of hij begint als een idioot rond de tafel te rennen enzo...

maar hij is lief

haha bij mij precies hetzelfde..dolle 5 minuten noem ik het. en dan komt ie bij me liggen en slaapt ie haha. gelukkig blaft ie niet zo vaak alleen als er iemand aan de deur staat. en afentoe met het spelen. maar het blijven schatjes :)
Waarschuw beheerder
Die van mij blaft op alles wat hij niet kent...
Stofzuiger, auto, vrachtwagens, vreemde honden...

en als hij zijn zin nioet krijgt begint ie van die rare geluidjes te maken :lol: echt komisch...

mnaar gelukkig hebben we geen last van hem wanneer hij in zijn bench moet... de eerste twee dagen heeft hij een beetje zitten piepen maar voor de rest sliep hij meteen door... En heel belangrijk, hij blijft rustig in de auto... met mijn werk is het wel handig dat hij ook in de auto durft...

:)
Waarschuw beheerder
zeg ik heb dus een reutje.. hij is nu 11 maanden.. maar met plassen tilt hij zn pootje niet op.. hadden jullie dit ook.. of komt dat nog.. of is diej een half teefje hahah..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjer :sweethug: op woensdag 4 april 2007 om 16:36:
maar met plassen tilt hij zn pootje niet op

de mijne is 5 maanden en plast ook nog niet met zijn pootje omhoog
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sjer :sweethug: op woensdag 4 april 2007 om 16:36:
zeg ik heb dus een reutje.. hij is nu 11 maanden.. maar met plassen tilt hij zn pootje niet op.. hadden jullie dit ook.. of komt dat nog.. of is diej een half teefje hahah..

dat komt nog :) heeft even de tijd nodig.. elke reu plast een lange tijd als een teefje :) komt goed :D

Waarschuw beheerder
franse bulldog en een boxer

[img width=600 height=455]https://album.partyflock.nl/7792263.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/7942685.jpg[/img]
(L)VITTO(L)

[img width=600 height=450]https://album.partyflock.nl/6968530.jpg[/img]
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/3412540.jpg[/img]
(L)buddy(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een liefe honden :lief: :jaja:

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Whaaa :D die foto met die zonnebril op zn kop :D heerlijk:D

als ik dat bij een van die andere van ons probeer te doen, isa die bril zo kapot :lol:

Kheb ook foto's :D

[img width=640 height=480 cacheid=000dc81100277627fbceccee1a01d5875d]https://album.partyflock.nl/8257781.jpg[/img]

Sandor :D

&

[img width=640 height=480 cacheid=000dc813002776296a25a4491a01d5875d]https://album.partyflock.nl/8257729.jpg[/img]

Boris :D

&

[img width=640 height=480 cacheid=000dc8150027762b8049347a1a01d5875d]https://album.partyflock.nl/7215453.jpg[/img]

deze foto laat dus ook echt zien wat voor etterbak het is en dat hij dus echt neeeeeergens bang voor is:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi honde hoor :D
wat een maffe foto die laatste :D

onze boxer laat alles toe. bij haar is het hoe maar aandacht hoe mooie dar ze het vind :P ze bleef ok gewoon 10 minute zitten met die zonnebril op :P haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 22:19:
franse bulldog

zag ik jou franse bull niet op een herplaatsing site staan?

Waarschuw beheerder
ik weet het niet..
t kan wel.. k heb dr een week nu namelijk..

Waarschuw beheerder
hoi hoi

hier ook iemand met een franse bull...ze heet chelsy en is nu 4 maand oud.

hier ff een fotootje

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc002776ef3483d85c1a01d59fff]http://i127.photobucket.com/albums/p127/mirjam__22/DSC00116.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
wat een schatjes allemaal!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op donderdag 5 april 2007 om 12:43:
Uitspraak van CRX [P].auline:[ op woensdag 4 april 2007 om 22:19:
franse bulldog

zag ik jou franse bull niet op een herplaatsing site staan?

Ja dat dacht ik ook al alleen stond er toen bij dat ze niet met andere honden kon.
Woon je in Leeuwarden?????
Er stond bij dat ze daar geplaatst is vandaar.
Fijn dat ze een goed tehuis heeft gekregen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2007 om 12:50:
ik weet het niet..
t kan wel.. k heb dr een week nu namelijk..

en waar heb je haar vandaan dan?
Omdat je niet weet dat dit een herplaatser is?!

Waarschuw beheerder
neej ik woon niet in leeuwarden dus denk dat je met een andere franse bulldog in de war bent.. en deze kan wel goed met andere honde O:)
Waarschuw beheerder
Die beesten zijn echt geweldig!(L) Jammer genoeg heb ik er geen, maar ooit schaf ik er een aan;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 17:40:
neej ik woon niet in leeuwarden dus denk dat je met een andere franse bulldog in de war bent.. en deze kan wel goed met andere honde

hmzz..k zag tog egt die eerste foto op deze site staan;
http://fbf.dma.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=51310

moet je anders maar ff kijken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op vrijdag 6 april 2007 om 19:12:
Uitspraak van CRX [P].auline:[ op vrijdag 6 april 2007 om 17:40:
neej ik woon niet in leeuwarden dus denk dat je met een andere franse bulldog in de war bent.. en deze kan wel goed met andere honde

hmzz..k zag tog egt die eerste foto op deze site staan;
http://fbf.dma.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=51310

moet je anders maar ff kijken!

Neej het is echt de zelfde foto vandaar.
Ik woon zelf in leeuwarden en dacht he gezellig nog een bulletje in de nuurt niets verkeerds hoor.

Waarschuw beheerder
haha nou ik woon in drachten.. :P

Waarschuw beheerder
ga je ook naar de show in leeuwarden hilde?

Waarschuw beheerder
wat voor show?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 11:41:
ga je ook naar de show in leeuwarden hilde?

Jazekers weer veel spulletjes kopen hihi laat het me vriend niet horen jij ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 11:40:
wat voor show?

Paasschow/honden show
In het Fec in leeuwarden, altijd leuk om spulletjes en speeltjes te kopen scheelt veel met de gewone dierenwinkels dus koop me er altijd suf hihi

Waarschuw beheerder
pebbles is nu 1 jaar en 3 maandjes oud
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 11:44:
pebbles is nu 1 jaar en 3 maandjes oud

die van mij 1 jaar en 4 maandjes!
kunnen zo lekker puberen heh nou!

Waarschuw beheerder
echt wel boefjes zijn het
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 17:39:

echt wel!! en niet te zuinig ook ondeugend karakter ;)
Waarschuw beheerder
Hej jullie allemaal..
ik heb al een franse bull en miss krijgen we er over een paar weken nog 1tje bij.. maar ik heb geen naam voor het beestje..
het is een reutje..
groetjes sharon

Waarschuw beheerder
wij hebben een amerikaanse en old english bulldog

Waarschuw beheerder
ik heb twee franse bullen erg schattig die twee samen veder heb ik ook een bordaux dog en dat gaat prima met zijn allen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op vrijdag 13 april 2007 om 18:58:

Ja idd, wij hebben een bulletje van 9 mnd en de kat moet nog steeds voor haar vluchten..
T gaat gelukkig steeds beter samen.
Uitspraak van Kim Kim op zondag 1 april 2007 om 11:51:
maar ze zijn wel schattig die franse bulls

Waarschuw beheerder
Wij willen ook graag een franse bull.
Echter werken wij (vaak) meer als 40 uur in de week.
Is dit wel te doen?

Waarschuw beheerder
Ik krijg een Franse Bulldog in september...hij word het vriendje van een kat, 5 ratten, een konijn, een cavia, 3 baardagamen, een slang, een schildpad en een aantal vissen.

Dus...beetje aanpassen voor meneer puppy, veel aandacht geven komt dat allemaal goed!!

Waarschuw beheerder
Leuke beestjes!
Heb er zelf geen maar later wil ik er graag 1 :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EinoeL op woensdag 8 augustus 2007 om 09:15:
j willen ook graag een franse bull.
Echter werken wij (vaak) meer als 40 uur in de week.
Is dit wel te doen?

Ik vind van niet 8 uur per dag alleen zijn is best lang en als dat 5 dagen in de week betreft zou ik het zelf niet doen.
Maar dat is natuurlijk je eigen keus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 18:25:
Ik krijg een Franse Bulldog in september...hij word het vriendje van een kat, 5 ratten, een konijn, een cavia, 3 baardagamen, een slang, een schildpad en een aantal vissen.

Dus...beetje aanpassen voor meneer puppy, veel aandacht geven komt dat allemaal goed!!

wat leuk dat jullie ook een bulletje krijgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat een schatjes allemaal :lief: voor ons is het helaas niet mogelijk om een hond te nemen want wij werken beiden 40 uur p/w
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wilde Hilde op donderdag 9 augustus 2007 om 23:47:
Ik vind van niet 8 uur per dag alleen zijn is best lang en als dat 5 dagen in de week betreft zou ik het zelf niet doen.

Thanks voor je antwoord.
Dit betreft niet iedere dag. Twee dagen is een van ons maar 4 uur weg.

Waarschuw beheerder
ik heb zelf ook 1 franse bulldog teefje.

ze is echt kei lief. en ik vind de franse bulldog echt een leuke ras.

voor foto`s zie mijn profiel.

ze is nu ong 14 weken oud,

ik heb voor haar 550 euro betaald maar ze is kern gezond en idd je moet wel goed kijken bij de fokker.

veel plezier met jullie bullen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Franse bull is (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EinoeL op woensdag 15 augustus 2007 om 16:20:
Uitspraak van Wilde Hilde op donderdag 9 augustus 2007 om 23:47:

Thanks voor je antwoord.
Dit betreft niet iedere dag. Twee dagen is een van ons maar 4 uur weg.

Kijk ik heb een vaste oppas das zo makkelijk daar zijn ze de dagen dat ik wel 8 uur werk, daardoor is het voor oms mogelijk.
Misschien dat jij ook zoiets kan regelen dan is het geen punt. En zo te lezen heb je voor de rest genoeg tijd dan.
Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen zondag mijn bulletje gehaald.
Ze is nu 9 weken en weegt al iets meer dan 3 kg

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/20775482.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben bezig met het organiseren van een Franse bullen wandeling.
Dit gaat plaatsvinden op zondag 14 oktober om 01.00 uur in het bos in Hardenberg.
Als iemand ook mee wil lopen dan hoor ik het wel even dan kan ik de route even naar je opsturen! :D
Waarschuw beheerder
Mijn oma heeft een franse bulldog en komt hier vaak logeren. En hij kan echt prima met mijn hondje opschieten :)
Waarschuw beheerder
Die van mij word 1 december 1 :cheer:

[img width=537 height=572 cacheid=000e9227002976a9f5b4194e1a020c384e]https://album.partyflock.nl/22146953.jpg[/img]

Is de leukste recente foto van Jake (L)
Waarschuw beheerder
Mijne wordt 2 november een Jaar!! :cheer:

Waarschuw beheerder
[img width=800 height=500]http://xyno.web-log.nl/photos/uncategorized/collage17.jpg[/img]

Xyno Les Jolis Minois...nu 14 weken oud!!

http://www.xyno.web-log.nl

Waarschuw beheerder
hey

Voor allen die het nog niet wisten, 16 december wordt er een " franse bulldog - engelse bulldog en old englisch bulldog" wandeling gehouden op het strand van Scheveningen.

De opkomst is groot, er worden al meer dan 100 bullen verwacht. Het wordt hartstikke gezellig. Dus voor iedereen die zin heeft kom snel en laat je bulletje{s} lekker een dagje genieten.

Het wordt gegarandeerd een super dag !!

13.00 aanwezig zijn.

Restaurant Noordzee
(einde boulevard)
Strandweg 183-187
2586 JM Den Haag

Parkeren aan het zwarte pad

groetjes anne
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit is onze franse bulldog tequila

Waarschuw beheerder
mijn hond romy( 8 maanden) heeft een vriendinnetje.
jill (3 jaar) een Franse buldog..
heeft echt een goede conditie. soms lopen we uren in het park. en die kleine blijft energie hebben...
[img width=640 height=480 cacheid=000ebb8d0029db28c1d490621a0216a767]http://img.photobucket.com/albums/v444/abbylief/romy/DSCN0043-1.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000ebb970029db3ea210b46a1a0216a767]http://img.photobucket.com/albums/v444/abbylief/romy/DSCN0044.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000ebb9e0029db52c3d3c4981a0216a767]http://img.photobucket.com/albums/v444/abbylief/romy/DSCN0048-1.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0029db5d7e218cac1a0216a767]http://img.photobucket.com/albums/v444/abbylief/romy/DSCN0007.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is mijn lieve skattie LUNA (L)

lekker aant slapen :lol:

[img width=640 height=480 cacheid=000ebeec0029e23ad4f36c2c1a02177801]https://album.partyflock.nl/11467988.jpg[/img]

en lekker in het bos

[img width=640 height=480 cacheid=000ebeed0029e23e12c3eba81a02177801]https://album.partyflock.nl/11468233.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Gave beessies, heb nu een Engelse
Waarschuw beheerder
Zo, ik heb ook weer foto's van Jake ;)

[img width=640 height=480 cacheid=000f0022002a76be064349401a022920c2]https://album.partyflock.nl/27517680.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=000f0026002a76ca9c81a79c1a022920c2]https://album.partyflock.nl/28779538.jpg[/img]

:D (L)
Waarschuw beheerder
Hoi,

Ik heb een vraag, wij zijn namelijk op zoek naar een goede fokker voor lieve bulletje.
Graag net zo eentje als die van xXxKimmxXx, waar moet ik op letten bij een fokker en waar moet ik op letten op het hondje zelf???

Superlieve hondjes hier!(L)

Bedankt!

Waarschuw beheerder
Dit is ons bulletje Chico hij is nu een maandje bij ons en al bijna helemaal zindelijk ze zijn echt slim die bulldoggies Chico is nu net 10weekies jong :) en ontzettend leuk

[img width=500 height=375]http://85.17.225.60/197550001-197600000/197568501-197568600/197568536_5_-L7r.jpeg[/img][img width=500 height=375]http://85.17.225.18/197500001-197550000/197524701-197524800/197524710_5_O1rX.jpeg[/img][img width=500 height=375]http://85.17.225.76/190600001-190650000/190615501-190615600/190615566_5_ouT9.jpeg[/img]

Alleen heb ik hem niet echt bij een fokker gekocht het was een eerste nestje bij een boerderij ... let trouwens wel goed op broodfokkers enzo kan je op internet allemaal doorlezen de moeder moet altijd aanwezig zijn de pups moeten er gezond uitzien etd kuurtjes en prikjes moet hij gehad hebben.
Als je 1 met stamboom koopt ben je zeker duur uit Chico heeft ook geen stamoom..

Succes met je pup! Gr Wendy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 17:08:
Dit is ons bulletje Chico

OMG, zo lief!
Als je 1 met stamboom koopt ben je zeker duur uit

Daar zit ik ook over te twijfelen (wel of geen stamboom) maar zonder zou ik ook niet zo erg vinden.
Chico heeft ook geen stamoom..

Volgens mij maakt het weinig uit...want het is een superlief hondje!
Succes met je pup!

Waarschuw beheerder
mn bully heb ook geen stamboom papieren enz
maar je zou eens wat forums kunnen zoeken over bully;s maybe staan daargoeie fokkers op;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARANOIZER op woensdag 5 maart 2008 om 23:15:
je zou eens wat forums kunnen zoeken over bully;s maybe staan daargoeie fokkers op

Thanks! Nou wij wonen in België en ik zie dat de prijzen wel veel schelen dan die van NL.:)
Waarschuw beheerder
mn bully komt ook uit belgie;)

Waarschuw beheerder
franse bulldog
hebbe wij ook thuis gaat wel goed met die andere 3honde
Waarschuw beheerder
Mijne komt ook uit Belgie..Alleen hebben we hem gekocht in Hapert...Zeiden dat dat een pup was van een teef van hun wat achteraf dus niet zo blijkt te zijn :/
Waarschuw beheerder
Dit is ons bulletje Chico

Uitspraak van Tin Tin ™ op woensdag 5 maart 2008 om 17:45:
OMG, zo lief!

Ja echt een poepie! :D
Ik vriendin van me heeft er ook 1, super lief hondje!
ALs ik op mezelf ga, ga ik dr ook 1 halen :lief:

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000f1ad4002ab274515cf51a1a02305222]https://album.partyflock.nl/22847457.jpg[/img]

Dit was onze Bull (L) Boris Helaas overlede vorig jaar :'(
Waarschuw beheerder
winny komt ook uit België (http:www.puppykennel.nl)
ze is nu 8 maanden en al zo'n 12 kilo flinke tante dus

[img width=679 height=452 cacheid=00022ad40005141888d879b71a0230b6b9]https://album.partyflock.nl/35154347.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op woensdag 5 maart 2008 om 10:53:
Ik heb een vraag, wij zijn namelijk op zoek naar een goede fokker voor lieve bulletje.
Graag net zo eentje als die van xXxKimmxXx, waar moet ik op letten bij een fokker en waar moet ik op letten op het hondje zelf???

Wij hebben hem bij iemand in Dordrecht gehaald die wilde graag een keer een nestje! Wel met papieren erbij en de ouders liepen er ook rond.

Het zijn echt scheetjes ja de Franse Bulldog (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000f2abc002ad6ffea2a5e421a02313a86]http://i30.tinypic.com/263wsps.jpg[/img][img width=600 height=450 cacheid=000f2ac1002ad70ddb4a193e1a02313a86]http://i26.tinypic.com/20zs1dz.jpg[/img]

Dit is mijn Franse Bulldog Heintje.

Waarschuw beheerder
Onze bullie, nu 12 weekjes oud.
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/38902048.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
fransen honden zijn leuk en lief van lelijkheid.
:respect:
Waarschuw beheerder
Ik haal die van mij vanmiddag op! Maar nu vraag ik mij af of jullie een bench hebben voor jullie bulletje?
Op internet lees ik dat het juist heel goed is voor de pup maar ik en mijn vriend vinden het zo..."Prison Break-achtig..."...:s
Waarschuw beheerder
Anyway, wij hebben een stoffen bench aangeschaft en tot nu toe is hij er nog niet zo gek op.

Hier een foto van hem:
[img width=443 height=640 cacheid=001289bc002b4f1faf51693a1a023a5d4c]http://i268.photobucket.com/albums/jj38/LadyTT_NL/P4270009.jpg[/img]
"Zio" (spreekt uit: Tsio)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echt vet stoere beestjes, maar de mops is en blijft stoerder B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op zaterdag 26 april 2008 om 08:42:
Maar nu vraag ik mij af of jullie een bench hebben voor jullie bulletje?
Op internet lees ik dat het juist heel goed is voor de pup maar ik en mijn vriend vinden het zo..."Prison Break-achtig..."...

onze bully zat int het begin ook in een bench maar na tijdje ging dat ook goed in een mand in de keuken en snachts deur dicht dat ie nerges bij kan aangezien ie nog wel eens wat wil slopen;):P
Waarschuw beheerder
Ik vind deze beestjes echt geweldig om te zien (l) dat ten eerste!
Ik heb weinig verstand van honden dus misschien een domme vraag..
Maar kwijlen deze hondjes erg, of helemaal niet?
Zit namelijk te denken om in de toekomst zo'n beestje aan te schaffen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARANOIZER op woensdag 14 mei 2008 om 22:53:
onze bully zat int het begin ook in een bench maar na tijdje ging dat ook goed in een mand in de keuken en snachts deur dicht dat ie nerges bij kan aangezien ie nog wel eens wat wil slopen

Die van mij sloopt tot nu toe nog niks...is al bijna zindelijk maar jankt wel heel snel + 's avonds.:s
Uitspraak van xzonx op donderdag 15 mei 2008 om 16:34:
Maar kwijlen deze hondjes erg, of helemaal niet?

Die van mij is 3maanden tot nu toe nog niet.:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op donderdag 15 mei 2008 om 20:02:
Die van mij sloopt tot nu toe nog niks...is al bijna zindelijk maar jankt wel heel snel + 's avonds.

kan je dr maybe iets bij leggen van een shirt dat je zelf heb aangehad dan ruikt ie zn baasje
werkte met onze desmo ook goed;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARANOIZER op donderdag 15 mei 2008 om 22:37:
kan je dr maybe iets bij leggen van een shirt dat je zelf heb aangehad dan ruikt ie zn baasje
werkte met onze desmo ook goed;)

Jah op zich doe ik dat ook maar hij is een beetje een aansteller...alleen als we de kamer uitlopen dan gaat hij al lopen janken...:s
Waarschuw beheerder
oooh dat gaat wel over dan,
die beesjes weten wel hoe ze aandacht moeten krijgen:P
en xznonx t kwijlen valt wel mee bij die van ons;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op donderdag 15 mei 2008 om 23:00:
Jah op zich doe ik dat ook maar hij is een beetje een aansteller...alleen als we de kamer uitlopen dan gaat hij al lopen janken...

Dat was bij die van mij ook, maar dat gaat vanzelf over na een weekje of 2.
Als wij gingen slapen dan bleef hij een half uur piepen zoals gizmo van de gremlins.

Nu slaapt hij binnen 5 minuutjes.Ze moeten wennen en leren om alleen te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 mei 2008 om 10:26:
Als wij gingen slapen dan bleef hij een half uur piepen zoals gizmo van de gremlins.

Die van mij gilt behoorlijk hard, ik slaap heel slecht omdat ik dat gewoon door de deuren hoor maar vannacht voor het eerst niks gehoord. Heerlijk:)

Gister sliep hij op de bank op zijn rug en dan zijn hoofd naar beneden hangend (dat vindt hij fijn:s) maar hij trapt en gaat maar naar beneden. Ik hem elke keer op de bank trekken maar goed uiteindelijk viel hij in een onoplettend moment dus toch met zijn hoofd naar beneden...TOK!
(Ik gelukkig wel kussens neergelegd om de val te verzachten...)
Hij mij versuft aankijken...:lol:

Raar hondje heb ik...8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op vrijdag 16 mei 2008 om 10:47:
Gister sliep hij op de bank op zijn rug en dan zijn hoofd naar beneden hangend (dat vindt hij fijn) maar hij trapt en gaat maar naar beneden. Ik hem elke keer op de bank trekken maar goed uiteindelijk viel hij in een onoplettend moment dus toch met zijn hoofd naar beneden...TOK!

Ja dat doet die van mij ook altijd, dat vinden ze lekker, alleen zijn ze kopzwaar en vallen daardoor van de bank.[img width=15 height=15]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/roflol.gif[/img]

Maar waar heb jij zijn bench staan? toen wij hem in de hal hadden staan bleef hij ook piepen, maar hebben toen de bench een plekje gegeven in de woonkamer en toen was het direct over.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 mei 2008 om 11:45:
Ja dat doet die van mij ook altijd, dat vinden ze lekker, alleen zijn ze kopzwaar en vallen daardoor van de bank.

Haha, ook in zijn travel-bag hangt hij slapend op zijn rug met zijn hoofd eruit. Hij trekt echt veel bekijks daarmee...:)
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 mei 2008 om 11:45:
Maar waar heb jij zijn bench staan?

Die staat in de woonkamer maar hij wilt bij ons in bed dat is het probleem. Wij hadden hem de eerste nacht bij ons in bed gehad...Misschien is dat het probleem...:s

Maar hij kan wel door harde muziek slapen.8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op vrijdag 16 mei 2008 om 12:38:
Die staat in de woonkamer maar hij wilt bij ons in bed dat is het probleem. Wij hadden hem de eerste nacht bij ons in bed gehad...Misschien is dat het probleem...

Denk het wel, wij hebben hem alleen de eerste nacht op onze slaapkamer gehad, maar wel in zijn bench naast mij.

Hij mist je gewoon , zijn ook echte schoothondjes.
[img width=15 height=15]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/roflol.gif[/img]
[img width=450 height=299]http://www.lacasadelostoros.nl/_img/31/2008410.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Gelukkig heeft Murphy maar 2 dagen gepiept! Heb de bench ook in de woonkamer staan.
Hij slaap snachts in de bench overdag ligt hij lekker op de bank haha lui beest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 mei 2008 om 16:38:
Denk het wel, wij hebben hem alleen de eerste nacht op onze slaapkamer gehad, maar wel in zijn bench naast mij.

Hmm nee hij sliep tussen ons in...wel heel lief.(l)
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 mei 2008 om 16:38:
Hij mist je gewoon , zijn ook echte schoothondjes.

Mama's kindje want zelfs in de auto wilt hij bij mij zitten...:s
Uitspraak van Kim Kim op vrijdag 16 mei 2008 om 16:49:
overdag ligt hij lekker op de bank

Zio komt nog niet zelfsstandig op de bank maar hij ligt er wel vaak op...

Is het trouwens normaal dat hij nu al op een knuffel loopt te rijden??? Het is een mannetje (blijkbaar een echte:P) maar hij is nog maar 3maanden...:s
Is dat niet een beetje vroeg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op vrijdag 16 mei 2008 om 17:15:
Is het trouwens normaal dat hij nu al op een knuffel loopt te rijden??? Het is een mannetje

Dat deed murphy ook hij was 3,5 maand. hij deed het maar bij 1 knuffel. Die heb ik toen weggedaan en sinsdien heeft ie nooit meer lopen rijden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op vrijdag 16 mei 2008 om 18:34:
Die heb ik toen weggedaan en sinsdien heeft ie nooit meer lopen rijden!

Nou dit is de tweede knuffel en nog steeds doet hij het maar soms ligt hij in de bench erof te slapen/half leunend met zijn koppie...gewoon wegdoen? Of laten liggen? Ik heb liever dat hij daarop rijdt dan mijn of iemand anders' been...8)
Waarschuw beheerder
Ik heb die knuffel toen weggedaan en een nieuw speeltje gekocht. Moet je ff aankijken of die dat bij een ander speeltje wel doet.
Waarschuw beheerder
winny heeft de eerste 5 dagen ook gepiept, maar als je laat merken dat je in de buurt bent (lees, in huis), dan is het zo over.
Winny is alweer 10 maanden.
Ze is een behoorlijke meid van 13 kg.
Ze heeft nu een huidprobleem door een mijt uit het nest, in het begin was het heel erg maar nu is het al veel beter.

Deze aandoening komt vaak voor bij kortharige honden dus let even op
Waarschuw beheerder
die van mij doet niet op knuffels rijden maar ie sloppt ze wel allemaal
binnen 5 min ligt de vulling er al uit:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op vrijdag 16 mei 2008 om 19:08:
Moet je ff aankijken of die dat bij een ander speeltje wel doet.

Hmm...hij heeft heel veel speeltjes...maar we zien wel. Mijn vriend die vindt het wel lachen...:[
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op vrijdag 16 mei 2008 om 23:17:
als je laat merken dat je in de buurt bent (lees, in huis), dan is het zo over

Die van mij gaat juist extra hard janken...:s
Uitspraak van Takeshy K. [JD] op vrijdag 16 mei 2008 om 23:17:
Deze aandoening komt vaak voor bij kortharige honden dus let even op

Hoe kom je erachter of je hondje die aandoening heeft?
Uitspraak van PARANOIZER op vrijdag 16 mei 2008 om 23:34:
binnen 5 min ligt de vulling er al uit

:respect: Een echte killer dus!

Die van mij rent weg voor een weggewaaid plastic zakje...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op vrijdag 16 mei 2008 om 23:44:
binnen 5 min ligt de vulling er al uit

Een echte killer dus!

Die van mij rent weg voor een weggewaaid plastic zakje...

hahah ja een destroyer ja, stapels handoeken en bergen knuffels heb ie al verneukd
ook kartonnendozen heb ie wat mee die sloopt ie ook altijd:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARANOIZER op zaterdag 17 mei 2008 om 00:06:
hahah ja een destroyer ja, stapels handoeken en bergen knuffels heb ie al verneukd
ook kartonnendozen heb ie wat mee die sloopt ie ook altijd

Haha, Zio is precies het tegenovergestelde...nu nog...die ligt alleen maar te slapen en liefde te geven aan knuffels...;P
Waarschuw beheerder
Murphy kon eerst goed los lopen maar heeft sinds kort een gekke tik. rent op alles af wat beweegt (papiertjes, blaadjes enz) Dus verlopig maar weer met de riem. Hebben jullie bulletjes hier ook last van, of is Murphy gewoon weer apart haha
Waarschuw beheerder
Die van mij rent ook wel op die dingen af maar als die dingen op hem afkomen (bijv. d.m.v. wind e.d.) dan rent hij weg...maar verder kan hij nu al goed naast me lopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op zaterdag 17 mei 2008 om 12:54:
Murphy kon eerst goed los lopen maar heeft sinds kort een gekke tik. rent op alles af wat beweegt (papiertjes, blaadjes enz) Dus verlopig maar weer met de riem. Hebben jullie bulletjes hier ook last van, of is Murphy gewoon weer apart haha

haha dat doet desmo ook die probeerd zelfs vliegjes te vangen enz
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze zoooo leuk! Maar dat gaat hier helaas gewoon niet. Werk zelf 40 uur per week, gewoon overdag. M'n vent werkt als bewaarder 36 uur per week, die heeft dus wel wisselende diensten maar het kan voorkomen dat 't beestje dan 4 dagen alleen moet zitten. Das gewoon niet te doen :no:.
Waarschuw beheerder
als het hondje bultjes krijgt en veel haren laten vallen, zo begon het bij ons
Waarschuw beheerder
Wat een lieve foto's.. (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op donderdag 22 mei 2008 om 09:27:
Wat een lieve foto's..

Het zijn ook lieve hondjes (af en toe wat ondeugend);P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim Kim op donderdag 22 mei 2008 om 19:23:
(af en toe wat ondeugend)

ook echt desmo heb vandaag skateboard naar de klote geholpen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARANOIZER op vrijdag 23 mei 2008 om 22:48:
ook echt desmo heb vandaag skateboard naar de klote geholpen

Zozo, hoe krijg hij dat voor elkaar???

...een echte destroyer...8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op zaterdag 24 mei 2008 om 10:49:
Zozo, hoe krijg hij dat voor elkaar???

...een echte destroyer...

hij bijt en knaagt net zolang tot dr nix van over is
destruoyer was wel een betere naam geweest ja:P

Waarschuw beheerder
heb een franse bull gehad, deze is helaas overleden,
hadden hem ook samen met een chapei en ze waren de dikste maatjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARANOIZER op zaterdag 24 mei 2008 om 22:21:
destruoyer was wel een betere naam geweest ja

:)
Groeten vanuit de Filipijnen + een foto van mij en mijn baby.:)
[img width=459 height=670]https://album.partyflock.nl/41331839.jpg[/img]

Ik wou dat ik thuis was dan kon ik hem tenminste zien opgroeien, weet zeker wanneer ik thuis ben volgende maand dat hij echt een stuk groter is geworden!:o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooooh wat un lieve foto!!;):P
Waarschuw beheerder
Ahhhh al die foto's van die puppy's! :lief:
Ik wil d'r zo graag eentje :D
Helaas wachten tot ik op mezelf ga en dat duurt nog even :nocheer:
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]http://85.17.225.17/279350001-279400000/279355001-279355100/279355061_5_jcJD.jpeg[/img]

Dit is onze Luna, ze is 15 weekjes oud en pas 3 dagen bij ons.
Ze moet nog wel wennen zeker aan haar bench.
tis een schatje he
Waarschuw beheerder
Hier is een foto van mijn lieve hondje Diego die bij me op bed kwam liggen

[img width=640 height=480 cacheid=000fa2e6002bd8003560ca231a02464db3]https://album.partyflock.nl/44123731.jpg[/img]

Ik vind het echt een schatje.. af en toe heeeeel erg ondeugend.. maar een echte clown..
hij is nu 2 jaar en 2 maand oud.. :D
laatste aanpassing