Partyflock

Forumonderwerp · 873760

Line-up:

DJ Dano
Leviathan
Smurf (exclusive early hardcore set)
Miss-Zelda
The rapist
John bass

https://partyflock.nl/party/65328

Vrijdag 7 Juli in de Lexion te Westzaan.
Van 22.00-06.00

Deze avond zal er vooral early hardcore gedraaid worden en dan met name het snellere en hardere werk, dit zal echter afgewisseld worden met het betere spul van nu.

Voor een routebeschrijving check: www.lexion.nl
Voor mensen die met het openbaar vervoer komen zullen er pendelbussen ingezet worden vanaf station Zaandam. Meer informatie hierover volgt snel.
laatste aanpassing
Vogelenzangers zijn pas schorriemorrie, tuig van de richel!
zegt iemand uit heemstede..
In deze discussie kan ik mij helaas niet mengen want ik woon momenteel in Vogelenzang, Heemstede en Haarlem...
Tja dan ben je helemaal schorriemorrie

jij woont helemaal niet meer in vogelenzang..
Ik ben geboren in Haarlem en Getogen in Vogelenzang...
En nu ben je dak- en thuisloos....
En bedankt...
Hehe ik woon toch een beetje bij jou en een beetje bij winnie? Half in Haarlem en half in Heemstede...
laatste aanpassing

jorn zingen voor n dorp die niet bestaat, prutser je wou willen dat je niet in vogelenzang woon achtig bent schele baviaan. hahahahahahahahahahahahahahahahha
Jaloerse mug!
We dwalen af....

GGTTv back in Holland again to put all your ugli faces on my site in my movie, fotos also cos i know your all camera whores :D just like me
geen gezeur geen gezeik gewoon lekker rammen :bounce:

jaloers waarop die paar hooi schuuren of bolle velden die er net niet zijn pffff. nee hoor lekker rammen. hahahahahaha
laatste aanpassing
Je kent de schoonheid van ons dorp niet Jeffrey. Maakt niet uit kan jij ook niks aan doen, maar als je in Birdsong City hebt gewoont dan heb je dat gevoel in je, je weet toch....
ff ter zaken,you wil hakken,you mot komen.

gaan we namen noemen rups kom ik aan je vlees en bloed.
Birdsong City. bla bla bla bla. ahahahahahahahahahahahahahaha
:respect:

%(
laatste aanpassing
laatste aanpassing
Werkzaam bij Cuup.nl
Sinterklaas is ook een keer met de trein aangekomen op het station van Vogelenzang, wat eigenlijk van Bennebroek is natuurlijk..
waarom heet het dan niet het station van Bennebroek??
We hebben maar 1 ding dat Vogelenzang heet wat eigenlijk in Bennebroek ligt en dat is het Gekkenhuis...
laatste aanpassing
Ligt het aan mij, of is het lettertype waarmee de dj's genoemd worden op de flyer echt irritant :vaag:
Denk dat het lettertype uitgekozen is omdat het aansluit bij de sfeer van de flyer en het feest zelf, overigens staan bij de agenda ook nog eens de dj's die komen draaien vermeld dus lijkt me verder geen probleem.
Uitspraak van **NYX** op zondag 28 mei 2006 om 17:16:
waarom heet het dan niet het station van Bennebroek??

Om verwarring te zaaien voor buitenstaanders natuurlijk...

Uitspraak van rups op maandag 29 mei 2006 om 08:13:
We hebben maar 1 ding dat Vogelenzang heet wat eigenlijk in Bennebroek ligt en dat is het Gekkenhuis...

Hmm, daar maak je wel een punt

Uitspraak van **NYX** op maandag 29 mei 2006 om 10:14:
Denk dat het lettertype uitgekozen is omdat het aansluit bij de sfeer van de flyer en het feest zelf

Ik denk dat het gedaan is om een soort puzzel te creeeren voor de mensen die zich vervelen
Uitspraak van Cupido op maandag 29 mei 2006 om 11:08:
Ik denk dat het gedaan is om een soort puzzel te creeeren voor de mensen die zich vervelen

Puzzelen zonder stukjes :P
het is ook voor de mensen die er echt heen willen,ze wilen en moeten het dan ook lezen.maar geef je wel gelijk het moet beter leesbaar zijn...sorry we zullen het nooit meer doen.

niks, duister, duister, duister %( niks geen sorry

ja marijn haarlem is toch de shit
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:11:
ja marijn haarlem is toch de shit

daarom woont hij ook deels bij mij ;)
Uitspraak van Cupido op maandag 29 mei 2006 om 11:08:

Dat was het idee inderdaad. Voor al die mensen die na een feest vaag in de trein zitten en nog 3 uur moeten. Hebben ze iets te doen...

we kunnen ook wel is spoorzoekertje doen daar bij dat gekkehuis das wel n leuk iets %(. jajajaja
Dikke vette shit!
Leviathan :respect:
Zeker present!

:coke: b)
:cheer:

(L) :cheer: :coke:

ik heb dr zin in, wordt zeker weten een super gezellig feesie :P
krijg net een berichtje van miss zelda, dat ze er cker een schepje bovenop gaat doen!!! Gegarandeerd rammen dus!!! :kwijl:
een schepje erbovenop....
gewoon erbovenop ja

:coke: zo,n schepje????????????????? ze heeft mij belooft om t ramme zo hard!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 17:07:
ze heeft mij belooft om t ramme zo hard!!!!!!!!!

En daar dan nog een schepje bovenop....
Wel een grote schep mag ik hopen