Partyflock

Forumonderwerp · 873670
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
De laatste tijd heb ik nogal een zwak voor rijke vrouwen. Leeftijd doet me eigenlijk nog maar weinig.
Soms zie ik zo'n gezonnebankte nymf voorbij rijden in een Z3 of een dikke mercedes. Met een gucci zonnebril op. Gewoon zo geil he ?!! :YES:

OOk de attitude die ze vaak hebben...I love it !!

Wie heeft dit nog meer ?

Uitspraak van Fruitcake op dinsdag 16 mei 2006 om 21:09:
Soms zie ik zo'n gezonnebankte nymf voorbij rijden in een Z3 of een dikke mercedes. Met een gucci zonnebril op. Gewoon zo geil he ?!!

Ik kan inderdaad die jongentjes niet van me af slaan nee.
Uitspraak van Shagwell op dinsdag 29 augustus 2006 om 15:10:
Not impressed

het ging er toch niet of je impressd ben , maar dat ik het juist doe en dat ik er elke dag me bezig ben;) snappie?
Uitspraak van RetZef "Continuation" op dinsdag 29 augustus 2006 om 15:38:
het ging er toch niet of je impressd ben , maar dat ik het juist doe en dat ik er elke dag me bezig ben snappie?

Oke, klasse (Y)
De laatste tijd heb ik nogal een zwak voor rijke vrouwen. Leeftijd doet me eigenlijk nog maar weinig.
Soms zie ik zo'n gezonnebankte nymf voorbij rijden in een Z3 of een dikke mercedes. Met een gucci zonnebril op. Gewoon zo geil he ?!! :YES:

Wie heeft dit nog meer ?

Ik heb er liever 1tje die in de goot ligt. Zo'n lekker ongeïntereseerde uitstraling hebben die vaak.
Soms zie ik zo'n gezonnebankte nymf voorbij rijden in een Z3 of een dikke mercedes. Met een gucci zonnebril op. Gewoon zo geil he ?!!

Wie heeft dit nog meer ?

Zouden ze niet vaak al een rijke man hebben?

Uitspraak van P3R op woensdag 30 augustus 2006 om 10:35:
Zouden ze niet vaak al een rijke man hebben?

Riujke mannen zijn vaak van huis en neuken liever de secretaresse of de stagaire dan hun vrouw.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:15:
Riujke mannen zijn vaak van huis en neuken liever de secretaresse of de stagaire dan hun vrouw.

Zit wat in, want als de meeste vrouwen getrouwd en onder de pannen zijn, verzorgen ze zichzelf niet meer zo goed. Ze worden dik en gaan hun haar kortknippen enzo :)
Uitspraak van Fruitcake op vrijdag 15 september 2006 om 12:09:
Ze worden dik en gaan hun haar kortknippen enzo

hahahahah:roflol:
laatste aanpassing