Partyflock

Forumonderwerp · 873527
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie nou van deze kwestie???

Beetje raar he dat zoiets opeens in 48 uur beslist kan worden terwijl andere zaken vele langere tijd in beslag nemen.

Zit hier meer achter??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 17 mei 2006 om 15:37:
Verdonk en Ayaan zijn betere vriendjes dan je zou denken.

Nou met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer nodig :/

Iemand die 'vrienden' op zo'n manier behandeld, ja dat klinkt echt als iemand die we als premier willen hebben :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 17 mei 2006 om 16:04:
Nou met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer nodig

Iemand die 'vrienden' op zo'n manier behandeld, ja dat klinkt echt als iemand die we als premier willen hebben

Let wel erop dat de media het helemaal uit het verband heeft getrokken, en reageert de kamer weer idioot op. Opeens weet zogenaamd iedereen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren dat Ayaan gelogen heeft, waarom heeft niemand dit dan eerder onder het licht gebracht???? Dus de mensen in de tweede kamer met grote muil zijn eingelijk net zo fout als diegene die ze proberen te bestrijden.

Het is heel ongleukkig in de media terrecht gekomen, Verdonk en AHA haden al over de "constatering"gesproken en ayaan was al op de hoogte.

Trouwens ik heb toch liever een rechtlijnig persoon als premier dan een populistische draaikont zoals Wouter Bos
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 17 mei 2006 om 20:12:
Opeens weet zogenaamd iedereen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren dat Ayaan gelogen heeft, waarom heeft niemand dit dan eerder onder het licht gebracht

ik heb toch liever een rechtlijnig persoon

Tegendraads he?

Alle bewijzen zijn er dat jouw ozo heilige VVD al jaren wist van dit geheim en dat nu pas aan de bel getrokken word met een verkiezingscampagne.
Nu moest zo nodig het recht door zee gehandhaafd worden.

Ik vind het helemaal okay!

Nu ook handhaven en je poot stijf houden DAN ben je een vent!
Waarschuw beheerder
donateur
Verdonk zegt dat ze er tot voor kort niets ervan af wist, maar de complete linkse oppositie wel :/ Femke extreem-grote-bek Halsema wist al jaaaaaren. zei ze zelf, nou lekker is dat dan! waarom zij dan wel? Hele kamer moet onder de loep, incl al die politici die verantwoordleijk waren voor het softe linkse open-deuren asielbeleid dat jaren lang is gevoerd.

Waarschuw beheerder
Geloof je dat nu echt?
Geloof je echt dat Verdonk-haar vriendinnetje-het niet wist...whoehahahaha
Waarschuw beheerder
Trouwens ik heb toch liever een rechtlijnig persoon als premier dan een populistische draaikont zoals Wouter Bos

Ik geloof dat Verdonk de laatste tijd net zo populistisch bezig is als Bos...

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 17 mei 2006 om 23:01:
Verdonk zegt dat ze er tot voor kort niets ervan af wist

Wat best raar is voor iemand die al jaren mails naar Ayaan Hirsi Ali stuurt bij welke het mail-adres haar echte naam is.
Opeens weet zogenaamd iedereen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren dat Ayaan gelogen heeft, waarom heeft niemand dit dan eerder onder het licht gebracht????

Omdat Verdonk nu er mee denkt te kunnen scoren.

Waarschuw beheerder
populistische

Toevallig zeker dat ze de hele santekraam achter haar heeft staan van P.Fortuyn?
Kappertje,leren glimlachen?

Vanavond kam ze uit een helicopter: "Hoe voelt dat nu in een helicopter?"

"Echt heel goed met heel Nederland aan mijn voeten".

:frusty: hoogmoedswaanzin.
Zal lang duren voordat we deze Fuhrer aan haar voeten liggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Femke extreem-grote-bek Halsema

Wel mooi hoe ze reageerde op dat Verdonk zei dat ze er niets van wist dat Ayaan had gelogen.. :) Beetje pit in de kamer!
Waarschuw beheerder
incl al die politici die verantwoordleijk waren voor het softe linkse open-deuren asielbeleid dat jaren lang is gevoerd.

Bedoel je Nawijn?
Waarschuw beheerder
ik vind dat ze het ook kwijt moet zijn het nederlanmdsschap

als zij wordt toegelaten om die leugens dan kan de eerste de beste vluchteling dat ook.. sorry hoor maar discrimineren mag niet dus als er 1tje het wel mag m,ag de rest het ook zo simpel vind ik het
ongeacht politieke medewerker of niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op donderdag 18 mei 2006 om 08:32:
ik vind dat ze het ook kwijt moet zijn het nederlanmdsschap

Ze spreekt wel goed Nederlands hè ;)

Ach en als het wordt afgenomen, dan heeft de kamer de laatste jaren al haar besluiten met 149 personen genomen, wat tegen het staatsrecht in gaat en teniet kan worden gedaan.. Dan komen die 26.000 toch lekker terug...