Partyflock

Forumonderwerp · 873471
1 volger · 3537x bekeken
Waarschuw beheerder
whahaha hij begint nu zelfs zichzelf te skoffeer'ng :D :respect: en terecht!!! wat een minderwaardige yak
Waarschuw beheerder
wat een kansloos topic is dit toch ook, net zo kansloos als die kale pedofiel:D
Waarschuw beheerder
p.s. dat plaatje moet een yak voorstellen die ze naar cobuzz hebben vernoemd.....de zogenaamde minderwaardige, maar daarom niet minder harige Yak(y)

skooier:[
Waarschuw beheerder
gatverdamme wat een minderwaardige homp vlees

Waarschuw beheerder
KK_BUX je had nooit geboren mogen worden!Minderwaardig stuk natuur
Waarschuw beheerder
nou het lijkt echt niet op Qwibuzz Qwibuzz is nog lelijker..
Waarschuw beheerder
als kk-bux een haan was geweest zou ie nu een kuikentje op zn snikkel hebben :p :D
Waarschuw beheerder
Och hier het zusjevan Qwibuzzz..
Waarschuw beheerder
ja dat kun jij weten toch
Waarschuw beheerder
donateur
Q-bux, je bent een kansloze graftak die ik nog niet bij m'n grootste aartsvijand op z'n laatste rustplek zou kunnen leggen

gadverredamme wat een gruwelijk vunzig stuk krebznatür ben je toch ook!!

BAH [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/puke.gif[/img]
Waarschuw beheerder
wat een walgelijke foto skwòzzâh!! bah!!! toen had je die glimmende rottende ebolaknobbel nog aan je hoofd!! (n)[img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/dark/smileys/puke.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat cobuzz het recht moet worden ontnomen om zich voort te planten, je moet er toch niet aan denken dat er nog zo'n gemuteerde bunzing geboren wordt! Dat vind ik maatschappelijk onverantwoord!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 19:29:
Ik vind dat cobuzz het recht moet worden ontnomen om zich voort te planten, je moet er toch niet aan denken dat er nog zo'n gemuteerde bunzing geboren wordt! Dat vind ik maatschappelijk onverantwoord!

waddanèh?? ik was echt van plan om me echt tot in het uiteindige voort te gaan plant`ng! 8)

ik ben iig goed ant oefen`ng! 8)

:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S op maandag 6 november 2006 om 17:03:
Q-bux, je bent een kansloze graftak die ik nog niet bij m'n grootste aartsvijand op z'n laatste rustplek zou kunnen leggen

gadverredamme wat een gruwelijk vunzig stuk krebznatür ben je toch ook!!

BAH

net alsof mij dat überhaupt iets kan bout`ng :D
Waarschuw beheerder
Tsja meisjes van -14 zijn tenminste nog beheersbaar he..de rest trapt m gelijk in de rug of van de trap af! :P

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of zijn buurt is ingelicht dat er een pedofiel in hun wijk woont. Dat zal tot grote onrust leiden in dat dorpje.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 16:02:
Ik vraag me af of zijn buurt is ingelicht dat er een pedofiel in hun wijk woont. Dat zal tot grote onrust leiden in dat dorpje.....

die herman èh tja.... waar woont die gek btw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 8 november 2006 om 16:12:
die herman èh tja.... waar woont die gek btw

Nee dat ging niet over Herman, wijsneus
Waarschuw beheerder
ik zie het verschil ook niet :p
Waarschuw beheerder
Zeker je eeneiige tweelingbroer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat is het toch ook een funzige verlepte vieze QQ/bux hè!!! :@ vuile minderwaardige tibetaanse yak!!!! (n) bah ze zoudn hem in een greppel met een nekskot moeten afmaken!!! walgelijk stuk krebz-natuâh!!! (n) :no: (N) ik heb nog nooit zo'n onderdanig stuk stront gezien!!!
Waarschuw beheerder
en neem je telefoon eens op skoft! :@
Waarschuw beheerder
misschien dat die skoft met zn snikkel wat van die onbehaarde gleuf af kan wrikken
Waarschuw beheerder
daar is die snikkel te misvormd voor!

Waarschuw beheerder
Vieze lafhartige hond, waarom ben je pleite op de osm....Heb je weer een minderjarig gleufdier gevonden die al je tijd opeist
Waarschuw beheerder
is ze deze keer wel zindelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gluiperige miskraambesnikkelaar!!!
Waarschuw beheerder
donateur
lafhartige QQ-buQs

Qom es hier dan zal iQ je de beQ vol sQijt'n :@:@:@
Waarschuw beheerder
wat zul je intens tevreden terugkijken op dit topic later als je kleinkinderen rijp zijn gewod'n voor opa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DestructoR op donderdag 16 november 2006 om 19:41:
wat zul je intens tevreden terugkijken op dit topic later als je kleinkinderen rijp zijn gewod'n voor opa

ghehehehe ja opa kobuzz en ome nollus onnie :p
laatste aanpassing