Partyflock

Forumonderwerp · 873386
euhm jah moet je me nou weer zo promoten? mening word er gevraag... :P sjah got enough here come get some... ;P haha

Uitspraak van [_[ DaeM ]_] op dinsdag 16 mei 2006 om 12:21:
euhm jah moet je me nou weer zo promoten? mening word er gevraag... sjah got enough here come get some... haha

ghehe:P

Jullie scheren turken allemaal over 1 kam alleen omdat ze slechte naam hebben.. Er zitten zoveel goede bij.. niet iedereen is slecht.. dus waarom meteen je oordeel klaar.. zeik deze jonge dan ook niet meteen af als je hem niet kent :S
Hij word niet afgezeken omdat het een Turk is maar omdat het een kansloos topic is.

Dan vind ik het nog kanslozer om van die kansloze opmerkingen te maken ..

komt naar mijn meing racistisch over

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 11:49:
Anders laten we iedereen even in zijn waarde

Begin dan o0k niet z'n achtelijke f0rum met het zegt 't al ' TURK ' ..
Want ja dan vraag je d'r wat mij betreft gewo0n zelf 0m ..

S0 zie je maar een echte Bakmaai weinig hersens maar veel haar :P ..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:48:

Had je het ook rascistisch gevonden, als een blanke Limbo'er op deze manier afgezeken zou worden?

Hij moet blij zijn dat hij afgezeken word, want dat betekend dat hij niet anders behandeld word !
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:56:
Begin dan o0k niet z'n achtelijke f0rum met het zegt 't al ' TURK ' ..
Want ja dan vraag je d'r wat mij betreft gewo0n zelf 0m ..

S0 zie je maar een echte Bakmaai weinig hersens maar veel haar

Wat voor taal is dit dan?
Ik vind dit wel heel erg makkelijk hoor, beetje met z'n alle op een turk schelden. Turken zijn duidelijkheidshalve een van de weinige islamitische landen met beschaving en gevoel voor vooruitgang. kijk als het nou een marrokaan was.....maarja da is het nie.

Uitspraak van Garrincha op dinsdag 16 mei 2006 om 18:57:
Had je het ook rascistisch gevonden, als een blanke Limbo'er op deze manier afgezeken zou worden?

het hoeft helemaal niet gedaan worden.. niet op een limboér turk marokaan what ever.. waar is het voor nodig wat schiet je er mee op.. enige dat er gebeurt is gezeik op elkaar nee dat is leuk voor de sfeer hier op PF

en kijk dan ook met hoe jullie hem afzeike met zijn hier al turken genoeg.. het is een vrij land dus hij mag hier gaan en staan waar die wilt.
Uitspraak van Zoepoog82 op dinsdag 16 mei 2006 om 19:01:
Ik vind dit wel heel erg makkelijk hoor, beetje met z'n alle op een turk schelden. Turken zijn duidelijkheidshalve een van de weinige islamitische landen met beschaving en gevoel voor vooruitgang. kijk als het nou een marrokaan was.....maarja da is het nie.

:d hier ga ik wel in mee :jaja:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 23:07:
en kijk dan ook met hoe jullie hem afzeike met zijn hier al turken genoeg.. het is een vrij land dus hij mag hier gaan en staan waar die wilt.

Tuurlijk en het mooie is omdat het een vrij land is , dat hij ook afgekraakt mag worden!

Leve het vrije land!! :bounce:
moet je voor dit forum nou een profiel aanmaken kansloos

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 23:07:
enige dat er gebeurt is gezeik op elkaar nee dat is leuk voor de sfeer hier op PF

Zeg dat meteen ook ff in al die andere topics..als je toch bezig bent..:nosmile:

Pssst, ik was niet serieus ;) Just so you know...

Er zijn er al zoveel :S

hierzo yo ben ook turkse

:gaap:topic:gaap:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 09:56:
hierzo yo ben ook turkse

Welkom.;)

je discrimineert jezelf(y)

Uitspraak van Hakim Akbahr op maandag 15 mei 2006 om 22:37:
Meer turken hierzo?

Wel Koerden!!! En dat gaat niet werken he:D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:39:
:gaaptopic:gaap:

Waarom ?

Uitspraak van Garrincha op woensdag 17 mei 2006 om 13:53:
Welkom.

Teskkurler :d
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:23:
Teskkurler

Huh????

Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 17 mei 2006 om 13:56:
e discrimineert jezelf

Waarom?

Uitspraak van Garrincha op woensdag 17 mei 2006 om 15:22:
Huh????

= bedankt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 15:40:
= bedankt

Oke.
iewwwwwwwwwwwwwww nu ookal op partyflock!! je komt ze echt overal tegen he!niet normaal meer.
jaaa leuk een turken forum :S

volgens mij is het voor iedereen!

NOG MEER NEDERLANDERS HIER? :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 15:37:
Waarom?

ik bedoel te zeggen dat jij racisme ziet in dingen die niet racistich bedoelt zijn van: ow ze hebben het tegen een turk dus dan heeft het waarom ze hetgeen dat zeggen tegen hem gelijk te maken met dat hij turk is.
Alles word maar gelijk op het hoopje racisme gegooid als er een buitenlander in voorkomt want we moeten ze tenslotte zo hard mogelijk knuffelen is het niet

Is toch ook zo, want als het over buitenlanders gaat moet je toch reageren in de trant van on nog niet genoegn, hier ook al, er zijn eral zoveel. dit dat bla bla. feit is gewoon dat als het topic had geheten, Rotterdammers, nog meer Rotterdammers hier, dat er dan mensen niet zouden reageren, maar omdat het nu over Turken gaat wel, want dat is stoerrrrrrrrr

Uitspraak van * Bianca * op woensdag 17 mei 2006 om 18:48:
jaaa leuk een turken forum

volgens mij is het voor iedereen!

NOG MEER NEDERLANDERS HIER?

Er staat toch ook niet dat het alleen voor Turkse mensen is ofzo ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 19:08:
Is toch ook zo, want als het over buitenlanders gaat moet je toch reageren in de trant van on nog niet genoegn, hier ook al, er zijn eral zoveel. dit dat bla bla.

zijn jou woorden :aai:

Klopt
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 17 mei 2006 om 19:03:
ik bedoel te zeggen dat jij racisme ziet in dingen die niet racistich bedoelt zijn van: ow ze hebben het tegen een turk dus dan heeft het waarom ze hetgeen dat zeggen tegen hem gelijk te maken met dat hij turk is.

Aanstellen noem ik dat... iedereen wordt de grond in geboord waarom kan dat met een turk niet? Je laat je wel kennen dan.

volgens mij is het vrij om je meing te uiten.. en ik VIND dat jullie het gewoon niet kunnen maken hoe jullie die jonge lopen af te zeiken.. als het een Ned. was had ik net zo gereageerd.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 08:40:
volgens mij is het vrij om je meing te uiten.. en ik VIND dat jullie het gewoon niet kunnen maken hoe jullie die jonge lopen af te zeiken.. als het een Ned. was had ik net zo gereageerd.

Jongens loop ik wel vaker af te zeiken.

Voor meisjes ben ik wel lief hoor.:kusje2:

http://www.beyazgul.info/hetverschil.html

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:35:
Jullie scheren turken allemaal over 1 kam alleen omdat ze slechte naam hebben.. Er zitten zoveel goede bij.. niet iedereen is slecht.. dus waarom meteen je oordeel klaar.. zeik deze jonge dan ook niet meteen af als je hem niet kent

Dat je serieus op zo'n topic in gaat.. Je hoeft hem niet te verdedigen kan hij zelf wel. Hij is niet zielig ofzoo..
laatste aanpassing

Pffff Turkije als land heeft hier niks mee te maken.

Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 17 mei 2006 om 19:03:
Alles word maar gelijk op het hoopje racisme gegooid als er een buitenlander in voorkomt want we moeten ze tenslotte zo hard mogelijk knuffelen is het niet

INDERDAAD Huilen om niks! Schreeuwen voordat je geslagen wordt.
laatste aanpassing
Turkijke is goed! Éen van de weinige Islamitische landen waar ze kerk en staat netjes gescheiden hebben.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 08:40:
als het een Ned. was had ik net zo gereageerd

hoe kan het dan racistisch zijn? daar ging het toch om:vaag:

je hebt wel een beetje gelijk dat ze hem nie gelijk moeten gaan afzeike.. ma tegenwoordig is het heel makkelijk te zeggen dat hun gediscrimineerd worden.. terwijl dit eigenlijk nergens opslaat ma wel heel makkelijk is om voor hun te zeggen.
laatste aanpassing
Turken zijn duidelijkheidshalve een van de weinige islamitische landen

Turkije is geen islamitisch land.. ;)