Partyflock

Forumonderwerp · 873340
1 volger · 1595x bekeken
Betreft: evenement: Happy classics, zaterdag 17 juni 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Happy Classics, hot like the sun, wet like the rain! :jaja:
Zaterdag 17 juni 2006
Patronaat Haarlem (kleine zaal)
22:00 tot 04:00
Toegang 10 euro
slecht 225 tickets, verkrijgbaar via happyclassics@hotmail.com
Minimumleeftijd 21 jaar

Jeroen Flamman
Cold Fusion
Vox & Jordens
BMC

Weer lekker oldstylen in Haarlem, super feestje met een beperkte capaciteit van slechts 225 mensen, dat wordt extra gezellig! Aciiiiiiiiiiid! :D

Waarschuw beheerder
@ Basehead,,,

Nou ik ben zeker niet bevooroordeeld,,,en weet dat er veeljongere mensen zijn die van classic's houden,,,dus ik scheer zowiezo geen mensen over 1 kam.

Jou entausiasme is werkelijk top,,,maar je vroeg mij ook niet voor niets om die opname's van de Grooveyard,,,en ik geef ze niet zomaar aan iedereen weg,,,dusss

En zoals ik al zei,,,zal het later op de avond ook best goed geweest zijn,,,alleen was er voor ons op een bepaald moment de lol er af en hadden wij niet dat ouwe-house gevoel,,,een mix van (zoals Sandy al zei) 1 goede muziek,2toffe lokatie,3 lachende en springende mensen.

Dus niet het publiek wat voor de bier komt,en de muziek voor lief neemt (niet dat het zaterdag zo was hoor),,,maar die vervelende rondslenterende portieren vond ik nou ook niet bepaald zweervol,,,,,

Maar goed ik stop met reageeren,,,daar er toch niets meer aan veranderd kan worden,,,en kijk uit naar het volgende feest,,,

Gr,,,Ray.

Waarschuw beheerder
En O,ja,,,Basehead,,,

Prachtig verhaal,,,het enige wat ik er nog aan toe wou voegen is dat muziek geen leeftijd kent !!!

En natuurlijk is het jammer dat veel mensen de beginjaren van de house niet hebben meegemaakt,,,maar dat doet er niet toe,,,het gaat er om waar je voorliefde van uit gaat,,en dat heeft idd niets met leeftijd te maken,,,

Nu ben ik "iets" ouder kwa jaren,,,maar geloof mij,,,ik ben nog jong van binnen (en buiten!!!),,,en sta open voor wat voor muziek dan ook,,,alleen dat monotome hakken gaat er bij mij gewoon niet in,,,en stopt mijn house interesse zo rond de jaren 93,,,want toen begonnen de mensen buiten in de rij te schreeuwen om bier,,,in plaats van buiten al uit hun dak te gaan van de dreunende beats,,,,,

Nogmaals tot het volgende (classic ???) feest,,,

Ray.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 10:04:
,,, jaren 93,,,want toen begonnen de mensen buiten in de rij te schreeuwen om bier,,,in plaats van buiten al uit hun dak te gaan van de dreunende beats,,,,,

nu je dit zegt krijg ik bijna kippevel

:respect:
want zo was het inderdaad wel!!!
en het echte sfeertje van 88 tot 91.............
kompt nooit meer want iedereen was vers,onwetend,naief onschuldig........of noem het zoals je wilt.
de pilletjes van toen beinvloede voor 80 procent de sfeer op het feessie want waren er erg heftige pillen werd er minder gedanst, meer geluld en vica versa.
in die tyd had je ook max 5 dealers(hobbyisten) op 500 man
je zag elke week de zelfde gezichten weer er was een vaste groep van ongeveer 250 man die je elke week op het feessie zag,en anders wel zondag morgen in de hihgschool met een koppie thee:yes:
koffieshop 36 werd later een hangout voor de harde kern van housers toen kreeg je de luna en de multi :respect: en werd het eigenlijk al te commercieel(te groot) want het sfeertje van de surinamekade piet heinkade enz was toen al beduidend minder.

MOOI was die tyd!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 00:26:
Jesus wat een lang verhaal!

he weet je wat jij zou moeten doen.....een boek schrijven dwaas :D

kon het niet ff wat korter......

btw xray je heb het over parkzicht tijd ect de hele tijd maar je gaat mij niet vertellen dat je daar nooit.....musica dell futuro>fuck dich>speedcity>private productionsloops>never lost his hardcore>moka-start this record ect heb gehoord en dat vond jij dus te hard zeg je dan :S:S:S

denk dat je met de verkeerde instelling bent gekomen want ik heb nog flink rondgehuppeld na mn draaien(en ik ben echt een zeikerd qua muziek)
denk dat history of house meer voor jouw is daar draaien ze lekkere classics :no: dan sta je verplicht hele avond stil :roflol:

Waarschuw beheerder
ik denk ook dat ik een boek ga schrijven;)

en de titel is het laatste woord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smeugie op maandag 19 juni 2006 om 22:47:
Er kwamen een uurtje een paar super gave platen voorbij waarvan ik zeker weet dat mensen die het kunnen warderen niet eens stil konden staan en er stonde er zeggen en schrijven 3 te dansen

jep waarvan jullie er 2 waren :d en toen we het iets steviger werk draaide laatste 15 min waren het meer mensen die hun reet bewogen....dus jullie hebben 45 minuten van ons setje kunnen bewegen en hun het laatste kwartiertje...en na ons kwamen er nog meerdere lekker shit langs die jullie cker ok zouden vinden...zoals jullie andriod bv en charly heb ik nog gehoord dus prodigy is ckers langs gekomen die nacht :D

Waarschuw beheerder
charley says always tell your mummy before you go out some where

miauwww

Waarschuw beheerder
@ Dulkasnol,,,

Quote] btw xray je heb het over parkzicht tijd ect de hele tijd maar je gaat mij niet vertellen dat je daar nooit.....musica dell futuro>fuck dich>speedcity>private productionsloops>never lost his hardcore>moka-start this record ect heb gehoord en dat vond jij dus te hard zeg je dan [Quote

You made your point,,,I made mine,,,en idd start this record vind ik idd een knaller,,,en het doel van een discussie is luisteren en leren,,,

Eneh,,,waneer en waar ga je weer "classic's" draaien ?????,,,heb toen helaas het feestje in A-dam gemist,,,was vlak voor of na de Beatclub,,,ergens in een loodsje,,,

Kijk nogmaals mijn posting is GEEN kritiek,,,maar een uiting van teleurstelling,,,daar het verwachte uitbleef!!!
DAT WAS DUS NIET ALLEEN DE MUZIEK !!!!!!,,,maar dat had je al kunnen lezen,,,

Natuurlijk kont die tijd van vroeger niet meer terug !!!!,,,wacht alleen op een feestje wat een klein beetje in de buurt komt,en ik denk dat ik dat dan ook namens Sandy (krullebol) zeg,,,,,

Ray,,,
Waarschuw beheerder
Wij zijn gewoon te vroeg weggegaan, laten wij het daar ophouden. Ik miste gewoon dat leuke gevoel en lachende mensen en ja toen kreeg ik zelf ook zon hardcore bekkie en toen er eindelijk dan door die andere krullebol goed gedraait werdt stond ik ook uit me dak te gaan met een rare agressieve bek......jammer maar helaas.....ciao Sandy

Waarschuw beheerder
jullie zijn zeker te vroeg weggegaan!!!!!!!!!!

Jullie hebben jesus loves the acid gemist!!!!!!!!!!!

Dat is een super ouwe acid plaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 20:20:
,maar een uiting van teleurstelling,,,daar het verwachte uitbleef!!!
DAT WAS DUS NIET ALLEEN DE MUZIEK !!!!!!,,,maar dat had je al kunnen lezen,,,

ja maar helaas was defqon in de middag en was het te rustig en als er dan mensen waren waren ze te moe om hun reet te bewegen dus snap je punt over de sfeer best.....

ik begreep je tekst van "classics" en "oldstyle" alleen niet helemaal pik want je praat dan over hetzelfde :D

Laten we hopen dat het volgende ouweschool feestje war dan ook wel ok is met alles>>>>muziek en publiek.....dan was beatclub laatst toch wel een uitzondering want dat was uber :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 20:20:
Natuurlijk kont die tijd van vroeger

exuse me :roflol:

Waarschuw beheerder
m,,,Ahummmmmmmmmmmmm,,,,

tot het volgende feest,,,

Gr,,,Ray.