Kan je ook aan zien op welk niveau het IQ van de gemiddelde hardcore liefhebber ligt.
Dat is behoorlijk gedaald afgelopen jaren
Is mij dan ook een raadsel waarom mensen die de tijd bewust hebben meegemaakt of zelfs langer meelopen, GIT voor hun naam zetten, toestemming gaan vragen aan een oprichtster van 20 en er in meegaan.
Muziekvoorkeur is niet leeftijdsgebonden, maar als je zoals ik volgend jaar 26 wordt, ben ik daar voor m'n gevoel iets te oud voor geworden.
Op internet denken veel mensen dat ik altijd maar zeur en klaag, tot ze me een keer gezien hebben. Dan kom ik voor de muziek en de gezelligheid. Om te feesten, niemand kan mijn avond verpesten. Dat ik erbijloop en dans alsof de tijd 10 jaar heeft stilgestaan is niet om tof te doen, maar gewoon zoals ik me voel, gabber.
Het enige wat me stoort zijn mensen die erbij lopen alsof ze naar een bijeenkomst gaan en/of mensen die hinderlijk bezig zijn.
Waarom eisen die gasten 5 vierkante meter meer? Iedereen heeft toch hetzelfde betaald? Door dat pogoen moeten mensen toch aan de kant om geen beuk te krijgen, of hun drinken normaal te kunnen opdrinken. Misschien doen ze dat niet altijd bewust en is het niet zo bedoeld, maar het is wel een feit dat een hele zaal iets moet tolereren wat niet normaal is. Leer het gezellig te hebben, accepteer het of blijf thuis is dan de reactie. Maar wie er nou eerder denk ik dan? Zij of ik
Klinkt in jou ogen vast dom, maar dat pipo gedraag bestaat nu zo'n 7 jaar en wat heeft het opgeleverd? Alleen problemen, een jeugdcultuur zal het nooit worden.
Laten we maar weer on topic gaan