Partyflock

Forumonderwerp · 873305

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Masters of Hardcore

georganiseerd door Art of Dance

zaterdag 10 februari 2007
22:00 - 07:00
Brabanthallen
Den Bosch

Muziekstijlen
early hardcore, hardcore, industrial hardcore

https://vip.partyflock.nl/party/68892
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ben van de party :)
vorige x was super!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben al die feesten van die dvd's geweest en al genoeg eraan uitgegeven. Die dvd's zijn geen 20 euro waard, vind ik :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op woensdag 2 augustus 2006 om 20:39:
ehalve Thunderdome, boeit het me weinig of het download is. Kwaliteit is toch hezelfde.

haha bij mij idem :p
Waarschuw beheerder
Ja ik koop de dvd's van Masters wel allemaal in de shop O:)
(En 13 Jaar Terreur ook)
Maar de rest gaat allemaal via de brander :9..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op vrijdag 4 augustus 2006 om 08:27:
Ja ik koop de dvd's van Masters wel allemaal in de shop
(En 13 Jaar Terreur ook)
Maar de rest gaat allemaal via de brander ..

Toch best zonde van je geld eigenlijk, 3 van die dvd's branden en je hebt weer geld over voor een (klein) feest;)

Waarschuw beheerder
Illigaal downloaden mag toch niet:P:P:P?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foltergeist op vrijdag 4 augustus 2006 om 15:09:
en je hebt weer geld over voor een (klein) feest;)

Duitse klanten voor dvd's zoeken en rond een feest daar afspreken is ook bingo. Als je daar illegaal download, staat zo de Polizei op de stoep.

Gelukkig hebben we de WBP nog :) Tas met 20 stuks mee na niet nader te noemen feesten en cashen.

10 euro vinden ze vaak een mooi prijsje. Dat zijn alleen de verzendkosten voor ze. Krijg je binnen nog :bier: ook :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op vrijdag 4 augustus 2006 om 15:09:
Toch best zonde van je geld eigenlijk, 3 van die dvd's branden en je hebt weer geld over voor een (klein) feest

Hoe vaak is Masters nou :P
20 Eu.. 2/3 x per jaar.. (Soms in Italie dan)
Dus nouja :) Dat moet dr wel vanaf kunnen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op maandag 7 augustus 2006 om 15:02:
Hoe vaak is Masters nou :P

Niet vaak, maar een jaar heeft 52 weekenden, waarvan dit er 1 is. Tel je daar de feestdagen bij op, zijn er nog minimaal 51 andere feesten waar ik een kaartje voor moet halen, waarvan de helft hetzelfde prijskaartje heeft als MOH :9

Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op maandag 7 augustus 2006 om 15:02:
2/3 x per jaar.. (Soms in Italie dan)
Dus nouja :) Dat moet dr wel vanaf kunnen..

De editie van 17 februari is mijn vijfentwinstigste Masters of Hardcore, dan wordt je vanzelf creatief :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 7 augustus 2006 om 23:53:
zijn er nog minimaal 51 andere feesten waar ik een kaartje voor moet halen, waarvan de helft hetzelfde prijskaartje heeft als MOH

Dan hoop ik voor je dat je een goed betaald baantje hebt joh :P..

Tel je daar de feestdagen bij op

Ja want ik ben ook nog jarig met kerst O:)..

De editie van 17 februari is mijn vijfentwinstigste Masters of Hardcore

Jouw 25e editie, of die van Art Of Dance..? Want dan mogen ze wel flink uitpakken.. :bounce:

dan wordt je vanzelf creatief

Uh.. wat moet ik daar bij denken, zelf je pakjes in mekaar naaien? 8)..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op dinsdag 8 augustus 2006 om 08:39:
Dan hoop ik voor je dat je een goed betaald baantje hebt joh :P..

Bank- en verzekeringswezen

Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op dinsdag 8 augustus 2006 om 08:39:
Jouw 25e editie, of die van Art Of Dance..? Want dan mogen ze wel flink uitpakken.. :bounce:

Mijne. Art of Dance bestaat sinds MOH vs Hellraiser in Zuidlaren.

zelf je pakjes in mekaar naaien? 8)..

Naaien? Wij vouwen die pakjes gewoon [img]https://vip.partyflock.nl/images/dark/smileys/hypocrite.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Iemand die de dvd van Masters (18 02 06) heeft gezien..?
-> Laatste arena.. Het nummer begint bij de DJ Producers..
Beetje hyper nummer.. er word wel wat gelult, maar onverstaanbaar hihi..

Iemand die weet hoe die heet..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 11 augustus 2006 om 09:05:
Een scizofreen is nooit alleen? :O

Ik ben scizofreen..
Ik ook.. :D

Maar weet jij/jullie (:P) hoe dat nummer heet in ieder geval.. ik kan dr geen tekst uitvissen, of van wie die is..
:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op vrijdag 11 augustus 2006 om 09:50:
hoe dat nummer heet in ieder geval.. ik kan dr geen tekst uitvissen, of van wie die is..:(

The DJ Producer - Doomsday Mechaniks?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Remco op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:21:
The DJ Producer - Doomsday Mechaniks?

:yes:

Denk ik........ geloof ik dank
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 augustus 2006 om 08:22:
Denk ik........ geloof ik dank

amen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 09:01:
hardcore is niet dood en gaat ook nooit dood

mainstream hardcore moet dood... allemaal troep
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -TVB- op zondag 13 augustus 2006 om 19:40:

Stoere uitspraak :gaap:
Waarschuw beheerder
mainstream hardcore moet dood

Wat luister jij dan..
Bassie & Adriaan met een bass eronder..
Of toch de ultieme wuppie mix van de AH? :aai:..(f)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder

:lol: Jij bent zeker vet underground he.
Waarschuw beheerder
underground wil ik het niet noemen. ik hou gewoon niet van commerciele troep:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -TVB- op donderdag 17 augustus 2006 om 12:21:
underground wil ik het niet noemen. ik hou gewoon niet van commerciele troep:)

Je kan er ook blij mee zijn, als je het anders bekijkt. Zelf heb ik een hekel aan mensen die er als wazi bijlopen en irritant lopen te duwen omdat ze niet kunnen hakken. Dat publiek zie je vaak bij commerciele feesten waar 'simpele' hardcore wordt gedraaid. Als jij een minder bekend feessie opzoekt, kom je door die 'commerciele troep' die ergens anders wordt gedraaid, meer echte liefhebbers tegen.

Dat is bij oldschool/early rave, wat ik het liefst hoor ook het geval. Komt misschien ook omdat de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt, en de mensen die daar lopen die zichzelf kunnen aankleden omdat ze in een andere tijd de scene is ingerold. Namelijk toen deze nog niet voor helft verloederd was en deze filmpjes nog niet gemaakt konden worden..

http://www.youtube.com/watch?v=ZYzFOqi9GYE&mode=related&search=
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus als je niet kan hakken moet je maar irritant gaan duwen?

K doe liever mn eigen dansje/pasjes, of hoe je het ook wel noemen, t beestje moet maar een naam hebben. K doe niet mee aan dat kuddegedrag. Iets wat hakke in mijn ogen ook is. Van dat blije gedoe altijd over wie het het beste kan of wat dan ook. Uiteindelijk ben je nog zo erg bezig met de manier waarop je losgaat, dat je nog helemaal niet meer de kans krijgt om echt los te gaan en te genieten van de muziek waar op je los gaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op donderdag 17 augustus 2006 om 19:33:
Van dat blije gedoe altijd over wie het het beste kan of wat dan ook. Uiteindelijk ben je nog zo erg bezig met de manier waarop je losgaat, dat je nog helemaal niet meer de kans krijgt om echt los te gaan en te genieten van de muziek waar op je los gaat.

Het mooie van hardcore is dat het geen moer uitmaakt wie je bent, hoe je erbij loopt en hoe je losgaat.

Alleen vind ik pogoen niet echt een sociale vorm van feestvieren. Het is hinderlijk en zorgt ervoor dat een klein groepje lol heeft. Kortom: Provoceren met kleding hoort gewoon niet thuis op een feest, klaar.

Dat 'blije gedoe' ben ik ook geen fan van. Door dat soort dingen als laat ik mijn aus liever in de kast hangen en trek wat anders aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helaas denken niet veel mensen er net zo over. Maar goed, dat is ook niet alleen in de hardcorescene zo natuurlijk, hoewel het hier wel extra naar voren komt.

Iedereen wilt er ja hetzelfde bijlopen, en hetzelfde dansje doen. En dan maar keihard roepen "schijt aan de mode" In principe komt het eerder genoemde op precies hetzelfde neer als de mode volgen. Kan je ook aan zien op welk niveau het IQ van de gemiddelde hardcore liefhebber ligt.

Aus en hakke is nou eenmaal onlosmakelijk verbonden aan de (Nederlandse) hardcore scene. T heeft het mischien allemaal mooi gemaakt, en veel mensen krijgen er allemaal een goed gevoel bij, mooi toch, maar naar mijn mening is ook dat allemaal kuddegedrag (geweest), "je wilt ergens bijhoren"

Maar goed, van de andere kant, kuddegedrag zit ook wel een beetje in de aard van de mens. Als je je daar totaal niet mee inlaat ben je eigenlijk maar een heel apart figuur. Kan het mischien beter anders stellen; dat het vrijwel totaal onmogelijk is om helemaal "niks te volgen", dan wel nergens bij te horen. (heel globaal gezien dan)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Budburner op donderdag 17 augustus 2006 om 21:03:
Kan je ook aan zien op welk niveau het IQ van de gemiddelde hardcore liefhebber ligt.

Dat is behoorlijk gedaald afgelopen jaren :vaag:

Is mij dan ook een raadsel waarom mensen die de tijd bewust hebben meegemaakt of zelfs langer meelopen, GIT voor hun naam zetten, toestemming gaan vragen aan een oprichtster van 20 en er in meegaan.

Muziekvoorkeur is niet leeftijdsgebonden, maar als je zoals ik volgend jaar 26 wordt, ben ik daar voor m'n gevoel iets te oud voor geworden.

Op internet denken veel mensen dat ik altijd maar zeur en klaag, tot ze me een keer gezien hebben. Dan kom ik voor de muziek en de gezelligheid. Om te feesten, niemand kan mijn avond verpesten. Dat ik erbijloop en dans alsof de tijd 10 jaar heeft stilgestaan is niet om tof te doen, maar gewoon zoals ik me voel, gabber.

Het enige wat me stoort zijn mensen die erbij lopen alsof ze naar een bijeenkomst gaan en/of mensen die hinderlijk bezig zijn.

[img width=600 height=450]http://www.confuzion.nl/fotos/numeric/38058.jpg[/img]

Waarom eisen die gasten 5 vierkante meter meer? Iedereen heeft toch hetzelfde betaald? Door dat pogoen moeten mensen toch aan de kant om geen beuk te krijgen, of hun drinken normaal te kunnen opdrinken. Misschien doen ze dat niet altijd bewust en is het niet zo bedoeld, maar het is wel een feit dat een hele zaal iets moet tolereren wat niet normaal is. Leer het gezellig te hebben, accepteer het of blijf thuis is dan de reactie. Maar wie er nou eerder denk ik dan? Zij of ik :@

Klinkt in jou ogen vast dom, maar dat pipo gedraag bestaat nu zo'n 7 jaar en wat heeft het opgeleverd? Alleen problemen, een jeugdcultuur zal het nooit worden.

Laten we maar weer on topic gaan :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 17 augustus 2006 om 19:10:
Je kan er ook blij mee zijn, als je het anders bekijkt. Zelf heb ik een hekel aan mensen die er als wazi bijlopen en irritant lopen te duwen omdat ze niet kunnen hakken. Dat publiek zie je vaak bij commerciele feesten waar 'simpele' hardcore wordt gedraaid. Als jij een minder bekend feessie opzoekt, kom je door die 'commerciele troep' die ergens anders wordt gedraaid, meer echte liefhebbers tegen.

Dat is bij oldschool/early rave, wat ik het liefst hoor ook het geval. Komt misschien ook omdat de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt, en de mensen die daar lopen die zichzelf kunnen aankleden omdat ze in een andere tijd de scene is ingerold. Namelijk toen deze nog niet voor helft verloederd was en deze filmpjes nog niet gemaakt konden worden..

oke daar ben ik t ook wel mee eens. meanstream hardcore levert idd vaak datsoort tavarelen op..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 17 augustus 2006 om 21:32:
Uitspraak van [TB]Budburner op donderdag 17 augustus 2006 om 21:03:
Kan je ook aan zien op welk niveau het IQ van de gemiddelde hardcore liefhebber ligt.

weet niet. ben het er niet mee eens. je hebt ook mensen (netzoals ik) die van hardcore houden maar zich er totaal niet naar kleden en ook niet van al die provorcerende shit houden. die gaan ook naar feesten maar feesten zoals MOH slaan ze wel over.. heeft nix met IQ te maken tog?
Waarschuw beheerder
Als je nou goed zou lezen zou je je zelf ook niet aangesproken voelen:)
Uitspraak van Budburner op donderdag 17 augustus 2006 om 21:03:
Iedereen wilt er ja hetzelfde bijlopen, en hetzelfde dansje doen. En dan maar keihard roepen "schijt aan de mode" In principe komt het eerder genoemde op precies hetzelfde neer als de mode volgen. Kan je ook aan zien op welk niveau het IQ van de gemiddelde hardcore liefhebber ligt.

je zegt zelf al dat je daar niet aan mee doet, dus waarom zou je je aangesproken voelen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:12:
Uitspraak van :[ CleptoMania© -OP VAKANTIE- op dinsdag 1 augustus 2006 om 16:15:
Is met de trein gaan niet duur dan..?

is wel iets duurder, maar al die gezelligheid met honderden liefhebbers is onbetaalbaar

Dat is het zeker :)
Waarschuw beheerder
hij reageerd op mijn stelling.. dus wou ik daarop weer reageren:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -TVB- op vrijdag 18 augustus 2006 om 20:46:
hij reageerd op mijn stelling.. dus wou ik daarop weer reageren:)

Voordat hij of jij weer reageert op een stelling van mij en het nog ingewikkelder gaat worden, laat ik het hierbij :9
Waarschuw beheerder
hahaha is goed:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op donderdag 17 augustus 2006 om 19:33:
K doe niet mee aan dat kuddegedrag. Iets wat hakke in mijn ogen ook is.

Mee eens!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 18:24:
Mee eens!!!

Maar dan wel zonder discriminatie, wat bij pogo volk eerder regel dan uitzondering is.

Waarschuw beheerder
je kent me :)
Discriminatie komt bij ons thuis niet voor, mag het proberen maar dan kan ik me spullen wel een beetje gaan pakken hahaha

Waarschuw beheerder
Effe nog op de discussie ingaan:9 Ze zeggen: kennis komt met de jaren, totaal niet mee eens:nee: Ik vermaak me altijd op me eigen manier:) Doe geen irritanten dingen, zoek geen ruzie uit, doe totaal niet aan pogo:nee: Maar wordt toch raar aangekeken wegens mijn ''aparte'' kleding stijl in de ''hardcore scene'' :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 21:31:
Maar wordt toch raar aangekeken wegens mijn ''aparte'' kleding stijl in de ''hardcore scene''

Niet door mij.

Waarschuw beheerder
:D:) De ''harde'' kern moet toch iemand aanwijzen he als modekut:x