Partyflock

Forumonderwerp · 873259
Emender heeft een nieuw concept uit de de hoge hoed getoverd.... Techno / Schranz in Heythuysen. Wat vinden we ervan?

laatste aanpassing

jetzt gehen wir schranzen in der clittt ja
Als de eerste editie een succes wordt dan heb ik trouwens al plannen voor een internationale editie!
(let niet op de datum..die verzetten we nog ;) )

subtitle: Dance with the dead!
laatste aanpassing
Mag ik deze avond niet VJ-en? Heb namelijk nog een leuke klassier thuis liggen. Ik kan wel wat beelden laten zien met een 'dieper' liggende betekenis.... :)

Lijkt deze film je wat op bovenstaand feestje, mail dan naar diepbeneden@solid-sounds.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van RCJ op zaterdag 27 mei 2006 om 15:28:
Mag ik deze avond niet VJ-en? Heb namelijk nog een leuke klassier thuis liggen. Ik kan wel wat beelden laten zien met een 'dieper' liggende betekenis....

Lijkt deze film je wat op bovenstaand feestje, mail dan naar diepbeneden@solid-sounds.nllaatste aanpassing 27 mei 2006 15:28

Heeurluk man!
Kijk normaal is het niet aan te raden om dingetjes uit bv een actiefilm na te doen..maar deze film zou standaard bij de eerste voorlichting moeten worden gedraaid. Dat werpt zeker vruchten af..en zoals jullie weten is fruit gezond ;)

Geeft ook ineens een andere betekenis aan Mevrouw Stemband :O
laatste aanpassing
Ik heb inderdaad gehoord uit 'diepe' bronnen dat een meisje ver moet gaan om haar tingel te onttangelen... :S
Tingelingeling hie kumpt de ... :X
laatste aanpassing

wegens technose omschranzigheden
moet ik u melden
dat de electromoter en hoog zuur gehalte kan hebben
zure bommetjes zijn natuurlijk ook altijd welkom
welcome 2 Butthead vision*!

*No vision altering chemicals were used during the making of this picture.
laatste aanpassing

wil ff respect tonen voor de maker; Massy weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen maar petje af :respect:

:P
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
ik wil ook Schranzen
Uitspraak van _Q_ op donderdag 8 juni 2006 om 15:15:
ik wil ook Schranzen

Dus pak die kans, und schranz!
Und und, wie war's?
Deepdown Exclusive!
onbetaalbare ervaring!
techno enzo wordt helaas nog niet zo geaccepteerd hier in de buurt
Uitspraak van _Q_ op dinsdag 13 juni 2006 om 12:06:
techno enzo wordt helaas nog niet zo geaccepteerd hier in de buurt

miss. ook slechte datum.. Ik had iig wel 3dinge die avond.. dus moest er al 2 cancelle:/